ZB katru rudeni un pavasari mainīt riepas, stiept tās uz pagrabu utt.
Kādas vissezonenes pirkt uz 205/55 R16? K-kādus lētos federāļus, vai tomēr iespringt uz brendu - nu tur Nokian all season, Goodyear Eagle, Pirelli P2500 utt...?
Ja Tu brauc no Auces uz jelgavu vakarpusee , taa ir viena lieta, bet miicoties ziemas laikaa pa pilseetas korkjiem- ar M+S tur nau ko dariit, jo nau ne Mud ne Snow...
ir jeeli nobraukaats slidens asfalts ar sniega putru un pilns ar blondiiniem, kuri uzskata ka Dabas likumi uz vinjiem neattiecas...
Vispār jau vēl jāņem vērā arī auto gaitas īpatnības. Es ar savu ziemeļnieku esmu arī pa novembrī uzkritušo sniegu ar vasaras riepām braukājis bez īpašām problēmām. Tajā pat laikā ir nācies izstumt no stāvvietas, kurā sniegu manā izpratnē bija jāpiedomā, BMW Alpinu. Tas pats arī vasarā - pabraukt jau var ar ziemenēm, bet auto ir nepatīkami nestabils, ņemot vēra gana lielo masu un jaudu. Savukārt Getziem, Corsam u.c. mazauto diez vai būs jūtama īpaša starpība.
Ozz rakstīja: Pie visas cieņas centiisos oponeet Nuudelim
Ja Tu brauc no Auces uz jelgavu vakarpusee , taa ir viena lieta, bet miicoties ziemas laikaa pa pilseetas korkjiem- ar M+S tur nau ko dariit, jo nau ne Mud ne Snow...
ir jeeli nobraukaats slidens asfalts ar sniega putru un pilns ar blondiiniem, kuri uzskata ka Dabas likumi uz vinjiem neattiecas...
Ziemenes rulee....
Es tak nestrīdos, ka ziemenes nerullētu.
Es pastāstu, kā dzīvoju. Šad tad jau aizbraucu arī uz Rīgu, protams nejau katru dienu.
Ja mazliet piedomā pie tā kādas riepas ir uz diskiem, var braukt ziemā arī ar plikām vasarenēm, tikai ļoti lēni protams. Krievu laikos tāds jēdziens kā ziemas riepas vispār neeksistēja, brauca ar to ko izdevās nopirkt pa blatu vai tirgū, vēl trīsreiz restaurēja. Un nekas, kā redzi, esam izdzīvojuši. Un - viskrutākās ziemas riepas riepas neglābs no grāvja ja pie stūres sēž pajoliņš.
Ne visas "vissezonas" jeb M+S riepas ir vienādas. Ar ķenguru pirmo ziemu nomocīju ar orģinālajām mišelenēm, kurām tikai nosaukums M+S, protektors ka vasarenēm. Ar tām bija stipri sūdīga braukšana.
Ilgadīga pieredze rāda, ka tām vissezonenēm nav ne vaina, protams pie noteikuma, ja prātīgi brauc. Ja čubinās, pārsvarā, pa pilsētu, tad viennozīmigi. Ja daudz vai gari gabali ārpus, tad var jau sākt domāt par nopietnākām čībām.
Ozz rakstīja: labas ziemenes var izglaabt ja pajolinsh seezh pie citas stuures...
mees arii agraak taadu jeedzienu kaa "ziemas riepas" nepazinaam...arii braucaam ar zaparožec kam sliki jau kuro sezonu nebija mainiiti...
nu bet bija jau arī toreiz citi ātrumi, citas jaudas un citi griezes momenti , arī satikemes intensitāte nekāda..- tad arī tās riepas tik būtiskas acīmredzot nebija..
Zapim viss svars bija pakaljà,aiz kam uz slidena celja meta tirsu àrà.Toties griezes momenta pietika un ar otro àtrumu varèja uzsàkt ne sliktàk kà ar pirmo.un svara/jaudas attiecìba 700kg:40zs ir apmèram tàda pati kà 1200 kg pret 100 zs.tagad.motorinsh bij arhaisks un wiss pàrèjais arì.bet izbraukt waréja i pa kàpàm i mezhiem.un vèl-Tu uzsàkot braukt un vispàr ikdienà lieto kådu treso dalju no sava auto ponijiem.jo max jauda paràdàs kkur no 3k rpm.kà kuram.ziemà labàk ka zirgu mazàk,bet matoram lielàka elastìba.
Visu gadu braucu ar ziemeneem, kaut kaadas Dunlop Graspic. Ziemaa nav probleemu un vasaraa sakjere pat labaaka kaa ar vasareneem, komforts arii lielaaks, jo gumija miikstaaka, bet dilst aatraak un uz slapja asfalta trakot nevar Neredzu jeegu mainiit riepas
VREDSTEIN Qatrac varu Teu rekomendeet - prokjim jau 100gadu , bet jioprojaam razjo arii reifentestaa labi raadiitaaji tik pie mums to izplata MELGA - cenas pilniiga xavaja pret reifendirektu biju domaajis vinjas njemt via reifendirekt , bet te piesteidzaas sviesc ar fuldaam un vredsteins kljuva neaktuaals
P.S. ~95ajaa gadaa es ar tiem vredsteiniem , uz OOOO Q ,normaali iztesteejos , varu teikt tik to labaako .
Zhigulim kkur no 50-80 zs,vairàk ar nebija.zazam no 30 lídz 50.gandrìz vaj gribas ar sodienas pràtu kàdu zaz paskrùvèt
--------------------------------
2101 - 62, veelaak 60
21011 - 65 veelaak 63
2103 - 75 veelaak 72
2106 / Niva - 80 veelaak 78
Radiālās, kas parādījās uz trešā žiguļa bija visai smalki lamelētas un vairāk atsita ziemeni nekā vasaras riepu
-------------------------------
Taas, taapat, kaa visas PSRS razhotaas riepas, bija universaalas, bet tieshaam paarsteidzoshi labi straadaaja ziemaa Kaa teica mans pirmais rallija pilots: godiiga riepa, sliid uz jebkaada seguma )) Taa niu mees zimaa ar taam "lukseneem" kraameejaam ...tjipa Kangari ar videejo virs 120
Radiālās, kas parādījās uz trešā žiguļa bija visai smalki lamelētas un vairāk atsita ziemeni nekā vasaras riepu
=================
Pirmā PSRS radiālā riepa IJa-170 (VAZ 2103 / 2106) vispār tika konstruēta kā izteikta vissezonu riepa Sākotnēji NIIŠP radīja pirmo variantu, kurš izrādījās aplam trokšņains uz cieta seguma, tad protektora zīmējumu pārveidoja, aizpildot lielās atstarpes, un iznāca ļoti klusa riepa, kura gan 100% neturēja ne uz kāda seguma, toties ziemas apstākļos bija galvas tiesu pārāka par citām tā laika PSRS pieejamajām riepām Savukārt no 1. varianta, manipulējot ar dažādiem gumijas sastāviem, iznāca slavenā "NIIŠP Raļļi"
Vispār jau ar vissezonu riepām tā ir, kā sacīts dzelžainajā likumā: kas ir piemērots visam, tas īsti un pilnīgi nav piemērots nekam! Ja padomā ir prātīga braukšana,
bez ekstrēmiem elementiem, tad vissezonu riepām nav ne vainas, vājas var būt lielveikalu sortimenta riepas, tas gan!
Vissezonas riepas.
ZB katru rudeni un pavasari mainīt riepas, stiept tās uz pagrabu utt.
Kādas vissezonenes pirkt uz 205/55 R16? K-kādus lētos federāļus, vai tomēr iespringt uz brendu - nu tur Nokian all season, Goodyear Eagle, Pirelli P2500 utt...?
Sūtīt domāju no reifendirekta.