Volvo S90 2016 foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tā pirmā bilde, manuprāt, tika uzņemta gleznainajā Kabilē ap 25 km no Kuldīgas.
Patika labi, taču vakarā nosūtīšu rakstu, kurā atlikušas dažas nobeidzamas ,,astes,, .
Iesēdos, bet neizbraucu. Salonā nebaudāma, futūristiska govs. Dizains, arī ārējais sagrābstīts no n-tajiem konkurentiem. Ja nebūtu Volvo logo, tad nebūtu volvo... Nav auras.
Labprāt izbrauktu ar šo vai vēl labprātāk ar V90. Pašam ir trīsgadīgs V70, būtu interesanti salīdzināt.
Volvo ar S90 neapšaubāmi atrodas identitātes meklējumos. Tas ir nišas auto un šī niša nav vidusmēra pilsonis. Pēc pirmajiem iespaidiem, liekas, ka tā tirgos tomāts vairāku uz austrumiem. Tas eiropieša snobam varētu nepatikt, bet jaunajam ķīnas biznesmenim liksies ļoti labs. Salonā dominē materiālu eklektika.. Sajaukti kopā āda, plastmasa, koks un pulēts metāls. Rasols gaumīgā mērcē. Tomēr vēlos uzteikt izdevušos multimediju sistēmu. Tā vertikālā ekrāna lietošana padevusies ļoti intuitīva un vienkārši apkalpojama. Es teiktu paraugs citiem multimediju iekārtu dizaineriem.
Protams, Volvo-S90 ir gards kumosiņš, tomēr varbūt labāk par 10 reizes mazāku naudu pameklēt labu 2003.-2005.gada Volvo-S80 sedanu?
Varbūt labāk nē? Vienīgais tā S80 pluss ir fakts ka tur ir pieci katli zem haubes, bet savādāk - nu labi, no ārpuses vēl izskatās pieņemami, zato salons ir lēta ateja. Kad kaimiņš nopirka savējo, biju šokā - mana plikā golfa dzimtie ķebļi bija apvilkti ar kvalitatīvāku lupatu nekā tam 14 gadus vecajam volgo.
Saki golfs labāks? Redz ar ko mājsaimnieces braukā:
Vēl viens klasiskais golfs:
2000.-2005.gada Volvo-S80 dizains ir elegances kalngals. Atceros, pirmo reizi šos sedanus vēroju 2000.gada februārī Stokholmā. Tad man tie dizainiski ne visai patika, taču vēlāk pieradu, un tagad mani šīs paaudzes Volvo-S80 sajūsmina.
Man viņš liekas pārāk masīvs. Mērķauditorija (vismaz jaunam) nav jauni, aktīvi cilvēki. Drīzāk tādam pusmūžu sasniegušam, nesteidzīgam biznesmenim.
Es kad pirms 3 dienām savējo (V70 2006.gada), kāreiz uz šitiem 1.paaudzes, tikai feisliftētajiem skatījos, bet neko jēdzīgu neatradis (vai nu Rumbula u.c. perekupi, vai nu nojāti, vai nu atradās kaut kādos pāķos un bez variantiem par pārbaudi savā servisā), beigās paņēmu šito katafalku.
Jaunais s90 smalks auto. Kā izskanēja doma tiešām varētu būt tendēts uz austrumiem. Atšķirībā no vāciešiem nav tik sportisks. Akcents tiek likts uz relaksētu braucienu, ko pavada tehnoloģiju piejamība. No ārpuses uzreiz skaidrs, te ir "smagsvars". Dizains vienam var patikt citam nē, tomēr tas ir atšķirīgs. Viennozīmīgi auto dižojas ar ietilpību un līganu gaitu.
Brauciens ar Volvo S90 D5 AWD sagādāja īpaši patīkamus mirkļus. Mierīga pārvietošanās ar pilsētā atļauto ātrumu ar ļoti ērtu un braucienam pieejamo greznāko automobili cauri Tukumam, kur pavadīti pieci bērnības gadi un, kur katrs nobrauktais ceļa posms ir pilns ar atmiņām, rada baudu. Kopīga pilsētai un automobilim ir neatgriešanās sajūta – šajā pilsētā dzīvot neplānoju atgriezties un tik elegants automobilis arī nav īpaši piemērots manam dzīvesveidam. Tāpēc novēlu izbaudīt šo automobili tiem, kas to izvēlēsies par savējo.
Neglītāks pat par Bentley
Pirmajā mirklī pat grūti noformulēt iespaidus par braucienu ar Volvo S90. Liels ērts limuzīns ar samērā ierobežotu potenciālo pircēju loku. Šādā auto pircējam būtu jāsēž aizmugurējā sēdeklī un pie stūres jāsēž šoferim uzvalkā. Domāju, ka Volvo ar šo medeli veiksmīgi varētu startēt Ķinas tirgū.
