Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Tagad tikai piecdurvju versijā - Audi prezentējis jauno A1 (+ FOTO) 32

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūnijs 2018 21:22

Vācijas autobūves kompānija Audi prezentējusi jaunās paaudzes A1, kas turpmāk būs pieejams tikai kā piecdurvju modelis.

Jaunais A1 pieaudzis izmēros – garumā tas pielicis 80 mm, riteņu bāzei 90 mm, plecu un elkoņu zonā – attiecīgi 43 un 28 mm. Arī bagāžas nodalījumā varēs ievietot par 65 litriem vairāk (tagad 335 l), ar nolaistām sēdekļu atzveltnēm sasniedzot 1090 litrus. Tas ir ievērojams pieaugums, tomēr, ne tik daudz kā, piemēram, VW Polo (351 – 1125).

A1 būs pieejams trīs aprīkojuma versijās: bāzes, advanced un S line. Cita no citas tās atšķiras ar dažādām vizuālām detaļām, piemēram, radiatora režģa izskatu. Klients varēs izvēlēties kādu no 11 virsbūves krāsām, vairākus riteņu disku variantus 15-18 collu formātā utt. Ražotājs sola, ka jaunās paaudzes modelim visas vizuālo uzlabojumu paketes interjeram un eksterjeram varēs savstarpēji brīvi konfigurēt un kombinēt vienu ar otru.

Sagatavots arī īpašais A1 modelis, kas veltīts jaunās paaudzes startam. Tas būs pieejams bronzas, baltā un melnā krāsā un izcelsies ar 18 collu riteņiem, tonētiem lukturiem un melnu kompānijas logotipu.

Par piemaksu jauno A1 varēs aprīkot ar sporta piekari un elektroniski regulējamiem amortizatoriem. Pieejamas divas Dynamik paketes, kurās iekļauti, tostarp, lielāki bremžu diski, sarkanas bremžu skavas, izplūdes sistēma ar regulējamu tembru. Protams, pieejami arī sporta sēdekļi, kas tāpat kā standarta sēdekļi var būt apsildāmi.

Braukšanas režīmi ar izvēli starp komfortu un izteikti sportisku pārvietošanos ir veseli četri, bet elektronisko palīgu skaitā būs joslas uzturēšanas, sadursmes brīdinājuma, automātiskās bremzēšanas un kruīzkontroles sistēmas. Papildaprīkojuma sarakstā arī parkošanās palīgs Plus ar atpakaļskata kameru (pirmoreiz šim modelim) un parkošanās asistents, kas mašīnu stāvvietā noliks pats (vadītājam atliks spiest gāzi un bremzes).

Visi A1 jau no rūpnīcas tiks piegādāti ar 10,25 collu digitālo mērinstrumentu paneli. Bāzes versijai būs iebūvēts vienkāršs radio ar Bluetooth, bet funkciju pārvaldīšana notiks ar stūres taustiņiem.

MMI Radio Plus būs komplektēts ar 8,8 collu ekrānu, kas tāpat kā A6 un A8 modeļos, klausa komandām, kas “rakstītas” ar pirkstu galiem. Funkciju pārvaldi var realizēt arī ar stūres taustiņiem un skārienjutīgo ekrānu.

Visdārgākā multimediju iekārta MMI Navigation plus būs aprīkota ar 10,1 collu ekrānu, bet funkciju pārvalde tāda pati, kā MMI Radio Plus. Pateicoties Cloud mākoņservisam un dažādiem citiem dienestiem, navigācija piedāvās arī citu noderīgu informāciju, piemēram, aktuālās degvielas cenas, laika ziņas, tuvākās stāvvietas vai restorāna atrašanās vietu.

Lai varētu izmantot sava viedtālruņa saturu un savienotu to ar automašīnas multimedijiem, nāksies iegādāties Connectivity paketi.

Motoru izvēlē turpmāk tika benzīnnieki. Bāzes versijai 25 TFSI būs iebūvēts vienlitrīgs trīscilindru motors ar 95 Zs jaudu un 175 Nm griezes momentu. Versija 30 TFSI saņem šī paša motora jaudīgāko variantu ar 116 Zs un 200 Nm, bet versija 35 TFSI – četru cilindru motoru ar 1,5 litru tilpumu un 150 Zs (250 Nm) jaudu. Jaudīgākais A1 agregāts paredzēts versijai 40 TFSI, kas iegūs 2,0 litru dzinēju ar 200 Zs (320 Nm) jaudu. Šo variantu Audi aprīkojis ar sešu pakāpju divsajūgu automātisko pārnesumkārbu, visas pārejās versijas varēs kombinēt ar manuālo pārnesumkārbu vai septiņu pakāpju divsajūgu kārbu.

Dīleru centros jaunais A1 ieradīsies šā gada oktobrī un pēc AutoBild.de speciālistu aplēsēm maksās 17 000 – 30 000 eiro robežās atkarībā no versijas.

 
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
jucis 19.jūnijs 2018 10:22
32 27 Atbildēt

iedomajies cilveki kam ir nauda perk auto kas viniem patik un viniem ir pohuj ko visadi neveiksminieki doma - "pa to naudu tak vareja panemt labak auto XXXXXX" nevienam nepis, ieveries atvilkne pamulki ;)))) kad tev bus nauda tad varesi pats pirkt savu perfekto auto, kuru kads cits tads pats lohs ka tu tapat nosauks par sudu un pateiks ka labak bija 98 gada passatu panemt

viencexperc 19.jūnijs 2018 0:17
16 30 Atbildēt

Nu tas vispār ir totāls mēsls. Bet autistiem, kuri nevar atļauties ko lielāku, tas ir vienīgais variants.

Cik ir jāmīl audi, lai ko tādu pirkt? Vienīgais pluss - labāks par A2.

jucis 19.jūnijs 2018 14:17
16 0 Atbildēt

Tu esi vienkāŗsi kolhoza muļķis, vai arī čigāns, tas arī viss.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO) 9

Reģionos liela daļa ir grants ceļi, un to uzturēšana prasa papildu izmaksas. Tuvojoties gada beigām, pašvaldības Vidzemē atzīst – naudas visu ceļu uzturēšanai labā kārtībā nav un nebūs arī nākamgad. Tagad vietvarās lielākā uzmanība veltīta sniega tīrīšanai, līdz ar to tā daļa ceļu, kas ir vismazāk noslogotie, sliktos laikapstākļos var palikt gandrīz neizbraucami. Lasīt vairāk

 

11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO) 8

AutoTopNL padalījies ar video no sava 10 gados krātā materiāla, kurā no vairāk kā 1000 izmēģinātiem automobiļiem, ir 11 epizodes, kad ātruma testu uz autobāņa neiztur automašīnas motors. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti