Tagad tikai piecdurvju versijā - Audi prezentējis jauno A1 (+ FOTO) 32

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.jūnijs 2018 21:22

Vācijas autobūves kompānija Audi prezentējusi jaunās paaudzes A1, kas turpmāk būs pieejams tikai kā piecdurvju modelis.

Jaunais A1 pieaudzis izmēros – garumā tas pielicis 80 mm, riteņu bāzei 90 mm, plecu un elkoņu zonā – attiecīgi 43 un 28 mm. Arī bagāžas nodalījumā varēs ievietot par 65 litriem vairāk (tagad 335 l), ar nolaistām sēdekļu atzveltnēm sasniedzot 1090 litrus. Tas ir ievērojams pieaugums, tomēr, ne tik daudz kā, piemēram, VW Polo (351 – 1125).

A1 būs pieejams trīs aprīkojuma versijās: bāzes, advanced un S line. Cita no citas tās atšķiras ar dažādām vizuālām detaļām, piemēram, radiatora režģa izskatu. Klients varēs izvēlēties kādu no 11 virsbūves krāsām, vairākus riteņu disku variantus 15-18 collu formātā utt. Ražotājs sola, ka jaunās paaudzes modelim visas vizuālo uzlabojumu paketes interjeram un eksterjeram varēs savstarpēji brīvi konfigurēt un kombinēt vienu ar otru.

Sagatavots arī īpašais A1 modelis, kas veltīts jaunās paaudzes startam. Tas būs pieejams bronzas, baltā un melnā krāsā un izcelsies ar 18 collu riteņiem, tonētiem lukturiem un melnu kompānijas logotipu.

Par piemaksu jauno A1 varēs aprīkot ar sporta piekari un elektroniski regulējamiem amortizatoriem. Pieejamas divas Dynamik paketes, kurās iekļauti, tostarp, lielāki bremžu diski, sarkanas bremžu skavas, izplūdes sistēma ar regulējamu tembru. Protams, pieejami arī sporta sēdekļi, kas tāpat kā standarta sēdekļi var būt apsildāmi.

Braukšanas režīmi ar izvēli starp komfortu un izteikti sportisku pārvietošanos ir veseli četri, bet elektronisko palīgu skaitā būs joslas uzturēšanas, sadursmes brīdinājuma, automātiskās bremzēšanas un kruīzkontroles sistēmas. Papildaprīkojuma sarakstā arī parkošanās palīgs Plus ar atpakaļskata kameru (pirmoreiz šim modelim) un parkošanās asistents, kas mašīnu stāvvietā noliks pats (vadītājam atliks spiest gāzi un bremzes).

Visi A1 jau no rūpnīcas tiks piegādāti ar 10,25 collu digitālo mērinstrumentu paneli. Bāzes versijai būs iebūvēts vienkāršs radio ar Bluetooth, bet funkciju pārvaldīšana notiks ar stūres taustiņiem.

MMI Radio Plus būs komplektēts ar 8,8 collu ekrānu, kas tāpat kā A6 un A8 modeļos, klausa komandām, kas “rakstītas” ar pirkstu galiem. Funkciju pārvaldi var realizēt arī ar stūres taustiņiem un skārienjutīgo ekrānu.

Visdārgākā multimediju iekārta MMI Navigation plus būs aprīkota ar 10,1 collu ekrānu, bet funkciju pārvalde tāda pati, kā MMI Radio Plus. Pateicoties Cloud mākoņservisam un dažādiem citiem dienestiem, navigācija piedāvās arī citu noderīgu informāciju, piemēram, aktuālās degvielas cenas, laika ziņas, tuvākās stāvvietas vai restorāna atrašanās vietu.

Lai varētu izmantot sava viedtālruņa saturu un savienotu to ar automašīnas multimedijiem, nāksies iegādāties Connectivity paketi.

Motoru izvēlē turpmāk tika benzīnnieki. Bāzes versijai 25 TFSI būs iebūvēts vienlitrīgs trīscilindru motors ar 95 Zs jaudu un 175 Nm griezes momentu. Versija 30 TFSI saņem šī paša motora jaudīgāko variantu ar 116 Zs un 200 Nm, bet versija 35 TFSI – četru cilindru motoru ar 1,5 litru tilpumu un 150 Zs (250 Nm) jaudu. Jaudīgākais A1 agregāts paredzēts versijai 40 TFSI, kas iegūs 2,0 litru dzinēju ar 200 Zs (320 Nm) jaudu. Šo variantu Audi aprīkojis ar sešu pakāpju divsajūgu automātisko pārnesumkārbu, visas pārejās versijas varēs kombinēt ar manuālo pārnesumkārbu vai septiņu pakāpju divsajūgu kārbu.

Dīleru centros jaunais A1 ieradīsies šā gada oktobrī un pēc AutoBild.de speciālistu aplēsēm maksās 17 000 – 30 000 eiro robežās atkarībā no versijas.

 
Visi komentāri
 
hmm 18.jūnijs 2018 22:16
4 1 Atbildēt

bāzītē laikam pilnīgi pliks

Conqueror 18.jūnijs 2018 23:25
0 0 Atbildēt

Maziņš gan. Konkurēs ar Yaris?

msh 18.jūnijs 2018 23:41
1 0 Atbildēt

Kas tur maziņš, polo.

GTD2 19.jūnijs 2018 8:05
1 1 Atbildēt

viņš nav yaris konkurents yaris konkurents ir ir a2, šis ir konkurents toyota aigo,vw up . Jātzīst ka daudz kvalitatīvāks, toties cena arii daudzreiz dargaak, domāju tāpēc arī viņš pie mums nav populārs

msh 19.jūnijs 2018 17:51
0 1 Atbildēt

Ar upu šis var konkurēt vienīgi uz kaut kādu rezervesdaļu ražošanas jaudām, A1 brālēns ir polo, kamēr ups ir polo ar nocirstu pakaļu...

GTD2 20.jūnijs 2018 13:47
1 1 Atbildēt

a1 ir mazaaks par polo ,a2 ir izmeros ar polo vienaads, tapat kaa, skoda fabia

msh 18.jūnijs 2018 23:42
1 9 Atbildēt

Man patīk tā dabas parādība ka topmodelim, kā parasti, ir jāuzspiež tomāts...

janeks 19.jūnijs 2018 16:32
7 0 Atbildēt

Protams, un tā arī būs.

Drīz arī "bāzītē", vairs nebūs manuālo pārnesumkārbu, un tā pat, kā traktoriem arī visiem kravas busiem, kablokiem un tamlīdzīgiem auto arī vairs nebūs manuālo kārbu.

Manuālo kārbu, ja vēlēsies varēsi iegūt par +50% no automašinas vērtības, jo tā būs kā īpaša ekstra.

Samierinies!

msh 20.jūnijs 2018 12:59
0 0 Atbildēt

Diez vai. Tomāts - tā ir 1-2k vērta ekstra, un tā kā vispārīgi ņemot mašīnu pircēji bagātāki nepaliek, tad tā grupa, kas pērk plikas žurkas, mazāka nepaliks - bet ja kaut kāds polo vai golfs arī bāzītē būs bez mešalkas, tad uzreiz bariņš potenciālo klientu izvēlēsies kādu hondu vai dacīti, un to jau nu viņi nepieļaus. Kamēr tie kas ir gatavi maksāt vairāk par krutāku aprīkojuma līmeni - tie arī ir gatavi piemaksāt papildus par lietošanā dārgāku kārbu, un uz to arī fofāgens un audī spēlē komplektācijās... Busiem un bulkuvāģiem arī mešalkas nekur nepazudīs - tas ir komerctransports, kam ir jāizmaksā pēc iespējas lētāk, un kur mešalka vismaz uz papīra ir "nopērc un aizmirsti" opcija, kamēr tomāts ir "piemaksā un regulāri apkop", kas nozīmē papildus izmaksas gala precei/pakalpojumam. Galu galā tevis nosauktie traktori arī ir komerctransports, bet tur tomāti ir nevis tāpēc, ka tur būtu pilnas kabīnes ar sliņķiem, bet gan tāpēc ka tiem lielākoties ir jāmanevrē un jāstumdās uz priekšu un atpakaļ, kas ar kloķi ir problemātiskāk...

