Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu.
Iepriekš Lotus bija plānojis pāriet uz pilnībā elektriskiem modeļiem līdz 2028. gadam, taču tagad tas vairs nav spēkā un ir izvēlēta mērenāka stratēģija, lielāku uzsvaru liekot uz hibrīdiem un elektriskajiem modeļiem ar Range Extender tehnoloģiju.
Par to Guandžou autoizstādes ietvaros paziņojis Lotus izpilddirektors Fens Cjinfens, atklājot, ka kolektīvs plāno izstrādāt "superhibrīda" tehnoloģiju, kas ietver iekšdedzes dzinēju ar kompresoru apvienojumā ar īpaši ātru 900V uzlādes iespēju un gaitas rezervi aptuveni 1100 kilometriem.
Izpilddirektors uzsvēris, ka Lotus automobiļiem vienmēr izvēlēta iespējami efektīvākā piedziņas tehnoloģija, vai tas būtu tīrs benzīns, pilnībā elektriska piedziņa, hibrīds vai paplašināta diapazona (Range Extender) modelis.
Pagaidām nav zināms, kuri modeļi saņems jauno hibrīdiekārtu, taču eksperti domā, ka lielākās izredzes būtu Eletre un Emeya.
Es jau arī atteicos no elektriskā Lotus. Pat nepasūtīju. Jeb pasūtīju, bet citādāk. Labrīt.