Veiksmīgo iepriekšējā modeļa risinājumu ar plašo otrās rindas sēdvietām jaunais modelis ir saglabājis un, ja ir kādam bieža nepieciešamība pārvadāt ne tikai sevi, bet arī līdzbraucējus – Mitsubishi L200 būs pareizā izvēle!
Vadītāja darba vieta ir ieguvusi uzlabojumu - stūres regulēšanu dziļumā, bet diemžēl šī iespēja nav pieejama pamatkomplektācijas INVITE modifikācijai.
Pašmasa (1945 kg) un pilna masa (2900 kg) ir saglabājusies līdzīgos ciparos ar iepriekšējo modeli un tas var izrādīties būtiski ietekmējošs faktors nākamā gada pārdošanas apjomam, jo lielākajai daļai konkurentu pilnas masas vērtība pārsniedz 3000kg un tas nozīmē ap 300 EUR/gadā kā “papildus ieguldījums ceļu infrastruktūrā”.
Jau bez šī “bonusa” Mitsubishi L200 ik gadu demonstrē labus pārdošanas apjomus un tam par iemeslu ir konkurētspējīga cena un pieņemamas servisa izmaksas.
Braukšanas komforts man ir pieņemamāks par Nissan “cieto brāli”, bet Super Select nepārtrauktā mirgošana pārslēdzot pilnpiedziņas režīmus gan ir nedaudz kaitinoša, gluži tāpat kā motora skaņa pie slodzes – tās būtu lietas, kas Mitsubishi inženieriem būtu jānovērš!
Mitsubishi L200 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais Mitsubishi L200 2016, kāda pieredze?