Un tomēr par sajūtām. Neskatoties uz ļoti slideniem ceļie testa dienā, sajūta pie stūres bija pilnīgi droša. Auto lieliski turējās uz ceļa. Neskatoties uz gabarītie, auto ļoti dinamisks. Salona apdare ļoti kvalitatīva un arī gaumīga. No savas puses ražotājam vēlos dot papildus bonusu par latviešu valodu auto komunikācijā. Nevienam auto vēl nebiju redzējis tik labi iztulkotu programmatūru. Un tas ir automašīnai, kuras pārdošanas apjomi Latvijā diez vai būs mērāmi simtos. Tas ir pozitīvas attieksmes jautājums. Jo pērkot auto par 90 000 eur es vēlos, lai viss būtu perfekti.
Ar Volvo S90 sanāca izbraukt. Vai sev es gribētu šādu auto? - JĀ. Vai būtu gatavs maksāt par šādu auto 90 000 eur? - NĒ.
Varbūt es neko no premium lietām nesaprotu, bet nu neiet man pie sirds koka apdare.
Kas man visspilgtāk palika atmiņā, tās ir bremzes. No visiem testētajiem Gada Auto pretendentiem tieši S90 bremzes likās vislabākās. Uz piesniguša ceļa no 120km/h ar pedāli līdz galam bremzējot un palaižot vaļā stūri, S90 apstājās ļoti ātri un pilnīgi nemaz nebija sajūtama kustība uz labo vai kreiso pusi. piemēram, Ford Edge nedaudz vilka pa labi
Pa 90 000 labāk teslu nopirkt.
Vai 2 mopēdauto. Izmērs gandrīz tāds pats, bet daudz ekonomiskā.
2.0L turbo benzīns ar 320Zs, 5,9sec līdz simtam, 7.2l uz 100km un AWD izklausās ļooooti saldi!!!
Volvo sevi apliecina , ka ir Premium klases mašīna .
Lieliskas detaļas, īpaši iekšas durvju atvēršanas rokturis- lieliski....
Kurš no Jums, var nopirkt auto par 90K Euro?
Viens te Škodu Fabia ceļ debesīs...
90K par mašīnu ar 2L dzinēju un kura pēc dažiem gadiem maksās labi ja 30K, kam var ienākt prātā tādu pirkt!?
Varu derēt, ka pēc 150K nobrauktajiem kilometriem, viņai būs TIK daudz problēmas un TIK lēti remonti, ka maz neliksies.
Manai Fabijai tagad 77.486 km. Domāju, ka pēc 150 tūkst.km nobraukšanas Fabijai varētu būt mazāk defektu nekā pārgudrajam Volvo-S90.
Nespēju iedomāties, kā cilvēkam var patikt Škoda fabia, vai piemēram Dacia logan?!?
Ja viņu uztver tikai kā pārvietošanās līdzekli no punkta A-B...nu varbūt vēl spēju iedomāties, bet nu kaut mazākā braukšanas bauda, komforts, nekā no tā tur nav!
Pēc izbraukšanas rudens testā ar s90, kurā šis auto sagādāja braukšanas baudu-ļoti dinamisks,labi bremzējās un ir paklausīgs līkumotajā Kuldīgas - Kabiles ceļa posmā, man bija izdevība izmēģināt v90 pilnpiedziņas modeli notestēt sniegotajā,līkumotajā Ādažu testa ceļā. Biju ļoti gandarīts,cik filigrāni un neuzbāzīgi darbojās pretslīdes un pretizbuksēšanas sistēmas. Bija patīkams brauciens!
Nevajag jau pirkt Volvo-S90 ar maksimālo aprīkojumu! Ja iegādājas automobili ar 150 zirgspēku dīzeļmotoru un automātisko ātrumkārbu, tad var iekļauties 42 tūkst.EUR summā.
pa 42K eur viņš būs pliks kā žurka..., tālāk pārdot tādu arī būs ļooti grūti.
VWfans rakstīja: Manai Fabijai tagad 77.486 km. Domāju, ka pēc 150 tūkst.km nobraukšanas Fabijai varētu būt mazāk defektu nekā pārgudrajam Volvo-S90.
Ir gan no Fabijas vadīšanas baudījums! Mūsdienu autobūve ir tiktāl progresējusi, ka baudāma braukšana tagad pieejama pat mazās klases modeļos.
Konkrētā Volvo V90 cena un komplektācija
Radija ļoti patīkamu iespaidu. Ļoti dinamiska un patīkama automašīna. Pārsteidza salona dizains, viss ir nostrādāts līdz pēdējam sīkumam, lai tas neizskatītos lēts. Izbrīnija tas ka, salona apdarē izmantots ir koks, kas rada luksus piesitienu. Audio sistēma 10/10, skaņa ļoti dziļa un rada piepildījuma efektu. Multimēdiju sistēma ļoti profesionāli pārtulkota latviešu valodā. Sēdekļi un sēdpozīcija ļoti ērta.
