Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Subaru XV tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Subaru XV tests 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
1 0 Atbildēt

Subaru ierastās kvalitātes: simetriskā pilpiedziņa + pietiekami jaudīgs dzinējs + sportiska vadāmība, papildinātas ar pievilcīgu dizainu un pārsteidzoši ērtu salonu. 22 cm klirenss, bet braukšnas sajūtas kā sportikskā kompaktā hečbekā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

Te viens meklē ideālo auto pa grants ceļiem - tas ir šis

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
8 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Te viens meklē ideālo auto pa grants ceļiem - tas ir šis

Nu bet lasām, ko citi raksta!

Cilvēks meklēja auto līdz 6k (ja nemaldos), nafig Tu viņam iesaki kaut. kādu arhaisku subāru, kuru pēc tam nafig nevienam nevarēs pārdot, un kurš viss ticāmāks būs jau aizpuvis pa tiem trīs gadiem pa zeminieku braukājot?

Subārs, kā Subārs max 10 gabalus XV Latvījā pārdos un tie paši pēc gada stāvēs ss.lv ar ~10k nobraukumu un gaidīs savu nākošo neatapīgo īpašnieku

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Man viņš trāpījais pēdējais auto tai dienā, un galva jau bija "pilna" ar iespaidiem. Teikšu īsi - biju vīlies, slēdzīši tāpat kā Eclipse Cross, no 2000to pirmās puses, dzinējs tāds pats kā 2000to sākumā Subaru Impreza atmosfēriskais, rēc, bet uz priekšu neiet. Vidus konsole kkas mūsdienīgs, bet kopējo manu iespaidu tas vairs uzlabot nespēja.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 0 Atbildēt

Ir ļoti grūti mazajiem ražotājiem tikt līdzi lielo auto ražošanas milžu gājienam. Subaru cenšas. Cenšas ar maziem solīšiem darīt visu lai uzlabotu to kas jau ir. Arī XV ir tāds gadījums. Ja salīdzinām ar iepriekšējo, tad skaidri redzams, ka tas ir tas pats 2015 gada modelis, tikai ar šādām tādām izmaiņām. Ekterjerā būtiskākā atšķirība ir aizmugures optika, bet priekšpusē vispār ir sarežģīti pateikt kurš ir vecais un kurš jaunais. Pamainām dažas presformas, apdeitojam vadības datoru un aiziet. Manuprāt, jaunākā autobūves tendence ir tāda, ka katrs nākamais modelis ir mazāk atšķirīgs no iepriekšējā. Tas noteikti ir saistīts ar globalizāciju, tomēr iepriekšējam īpašniekam neliek sajusties kā vecai sēnei. Vēl salonā ievēroju, ka nedaudz ir mainīts borta datora interfeiss, bet audio bloks palicis Mitsubishi līmenī. Gaitā uz šosejas garlaicīgs, iespējams, variatrora dēļ, jo apdzīšanas manevrs tiek pavadīts ar jūtamu motora apgriezienu pieaugumu un ļoti ļoti maigu paātrinājumu. Tos zirgus laikam uztin uz ass pats variators. No Levorga aizrautības un azarta te nav nekā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man Subaru-XV patika kā rāms auto nesteidzīgai braukšanai.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Kam ir domāta tā automātiskā ātrumkārba- varbūt lai vadītājs "mācītos" no galvas tos momentus, kad viņa vnk tupi rūc, bet nekur "nebrauc" ?? Tas ir kas, vai drošs auto?

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Ja patīk slēdz ātrumus manuāli ar lāpstiņām pie stūres.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Jautājums ar kādu dzinēju auto tika testēts.

Ar 1.6 tiešām rāmai braukšanai, bet ar 2.0 gana žiperīgs.

Manuprāt Subaru variatori ir O.K., vismaz par Outback '15 nevaru teikt, ka rūc bet nebrauc. Tas gan ir ar 2.5 atmo, bet masa arī attiecīgi lielāka.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Es ta sleedzu- man patiik, bet TU konkreti neesi sapratis par ko un kapeec pajautaaju.Nevis tur rāmai braukšanai, bet vienkārši prasts suuds- saki kā ir.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 1 Atbildēt

Subaru mūsdienas ir kaut kādas mistiskas mašīnas, kuras pērk man nesaprotamu iemeslu dēļ.

Es saprotu kaut kādu pagātnes nostaļģiju par šo mašīnu pielietojumu vieglos bezceļos un mehānisko izturību, bet mūsdienās tā ir kaut kāda pārcenota japāņu kaste ar sliktu salonu un variatoru, kas pilnīgi neatbilst mašīnas pielietojumam. Plus bez turbo motora tā mašīna taču nekustās uz priekšu. Un tiešām Subaru turpina pārdot vienu un to pašu mašīnu bez normāliem uzlabojumiem jau sazin cik gadus..

Varbūt kāds var argumentēt ar ko šī mašīna ir labāka par Škoda Karoq vai pat Dacia Duster.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Ne Škoda, ne Dacia vispār nav pieejama 4x4 versijā ar benzīna dzinēju un automātu. Pat nerunājot par to, ka būtu ar LPG, vai var uzlikt LPG nezaudējot garantiju.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Bet Škodu taču var dabūt ar dīzeli+4WD. Kam vajag to Subaru švako atmo benzīna dzinēju kuram vēl piekabināts variators. Zūd jēga no tās pilnpiedziņas.

