"Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi 28

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 2.maijs 2024 14:51

Rīgā trešdien tradicionālajā un nesaskaņotajā "Kritiskās masas" velobraucienā notikuši divi negadījumi un sākti četri administratīvā pārkāpuma procesi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā.

Velobraucienā bija devušies vairāki simti velobraucēju, tomēr bez incidentiem tas nav izticis. Viens administratīvā pārkāpuma process sākts par telefona lietošanu pie stūres, vēl viens - par ielas šķērsošanu pie sarkanās gaismas, bet trešais - par policista prasību nepildīšanu.

Tāpat policija sākusi administratīvā pārkāpuma procesu par sociālajos medijos plaši apspriesto gadījumu, kad velosipēdists izvairījies no policista prasību pildīšanas. Šajā gadījumā process sākts par faktu un tiek noskaidrota velosipēdista identitāte.

Velobrauciena laikā arī notikuši divi satiksmes negadījumi. Vienā gadījumā velosipēdists iebrauca stāvošā auto un guva traumas. Savukārt otrajā gadījumā notika velosipēdista un policijas motocikla sadursme.

Jau ziņots, ka pasākums paredzēts, lai "atgādinātu politiķiem, ka Rīgā ļoti nepieciešama droša veloinfrastruktūra, kas piemērota ikvienam - gan pašiem mazākajiem, gan visvecākajiem". Iepriekšējo gadu pieredze rāda, ka brauciena dalībnieki uz laiku bloķē satiksmi savos pārvietošanās virzienos.
 

 
Visi komentāri
 
didzisk 2.maijs 2024 15:13
0 0 Atbildēt

Kā saka - jebkura publicitāte ir laba publicitāte.

Krotow 2.maijs 2024 15:36
1 0 Atbildēt

Ja jau ar cietušajiem, tad bija gana kritiski. Tā turpināt. Man šorīt priekšā no sānielas arī izpedelējās viens miegains kritiskais. Labi ka braucu lēni.

ro 2.maijs 2024 15:45
13 1 Atbildēt

Spilgts apliecinājums tam, ka velokultūra pie mums ir tādā līmenī kādā ir, un daudzi joprojām vareni mētā pirkstus pie velo, nesaprot ko nozīmē būt satiksmes dalībniekam...

uupis 2.maijs 2024 17:39
0 6 Atbildēt

Tieši tas pats uz autovadītājiem - mētā pirkstus, pārsniedz ātrumu un LABO ROKU VISPĀR nezina!

Vakar man četrās vietās taurēja virsū lamājās un mēģināja pierādīt ka priekšroka ir tam kas brauc TAISNI!

ZZZZ 2.maijs 2024 17:50
0 0 Atbildēt

Nezin pat elementāru krustojumu izbraukšanu kur galvenais ceļš maina virzienu, aprīkotu ar visām zīmēm. Jā būsim spiesti pieņemt US sistēmu, kad visur STOP zīmes 🙈 Bet tur arī savdabīgas nianses.

ro 2.maijs 2024 18:25
4 0 Atbildēt

Nu kā tad bez Tava komentāra par evil autovadītājiem😁..mašīnu pats vairs nelieto? Jo es Tev tikpat daudz piemērus varu likt priekšā par velosipēdistiem,kuri turpina šķērsot ielu, kad sarkanais- jo ērglis tak neies gaidīt zaļo, piemērus par velosipēdistiem,kuri lido pāri gājēju pārejām,kaut likumā teikts,ka jāšķerso gājēja ātrumā..piemērus,kur velosipēdists tupa velkas pa ielupa pusjoslu,kā ērglis- tas pofig ka aiz viņa jau rinda ar mašīnām😁..par plato ietvi,kura blakus duksis tak nemīsies😁...vnk ir normāli velosipēdisti- satiksmes dalībnieki ,bet nu kritiskai domāšanai ar jābūt...pabraukā ikdienā ar auto,gan jau sapratīsi par ko stāsts...

uupis 3.maijs 2024 11:24
0 0 Atbildēt

Pie auto stūres man taurēja citi pseidošoferi!!! Es esmu stāvlaukumā labajā pusē un braucu, bet tak tas kurš grib braukt taisni izdomā ka LABĀ roka nestrādā un taurē ŠOFERIS tupais taurē šoferim kurš brauc pēc noteikumiem!!!!

ro 3.maijs 2024 13:37
1 0 Atbildēt

Uupi..Piekrītu, pie mums ir papilnam nervozo indivīdu, un nekauņu... pats gan arī tāds panervozīgāks esi palicis)) tā ir sabiedrības problēma kopumā- latvietis latvietim gardākais ēdiens..un par joslām runājot,es kā piemēru nekur netiku minējis Vanšu titu😁...bet tos gadījumus,kad velosipēdists tupa bremzē satiksmi..brt blakus ir gana plata brīva ietve..

0pis 3.maijs 2024 14:55
0 0 Atbildēt

Pieaugušajam nav jāminas par ietvi, tas ir tāds iesīkstējis nervozo auto vadītāju aizspriedums 😀

Reiz pamēģināju pārmīties pāri Vanteniekam pa ietvi - šaura un vēl sašaurināta ar avārijas stāvokļa margām, jārēķinās ar gājējiem kuri iet abos virzienos, idioti minās pret spalvu, beigu galā - tā ietve ir nelīdzena un kā rezultāts ir peļķes vēl ilgi pēc lietus, kad līdzenā brauktuve jau sen nožuvusi.

Nu tad kāpēc man būtu jābrauc pa to ietvi?!?

uupis 3.maijs 2024 14:35
0 0 Atbildēt

Jā, noteikumu zinātājs arī brauks - ja ietve tiešām ir gluda un plata, bet ja viņa ir saknēs, bedrēs un ar pīpļiem pilna - tad pāris spaiņu pacietības un braucam kā varam!

Un vēl visiem ir mānīgs priekšstats par velo platumu (nu cik tad tā riepa ir plata?). Paņemam metramēru un nomēram stūres platumu (kam 70, kam 90 cm) un tad pieplusojam drošu intervālu kas pēc CSDD domām ir 1 metrs (upssss) un iegūstam Minimums 1,7 metri no 3 metru joslas! Kā tev tāda matemātika???

uupis 3.maijs 2024 11:35
2 0 Atbildēt

Otrkārt marš atpakaļ uz autoskolu mācīties noteikumus un atrisināt rēbusu kāpēc ar VELO drīkst braukt pa Vanšu tilta brauktuvi!

Pagaidām tev noteikumos - sēdies 2!

Lasīt 200. punktu 200.1. un 200.1.4. (šis tev būs jaunums)!

Pēc tam ar metramēru nomēri velo stūres platumu un pieskaiti drošu intervālu, pēc tam novelc strīpiņu uz asfalta no malas - sapratīsi ka velo platums nav veloriepa bet ir vismaz 1,5 metri (joptā - pusjosla) - kas to būtu domājis...

CP 3.maijs 2024 12:35
1 0 Atbildēt

uupi, tak aizej un atzīsties, ka tas biji tu, kas muki no policijas motobata un indivīds ar rozā matiem, kas aizšķērsoja policistam ceļu, lai tu varētu aizmukt, ir tavs dīvāna dzīvesbiedrs!

uupis 3.maijs 2024 12:51
0 0 Atbildēt

Redzi, ja es tur būtu, tad policists muktu no manis!

Un ja tu vēlies kļūt par manu dīvana dzīvesbiedru, tad tas tev dārgi izmaksās - es neesmu no lētā gala! Ja tev maciņš atļauj tad nāc šu smukulīt būs tev neaizmirstama nedēļas nogale...

... 5.maijs 2024 14:49
0 1 Atbildēt

O jā - debiliķis atkal plātās...

bet jebkurā dadījumā secinājums viuens - dārga vei lēta, bet padauza ir un paliek padauza...

Hmm 2.maijs 2024 15:46
2 0 Atbildēt

Kritiskās masas velobrauciens sasniedzis kritisko masu

0pis 2.maijs 2024 15:51
5 0 Atbildēt

Pēc iespējas izvairos no citiem riteņbraucējiem 😊 Ir normāli cilvēki, bet gadās arī zvanītāji un kaffijas strēbēji, kas apkārt neskatās. Nu i nah to velobrālību, tā es jums teikšu - viena lieta ir palīdzēt kādam ceļmalā kas nezin kā kameru salāpīt, un cita lieta braukt tādā barā kur nezini no kuras puses dabūsi virsū.

Slinkais 2.maijs 2024 17:28
4 2 Atbildēt

Ja bez konteksta, var padomāt, ka runā par ikdienas auto satiksmi))

ZZZZ 2.maijs 2024 19:17
0 0 Atbildēt
Zapte 3.maijs 2024 12:43
3 0 Atbildēt

Tur daudz mērkaķu! Kurš pie pilna prāta braukās ar teroristu karogu un atbalstīs Latvijas pilsoņu slepkavību mūzikas festivāla laikā? To krāsainmataino terosisma atbalstītāju vajadzēja sašņorēt uz vietas! 

www.tvnet.lv/7912183/dievs...tvijas-pilsoni

Krotow 4.maijs 2024 19:40
0 0 Atbildēt

Tos apjukušos vnk jāsūta uz Gazu lai praktiski padzīvo zem viņu pielūgsmes objekta.

BMW 3.maijs 2024 11:16
34 1 Atbildēt

Lielisks pasākums, kas parāda velosipēdista dabu un klaju ignoranci pret Ceļu satiksmes noteikumiem, tas arī kalpo kā atgādinājums sodu palielināšanai riteņbraucējiem par bezatbildīgu pedālēšanu! Par sarkano gaismu vajag tādu pašu sodu kā motocikliem un mopēdiem, par bēgšanu no policijas jāliek čokā, par agresīvu braukšanu - jādod soda punktus un vismaz kādus 500 euro soda naudās, lai mazliet atdziest!

CSDD 3.maijs 2024 11:17
4 0 Atbildēt

Un ieskriešana stāvoša'auto aktualizē jautājumu par OCTA polisi riteņiem, jo mašīnai tagad baigā bukte, kas jālabo pa dārgo dēļ viena pusaizmiguša velosipēdista!

0pis 3.maijs 2024 12:24
0 1 Atbildēt

Auto is KASKO 😀

CSDD 3.maijs 2024 12:38
4 0 Atbildēt

Vēl jo vairāk, lai KASKO var iešķiebt regresu apreibušajam velopedālim! Citādi pieraduši vārīt ziepes un mukt prom!

0pis 3.maijs 2024 12:50
0 3 Atbildēt

Tur vēl jāskatās, vai auto bija noparkots atbilstoši CSN 😊 Un vai nebija citu apstākļu, kas noveda pie rezultāta!

CSDD 3.maijs 2024 12:58
7 1 Atbildēt

Ko tur skatīties, ja akls dunduks iebrauc stāvošā objektā, tad viņš ir akls dunduks!

Tas jau tāpat kā gadījumā, kad urļiks sadod pa muti pensionāram, teikt, ka tur vēl jāskatās, vai pensionārs nepalaida muti pirms iekaustīšanas! 

Saņemies, tur vari labāk!

650 4.maijs 2024 2:58
2 0 Atbildēt

Šis viss "paŗāda" ne tikai ka velosepiopēdista dabu.Jo taču nospiedoši lielāka viņu daļa vienlaikus ir arī autosipēdisti.Tas parāda vispārējo (arvien pieaugošo) vēlmi kādam "uzspļaut".

Sergejs 7.maijs 2024 10:32
0 0 Atbildēt

Nu bet tas tak tagad tiek iekalts jau no dzimšanas: "tev, bērniņ, ir tiesības", aizmirstot pateikt par pienākumiem un par to ka arī citiem ir tiesības.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Nio prezentē jaunu un cenu ziņā pievilcīgu Tesla Model Y konkurentu

Ķīnas autobūves uzņēmuma Nio jaunizveidotais apakšzīmols Onvo nodemonstrējis Tresla Model Y līdzīgu krosoveru L60, kam sola pievilcīgu cenu un sniedzamību virs 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO)

Latvijā vadošais degvielas tirgotājs Neste paplašina piedāvājumu un atklāj pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas degvielas uzpildes stacijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām košo Peugeot 208 Hybrid (+VIDEO)

Peugeot 208 ir viens no aizraujošākajiem mazās klases automobiļiem, ko tagad var nopirkt arī kā hibrīdu. Mazais dzeltenais auto dižosies ar satriecošu dizainu un taupīgu apetīti pret degvielu. Lasīt vairāk

 

Jaunpienācēji auto tirgū: vai tiem var uzticēties?

Tikai divos vai trīs gados Eiropas auto tirgū parādījušies daudzi iepriekš nedzirdēti ražotāji no Āzijas. Šīs kompānijas galvenokārt koncentrējas uz elektrisko piedāvājumu. Aziāti prot pārsteigt ar iespaidīgiem tehniskajiem parametriem, tehnoloģijām un to visu piedāvā par salīdzinoši zemu cenu. Bet kā ir ar kvalitāti un uzticamību? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti