Tas nav saistīts ka ielikot D nokrītas apgrizieni un tapēc motors sāk vibrēt (pārāk zemi apgrizieni tubiš), i viss?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas nav saistīts ka ielikot D nokrītas apgrizieni un tapēc motors sāk vibrēt (pārāk zemi apgrizieni tubiš), i viss?
Tas atkarīgs cik ļoti vibrē, ja grūti iedzert tēju neapšļakstoties tad noteikti kārba
saf rakstīja: Tas nav saistīts ka ielikot D nokrītas apgrizieni un tapēc motors sāk vibrēt (pārāk zemi apgrizieni tubiš), i viss?
Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900). Apgriezieni īpaši nemainās liekot D vai P.
Zaps rakstīja: Tas atkarīgs cik ļoti vibrē, ja grūti iedzert tēju neapšļakstoties tad noteikti kārba
Tēju iedzert var ja nesēž pie stūres, tad arī jāpiedomā vai vibrācija ir vai nav, pašam braucot gan mazliet kaitina.
Neviens ar šādu problēmu nav saskāries? Vai arī neuzskata to par problēmu?
Uggga rakstīja: Neviens ar šādu problēmu nav saskāries? Vai arī neuzskata to par problēmu?
nav man shii sprobzas un liidzeet nevaru,takshto neuzskatu par probleemu...
smonG rakstīja: dzinēja/kārbas spilveni...
Zini vai mini?
ku skanīgi sanāca
Uggga rakstīja:
smonG rakstīja: dzinēja/kārbas spilveni...
Zini vai mini?
konkrēti par tavu auto nezinu, bet man bija līdzīga problēma ar Omegas diesel....nomainīju poduškas, un pazuda vibrācija par 80%...
ku skanīgi sanāca
smonG rakstīja:
Uggga rakstīja:
smonG rakstīja: dzinēja/kārbas spilveni...
Zini vai mini?
ku skanīgi sanāca
idiņš, vai?
ja gribi "zini" brauc uz servisu.... dakuja reizes ir bijuši teksti par auto remontēšanu i-netā...
Tu tāds zinošs izklausies, tāpēc prasīju vai zini, jo gribētos dzirdēt viedokli no kāda, kurš ar šādu problēmu ir saskāries, lai servisā norādītu, kur skatīties. Negribās, lai serviss kaut ko mainītu mainīšanas pēc ar tekstu "gan jau sliktāk nebūs", bet rezultātā problēma netiek atrisināta. Ir tā sanācis ar HansaAuto.
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
smonG rakstīja:
Uggga rakstīja:
...lai servisā norādītu, kur skatīties. ....
parasti, tad sūdi sākas...
Ja pats uz savu galvu izdomā, ka vainīgs tas un tas un mēģina to iestāstīt servisā (un arī serviss nav visai gudrs konrētā jautājumā), tad jā, bet, ja kādam ir bijis tieši tāpat un ir zināms, kur bija problēma, tad risinājums varētu būt ātrāks un lētāks.
Tas gadījums ar Hansa Auto:
Astrai, braucot uzgriežot virs 3k rpm, iedegās check engine, mašīna tukšgaitā raustās, apgriezieni lēkā, reizēm pat noslāpst. Īslaicīgais risinājums - noslāpē motoru un pielaiž no jauna, check engine pazūd un viss strādā līdz nākošajiem 3k rpm.
HA uztaisa diagnostiku - EGR vārsts aizдirsts, "iztīrījām, ja problēma atkārtosies, būs jāmaina". Protams, problēma atkārtojās, vārstu nomaina (ja nemaldos ~180Ls). Problēma nav atrisināta. Uztaisa vēl vienu diagnostiku - kompis nelasot apgriezienus, jāmaina kaut kāds datčiks (~230Ls), "varētu būt, ka palīdzēs". Tādā garā viņi tur visu elektroniku, un ne tikai, varētu nomainīt (par klienta naudu, protams) un problēmu neatrisinātu, tāpēc nestandarta problēmu gadījumā gribās dzirdēt kāda viedokli, kurš ar to ir saskāries.
Ja nevienam tā nav bijis, pēc tam varbūt pats varēšu citam pastāstīt
smonG rakstīja:
smonG rakstīja:
idiņš, vai?
atvaino, par šerpu iznāca...
Piedots
Chrysler Voyager 2.8D tā vibrācija ieslēdzot D ir jau jaunam autiņam.
Uggga rakstīja: Problēma sekojoša: stāvot ar nospiestu bremzi D režīmā, mašīnā jūtama neliela vibrācija, ieliekot P vibrācija pazūd, tāpat arī braucot nekādas vibrācijas nav, ātrumi pārslēdzās plūstoši bez raustīšanās.
Vai būtu jāuztraucās par nopietnu problēmu, vai arī var braukt, ja pats var paciest? Kas pie vainas - šajās dienās aktuālā automātiskā kārba vai tomēr kaut kas cits?
Paldies par sakarīgām atbildēm!
P.S. Mitsubishi Galant VII, 2.0l
atkal briivdienu topiks? sajaas briivdienaas jauksi aaraa kaarbu
316i rakstīja:
Uggga rakstīja: Problēma sekojoša: stāvot ar nospiestu bremzi D režīmā, mašīnā jūtama neliela vibrācija, ieliekot P vibrācija pazūd, tāpat arī braucot nekādas vibrācijas nav, ātrumi pārslēdzās plūstoši bez raustīšanās.
Vai būtu jāuztraucās par nopietnu problēmu, vai arī var braukt, ja pats var paciest? Kas pie vainas - šajās dienās aktuālā automātiskā kārba vai tomēr kaut kas cits?
Paldies par sakarīgām atbildēm!
P.S. Mitsubishi Galant VII, 2.0l
atkal briivdienu topiks? sajaas briivdienaas jauksi aaraa kaarbu
Nē, šoreiz nepierunāsiet ar spēku kārbu izraut Gribās zināt vai problēma ir uztraukumu vērta.
Vēl kādi viedokļi (labāk pieredze) ir?
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
Tā tak tava mašīna, tev jāzin labāk. sorry, man galvā nav spravočņiks.
Bet parasti tas cipars grozās +/- 750
Tomēr par 900 samuldēju. Draivā ar nospiestu bremzi ir tieši 2/3 no 1k, tb 666.66 , ieliekot P, apgriezieni pavisam mazliet paceļās, lai varētu ieraudzīt 2/3 iedaļu, sanāk kādi 680 laikam.
Uggga rakstīja:
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
Tā tak tava mašīna, tev jāzin labāk. sorry, man galvā nav spravočņiks.
Bet parasti tas cipars grozās +/- 750
Tomēr par 900 samuldēju. Draivā ar nospiestu bremzi ir tieši 2/3 no 1k, tb 666.66 , ieliekot P, apgriezieni pavisam mazliet paceļās, lai varētu ieraudzīt 2/3 iedaļu, sanāk kādi 680 laikam.
tu ar vecaam drazaam esi braucis?? izskataas ka neesi nebojaa sev sveetkus...
shmurger rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
Tā tak tava mašīna, tev jāzin labāk. sorry, man galvā nav spravočņiks.
Bet parasti tas cipars grozās +/- 750
Tomēr par 900 samuldēju. Draivā ar nospiestu bremzi ir tieši 2/3 no 1k, tb 666.66 , ieliekot P, apgriezieni pavisam mazliet paceļās, lai varētu ieraudzīt 2/3 iedaļu, sanāk kādi 680 laikam.
tu ar vecaam drazaam esi braucis?? izskataas ka neesi nebojaa sev sveetkus...
Ar īpaši veciem automātim nav sanācis brukt, manuāli gan visādi ir braukti
Labi, ja neviens to neuzskata par problēmu, tad pacietīšu
Priecīgus visiem svētkus!
Subaru Legacy bija līdzīgs gļuks. Pēc eļļas maiņas kārbā, vibrācija pazuda. Cik zinu, konkrētais auto bez problēmām brauc vēl šodien, tas ir apm 3 gadi pēc kārbas eļļas maiņas.
ne gluži vibrācija bet tādi kā pārsitieni stāvošam auto. Pie vainas bija aizdedzes blox. Nomainīja, gļux pazuda
Manam arī tā knapi manāmā vibrācija ilgāk turot D režīmā ar nospiestu bremzi ir .....arī mani tas nedaudz kaitina un jo vairāk klausos un domāju par to jo vairāk kaitina Kārba slēdzas ideāli mīksti, eļļa mainīta un līmenis kā pēc grāmatas un tādu vibrāciju esmu novērojis visiem automātiem ar kuriem nācies braukt tāpēc pagaidām nesatraucos.
Imka rakstīja: ... tādu vibrāciju esmu novērojis visiem automātiem ar kuriem nācies braukt tāpēc pagaidām nesatraucos.
Man atkal tas ir vienīgais automāts, kuram novērojama vibrācija, citiem neesmu manījis (kādi 6 vai 7 ir manā pieredzē).
Vibrācija
Problēma sekojoša: stāvot ar nospiestu bremzi D režīmā, mašīnā jūtama neliela vibrācija, ieliekot P vibrācija pazūd, tāpat arī braucot nekādas vibrācijas nav, ātrumi pārslēdzās plūstoši bez raustīšanās.
Vai būtu jāuztraucās par nopietnu problēmu, vai arī var braukt, ja pats var paciest? Kas pie vainas - šajās dienās aktuālā automātiskā kārba vai tomēr kaut kas cits?
Paldies par sakarīgām atbildēm!
P.S. Mitsubishi Galant VII, 2.0l