Jaguar E-Pace 2018 / 2019 foto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaguar E-Pace 2018 / 2019 foto
Nu viaa, forums atkal pills ar virsraksta topikiem. Bet
Man patīk Jaguar dizains, īpaši vadītāja darba vieta un priekšējais panelis. Gana jaudīgs, bet smagnējs, gaitā ne tik sportisks kā X3.
Atklāti sakot biju gaidījis ko vairāk.... Pietrūkst komforta "odziņas" salonā. Grūta iekāpšana un sēdēšana, īpaši aizmugurē, gara auguma pilsoņiem nerekomendēju.... 180 PS ar 9-pakāpju kārbu = zema dinamika. "Mīksta" piekare.
Jaguars arī nevarēja noturēties neienācis krosoveru saimē. Auto it kā liels, tomēr salonā uzkrītošu "brīvību" neizjūt. Aprīkojums pilnīgs, atbilstošs auto klasei. Gaita viduvēja. Spēkratam pietrūka dinamikas, 2,0 dīzelis bija pārāk ikdienišķs angļu džentelmenim. Jāatzīmē audio iekārta, kas noteikti uzlaboja kopējo iespaidu. Mazliet vilšanos sagādāja salona dizains un izmantotie materiāli šādam zīmolam par prasīto cenu...
Par maz jaudas šaj bundžai.. Visa brauciena laikā 2 cilvēki nespēja sprast kāpēc mirgo dzeltens trīstūris ar izsaukuma zīmi. Labi, ka dzeltens - laižam tālāk ! 9 pakāpju pārnesumu kārba, bet dinamika vāja. Nesaprotams vāciņš glāžu nišā ar tendenci uz pazušanu. Iekāpt traucē priekšējā statne.
Biju gaidijis ko vairāk... Salons likās saspiests un paprasts priekš šīs markas. 2.0 dīzeļ dzinējs ar 180 zirgspēkiem un 9-pakāpju pārnesum kārbu manuprāt nedraudzējās savā starpā. Jebkurā gadijumā dzinējs likās par vāju.
"Jaguar E-Pace" plusi: lieliska vadāmība, sportiska sēdpozīcija, aizraujošs vizuālais tēls; mīnusi: pēc Premium standartiem salonā ir maz greznības un vietas, sportiski cieta piekare. Daudzi Eiropas autoeksperti par šo auto ir sajūsmā, apgalvojot, ka E-Pace ir visizskatīgākais un vislabāk vadāmais mazais krosovers pasaulē. Taču, asā, precīzā stūre neļauj atslābināties, tāpat kā cietā piekare. Tas varētu nepatikt pie Premium komforta pieradušajiem. Jo šeit sporta ir vairāk, nekā Premium… Pie šī mežonīgā kaķēna iespējams tikt par nepilniem 36 tūkstošiem eiro, ja vien esi gatavs samierināties ar 150 ZS dīzelīti, priekšpiedziņu, manuālo kārbu un 17 collu riteņiem. Pievienojot pilnpiedziņu un automātisko pārnesumkārbu, cena sasniegs jau 40 500 EUR.
Ja būs šitam kaķēmam V6 benzīndzinējs tad jau būs labs!
Ko sagaidīt no Jaguar? Baisu jaudu? Nevajag baisu jaudu, vajag pietiekamu. Jaguar E-Pace ir pietiekama jauda komfortablai un dinamiskai braukšanai (es nerunāju par sporta braukšanu). Jaguar ir īsts angļu džentelmenis – priekš tiem, kuri ciena pārbaudītas vērtības, pārbaudītus dizaina risinājumus. No Jaguar nav jāgaida pārākā veiktspēja, ir jāgaida piemērotība nesteidzīgam dzīves ritumam un angļu lorda mieram, bez liekām ārišķībām un brēcoša dizaina. Bet noteikti šis zvērs var ari iekost, ja būs vajadzīgs.
Gan automobiļa bremžu sistēma, gan balstiekārta, gan transmisija ir radīti komfortam. Transmisija veidota tik plūdena, ka tās darbību praktiski nejūt, bremzes ir ļoti labas, bet ne asas (sliktajā nozīmē). Balstiekārta izšūpo tā, lai aizmugurē sēdošajiem viskijs/tēja no glāzēm neizlītu. Auto iekārtojums ir klasisks un piemērots cilvēkam, neuzbāzīgs ar lieku apgaismojumu un dažāda veida asumiem.
Kā jau apvidnieks, E-Pace ir salonā apspīlētāks, par limuzīniem, vairāk piemērots šūpoties pa nelīdzenu ceļu.
Vienā jomā Jaguar ir nepārspējams – taktilās sajūtas ir nepārspējamas! Izmantotie materiāli salona apdarē ir tieši iemēroti, lai tiem pieskartos. Āda, audumi ir tieši tādi, kas nerada diskomfortu – materiāli ir mīksti un silti. Nav plastmasas vai metāla nedzīvās sajūtas. Auto skanējums ir līdzīgs (ieskaitot labu audiosistēmu) – cilvēka dzirdei patīkams. Tas nav kliedzošs, nav basus rībinošs un nav uzbāzīgs. Sajūta kā labā kamerkoncertā vai ballē ar dzīvo mūziku. Sarunas par filozofiskām problēmām netiks traucētas ar liekiem trokšņiem.
Auto noteikti ir izdevies. Tam ir sava konkrēta niša, kurā tieši bija iztrūkums, un Jaguar E-Pace to ir ļoti trāpīgi aizpildījis. Šis auto modelis nepārpludinās mūsu ceļus uz bezceļus un nekļūs par populārāko modeli, bet tie, kas to iegādāsies, paliks apmierināti un brauks pietiekami ilgi, lai izbaudītu šī automobiļa komfortu.
Jaguar E-Pace tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Jaguar E-Pace 2018 / 2019, kāda pieredze?