Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota RAV4 2.0 AT (2004 gads) 2004 Novērtējums: 8
Toyota Rav4.
2004 gads (pēc Facelift)
2.0 benzīna dzinējs (150HP),
4- pakāpju Automātiskā ātrumkārba.

Auto tika iegādāts 2008 gada jūlijā par ~9500 EUR. evests no Zviedrijas kur kalpojis kā lidostas Falck dienesta auto.

SALONS:
Kā jau no auto ārienes var spriest- šis ir viens no kompaktākajiem parketniekiem savā SUV klasē.
Salonā var sasēsties 5i cilvēki- aizmugurē protams 3 „bobslejistiem” būs pašauri, bet normāli ikdienas pilsoņi sēdēt var bez lielām problēmām.
Vieta aizmugurē sēdošajiem (ja priekšējie krēsli ir noregulēti atbilstoši manam 183 cm augumam) es varu iesēsties bez problēmām. Pilnībā pieļauju ka 190cm un vairāk gariem „basketbolistiem” šis auto nebūs īsti piemērots.
Vadītāja sēdvieta- ir OK. Vadības panelis un rīki ir izvietoti loģiski (kā jau visām Toyotām). Tahometrs, spidometrs, degvielas rādītājs un dzinēja temperatūras rādītāji pārskatāmi/ nolasāmi viegli.
Aizmugures krēsli- nolokās, salokās uz priekšu, ir vispār izņemami- kā arī ir pabīdāmi uz priekšu atpakaļ.
Aizmugurējā bagāžnieka durvis- verās uz sānu. Aizmugures bagāžnieka grīda ir gluda, novietota zemu kas atvieglo lielu/smagu priekšmetu ievietošanu.
Bagāžnieka ietilpība- ļoti apmierinoša- nenolaižot pakaļējos krēslus četrus R17 riteņus var ielikt bez problēmām.
Pakaļēja bagāžnieka pārsegs- plaukts gan ir izveidots nepārdomāti- pa bedrēm grab, salīdzinoši slikti turās tam paredzētajā vietā. (zinu kad daudzi rav4 lietotāji šo plauktu izņem vispār- rezultātā palielinās ceļa/riepu radītie trokšņi salonā).
Salona skaņas izolācija- ir vidēji laba. Aukstu motoru dzird salonā, arī piekares radītie trōkšņi ir labi dzirdami salonā. 10 ballu sistēmā es liktu 6-7 balles.
Salonā ir papilnam visādu kabatiņu, plauktiņu.
Mīnuss- Cimdu nodalījumā a4 mape neielien.

APRĪKOJUMS:
4- El logi (vadītāja durvīm auto), elektriski spoguļi, automātiskās gaismas, II paaudzes rav4 vēl parastais kondicionieris, logu atvēršanas/durvju atvēršanas bloķēšana. Vilkmes kontrole, stabilitātes kontrole, ABS.


ĀRĒJAIS IZSKATS:
Salīdzinoši īss un augsts auto. Ļoti iecienīts jauniešu un sieviešu auditorijā dēļ japāniskā ārējā stila.
Spoguļi ir lieli- ļoti labi un pārskatāmi veic savas funkcijas.
II paaudzes Rav4 oriģināli aprīkots ar 215/65 R16 riteņiem. Manam auto ir uzlikti nākamās –III paaudzes rav4 17’’ riteņi. Ko tur daudz ko piebilst- vai nu vizuāli patīk/vai nepatīk. Lai pagarinātu attiecīgus orgānus ir iespēja apkarināt ar ķengursitamajiem, sliekšņu dugām u. t. t.
Pašmasa ~1350 kg, pilna masa 1825kg.

DZINĒJS/ĀTRUMKĀRBA: šis auto ir ar 2.0L vvt(variable valve timing) dzinēju. Jauda 150 zs. Nekāds mega spridzeklis nav- bet ikdienas braukšanai atliku likām. Ātrumkārbai 4i robi. Visādi Kock- Down un viss pārējais darbojās nevainojami. Motoram ķēdes piedziņa kas varētu tiks uzskatāms par plusu.

REMONTI/ UZTURĒŠANAS IZMAKSAS: Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Pieļauju kad TOYOTA daļas nav tās lētākās- turklāt kā jau visiem jaunajiem autiņiem daļa no tām noteikti pieejamas pie dīlera. (Jā- priekšējais plaukts mainās kopā ar buksēm- izmaksas ~130lvl par vienu pusi).
Degvielas patēriņs- man sanāk sekojošs: Bākas ietilpība 52L. Ar pilnu bāku sanāk nobraukt ~630 km (30% rīga, 30% šoseja, 40% lauku mazpilsēta) - -> 8.0-8.4 l/100km. Tikai pa pilsētu ir ap 11 l/100km. Tikai pa šoseju (100-110km/h) kādi 6,4l/100km. Ja sparīgāk spaida gāzes pedāli pilnībā pieļauju domu kad var dabūt patēriņu arī 10 un vairāk litrus uz 100km.
Motorā leju castrol sintētiku.
Riepas- neciešu M+S! Parasti pērku 2us komplektus. Uz oriģinālajiem 16’ diskiem tikko uzliku X- ice ziemenes- 340lvl komplekts. Pie mūsu (ne)ziemām domāju kad pilnīgi OK.
Vasarenes 17’’ vēl ir OK- bet ja būs jāmaina tad arī otrs komplekts +/- tikpat.
Ja lieto M+S tad protams izmaksas uz ½ mazākas.
Ja salīdzina ar ekovāģa 14’ vai 15’ riepām- izmaksas ir tīri ievērojamas..
Ceļa nodoklis 45lvl/gadā

PIEKARE/PIEDZIŅA: Piekare ir OK. Salīdzinot ar pirmās paaudzes Outlander ir iespējams pabraukt pa granteni ar kaut kādu komfortu.
Uz grantenes „daudz kur aprakstītā” pakaļas iznesšana līkumos nav novērota- jo pa granteni braukāju daudz.
Stūre ļoti jūtīga- stūres pastiprinātājs darbojas lieliski.
Bremzes visas 4as disku- tāka arī bremzēm nav kur piesieties.
Nedaudz kretinizē kad pretbuksēšanu navar izslēgt manuāli - ja kādreiz sagribas pa granteni pabuksēties.
4X4 ir patstāvīgā. Lūdzu negaidiet no šī auto purvu pārejamību (arī ar purva riepām). Tas ir parketnieks. 4x4 domāts (kā saka arī pats ražotājs): „Lai dotu priekšrocību vieglos bezceļa apstākļos kā arī lai „palabotu” sīkas autovadītāja kļūdas”.
Teikšu kā ir- lai cik kruta vai nekruta šī 4x4 skaitās- bet pa granteni braukt ir ideāli- ir savādāka braukšana/savādāk mašīna „uzvedās” uz ceļa. Man jau personiski patīk.
Par caurejamību- gadijās redzēt kā dažādi SUVi un nopietnāki auto pa pludmali kārpijās (ūdensmoču sacensībās) mazie SUVi (RAV4, X5 u. c. ) ļoti bieži norakās- Landcruiseri/Patroli tai pašā vietā pārbrauca pāri neiebuksējot.

Linki interesentiem:
1. Info par Rav4 (visu 3 paaudžu): http://www. catalog. auto. ru/catalog/cars/toyota/rav_4/
2. Krievijas RAV4 braucēju klubs un forums: http://www.4rav. ru/catalog. php?car=rav4-2s
3. ASV RAV4 klubs: http://rav4world. com/forums/index. php
4. RAV4 workshop manuāļi: http://www. cars4x4. ru/Toyota- RAV4/3. htm
5. Detalizēts info par uzbūvi, detaļu kodi, pasūtīšanas iespējas no RUS : http://toyota. japancats. ru/

Nobraukti kārtējie 10 000.

Tika izieta TA (ielika vienu vienīgu 1 par nedegošu priekšējo gabarīt lampu).
Autofavorītā tika veikta hadenes diagnostika- viss normās. Tika vien nomainītas kaut kādas bukses 2ls/Gab.

Degvielas patēriņš tagad ziemā tāpat vidēji 7-8 l/100km.
 
japcar @ 10.septembris 2008 0:00
Visi komentāri
 
TDI 10.septembris 2008 14:42
0 0 Atbildēt

lappss autos par lappu cenu :)
lai tik lappi ripo .
P.S.par tiem patēriņiem gan kautkā neticās , bet nu tākā pašam tāda nau -jātic ''uz vārda'' ?!

japcar 10.septembris 2008 15:31
0 0 Atbildēt

Kad pirku autiņu no džeka- testēju uz šosejas Saldus-brocēni. Ar apdzīšanām-pedāli grīdā, kick downiem.

Sanāca tādā režīmā nobraukt kaut kur 5-8km --> rezultātā patēriņš bija kaut kādi 9.5l.

Bet jāpiezīmē kad ļoti daudz ko izsaka braukšanas stils un satiksmes intensitāte.

Pilsētā kā jau teicu ir virs 10l vēsā mierā.

P.S. Iebuvētais kompis vispār rāda 7.5 vidējo- tam gan neticu. šis patēriņš ir iegūts ikdienā braucot.

Tā ka ja smagāka kāja- visi 10l sanāktu vēsā mierā- tomēr 2.0 dzinējs, 4x4 un pašmasa.

Valdis 10.septembris 2008 16:22
0 0 Atbildēt

lai no šitā verķa dabūtu labu caurgājamību arī purvos, vajag uzlikt mežiem un purviem piemērotas riepas. Tas uzlabos situāciju, jo parastās vasaras šosejas riepas tiešām bezceļiem neder.

ZZXX 10.septembris 2008 19:27
0 0 Atbildēt

Nju uz ziemas ripuļiem jau Tu točno žmiedz santīmu-par 340 pat golfam ir grūti nopirkt labas ziemenes,nemaz nerunājot par "džipiņu". 06.gada rudenī priekš Terrano ziemenes ņēmu par 420,i to ar labām atlaidēm. Otrkārt ,nezinu kotik sliktu esi ieraudzījis Outlanderā (patreiz tiek lietots)-vismaz viņam nav pastāvīga 4x4,bet gan pārslēdzama un arī pa grantenēm nežēlojos.

japcar 10.septembris 2008 22:05
0 0 Atbildēt

Nu beidz.

Labas ziemenes golpam var easily dabūt par 50 naudiņām gab. Pats pirku Bridgestone blizzak, good year UG500 ziemenes pa tadam naudinjam uz 14 '' ritenjiem.

Nesaku kad michelin x-ice ir top modelis. Bračka tādas lietos uz Outlandera tulūit jau 3o ziemu- nedilst, pa sniegu rokas ekselenti, uz ledus turas labi.--> ko vairāk man vajag?
paskatijos protams hakapelitas 5ās, pārejos krutos modeļus-- neceļas roka 130 naudiņas par 1u riepu maksāt. (komplets ~550 lvl- bodes cena)

P.S. Jaunajam Outlanderam jau var atslēgt 4x4, bet iepriekšejai paaudzei nē. Starp citu iepriekšejās paaudzes Outlanders 2.4 ir tas ar kuru "nemīlu" paŗvietoties pa granteni/sliedēm u.c negludumiem. tomēr r17 225/55 nav tas augstākais riepas profils LV (ne)ceļiem.

TDI 11.septembris 2008 12:02
0 0 Atbildēt

2ZZHH -kā Tu domā , vai Gislaved NF3 ir labas ziemenes vai nē ? es viņas dabūju par ls68 gab. ar PVN ,izmērs 215/65-16 ?? ''vasarai'' paņēmu FULDA ROAD par ls70 gab. ar PVN un ,arī ADAC testus pētot , atzinu par labām esam :)
īsāk nepik tirst ko nezini un klāt par santīmsipšanu nevietā:))))
labas ''brenda'' šaibas var dabūt via reifendirekt.de par puspīrādziņu +piem. sviesct arī dod labas cenas riepām un ne tikkai , bet ,protams, var jau arī to pašu pa riktīgi dārgo iepirkt pie. pidrillu gejpointā M.Nometņu ielā un vēl daudz kur citur.

japcar 11.septembris 2008 14:15
0 0 Atbildēt

To TDI:
Wow... Gislaved NF3 215/65 R16 -->68LVL gab ????
Blaviens, a es pa 85/gab pirku :(
Zx2**d

TDI 11.septembris 2008 17:41
0 0 Atbildēt

2 japcar : no pieredzes , japērk ira uzmanīgi - nepārmaksājot , kā jau pieminēju vai nu reifendirektā , vai pie ''sviesct'' SPS autõ:)
P.S. FULDA ROAD ir tipa''fsesezonkas'' SUViem , patreiz ļoti neslikti ņem asfaltu ,granteni , mežu un grantskarjeru :) + ja nu gadās ''iebraukt ziema'' tad tas fufelīgais M+S ar būs labak nekā čista vasarenes . Oriģinālās BēeFGudridženes gan bij mēsli - vasaras asfaltu ''neturēja'' , ''ziemā'' ar kaka - itkā ''fsesezonkas'' bet nu bij nekādas .

ZZXX 11.septembris 2008 19:01
0 0 Atbildēt

to Japcar....par veco Outlanderu neiet runa,bet jaunajam nav nevainas gan uz asfalta,gan gruntenes. Vienīgais uzsākot uz slapja seguma jāslēdz 4x4,jo citādi pretbuksēšana taisa nepatīkamus jokus un tāpat īpaši ātri nepaātrinās.

japcar 12.septembris 2008 16:27
0 0 Atbildēt

A davai salidzinam +/- vienāda gada autosus:

2 paaudze rav4(pec feislifta) pret 1.paaudzes outlander(2004-2006gadi)
un
3 paaudze rav4 pret 2.paaudzes outlander (2007- ...)

Jo nevar tavu 07/08 gada Outlanderu salidzinat ar 4gadus "jātu" auto/ tāpat arī izmantotās tehnoloģijas un materiāli. Pofig Toyota vai da jebkurš cits ražotājs.

ixeris 13.septembris 2008 12:59
0 0 Atbildēt

pēc raksta var saprast, ka autors ir baigi safanojies par savu RAV4, bet, tā arī nav pamatojis savu pirkumu?! Kāda jēga pirkt šādu +/- nekam nederīgu auto, ja pa to naudu var nopirkt tiešām ietilpīgu unversāli ar 4x4?! Ja nu tas 4x4 ir tik ļoti nepieciešams, cik pieredze rāda, tad, kur nevar izbraukt ar 4x2, tur nevarēs arī ar šo 4x4! bet tad paliek aktuāls jautājums, kāpēc maksāt par tjipa džipu, kurš nemaz ne tuvu nav džips?! X5 ir SUV, to pērk, lai zimētos, bet RAV4? hvz... LC pirkums ir attaisnojams, tam ir kārtīga pilnpiedziņa, normāls klīrenss un ar atbilstošām riepām un vadītāju, tas spēj ļoti daudz! Piedevām, džips + benzīns + automātiskā kārba sevi galīgi neattaisno, piedevām 4 pakāpju automāts, kurš uz šosejas tik vien zin kā griezt motoru uz 3000 rpm.iem un nesūda nebraukt uz priekšu!

Lai nu nteteiktu, ka es te savu domu nepamatoju, tad lūdzu : 2. paaudzes Volvo XC70, vieglais auto ar teicamām parket džipa īpašībām, ļoti labu un ekonomisku D5 dīzeli un tāpat pieejams ar automātu, bez tam, tas ir daudz ietilpīgāks un krienti jaudīgāks! par to naudu var iepirkt arī audi allroad, arī visi volvo plusi, vienīgi apdrošinātājiem vajadzēs maksāt vairāk un man personīgi nepatīk V6 dīzeļi, esmu rindinieku piekritējs! Nu un ja runā par klīrensu, tad nopērc Citroen C5 ar hidroaktīvo piekari, ļoti labs risinājums par smieklīgām naudiņām! Aizbrauks tikpat tālu cik tas RAV4!
Piedevām, šiem trim autiņiem trokšņu līmenis salonā būs daudz zemāks, tie būs komfortablāki uz asfalta, spējīgāki apdzīšanas manevros, arī pa grants neceļiem tie ies maigāk nekā šī kastīte. Šiem mazajiem SUViem nav neviena īsta argumenta, kāpēc to būtu vērts iegādāties!

ixeris 13.septembris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

japcar- neņem personīgi, es tikai izsaku savu personīgo viedokli! ;) katrs savu naudu tērē kā grib un galvenais, lai tā iztērētā nauda neliktos izmesta velti!

