GAZu ,starp citu, Krievijā uzbūvēja Fords.....Moskviču pēc kara atveda no Vācijas, ZAZu nošpikoja no NSU, VAZu uzcēla itāļi.....krieviem nekad nav bijusi sava autorūpniecība, viss no kaut kurienes labākajā gadījumā nopirkts.
Visur internetā MP40 iet zem šmeisera vārda. Bet viens ieroču eksperts teica ka īstais šmeiseris esot izgatavots nelielos daudzumos. Runa par to stroķi ar koka laidi, kuram magazīnu sprauda horizontāli no sāna. Hvz....
Hugo Schmeisser himself did not design the MP40 but held a patent on the magazine. He designed the MP41, which was a MP40 with an old-fashioned wooden rifle stock and a selector. The MP41 was not introduced as a service weapon with the German Army, but saw limited use with some police units. They were also exported to Germany\'s ally; Romania.
vnk varbūt jau krievi ir kādus procentus dumāki par pārējiem bet nau jau tā, ka visu šie ir copy paste. Nozagt jebkurā gadījumā ir ekonomiski izdevīgāk, a tas krievam turklāt vēl ir ar mātes pienu iezīsts. Un CCCP laikā - kas šiem varēja aizliegt rūpnieciski spiegot? Un tā nu kopēja visu, no gaļas mašīnas lidz lidmašīnai
bet kkas tomēr ķeras viņiem - un tā vislaik, vēsturiski raugoties atpakaļ.
Kkur dzirdēju - izpētīts, ka tas kirilicas dēļ, šitos burtus cilvēks par nez-cik-tur procentiem lēnāk atšifrējot, tātad arī visi citi procesi attiecīgi lēnāk notiek.
GAZu ,starp citu, Krievijā uzbūvēja Fords.....Moskviču pēc kara atveda no Vācijas, ZAZu nošpikoja no NSU, VAZu uzcēla itāļi.....krieviem nekad nav bijusi sava autorūpniecība, viss no kaut kurienes labākajā gadījumā nopirkts.
jā, un vēl tā pobeda arī. M 401 nāca no fāterlandes, jā, kā kara laupījums, bet to M407 nospēra no forda. Man kādreiz bij 1959.g. forda katalogs, un tur bilde bij iekšā - angļijskij ford.
ZIL 130 arī fords, un vecie gazoni tāpat fenderēti bija, neatceros, no kā.
Es biju atradis vienu krievijas autoentuazistam mājas lapu kurš sis punkts pa punktam apskatīja visu Krievijas/PSRS autoundustriju (vieglie, smagie,u.t.t).
Vārdusajkot par katru modeli , katru marku bija apraksts - no kāda ārzemju modeļa kas sperts, kādi mezgli sperti, kādas detaļas,u.t.t
Vārdusakot- pirmie modeļi kas nebija sperti, bija laikam 412 moskvičš , kā arī 8 un 9 žigulis.
GAZu ,starp citu, Krievijā uzbūvēja Fords.....Moskviču pēc kara atveda no Vācijas, ZAZu nošpikoja no NSU, VAZu uzcēla itāļi.....krieviem nekad nav bijusi sava autorūpniecība, viss no kaut kurienes labākajā gadījumā nopirkts.
jā, un vēl tā pobeda arī. M 401 nāca no fāterlandes, jā, kā kara laupījums, bet to M407 nospēra no forda. Man kādreiz bij 1959.g. forda katalogs, un tur bilde bij iekšā - angļijskij ford.
ZIL 130 arī fords, un vecie gazoni tāpat fenderēti bija, neatceros, no kā.
Es biju atradis vienu krievijas autoentuazistam mājas lapu kurš sis punkts pa punktam apskatīja visu Krievijas/PSRS autoundustriju (vieglie, smagie,u.t.t).
Vārdusajkot par katru modeli , katru marku bija apraksts - no kāda ārzemju modeļa kas sperts, kādi mezgli sperti, kādas detaļas,u.t.t
Vārdusakot- pirmie modeļi kas nebija sperti, bija laikam 412 moskvičš , kā arī 8 un 9 žigulis.
Jaunā volga
Jaunaa volga