Un Duster noteikti ir pieejams ar LPG no rūpnīcas.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Cik zinu, Duster 4x4 LPG automāts vispār neeksistē. No kuras rūpnīcas Tu tādu dabūji?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Dacia ar automātu nav un ganjau nekad nebūs. Te stāsts ir par to, ka par krietni mazāku cenu saņem līdzīgu mašīnu.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Vecie Subāri ar EJ25 (EJ20) motoriem un jaunie ar FB25(FB20) uzvedās pilnīgi atšķirīgi (tur gan jāsaka, ka arī kārbas ir pilnīgi citas). zinu, jo ģimenē ir Foresters ar EJ25 un Outback ar FB25. Kaut arī pēc papīriem zirgu skaits ir pieaudzis nebūtiski, Outback (ar variatoru) ir krietni žiperīgāks.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Ko tad viņi tur ir uzlabojuši? Pacēluši kompresiju? Un negribas ticēt, ka ar motorollera kārbu var sagaidīt labāku dinamiku.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

sti subars taa ir manta, parejie nekas ipash

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Redz kur tev mantiņa:

uldish Reģ.: 10.08.2001
1 0 Atbildēt

Senas radio reklāmas Gada Auto konkursa pirmssākumu laikos bravūrīgi vēstīja “Subaru izbrauks!” Toreiz tas tika tēmēts par Imprezas vai Legacy pilnpiedziņas spējām, kuras Latvijas rallija trasēs ar čempiona tituliem toreiz apstiprināja tagadējais žūrijas loceklis Ivars Caune.

Bet XV nav rallija auto, un ieskrieties līdz simtam ātrāk par 10 sekundēm nemāk. Taču rallija gēni nepilnus 4,5 metrus garajā nedaudz paaugstinātajā kompaktlases auto atmostas, kad ātri jālido pāri viļņainām bedrēm – nelielais svars un ietilpīgā amortizācija izšūpina auto degungalu bez nekofortablas knābāšanas. Un 333 apvidus auto trasē pārsteidzoši nekur netiek aizķerts ne priekšējā apakšējā lūpiņa, ne grīdas bruņas. Tātad – viegls, kompakts auto, ar kuru, vajadzības gadījumā, var uzbraukt arī stāvā kalnā un caur dziļām bedrēm.

Un vēl – Subaru ir piedalījies šovā “Mājokļa jautājums”, un iepriekšējais istabas iekārtojums, par ko bija rūpējušies pensionēti dizaineri no PSRS autorūpnīcām, ir izmests. Ir smuki.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 0 Atbildēt

Ko jūs gribat no tās bomžu versijas, man ir forester xt, tas ir pavisam cits auto. Pa 30tk jus nekur tadu price/performance attiecību neatradīsiet. Un nevis CVT kārbas ir lēnas un dumas, bet gan tie nemotori ir parak nabagi tadai massai ar pilnpiedzinu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

ja ar 10 sekundēm pietiek līdz simtam, tad tas ir baigi normāli. savulaik ar moskvič azlk m2140 vajadzēja 34-43 sekundes līdz simtam! subaru xv rullē! sēnēs un ogās pac labākais dampis. un kur tā jāskrien? uzrāvienu 2 sek līdz simtam latvietis parastais plikpaurainais ar rugājiem un alusvēderu ar kapļa kafiju roķelēs nemaz nevar turēt - izlaistīsies un izvemsies turpat pie stūres

RoboSapiens Reģ.: 17.10.2016
1 0 Atbildēt

Subaru ar savu turbo pieredzi jau gan varēja satrādāt ko ar 1,6 turbo!! Visi manis testētie - Eclipse, Kona, CRV ir ar turbo 1.5 benzīniem - un arī tad gaita, slīdzinoši ar 2.0 TD ir pavāja. Šajā gadījumā - ar 1.6 vai 2.0 neturbo benzīna variatoru viņiem ir bezceris pilnīgs... man ir Legacy un Impreza, abi ar 2.0 TD mehāniku. Un ko tad jaunu tagad ņemt?? TD vairs nav un nebūs. Pēdējie divi AdRemam (nu jau viens) maksā 400 naudiņas lētāk par XT!!! Bet XT arī vairs nav un nebūšot.... nejauši paskatījos uz LandRover DiscoverySport... ko teiksiet??

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

XT būs alternatīva 19. gada otrajā pusē. Par to ka XT vairs vispār nebūs varat pateikt paldies jaunajām 2019 gada ES atgāzu normām.

ASV XT veljoprojam bus pieejams ari nākamgad un to turpinās ražot.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AgnarsJundass rakstīja: Subaru ierastās kvalitātes: simetriskā pilpiedziņa + pietiekami jaudīgs dzinējs + sportiska vadāmība, papildinātas ar pievilcīgu dizainu un pārsteidzoši ērtu salonu. 22 cm klirenss, bet braukšnas sajūtas kā sportikskā kompaktā hečbekā.

Kas ir simetriskā piedziņa ?

Ar manu saprašanu pēdējos gadus 5-10 civilajos subara auto no vecās ,labās ,drošās uzticamās ..subaru simetriskās piedziņas nekas vairs nav palicis ,kā tik nosaukums

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti