Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
BMW

BMW X1 2016 tests un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais BMW X1 2016, kāda pieredze? Plusi un Mīnusi!

 
Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Vadāmība aktīva un precīza, kā tas BMW raksturīgs, bet to var iegūt arī citos - lētākos modeļos. It kā tēmē Premium virzienā, taču manuprāt ir būtiskas lietas, kas traucē to sasniegt: 1.) Skaņas izolācija salonā ir vāja, it īpaši rites trokšņi; 2.) Vāja audiosistēma (arī 50 000 EUR vērtā komplektācijā) 3.) Pieņemams komforts tikai priekšā sēdošajiem. Šajā cenu kategorijā pat var skatīties uz X3 konkurentu Audi Q5, kas arī spēj būt dinamisks un precīzs, piedāvājot vairāk komforta un vairāk premium.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
8 1 Atbildēt

Te foto no pirmā testa brauciena - BMW X1

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 0 Atbildēt

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
6 0 Atbildēt

BMW X1 2016

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
7 1 Atbildēt

BMW X1 paņēma ar sajūtu, ka automobilī nav nekā lieka, tāpēc negribas lietot premium apzīmējumu. Skaisti, praktiski inženieru risinājumi, lieliska dinamika, labas sajūtas braucot automobilī. Lai arī izmēru gammā tas ir mazais modelis, arī palielam vadītājam nebija par šauru. Automobilis, kurā ir vēlme atgriezties.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
5 1 Atbildēt

Patīkama un atsaucīga vadāmība, kas ļoti raksturīga BMW markai. Automašīnas salonā valda minimālisms, viss ir pa rokai un nav lieku pogu kā citu marku automašīnās. Priekš premium cenas, kas ir šai automašīnai vajadzētu piestrādāt pie skaņas izolācijas automašīnas aizmugurē. Piemērota automašīna cilvēkiem ar lauku rezidensi.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
9 1 Atbildēt

Dārgs, liels un puse lietu nav vajadzīgas. Pat degvielu daudz rij. It kā tas bagāžnieks katru dienu ir vaadzīgs? Labāk pirkt mopēdauto. Pēc izmēra tikai nedaudz mazāks, bet ekonomiskāks, nevajag tehnisko apskati iet, vieglāk parkoties. Ja vajag ko lielāku vest, var piekabināt piekabi.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
5 0 Atbildēt

Neraugoties uz markai neraksturīgo konstrukciju, kuras pamatā ir priekšpiedziņas platforma ar šķērsām novietotu dzinēju, pēc sajūtām joprojām ir BMW. Testētā pilnpiedziņas versija pārsteidza ar salīdzinoši labām bezceļa īpašībām.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
4 0 Atbildēt

Konkrētā BMW X1 cena un komplektācija

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
5 0 Atbildēt

Maziņš BMW!! Pie stūres sajūtams BMW ik sīkā detaļā, krēsli, stūre, panelis, spidometrs+tahometrs- analogie- klasiski noformēti!! Viss kvalitatīvi. Braukšanas prieks ik mirkli. Krossovera piekare labi tiek galā ar nelīdzenumiem, un nav pārlieku cieta!!

Pie mīnusiem jāmin salona uzbūves īpatnība- stūre neatrodas precīzi pa vidu autovadītāja sēdeklim. Uz sajūtām kāds 1 cm ir nobīde, priekšējie sēdekļi nobīdīti tuvāk uz auto centru!! Pierast var bet..

Skaņu izolācija aizmugurējām arkām, nav protams japānu auto skaņa, bet BMw arī ne!!

Ap 100 km !! uz piesniguša ceļa, dēļ īsās garenbāzes nervoza uzvedība, gribās lēnāk..

ar 1,9m pasam aiz sevis, sarezgiti gan iesēsties, gan pavadīt laiku..

pēc sajūtām un emocijām ko sniedz X1, ārā no auto kāp vienmēr smaidīgs, bet ņemot vērā mīnusus nu šis BMW neaizvelk līdz premiumam!!!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Un tas, ka neaizvelk līdz premiumam, ir sāpīgi automobilim, kura cenas sākas no 34 K... Tad jau labāk Ford Ziemassvētku izpārdošanas laikā nopirkt Ford C-MAX par 14 K...

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
8 0 Atbildēt

BMW ir salīdzinoši sliktās pozīcijās jebkurā konkursā vai vērtēšanas reizē – no šīs markas auto tiek sagaidīts kas īpašs. Turklāt Latvijā BMW ir ar ne visai labu auru, dažu kretīnisku to vadītāju dēļ. Lai nu kā tur būtu X1 izrādījās bišķi lielāks nekā gaidīts – pietiekami ietilpīgs, lai tajā varētu sajusties ērti un komfortabli (bet neceriet uz lieliem plašumiem). Pirmais pozitīvais iespaids par instrumentu paneļa noformējumu – nav vis digitālais displejs ar multenēm, bet normāli pulksteņi. Šajā jomā es esmu nedaudz vecmodīgs – esmu pārliecināts, ka tradicionālos rādītājus ir vieglāk uztvert un tie mazāk nogurdina, lieki nenovērš uzmanību no ceļa. Pie citiem kloķiem un displejiem ari nekādu pārsteigumu – viss ir vietā un BMW liekus eksperimentus ar pēkšņu kloķu maiņu nav veikuši. Uzsākot kustību, jau pēc pāris pirmajiem kilometriem ir skaidrs, ka pārsteigumu nebūs – BMW savu laktiņu ir noturējis, bet arī nekur augstāk nav uzlēcis. Galu galā šis ir mazākais no Xsiem, tāpēc nekādus super jaudas rādītājus nevajadzētu gaidīt. Auto ir ļoti ērts vadības ziņā un pārsteidzoši labi manevrējošs. Stūre ir patīkami paklausīga pie dažādiem kustības ātrumiem un uz dažādiem ceļa segumiem. Es personīgi nemēģināju šo auto iedzīt kādos baisos neceļos, jo neuzskatu, ka šis auto ir kāds bezceļu aparāts. Bet uz sniega un apledojuma auto uzvedās labi, tika ārā no kupenām bez problēmām. Ja iežmiedz pedāli grīdā, auto uz priekšu raujas gana naski un balstiekārta lieliski nolīdzina ceļa nelīdzenumus. Auto ne tikai raujas uz priekšu, bet uz pirmā sniega bija lieliski savācams un bremzējams – stabili un kontrolēti. Nakts braucienā auto gaismas ļoti labi izgaismo ceļu un salona apgaismojums ir neuzbāzīgs, nogurumu neradošs.

Šis automobilis ir pārsteidzoši piemērots, gan pilsētai, gan mūsu ne visai labajiem ceļiem. Par šādā tipa auto ir grūti izteikties, jo neko jaunu jau pateikt nesanāks – par BMW runā visi un uzmanība šai markai nekad nav trūkusi. Varu padalīties ar savu viedokli – man X1 patika, bet ir pa mazu, noteikti nav mana izvēle. Man daudz simpātiskāki liekas X3 un X5 – lielāki un piemērotāki ari tālākiem braucieniem. Bet es noteikti ieteiktu šo auto tiem, kuriem nav prasības pēc liela auto, gribas ko drošu, satiksmē pamanāmu un drošu un vienlaikus kuriem ir pietiekami liela rocība, lai varētu atļauties BMW nopirkt un uzturēt. X1 varētu būt kā otrais ģimenes auto. Mazāk pievilcīgu šo auto padara arī tā cena, bet par kvalitāti, pārdomātiem risinājumiem un vārdu ir jāmaksā.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
7 0 Atbildēt

Slavas, slavas dziesmas. Tomēr , manuprāt, tā nav tikai tīra medus muca. Braucot pa tīro grants trepi, šis auto sāk burtiski dārdēt pat pie maza ātruma. Milzu diski un cietā piekare ar īsajiem gājieniem ir nepiemērota šādiem ceļiem. Skaidrs, ka tas būs negadījums, ja šāda crosowera īpašnieks būs spiests nogriezties nost no asfalta. Arī pa to braucot nav viss tik rožaini. Vietās, kur ceļa ieplakas mijās ar pampakiem, stūre rada pēkšņas sānu kustības pateicoties savam īsajam piekares gājienam. Tā, ka liekas auto lec nost no ceļa.

Sajūtas līdzīgas kā Chevrolet Aveo.

Protams, ka pa gludu ceļu viss ir kārtībā, tomēr šo kritēriju iztur arī pārējie. Ak jā, vēl sīkais priekšējais sēdeklis laikam jau domāts mazajām dāmītēm, kurās vīrs nopirks šo.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
4 0 Atbildēt

Nezinu, kur BMW taisaas iespraukties ar sho modeli - siiku parketnieku. Bagaatniekiem par mazu, videeji pelnoshiem nepraktiski daargs. 50000 par mazauto, 33000 praktiski par pliku bundzhu - tas ir paarlieku daudz! Un kad beidzot BMW ieviesiis Eiropas savieniibas valodu - latvieshu valodu? Ljoti nepatiikams miinuss BMW fabrikja darbaa!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Jā, es arī testēju x1. reiz viņu aizdzinu no garāžas līdz nojumei. Man nepatika. Bet sīkajiem gan patika.

Manuālī rakstīts - "x5 for kids", bet es izmērīju - viņš ir 1:1 ar x1. Pat salons tik pat debils.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Tas tak X6

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 2 Atbildēt

Ja jau bērnu auto modeļus nespēj atšķirt, tad ko tur vēl par "lielajiem" diskutēt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

tur tā lieta, ka modeļus spēj atšķirt TIKAI bmw fans, kurš spēj atšķirt. Pārējiem - visi vienādi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Mans uzskats, tas auto noteikti nav 53 590 eur vērts

Relatīvi saspiests salons arīdzan.

Man ir 5 gadu pieredze ar BMW 1-sērijas jaunu auto.

Jesus Christ

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
1 0 Atbildēt

Stipri neiedziļinoties šī auto cenā, BMW X1 dinamika , turēšanās uz ceļa, stūrēšana, braucot par līdzenu asfaltu, gan par nelīdzenu un līkumotu asfalta ceļa posmu man sagādāja baudu. Arī vietas salonā bija pilnīgi pietiekoši, kaut arī nemaz tik tuvu stūrei nesēžu. Protams, ja daudz ir jābrauc par nelīdzeniem grunts ceļiem, tad jebkuram auto ir jāizvēlas pienāciga piekare gan disku un riepu izmēri, piemēroti šiem ceļu apstākļiem. Un lai vairāk saprastu auto tos testējot izvēlētā maršrutā garāža-nojume, iesaku nojumi būvēt nedaudz tālāk

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti