Dusters labāks, tam arī 4 riteņi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dusters labāks, tam arī 4 riteņi.
Kādis tik tagad Mokkas nau , ražo visi kam nau slinkums .
Agrāk bija viena Mokka , skuķiem patika ar putukrejumu un arī Mokka ar Rīgas šampanieti 1:1 .
Gribi braukt ar Buick, brauc ar Mokka Zemu Buick krituši, bet prieks, ka amīši sāk lietot automašīnas, kas mazāk kaitē videi.
Es labūk Bjuiku pirktu nekā opeli.
Opelis ir opelis, bet Bjuiks tas tomēr eksotika.
Tikai par ko tev prieks? Tev tā rūp autobūves peļņa? Vai prieks, ka automašīnas ražo nekvalitatīvas un dārgas ar mazu resursu?
Tā ir tā "vide". Paši autoražotāji jau sāka rūpēties par "vidi" lai varētu vairāk nopelnīt un neļaut jaunattīstības valstu autobūvei normāli attīstīties.
iAuto fotogalerija: Testējam jauno "Opel Mokka X" Ungārijas ceļos (+ foto)
www.iauto.lv/zinas/latvija/23444-iauto-fotogalerija-testejam-jauno-opel-mokka-x-ungarijas-celos-foto
Ja reiz Valsts policijai tos vajag, jābūt labiem.
Kolēģe ir ļoti apmierināta. Viņai ir benzīna versija. Bet nu sev es tādu negribētu.
Varbūt ne tik daudz policijai, cik tirgotājam un naudas iedalītājam, dēļ Mokkas grabažnieka pat nācās valsts standartu mainīt.
Jā, Mokkas bagāžnieks diži liels nav...
Tagad tiek izpārdoti pēdējie ,,vecās,, Mokkas eksemplāri, un auto ar 1,6 litru benzīna bez-turbo motoru nopērkams par 14 tūkst.EUR. Salds piedāvājums!
Ja Mokkā kaut kur pietrūkst vietas, tad jā - bagāžniekā. Četras mazās ceļojuma somas tur var ielikt, bet neko vairāk. Lai gan starp tiešajiem konkurentiem tam tas ir viens no lielākajiem. (Ok, Audi Q2 ieliek kloķi, bet uz pasažieru rēķina - tur aizmugurē gan nav kur kājas likt. )
Toties salons šim mazajam auto ir pārsteidzoši plašs, un četri cilvēki, vienlaicīgi tur atrodoties, var justies pat ļoti ērti.
Ja šobrīd pirktu jaunu auto, tad izmantotu akcijas piedāvājumu un iegādātos no iepriekšējās paaudzes pēdējiem eksemplāriem mašīnu ar uzticamo, pārbaudīto 1,6 litru bez-turbīnas benzīna motoru par 14 tūkst.EUR.
skanīgs nosaukums Mokka Opelim un pielikumā X , neteiksim ka gluži mazs, bet pamanāms, īpaši ja spilgti nokrāsots, kičigi.
Braucu testus vakarā un bija nepieciešamība izlasīt aprīkojuma opciju lapu, automātiski pastiepu roku trīs apgaismotu taustiņu virzienā , interesanti sarkans, zaļš un dzeltens.... Bingo sarkanais ir aktivizēts bet gaisma neieslēdzas bet multimedija ekrāns izgaismo uzrakstu
angļu valodā ārkārtas zvans! Saprotu ka esmu kļūdījies ar to gaismu. Pāris izsaukuma signāli un jautājums jau no operatora, ka varam palīdzēt, kas noticis? Atbildu ka neveikla kļūda meklējot apgaismes plafona slēdzi, saņemu smaidu telefona otrā galā, viss ok tā gadoties! Pasmejamies abi un laipni atvadījāmies!
Tātad ja nevarēsiet ieslēgt gaismu Mokkā spiediet sarkano kņopi , pretim saņemsiet laipnu smaidu!
Arī man sanāca izmest lielāku līkumiņu ar Jauno X. Tas pats stāsts kas par Astru. Viss sabalansēts un harmonisks. Auto ļoti ok. Vienīgais par ko varu papļāpāt ir formāts. Krieviem par savu krieviju ir teiciens: "rosiju umom nje ponjatj" Tāpat, domāju, ir arī ar SUViņu pircējiem. Cilvēki gatavi pārmaksāt par to ka viņu auto ir nedaudz "piepūstāks". Lielāki izdevumi pie iegādes, lielāks degvielas patēriņš, lielāki servisa izdevumi, nedrošāka uzvedība uz ceļa. Tas viss tikai tāpēc, ka augstāk sēžu tālāk redzu. Laikam pasaule ir tā iekārtota, ka lai izdzīvotu mums ir kaut kas jāpierāda. Konkurencē jābūt kaut degungalu, bet priekšā. Bet vai tā ir ja X vietā izvēlos Astru?
Janis_Mezulis
No sava skatu punkta...Man visi auto pārsvarā ir bijuši ar to augstāko skata sēdpozīciju. Ļoti patīk, ja iesēžos zemajā auto, diskomforts dēļ pārredzamības. Stabilitātes trūkumu neizjūtu jo pa koplietošanas ceļiem nesportoju. Bet pa Brīvībeni, pat mierīgi braucot un redzot priekšā tālāk, kura josla brīvāka, mierīgi pārkārtojoties esmu apsteidzis ne vienu vien sportistu, kas stresaini mētājās šurpu turpu. Tas pat attiecas uz krustojumiem ar sniega kupenām un un dažādiem šķēršļiem kas traucē zemas sēdpozīcijas pārredzamību.
Opel jau 2012. gadā izlaižot Opel Mokka uzsāka konkurenci strauji augušajā B klases SUV segmentā – nu esam sagaidījuši vizuāli un saturīgi “uzlabotu” Mokka X.
Diemžēl izmaiņas neskāra iebraukšanas leņķi – tas joprojām ir nepietiekams apvidus braukšanai, tādēļ, kaut arī cenas pilnpiedziņas versijām ir ļoti līdzīgas – šādai vajadzībai priekšroka būs noteikti Škoda Yeti, bet lētākais Dacia Duster ir ārpus konkurences gan lielā iebraukšanas leņķa, gan cenas ziņā. Bet ja neplānojam bieži nobraukt no cietā seguma un pietiek ar priekšpiedziņu – Opel Mokka X ir ļoti daudz argumentu, lai to izvēlētos – teicamas iespējas izveidot ērtu sēdpozīciju braucējam, skaidrs un saprotams instrumentu panelis, plaša mūsdienīgu dzinēju palete, manuālā un automātiskā pārnesumkārba, elektroniskie drošības palīgi.
Interesants ir eļļas kvalitātes vērtējums, kas tiek parādīts pie katras iedarbināšanas! Skaņu iekārta arī ir uzslavas vērta!
Opel jau sen vairs nav tas vecais Opel, par kuru tauta sacerēja nievājošus sakāmvārdus – bet šīs atmiņas mums diemžēl vēl bieži vien traucē pieņemt racionālus lēmumus auto iegādē!
Opel Mokka X 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunā Opel Mokka X 2016, kāda pieredze?