imzz rakstīja: 10000 nepārdotu Ķīnas EV stāv Eiropas ostās. Daži pat 18 mēnešus
Tā gadās, kad saņem valsts piķi lai tik ražotu (kaut ko). Tāpat ķīna pilna ar nevienam nevajadzīgiem dzīvokļiem. Tik tos ir grūtāk eksportēt uz Eiropu...
"testēja" teslu, jeb izrādījās. Tas fenomens nav atkarīgs no motora vai degvielas tipa. Agrāk tādi sitās nost ar R golfiem, STieņiem, uc krāna pagarinātājiem.
imzz rakstīja: Tas jau bija sagaidāms. Ugunsgrēks litija bateriju, kuras bija paredzēts pārstrādāt, noliktavā Francijā. Noliktavā bija 900 tonnu bateriju.
"Ugunsgrēks akumulatoru pārstrādes rūpnīcā Francijas dienvidos tiek kontrolēts, taču degšana turpinās, pirmdien, divas dienas pēcaizdegšanās sākuma, paziņoja vietējais ugunsdzēsēju dienests.
Ugunsgrēks izcēlās noliktavā, kurā atradās 900 tonnas litija bateriju, kas pieder otrreizējās pārstrādes grupai SNAM Vivjezā, uz ziemeļiem no Tulūzas, paziņojumā par X sacīja vietējās padomes deputāts Paskāls Mazets.
Ugunsgrēku svētdien izdevās ierobežot, pavēstīja prefektūra. Pirmdien uz vietas palika piecu ugunsdzēsēju komanda, sacīja ugunsdzēsēju pārstāvis.
ezis71 rakstīja: Sveiki!Pagāšajā piekdienā aizbraucu uz pāķiem,vajadzēja dzinējam mainīt eļļu,kā nekā radiniekam(sievas brālis)darbā pacēlājs.Pienāca sestdiena,padomāju kad uz Grosu nebraukšu,jo iepriekšējā gadā viņiem nebija 4 litru kanna.Atcerējos kad Cēsīs pie vecās alus darītas ir auto veicis,ieeju googlē,atsauksmes pozitīvas,es uz turieni.Es tur,nosaucu auto,ir tikai viena tāda eļļa kas paradzēta manam auto,nav dārga,5 litru kanna,50 eur,8000 km paradzēta.Es saku kad ņemu,biežāk būs svaiga,atnes kannu,mans uz dirsas,tā pati eļļa ko es pagāšgad pirku GROSā,tur man neviens neteica par 8000 km.
Bradypus rakstīja: Slikti, ka nelasi. Jo tieši tas tev dod iespēju iegrimt savās filosofijās. Padomāt vajag tev - jā viss ir tieši tik slikti, kā apraksti, paneļiem jābūt apsegtiem. Tas ir ķēpīgi un to attiecīgi montieri bieži pārkāpj. Parasti vienkārši cenšas izvairīties no montāžas saulainā laikā un degradācija nav momentāna - ja montāžas laikā paspēj izdegt 1%, saimnieks nepamanīs. Nomainit invertoru... Nu cik ilgi to darīsi, ja neesi pavisam tizls. Un jā - tieši tā, kad elektrība pazūd (t.i. tavs saules parks tiek atslēgts no tīkla balansa) tas degradējas, tieši tādēļ šis tīkla balanss tiek nodrošināts un saules parku atslēgšana NAV vieds, kā pa lēto "balansēt" sistēmu, bet gan tiek celti tarifi.
Panelis ir "melnāks" par parastu melnu objektu, jo tas ir speciāli konstruēts cita garuma elektromagnētisko viļņu absorbēšanai, ne tikai redzamās gaismas diapazona, ko tu redzu un sauc par melnu. Enerģijas daudzums, ko panelis māk absorbēt, vienmēr ir lielāks par tā spēju ražot elektrību, jo tā efektivitāte ir patālu no 100%. Enerģijas daudzums, ko tas saņem no saules tiek aizvadīts prom divos veidos - kā siltuma starojums un kā elektrība, "uzkrāt" panelis var tikai tik daudz, kā sasilt - un tieši to tas dara, lai attiecībā pret apkārtējo vidi būtu pietiekami karsts enerģijas atdošanas līdzsvaram. Jo mazāk aizvadi prom elektrību, jo vairāk saņemtā enerģija pārvēršas siltumā.
Saukt par "manu teoriju" elementāru fiziku ir stulbi. Ne akumulatoram, ne ģeneratoram ārēja enerģija netiek pievadīta no paša akumulatora vai ģeneratora neatkarīgā veidā. Ar akumulatoru, cerams, pats saproti. Ar ģeneratoru - tukšgaitā tas neslogo motoru un neko vairāk, kā savas rites pretestības pārvarēšanai (un tik daudz arī silst) tam nepievada. Neslogojot ģeneratoru gluži vienkārši attiecīgi samazinās degvielas patēriņš - t.i. tā ķīmiskā enerģija, kas ir degvielā, netiek pārvērstā nekādā citā enerģijas veidā. Saules panelis savukārt VIENMĒR saņem tieši tik daudz enerģijas, cik tajā brīdī nodrošina saule.
Atkal muldešana. Paneļi ir melni, jo materiāls ir tāds dabīgi. Ir arī "zilāki" paneļi.
650 rakstīja: Ta kādu tur advokātu, normāls advokāts sākas no 150eur/h un ar savu laiku lieki nebārstās.Taisnība galvenokārt tam, kur ir pieejams šāds speciālists un kuram (vēlams) ir pienācīga tribīne "sava viedokļa" izteikšanai.
Man personīg arī nav dižu iebildumu ne pret kāda individuālo materiālo stāvokli, nedz pret iespējamajām viņa interesēm.Vienīgi ka "es" negribētu piedalīties kādas atsevišķas "interešu grupas" līdzfinansēšanā.Tā dēvētā elektro"tēma" ir acīmredzami iebraukusi globālās auzās.
0pis rakstīja: Procentēs jārēķina, ne jau absolūtos skaitļos. Ja saskaitītu, cik avārijas Latvijā ir dēļ aļņiem un ziloņiem, atklātos pārsteidzoša statistika - Latvijas ziloņi ne reizi nav izskrējuši uz ceļa tieši priekšā auto, atšķirībā no neprognozējamiem aļņiem. Varētu uzbūvēt teoriju, ka vietējie ziloņi ir evolucionējuši un pielāgojušies satiksmes apstākļiem. Nopublicētu Delfos un tak cilvēki ticētu.
Bradypus rakstīja: Un cik cilvēki nez ir lietas kursā, ka tepat pie mums Latvijā kopš 19. aprīļa ir spēkā e-pavēstes ar kriminālatbildību par nepakļaušanos?
Jā? Nav gadu veca ziņa par to, ka rezerves karavīriem obligāta e adrese?
Nē, nav. Tik ļoti esi palaidis garām to, ka mums tagad ir obligātais dienests ar elektroniskām pavēstēm "sročņikiem" - tāpat, kā Krievijā.
"Aizsardzības ministrija nodrošina valsts aizsardzības militārajā dienestā vai alternatīvajā dienestā iesauktā pilsoņa savlaicīgu ierašanos dienesta vietā, pret parakstu izsniedzot viņam lēmumu par iesaukšanu valsts aizsardzības dienestā vai nosūtot to uz oficiālo elektronisko adresi vai deklarēto dzīvesvietas adresi ne vēlāk kā trīs mēnešus pirms datuma, kad viņam jāierodas dienesta vietā."
Neproti lasīt. "Vai" nozīmē vai nu vienu, vai citu paziņošanas veidu. Ja pilsonim ir oficiālā elektroniskā adrese, tad viņš ir apliecinājis, ka tādā veidā ir gatavs saņemt informāciju no valsts pārvaldes. E adrese nav obligāta.
WALA rakstīja: Kad ta bankas ir kaut ko daríjušas iedzīvotāju labā?
Kad lieli proči tad momentā ceļ līdz, eiribors bija mīnusos, tā momentā pārslēdza līgumus uz minimālā procenta likmi, kur mīnuss vai 0 vairs nebija iespējama.
Just business and nothing personal, gan te, gan jebkur citur.
Tāpat kā ar piena, benzīna, un griķu cenām. Kapitālisms. Var pārdot par tik, cik pērk, un cik bezkaunība ļauj.
imzz rakstīja: 10000 nepārdotu Ķīnas EV stāv Eiropas ostās. Daži pat 18 mēnešus
Tā gadās, kad saņem valsts piķi lai tik ražotu (kaut ko). Tāpat ķīna pilna ar nevienam nevajadzīgiem dzīvokļiem. Tik tos ir grūtāk eksportēt uz Eiropu...