Nepārspējama adaptīvā optika, kas arī pie lieliem ātrumiem neradija sajūtu, ka nezini kur tālāk vedīs ceļs. Laba vadāmība gan pilsētas apstākļos, gan lielos ātrumos. Priekš limuzīnu klases automašīnas prasītos lielāki dzinēju izvēli vai vismaz kādu lielas jaudas dzinēju, lai tam piesaistītu lielāku cilvēku loku.
Manuprāt, auto paredzēts ļoti šauram cilvēku lokam, kas varētu būt tā lielākais mīnus.
Esmu Volvo fans bet nepatīk
msh rakstīja: Nē, es saku to, ka iekāpjot 2002. gada mašīnā, es gaidu attiecīgā vecuma mašīnas līmeni. Konkrētajā mašīnā iekāpjot es smagi vīlos - tam volgo līdz, teiksim, C5 A6 ir kā cūkai līdz mēnesim.
Nezinu kur Tu iekāpi. Varbūt bagažniekā vai S80 ar 600000km nobraukumu. Kolēģe pirka tādu ar 120000km patieso nobraukumu un braukt bija bauda. Daudz komfortablāka gaita kā C5 A6. Tiesa gan riepas viņai bija 205/65R15.
Ar Volvo V90 bija tas prieks izbraukt arī ziemīgākos apstākļos gan no Ādažiem līdz Sējai, gan vairāk par stundu Rīgas centra ielās. Gan ārpus pilsētas, gan pilsētā izcils braukšanas komforts. Pilsētā ievērojamu laiku izmēģināju adaptīvo kruīza kontroli. Izcili notur attālumu līdz iepriekšējam automobilim - perfektas sajūtas gan bremzēšanas, gan ieskriešanās laikā (citam automobilim ieskriešanās laikā distance palielinājās vairāk, nekā nepieciešams). Bremzēšanas laikā automobilis cītīgi un precīzi pārslēdz pārnesumus, lai bremzējot ar motoru, taupītu degvielu. 8 pārnesumu automātiskā kārba strādā perfekti arī citos režīmos. Pilsētā iztika ar 6 pārnesumiem, uz šosejas degvielu palīdz taupīt arī pārējie divi – ar septīto pārnesumu tika braukts nedaudz zem 60, ar astoto – virs 70. Kad nostabilizē pilsētā atļauto ātrumu, rodas stāvēšanai līdzīgas sajūtas. Pārsēžoties uz Volvo no cita auto, ja nebūtu brīdinājumi par ātruma pārsniegšanu, ļoti viegli nepamanīt, ka ātrums jau ir ievērojami virs atļautā. Paskatoties datu ieraksta sistēmā, droseļvārsts pilsētā vairāk par pusi nav bijis atvērts. Vienīgā kaitinošā lieta, kuru īsajā laikā neatradu kā novērst - pēc aizdedzes ieslēgšanas automātiski ieslēdzas stūres un sēdekļa elektriska sildīšana, lai gan temperatūra vēl nešķita tik zema, ka to vēlētos, un braucot jātaustās pa displeju, lai to atslēgtu, jo pogu skaits ir speciāli samazināts. Kā jau Volvo pienākas, aprīkots ar daudzām drošības sistēmām. Interesantas sajūtas, kad pēc stūres atlaišanas, pēc brīža ar svārstīgo gaitu starp joslām automobilis cenšas pamodināt piemigušu autovadītāju. Lai gan no ārpuses bija nomaskēts ar manai acij neizteiksmīgu brūnu krāsojumu, iekšpusē un darbībā patiesi baudāms premium automobilis.
DeAngelo rakstīja:
msh rakstīja: Nē, es saku to, ka iekāpjot 2002. gada mašīnā, es gaidu attiecīgā vecuma mašīnas līmeni. Konkrētajā mašīnā iekāpjot es smagi vīlos - tam volgo līdz, teiksim, C5 A6 ir kā cūkai līdz mēnesim.
Nezinu kur Tu iekāpi. Varbūt bagažniekā vai S80 ar 600000km nobraukumu. Kolēģe pirka tādu ar 120000km patieso nobraukumu un braukt bija bauda. Daudz komfortablāka gaita kā C5 A6. Tiesa gan riepas viņai bija 205/65R15.
Lai kāds tai konkrētajai mizai būtu nobraukums, tas nemaina ne lupatas [ne]kvalitāti, ne neglīto paneli. Braukšanas bauda? Nu ar kādu T6 droši vien ir, ar piecu katlu atmosfēru pietrūkst asuma, jo tā kaste ir smaga.
Volvo S90 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais Volvo S90 2016, kāda pieredze?