Japcar 15.septembris 2008 11:45
0 0 Atbildēt

Gimenes drošibas vārdā tika mekļēts auto ar paaugstinātu virsbūvi (pasīvā drošiba), pasvaigs gads, automēts nedīzelis un noteikti japānis.

Izmēģinājām pāris minivenus- nepatika braukšana ar autobusu+ vēl sieviņai ja jābrauc- priekš kam liekas galvassāpes.

Pārlūkojām auto tirgu kas ir no pusdžipiņiem Toyota/Mitsubishi. (Pret nissan alerģija)

Uz to brīdi bija pāris Outlanderi un pāris RAV4.

Par cik TOYOTA brends/kvalitāte manās acīs ir augst
āks par mitsubishi + vēl zinot kad 2.4 Outlanderam patēriņu zem 11-12 litriem nedabūt.

4X4 man nav prioritāte nr1. bet patīkami kad kaut kas tāds ir.

Land Cruiser- no comments- cita cenu kategorija.
ESMU reālists par savu patreizējo finansiaļo situāciju ar nelielu skatu Tuvā nākotnē.

P.S. Volvo xc 90 ir mans mūža sapņu auto- bet diemžēl neesmu tik bagāts lai atļautos vecu XC90 uzturēt- jo normāli gadi par šo $$ nesanāk. Tāpat arī audi allroad skatijos- bez 10 000 LVL kabatā nav ko meklēt.

msh 15.septembris 2008 23:12
0 0 Atbildēt

The occupant death rate in SUVs is 6 percent higher than it is for cars--8 percent higher in the largest SUVs. The main reason is that SUVs carry a high risk of rollover; 62 percent of SUV deaths in 2000 occurred in rollover accidents. SUVs don't handle well, so drivers can't respond quickly when the car hits a stretch of uneven pavement or "trips" by scraping a guardrail. Even a small bump in the road is enough to flip an SUV traveling at high speed. On top of that, SUV roofs are not reinforced to protect the occupants against rollover; nor does the government require them to be.

Because of their vehicles' size and four-wheel drive capability, SUV drivers tend to overestimate their own security, which prompts many to drive like maniacs, particularly in inclement weather. And SUV drivers--ever image-conscious and overconfident--seem to hate seat belts as much as they love talking on their cell phones while driving. Bradsher reports that four-fifths of those killed in roll-overs were not belted in, even though 75 percent of the general driving population now buckles up regularly.

While failing to protect their occupants, SUVs have also made the roads more dangerous for others. The "kill rate," as Bradsher calls it, for SUVs is simply jaw-dropping. For every one life saved by driving an SUV, five others will be taken. Government researchers have found that a behemoth like the four-ton Chevy Tahoe kills 122 people for every 1 million models on the road; by comparison, the Honda Accord only kills 21. Injuries in SUV-related accidents are likewise more severe.

Tā ir ar to drošību ;) Protams, tas teksts ir par USA, kur nacionālā automašīnu klase ir SUVi, nevis to parodija CUVi kā latvijā :D

japcar 18.septembris 2008 16:30
0 0 Atbildēt

Ar traktoru arī daudzi nositās. Arī ar hammeru var nosisties/apmest kūleni... Ar mini cooper arī var nosisties...

Protams kad SUV stabilitāte ir kā diena pret nakti ar parastu vieglo auto. džipi kūleņo, baļķu vedēji regulāri apgāžas, fūres regulāri apgāžas...

Ja skaidas galvā- tad arī kartingu vai sēdinātu sporta auto var apmest manuprāt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti