"Citroen" publicējis attēlus ar krosovera "Aircross" konceptu, sniedzot priekšstatu par to, ko dizaina jomā tuvākajos gados varam gaidīt no pazīstamās franču autobūves kompānijas.
Foto: Publicitātes foto
"Aircross" ir 4580 mm garš, 2100 mm plats un 1800 mm augsts, kas sērijveida ražošanas gadījumā ļautu tam nostāties pakāpi augstāk par krosoveru "C4 Cactus" (4157 mm). "Aircross" korpuss pārklāts ar speciāliem "Alloy bumps" virsbūves paneļiem, kas līdzinās ar kaučuku pārklātai kapsulai ar šūnveida alumīnija struktūru iekšpusē. Saskaroties ar citiem priekšmetiem, piemēram, citu automobili, šāda konstrukcija lieliski pasargā virsbūvi no skrāpējumiem un citiem sīkiem bojājumiem.
Foto: Publicitātes foto
"Aircross" hibrīdiekārtas sastāvā iekļauts 1,6 litru benzīna turbo motors ar 218 ZS jaudu, litija-jonu bateriju komplekts un 95 ZS jaudīgs elektromotors, kas stiprinās pie aizmugures ass.
Foto: Publicitātes foto
Sistēmas kopējā jauda 313 ZS ļauj krosoveram līdz 100 km/h paātrināties 4,5 sekundēs, 50 kilometrus tas spēs nobraukt tikai ar elektrību, bet vidējais degvielas patēriņš uz 100 km būs vien 1,7 litri. Konstrukcijā iekļauta Plug-in tehnoloģija, kas baterijas ļauj uzlādēt no parastā mājas elektrotīkla un pilns uzlādes cikls, pēc ražotāja apgalvojuma, prasa 3,5 stundas.
Foto: Publicitātes foto
Prototipa salonā iebūvēti divi 12 collu displeji – viens no tiem ir stacionārs, bet otru var izņemt un izmantot kā planšeti. Lai pasažieriem būtu vieglāk iesēsties savās vietās, Aircross durvis veras pretējos virzienos, bet komunikāciju savā starpā bez balss pacelšanas nodrošinās skaļruņi un mikrofoni, kas iebūvēti visos četros sēdekļos.
Foto: Publicitātes foto
Jautājums par to vai "Aircross" pārtaps par sērijveida modeli, pagaidām paliek atklāts, tomēr pirmais solis ir zināms – aprīlī tas ieradīsies Ķīnā, lai stātos priekšā Šanhajas autoizstādes apmeklētājiem.
Tāds pats kroplis kā Juke!Es ar par gaumi nestrīdēšos.