janeks 20.jūnijs 2018 19:47
2 0 Atbildēt

Tas ir pagaidām, jau tagad lietoto auto tirgū ~90% normāli aprīkoti auto ir ar automātiskajām pārnesumu kārbām, un ši attiecība tikai palielinās. Neviens neziedos to 1-4k tikai, lai kā lohs spaidītu ikdienas auto sajūgu, un tas nafig nav vajadzīgs.

Priekš kam tev vispār vajadzīga manuāla pārnesumkārba? Kam tev vajadzīgs kondicionieris? Nafig vispār kkādas ekstras?

Ā vieglo auto vadītāji ir slinķi, a traktoristam grūti kloķi paraustīt? Muļķības, arī komertransportam sprinteriem un tamlīdzīgiem auto firmas aizvien biežāk izvēlas automātiskās pārnesumkārbas. Tas ir tikai laika jautājums, kad tādas manuālas pārnesumkārbas būs ierakstītas sarkanajā grāmatā.

msh 21.jūnijs 2018 14:18
0 0 Atbildēt

Lietoto mašīnu tirgū vismaz latvijā tomāti noteikti nav 90%, jo "lietots auto", tā nav mašīna kas ražota pēdējos 10-15 gados, un mums ir pilni ceļi ar mašīnām no perioda, kad tomāts bija reta ekstra, un tu piemirsti to mazo niansīti ka tiem modeļiem, kam tomāts jau ir bieža parādība, šī iemesla dēļ pieklājīgi aprīkoti eksemplāri ar mešalku ir jūtami dārgāki. Es ļoti labi redzu kā tas notiek ar audī, kuri ir latvijas vidusšķirai pa kabatai - C5 un B6 - ne viens vien tehniskāks cilvēks tādu nopērk, labā komplektācijā, un pirmais darbs - izmest tomātu lūžņos, tas nekas ka ejošs, un tāda dabas parādība ir novērojama jau sen, tik agrāk tas bija ar vecākām mašīnām. Čomam gadījās par sviestmazi ieķert C4 A6 ar beigtu tomātu - lētāk un vienkāršāk būtu bijis ielikt citu tomātu; uz sitienu rokas stiepiena attālumā arī viens bija, bet tā vietā viņš devās uz otru latvijas galu lai nopirktu mešalkas komplektiņu, jo ar tomātu tai mašīnai pārdošanas iespējas un cena būtu smieklīgi - kuram nah vajag mašīnu ar lieku problēmu? Ja jaunu mašīnu aprīkojumu noteiktu tie, kas ar tām brauks 10 gadu vecumā, tad noteikti ar tomātiem būtu max 10-20% mašīnu...

Bet par to "traktoristiem grūti kloķi paraustīt" - a vot ej tu ar frontālo pastrādā vietā, kur jāstumdās 10 metri uz priekšu un atpakaļ, vai ar kāru pastumdies pa noliktavu,un vismaz 8 stundas dienā, ja tur viss notiek ar mešalku...

janeks 21.jūnijs 2018 18:15
0 0 Atbildēt

Nu es nedomāju 10 gadīgus auto, bet jaunākus. Šos 10 gadniekus cerams dŗiz utilizēs, sevišķi tos smirdīgos dīzeļus ar izgrieztajiem filtriem.

Tie, kuri pērk b6 un c5 un met arā automātus, lai ieliktu manuālo ir pavisam cita un jau izmirstoša suga. Tā teikt statistikas kļūda, un varam to pat nenemt vērā.

Katrā ziņā neatbildēji uz jautājumu, kur ir tā sāpe par to automātu? Kā'del tā ir problēma? Je tas vis dēl naudas?

Pofig traktoristus, tik pat labi viņiem vari teikt, lai šie pakurjero pa Rīgu ar telefonu vienā rokā un ar otru lai slēgā to manuālo vēsturi.

Bet tev varbūt vajag domāt vairāg par sevis attīstīšanu darba tirgum, tad nebūs jādomā par, lietota auto iegādi, vaēsi ņemt jaunu un mainīt ik pēc pāris gadiem.

viencexperc 19.jūnijs 2018 0:17
16 30 Atbildēt

Nu tas vispār ir totāls mēsls. Bet autistiem, kuri nevar atļauties ko lielāku, tas ir vienīgais variants.

Cik ir jāmīl audi, lai ko tādu pirkt? Vienīgais pluss - labāks par A2.

GTD2 19.jūnijs 2018 8:21
12 1 Atbildēt

pilnīgi garām , vinam ir sava auditorija, ir cilveeki, kuri velas mazu auto , dazadu iemesla deelj, gan lai vieglak noparkoties ,gan daudziem nav vietas kur lielaku auto nolikt, citiem vienkarsi taads patiik, pie mums sadas klases auto nav populari,jo isti nav nepieciesami, ne mums lielu pilseetu, ne ierobezota vieta. A2 ir citas klases auto pec ekxsperta domaam jo lielaaks jo labaaks, jno temas kamazs labaaks par gaziku. Vinsh nav leetsa vinsh maksaa ap 35tukst , un nav cenaa liela starpiba starp klases lielakiem braliem. Parasti ,kas var atļauties Audi un izvēlās šo vai citu Premium klases zīmolu neatdos pedekas kapeikas par auto,ka tas ir nereti ,kas izvelas letus auto pirkt. Un bieži ne vienmēr cena ir noteicošais, Nevis dāmas grib sev lielus džipus lai izskatītos pārākas citām patīk šādi mazauto

jucis 19.jūnijs 2018 10:22
32 27 Atbildēt

iedomajies cilveki kam ir nauda perk auto kas viniem patik un viniem ir pohuj ko visadi neveiksminieki doma - "pa to naudu tak vareja panemt labak auto XXXXXX" nevienam nepis, ieveries atvilkne pamulki ;)))) kad tev bus nauda tad varesi pats pirkt savu perfekto auto, kuru kads cits tads pats lohs ka tu tapat nosauks par sudu un pateiks ka labak bija 98 gada passatu panemt

viencexperc 19.jūnijs 2018 10:39
13 15 Atbildēt

par 17 000, tas būs plikāks kā 89.ā gada mazda. Bet par 30 000 pirkt sādu bomžmobīli var tikai pamuļkis.

jucis 19.jūnijs 2018 14:17
16 0 Atbildēt

Tu esi vienkāŗsi kolhoza muļķis, vai arī čigāns, tas arī viss.

GTD2 19.jūnijs 2018 16:11
8 0 Atbildēt

pirmkart cik zinu mazdain nemaz nav tadas klases auto, mazakais ir mazda 2 ,kas ir lielakas klases auto un ir konkurents audi a2 nevis a1, ir pabraukts ar vinja tiesho konkurentu toyota aigo , kas ir divreiz letaaks ,bet arii divreiz skalaks, izskatas ka aygo vispar nav saknas izolacija, loti uz to ir ietaupijushi

GTD2 19.jūnijs 2018 16:53
7 0 Atbildēt

paskatot ss sludinajumus, diemzel 89 gada mazda nav saglabajusies uz tirgosanu, bet ir viena 90 gada 626 caupe , ar loti bagatigu aprikojumu, aprikojumaa stures pastiprinataajs, luuka, vieglmetaala, diski, abs, centralaa atsleega, un fm radio, tiesaam izcils aprikojums, es domaju ka expertam tas janem, vismaz buus pa kabatai

Zatlers 21.jūnijs 2018 10:46
2 0 Atbildēt

"autistiem, kuri nevar atļauties ko lielāku" tātad kad redzi kādu auto uz ielas kas ir mazāks par tavu 95 gada 7 sērijas lūzni , pie sevis nodomā : " šis nu gan autists" ?

Ja ir nauda, nav kompleksi pret auto izmēru un vēlme kapēc gan ne! Šis auto ir lielisks, mūsu tautiešiem vēl tālu augt, dzīvojam kompleksos, un ar postpadomju domāšanu...

ZATLERS 21.jūnijs 2018 10:50
0 3 Atbildēt

Atrau tavu sapņu auto, ir liels, ir īstais zīmols

usaexperc 19.jūnijs 2018 14:36
0 8 Atbildēt

Vai šitas arī ir PREMIUM?

GTD2 19.jūnijs 2018 16:14
10 0 Atbildēt

ja starp savas klases konkurentiem vw up toyota aygo , u.c .noteikti ir premium, vinsh arii ir gandriz divreiz dargaaks par konkurentiem, salona apdare un skanas izolacija ir daudz labaka salidzinot ar parejiem shiis klases mikromobiliem,

jucis 19.jūnijs 2018 16:25
9 0 Atbildēt

Saderam, ka šis pat ir klusāks salonā par mazda 6 un ford mondeo?

650 19.jūnijs 2018 23:42
6 0 Atbildēt

toties tajā macda salonā vareni smird pēc plastmasas- visu dienu aka zem kaifa var močīt

jucis 20.jūnijs 2018 8:59
6 0 Atbildēt

Jā to es aimirsu pieminēt, bet ākstiem jau to neiestāstīsi. Viņi domā, ka starp reni un audi/bmw/mb nav nekādas atšķirības, tik cik renis ir vienkāŗsi lētāks un gudri cilvēki pirks reni, bet lohi mb/audi/bmw

GTD2 20.jūnijs 2018 9:35
6 0 Atbildēt

vienam expertam liekas jo lielaks jo labaaks ,nav nozimes ne pielietojuma merkim ne kvalitatei. pēc viņa domām poimeram, kāpēc lohi pērk ČIVAUVU, ja var pa lētākām nauda'm var nopirkt lielāku Vilku suni

650 22.jūnijs 2018 1:08
0 0 Atbildēt

pļac, noņirdzos, vo, jā , lūk šis ir Pareizi ;P

Kvatra 20.jūnijs 2018 16:40
4 0 Atbildēt

Tak manuālis ikdienas auto ir vēsture, fāči vēl tikai fano, tipa kruta visu laiku pa probkām štepselēt

Kvatra 20.jūnijs 2018 16:40
4 0 Atbildēt

Tas msh

msh 20.jūnijs 2018 18:03
1 3 Atbildēt

Vajag izvēlēties pareizu dzīves vai darba vietu un tad nevajadzēs stāstīt ka mešalka sūds, jo pa korķiem jāstumdās. Tā nav kārbas vaina ka tu tur, kur jābrauc ar velosipēdu, stumdies ar mašīnu.

650 22.jūnijs 2018 1:21
0 0 Atbildēt

Es kā automāta lietotājs un vienlaikus skeptiķis, pateiktu ka ir pilnīgi pofig. Cita lieta ja tas manuaalsuuds nelien 1robā vai sajūgs suudīgs vai ja viņš no vietas nespēj katrreiz bez kārtīgas gāzes uzdošanas izkustēt.Citādi nav starpības vai turēt bremzi acis izvalbījis vai vnk daļā apstājienu pastāvēt ar izspiestu sajūgu.Labākais ,kas automātam ir ,tas ir autoholds, bet 99% viņš vai nu nav. vai nu tie Lohi nezin, ka viņiem tāds ir.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO)

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti