ursis rakstīja: ja magja jauda 45 W,baroklaj 300? es tak bvaru atsleegt ventilatoru? un tad lai staav patstaaviigi ON.
ja tam maģim ir vads, kas ir paredzēts automātiskai antenas izbīdīšanai, tad jamajā ir špannungs, kad antena bīdās ārā.... tur arī piekarini to barokļa ventilatoru
rezultātā- kamēr klausīsies savu mīļo saeimas radio, tavs baroklis ventilēsies
ursis rakstīja: ja magja jauda 45 W,baroklaj 300? es tak bvaru atsleegt ventilatoru? un tad lai staav patstaaviigi ON.
ja tam maģim ir vads, kas ir paredzēts automātiskai antenas izbīdīšanai, tad jamajā ir špannungs, kad antena bīdās ārā.... tur arī piekarini to barokļa ventilatoru
rezultātā- kamēr klausīsies savu mīļo saeimas radio, tavs baroklis ventilēsies
kautkā tā
hvz vai antenas bet ir + ,kas domaats pastipekrilm(antenas) ir oki.
THX un straadaa !
hvz vai ar CD(MP3)USB portu- jo tas bloks nestraadaa.
ursis rakstīja: ja magja jauda 45 W,baroklaj 300? es tak bvaru atsleegt ventilatoru? un tad lai staav patstaaviigi ON.
Kādi 45w? Tu gribēji teikt - maģis patērē 120w tb ir 10A drošeklis? Ej nu skaties savam baroklim, vai tas spēj dot 10A uz +12v līnijas vai nē, tas tak uz nakļeikas ir uzrakstīts.
P.N. Nebaidies ka tur tā padarīšana nenokursies, darbojoties bez veņķika pat bez slodzes?
ursis rakstīja: ja magja jauda 45 W,baroklaj 300? es tak bvaru atsleegt ventilatoru? un tad lai staav patstaaviigi ON.
Kādi 45w? Tu gribēji teikt - maģis patērē 120w tb ir 10A drošeklis? Ej nu skaties savam baroklim, vai tas spēj dot 10A uz +12v līnijas vai nē, tas tak uz nakļeikas ir uzrakstīts.
P.N. Nebaidies ka tur tā padarīšana nenokursies, darbojoties bez veņķika pat bez slodzes?
tie šķīvacainie pridurki vatus savādāk mēra....
nopērc maziņu balalaiciņu 2 piena paku izmērā, skaļrunitis 5 cm diametrā... un tur virsū rakstīts 120vati..... tu tam tici???
ursis rakstīja: ja magja jauda 45 W,baroklaj 300? es tak bvaru atsleegt ventilatoru? un tad lai staav patstaaviigi ON.
Kādi 45w? Tu gribēji teikt - maģis patērē 120w tb ir 10A drošeklis? Ej nu skaties savam baroklim, vai tas spēj dot 10A uz +12v līnijas vai nē, tas tak uz nakļeikas ir uzrakstīts.
P.N. Nebaidies ka tur tā padarīšana nenokursies, darbojoties bez veņķika pat bez slodzes?
tie šķīvacainie pridurki vatus savādāk mēra....
nopērc maziņu balalaiciņu 2 piena paku izmērā, skaļrunitis 5 cm diametrā... un tur virsū rakstīts 120vati..... tu tam tici???
A kas teica, ka tie ir vati? Tas ir vnk modeļa nosaukums "120W". Tāpat citai elektrotehnikai, piem., urbjmašīnām- tāda neliela kastīte, bet grezni rakstīts "1200W", domāji vati? Ne vella- modelis tāds!
Pirmais rakstīja: drošinātāji takš ir tāpēc domāti lai arī visādi baikeri varētu pieslēgt iekārtu un nenosvilinātu savi garāžu
..ja kādam ir vajadzība vai interese kādu iekārtu ieslēgt/izslēgt no mobilā tālruņa un/vai saņemt paziņojumus, tad ir varianti. Nav obligāti jāliek uz baika vai auto, var arī mājā vai dzīvoklī (piemēram, atvērt vārtus, ieslēgt boileri, apkuri/dzešēšanu, u.t.t.). Ekspluatācijas izmaksas sākot no 0.33Ls/mēnesī. 29470443.
Audi claims that the e-tron's extensive thermal management system will enable the car to recharge at a Tesla Supercharger beating output of up to 150kW at DC charging stations. It means that at stations capable of charging at such a rate - such as the IONITY charging points currently being built by a wide group of European manufacturers - the e-tron will recharge from flat to 80 per cent in less than half an hour.
Tātad - stāsts ir par lādētāja jaudu un to mēra kilovatos. Jo niknāks lādētājs, jo ātrāk var uzlādēt. Tomēr tad tās baterijas karst un tam viņiem ir - e-tron's extensive thermal management system.
An 11kW home charger will be included as standard, enabling an 8.5 hour recharge. A 22kW system cuts this to 4.5 hours, and enables smart charging by selecting off-peak hours to recharge the vehicle if the owner desires.
Tātad - ar mazāk nikniem lādētajiem lādē ilgāk. Šis viss attiecas uz elektrolīnijas pieslēguma jaudu vispār vai arī uz kaut kāda speciāla uzkrājēja esamību tajā stacijā, lai to enerģiju ātri var dabūt.
Audi's all-electric SUV will go on sale later this year with a 95kWh battery pack, 249-mile range as measured on WLTP. A 95kWh battery pack has been confirmed, made up of 36 shoebox style battery modules. Tātad - šis attiecas uz akumulatora ietilpību. 95 kilovatu jaudu stundu vai 31kilovatu jaudu trīs stundas.
And, with up to 370kW and 500PS laying down 800Nm of torque, acceleration from 0-62mph happens in just 4.6 seconds - electric power, sports car performance.
Elektronikas interešu pulciņš