Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 2.5 TDi Multitronic 2003 Novērtējums: 5
Sveiki, tauta!

Pastāstīšu par savu ne tik optimistisko pieredzi ar salīdzinoši svaigu (2003. gads) AUDI A4 2.5 TDi ar Multitronic automātisko kārbu (variatoru). Jā, tagad varu atzīt savu kļūdu - izvēlējos AUDI "kvalitāti" un smagi iekritu, varētu sacīt, ka tas bija pirmais autiņš, kurš manā autovadītāja mūžā sagādāja tik lielu vilšanos.
Līdz šim pirkumam braucu ar jaunu Avensi, tad apnika (man tas ir normāli) un izdomāju, ka pārsēdīšos uz mazlietotu premium klases izstrādājumu (tomēr prasības pret komfortu aug). Lai arī pats dzenu autiņus no Vācijas, nolēmu lieki neriskēt un ieraudzīju Autowelt A2 placī savu nākamo sudraba brīnumu - AUDI A4 Avant 2.5 TDi V6. Īpaši meklējām automātu (primārā prasība), tad nu arī atradām īsto... Februāra aukstumos pieleca ideāli, lai arī bija nostāvējis placī vismaz pāris mēnešus. Vizuāli, protams, ļoti svaigs auto, ticu arī pārdevēja garantētajam 145000 km noskrējienam (visu apkopju uzskaite servisa grāmatā, oriģinālās uzlīmes utt. ) Tā kā zobsiksnu maiņa tikusi veikta vēl Vācijā un šī lielā investīcija man atkrita, izlēmu iegādāties šo braucamo par 15 770 euro (ar PVN). Nu ko - cena atbilstoša mazlietotam autiņam, it kā ar garantiju ;) Formēju uz firmu un viss OK.

Uzreiz problēma - nav numuru, izbraukt var tikai pa to pašu ielu, kur placis. Nu labi - vēl arī pa stāvvietu. Pirmais iespaids - oho, kas par jaudu. Šim jau jaunais dzinējs ar 163 zs, ceļ ļoti labi. Viss strādā, ņemam ciet. Pirmā eiforija, dīzelis un automāts, kluss un dinamisks, tajā pašā laikā ļoti ekonomisks, būs īstais ...

Pagāja mēnesis.
Pirmie secinājumi:

Izjūtas - salons nereāli šaurs (tāda sajūta, ka vietas tur nav vispār). Ieliku bērna sēdeklīti aizmugurējā beņķī, priekšā sēdošajam ceļgali atduras pret bardačoku... Pirmā kļūda - nepārbaudīju pirms pirkuma. Sēdekļi paši diezgan cieti, taču nav Recaro - tātad nav arī noturības asos līkumos. Nav sēdekļu apsildes - pierasta un izrādās - pārāk laba lieta no iepriekšējiem autiņiem. Paši vainīgi, taču vilšanās paliek.
Ekstras it kā daudz, taču kaut kas ne tā. Ir lielais Navi Plus (skaisti un tas arī viss), taču TV nerāda. Izrādās, var ielikt bloku par nieka 450 Ls Auto Rīgā... Nu paldies, nevajag. Klima, visas elektrības ir AUDI standartā, fantastiska lieta - Webasto autonomā apsilde. Pāris iestatījumi un nākamajā rītā vari sēsties siltā mašīnā ar atkusušiem stikliem. Labais!

Tajā pašā laikā nav xenon, nav lietus sensora, aptumšojošā spoguļa... Bet Avensī liela daļa no tā bija bāzīte Linea Sol ... Atkal nedaudz škrobe.
Tajā pašā laikā, izcila audiosistēma, CD changer bardačokā, pats autiņš izcili nopakots, negrab pilnīgi nekas ne panelī, ne aizmugurē.

Gaitas īpašības. Atkārtošos par V6 TDi - kamēr svaigs, tikmēr fantastisks dzinējs. Patīkamu skaņu, ļoti jaudīgs un arī fantastiski ekonomisks.
Komplekts ar Multitronic kārbu - pirmie iespaidi - ļoti ņiprs trolejbuss : ) Spied grīdā cik gribi, nekas ne slēdzas, ne notiek, tikai konkrēts paātrinājums. Variators neļauj uzcelt vairāk par 4000 apgriezieniem, tajā pašā laikā mierīgi paātrinoties (pilsētā, piemēram) apgriezieni stāv uz 1200 - 1400... Tur arī tā ekonomija.
Pirms pirku, šaubījos par šo kārbu (Karlsones bēdīgi slavenā pieredze ar mega investīcijām tomēr biedēja), nolēmu riskēt, bet iekritu.
Kārbai uzsilstot, parādījās gļuki - raustīšanās paātrinoties. Iesākumā tikai šādi simptomi, vēlāk - izkustēšanās no vietas ar sitienu sēriju : ( Mistiskākais, ka aukstam tādu pazīmju nekad nebija. Tātad - nopirku ar defektu (ļoti iespējams). Gāju uz Autowelt A2 sūdzēt bēdas, viņi piedāvāja segt pusi no remontizmaksām, iesakot vienīgo servisu Latvijā, kur remontē Multitronic kārbas - Ģertrūdes ielā 111, Rīgā. Servisa boss - lāga cilvēks, taču reāli solījumi nesakrīt ar darbiem. Man taču nepietiek vien ar to, ka "Multitronic - samaja gemorojnaja korobka iz vseh shto vidal... " Vienojāmies, ka maksās tas remonts 1500 Ls + PVN (man vajadzēja uz firmu). Ar Autowelt A2 tiku galā operatīvi, pusi apmaksāja zibenīgi - paldies par to pašu.
Apmaksāju arī kārbu servisa piestādīto rēķinu, kā jau pieklājas. Tātad, no manis ieinvestēti 1500 Ls.

Atstāju savu Audi servisā. Pēc mēneša (!!!) savācu jau sataisītu (???) un priecīgs braucu projām. Nobraucu precīzi 30 km un sākas viss no gala. Vienojos, ka atstāšu autiņu vēlreiz, lai skatās, kur vaina. Vaina tika novelta uz kārbas pārprogrammmēšanu Auto Rīgā - pēc nedēļas varēju no turienes savu premium klases braucamo savākt. It kā sataisītu. Kārtējie 50 km un visu gaišu : ( Gļuki atkārtojas.
Zvanu un saku, lai savāc to autiņu un nemaz nezvana, pirms nav uztaisīts. Skumjās izlēmis to nelaimīgo auto pārdot, salieku sludinājumus, cilvēki zvana, bet es parādīt nevaru...

Pa to laiku saslima servisa boss, citi neko nezin utt. Vēl pēc mēneša (!!!) paņēmu mašīnu, kurai it kā tagad nomainīts vadības bloks (laikam būšot bijis pie vainas). Jau neticu, ka viss var būt OK. Par laimi šoreiz izdevās nobraukt kādus 100 km... Un atkal tieši tas pats.
Atdevu atpakaļ servisā kārtējo reizi, atjaucot manu kārbu (pats redzēju) atklāja diezgan konkrētu mehānisku zobrata defektu (kā to varēja nepamanīt, nesaprotu). Tad nu viss, nu BEIDZOOOT braukšu un varēšu vismaz pārdot. Taisnība, gļuki neatkārtojas, taču... Pēc brauciena noslāpējot un pielaižot, Multitronic uzrāda kļūdu un nekust no vietas. Reizes 10 mēģinot, iespējams, ka aizies. Pretējā gadījumā jāgaida, līdz kārba atdziest, tad atkal pirmais brauciens bez problēmām. Nu ko, kā jums tas viss patīk?...

Aaaaaa, pat izstāstīt nevaru, cik nervu patērēts ar šo autiņu, piedevām tagad moraļņiks moca, ka tādu pārdevu citam. Tiesa gan, atklāti pateicu, kurš serviss apņēmās par manu samaksāto naudu lietu novest līdz galam. Vismaz cilvēkam savu naudu nebūs jāiegulda. Ak jā - tagad Auto Rīga par jaunu Multitronic kārbu prasa jau 7000 euro : ((

Ko lai pasaku, mācieties no citu kļūdām, nevis savējām. Reizēm interneta forumos tomēr ļoti noderīgu info var atrast... Pēc visas šīs epopejas esam vīlušies Audi markā kā tādā un nozvērējušies nekad vairs nedraudzēties ar variatora tipa ātrumkārbām : )

Tāda viela pārdomām...
 
Kasinsh @ 31.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
Aviators 31.jūlijs 2007 7:56
0 0 Atbildēt

Mja... Auto stav velns viņu zin cik ilgi servisā nelietojams... Premium. Pašam sanāca ar šitādu jaunu sedanu mazliet pabraukāties, un pilnīgi piekrītu par šaurību (tāds golfs jau vien ir), bērnu sēdeklīša ietekmi uz priekšā sēdošajiem (man gan bija divi sēdeklīši). No sevis vēl varu piemetināt par tizlo vidus konsoli, kas ar savu aso kanti bojā braukšanas labo noskaņu. Bet uz ceļa stāvēja ideāli un ar apdzīšanu problēmas neradās :-) Lai jaunajam īpašniekam labi ripo...

nomiks 31.jūlijs 2007 8:56
0 0 Atbildēt

Mjā. Un vēl nesen stingri uzstāji, ka tomēr nekas nav labāks par mazlietotu premium klases auto!
Es jau toreiz uzskatīju par diezgan lielu neprātu šķirties no gadu jaunas Avensis par labu lietotam premium klases Audi.
Vai tagad joprojām uzskati, ka labāks ieguldījums būs kādas citas markas "mazlietots" auto no Vācijas?

nomiks 31.jūlijs 2007 9:02
0 0 Atbildēt

Ak, jā - atgādināšu vienu no taviem pēdējiem komentāriem par Nissan Qashqai:
Kasinsh (23.07.2007 13:13) :
...
Piederu pie tiem, kuri savulaik ir atļāvušies sev jaunu mašīnu, no salona. Gadu nobraucu ar savu Toyota Avensis un sapratu, ka tie ne-premium klases braucamie nekādi nesagādā tādu braukšanas baudu kā kaut vai tie paši 3-5 gadīgie AUDI, BMW utml. Tipa, lūžņi (kā te dažs labs raksta). Jaunu premium klases braucamo nevaru pacelt, tādēļ palieku pie tiem pašiem mazlietotajiem vai pat lietotajiem. Sajūtas ir patīkamākas nekā jaunā pastmasas gabalā, ļoti lūdzu piedodiet par šādu izteikumu :))
...

TDI 31.jūlijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

Njaa A2.....
Pirms iepirkt jaunu iCTDI nepremiumu , izskatiju variantus par ''premiumu''~2gadiigu A6 un kaa reiz ieksh A2 . kautkaa nepaarliecinoshs man tas iestaadijums tomeer izskatiijaas , nothing personal , bet autinji taadi paizlietoti un neleeti . Beigaas pajeemu savu kaarteejo cirvi :) jo nau man patreiz veelmes ganiities pa servisiem , staigaat kaajaam + ikdienas 200km veikt ar kasnuparokai gadijaas grabazjinju .
varbuut jaunais ''laimiigais iipashnieks'' brauc un nesuudzaas , viss taoksh sachiniits , taxshto nemokies :)
un kaadu drapaku tagadinj domaa iepirkt ??

TDIOTS 31.jūlijs 2007 9:14
0 0 Atbildēt

Nomik atstaajies :)
Ir cilveeki ( es piemeeram) kuriem ir par maz ar uzticamu ,mezeedoshu :):) un droshu , JAUNU ,leetas plastmasas megarulzu (kursh, starp citu , nemaz nau tik leec ) kuriem gribas arii izbaudiit to , vaardos neizsakamo , fiilingu kuru sniedz ''premiums'' .

nomiks 31.jūlijs 2007 9:27
0 0 Atbildēt

TDIOTAM
...kuriem gribas arii izbaudiit to , vaardos neizsakamo , fiilingu kuru sniedz ''premiums''... un laika pavadīšana servisā ir patiešām neizsakāms fīlings.

TDIOTS 31.jūlijs 2007 9:39
0 0 Atbildēt

Nomik labaa servisaa , ar burviigu klienta uzgaidaamo telpu , ir patiikami :):):)
bet dziesma nau par to , bet gan par fiilingu :)
ja man buutu 20km dienaa veicami , buutu A6 un nekas vinjam ljauns nenotiktos ,bet pie patreizeejiem ~200km + stroikas , no fiiliga naakas atkaapties :(
esi droshs , mans naakamais drapaks buus A6 3,0TDI( jevropas keksus nepiedaavaa GSam pilnpiedzinju :( ) un kershu es fiilingu , bet Teu to nau lemc saprast .

Jānis 31.jūlijs 2007 10:26
0 0 Atbildēt

PSEC
atkal A2 un atkal probleemas jau nez kuro reizi par to lasu...
nu jebal 15K izgaazt par to audi aarpraats!!!
Nesaprotu nafig tas A4 bija jāņem mierīgai tak par tādu cenu sanāk A6 vai vēl nedaudz pieliekot mersedes E klase jaunā.

jānis 31.jūlijs 2007 10:43
0 0 Atbildēt

>>>> Kasinsh, jūtu tev līdzi , pats arī kādreiz esmu nočakarējies ar BMW 328 touringu 1999 gadu, gadrīz ik pārdienas ēdu pusdienas LATBEMA kafūzī :))) , nu negribu vairs to fīlingu ar tiem veciem dzelžiem izbaudīt , par ko te daži labi fano ........................

Cik es biju laimīgs kad tiku no tā bumera vaļā, uh ........... man bija tā , kā vienreiz to Latbemu apmeklēju , tā netiku vairs no tās iestādes vaļā ::))))

Tagad jau kādu laiku braucu ar jaunu , un uzskatu ka esmu tikai ieguvējs .

Kasinsh 31.jūlijs 2007 11:36
0 0 Atbildēt

Lai mana pieredze kalpo kādam par padomu ;) Tāds arī šī apraksta mērķis.
Kā jau atzinu, kļūdījos ar savu izvēli. Tagad skatos uz to visu no tāda viedokļa, ko man vajadzēja saprast laikus - autiņš, lai arī mazlietots, nav garantija tam, ka nekas neplīsīs. Bet tādā gadījumā viss maksās dārgi.

TDIOTS 31.jūlijs 2007 11:42
0 0 Atbildēt

Beeushnjiks i loterejas , var arii skarbi iegraabties . Un nau no svara A2 waj kur citur pirkc ''mazlietots'' drapaks , ta fakc :)
Vienu gan es iisti neizpratu . Nafik pirkt sheit , ja ir iespeejas pasham pasmelt faaterlandee??!!
Es , beeuuu autoo , pirkshu faaterlandee ~nedeelja pleziira ar mobile.de izdrukaam un Tomtomu , outleti wursti etc. + reaals drapaks ar schekgesheft izdrukaam un redzi arii to seju no kura peerc :)

Kasinsh 31.jūlijs 2007 12:06
0 0 Atbildēt

Šoreiz nebija skaidras naudas, viss bija ieinvestēts citos drapakos :D Tādēļ arī nebija izvēles.
Nekas, būšu turpmāk gudrāks ;)

nomiks 31.jūlijs 2007 12:34
0 0 Atbildēt

Kasinsh
Kas būs tavs nākamais auto?

Kasinsh 31.jūlijs 2007 14:19
0 0 Atbildēt

Man jau ir. Darba auto :)
Ģimenei iegādāts stipri lētāks, gan arī ne tik jauns, max nopakots dīzeļuniversālis, automāts un visas štelles. Bet par to citreiz :) Kad sākās problēmas ar Audi, nebija cita varianta kā laist pašam uz fāterlandi pēc nākamā auto.

Tūlīt sākšu būvēt, būs ar ko cementa maisus vadāt ... :D

arba 31.jūlijs 2007 15:03
0 0 Atbildēt

Skatoties cik objektīvi gribu , neredzu nekādu starpību starp OOOO un Avensi kvallitātē, prestižā, izskatā u.t.t.
Abi pilnīgi vienādi bezpersoniski darba zirgi.

TDIOTS 31.jūlijs 2007 15:22
0 0 Atbildēt

arba Tu njepraff.
pasham keksus , citiem afensi berzz :) ko ta pac taa paarmaxaaji :)
P.S. tikko jaunais avensis uzradaas , metos ieveerteet , iekaapju vinjaa , taisu ciet dures un..... durju ruchka ar visu apshifku noljurkaajaas ?!?! peeeeeeeeeeeeeeeee + veel nebuut leec vish nau .

viesis 31.jūlijs 2007 16:16
0 0 Atbildēt

nevajadzeeja pirkt to muļķutroniku un tad viss būtu OK
+ veel mazlietots manaa skatiijumaa ir liidz ~50K KM un vēl ar garantiju.

KK 31.jūlijs 2007 20:20
0 0 Atbildēt

mana skatijuma mazlietots skaitas (kopts, kas turets garaza un nobraukumu lidz 140 000km- atkarigs no gada)

seatbelt 31.jūlijs 2007 20:46
0 0 Atbildēt

kas vainas, superīgs aprīkojums, ja neskaita, ka nav xenonu, vienīgā ķeza bija ar to ātrumkārbu, citādā ziņā jau viss ok..

Kasinsh 31.jūlijs 2007 22:50
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Tehniski viss pārējais nostrādāts nevainojami. Brauc pa bruģi praktiski bez skaņas (nopakots teicami), vadāmība lieliska, patēriņš gandrīz vai neticami 7 litri vidēji (ar bāku >900 km), dinamika - līmenī.
Starpība ar jaunu japāņu auto tomēr jūtama, pie tam diezgan krietni ;) Nav te tās bundžas skaņas, durvis aizcērtot :p

ZigiZ 1.augusts 2007 12:17
0 0 Atbildēt

Augusta AutoBildā 43. lpp tieši šī kaite šiem Audi motoriem!

nazis 1.augusts 2007 13:07
0 0 Atbildēt

No kura laika A4 ir Premium klases auto ?

Kasinsh 1.augusts 2007 23:25
0 0 Atbildēt

Ar to premium bija domāta AUDI marka kā tāda.
Nekā personiska ;) Tīri subjektīvi, mans skatījums.

Edijz 8.augusts 2007 21:59
0 0 Atbildēt

Vovo, es arii biju bik shokaa, kad ieliidu shitajaa aparaataa pameeriit, vai man pietiek vietas. Es neesmu nenormali garshs (bik virs 180cm), bet, ja atbiidu savu kreeslu taa, lai pasham buutu eerti stuureet, aizmuguree seedoshajam iisti nav kaajaam vietas. No aarpuses tas autinjsh izskatiijaas lielaaks, goda vaards. Bet izraadaas, ka tikpat shaurs, kaa ieprieksheejais A4. Eh. Varbuut kaads mazaak auguma cilveeks teiks, ka ir ljoti ok. Nez.. kad iekaapj S300 MB, tad shitais audis saak shkjist komiski mazs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti