Ne obligāti. Kaut kādam audi/volvo/utt visticamāk tā būs, jo pa tūkstoti pārdodas jau tiešām veci auto. Bet dažādi mazākas klases auto, mazāk ekstrām, bez tur ādas salona utml jau krietni ātrāk nonāk šādā cenu grupā. Paziņas pārdeva škoda fabia pa 900 eur, tīri tāpēc, ka nebija bagātīgākā komplektācija, benzīns. Gadi jau nemaz nebij tik daudz - zem 15 un nobraukums tiešām arī bija 200 kkm ar astīti. Vienīgā problēma nedaudz rūsas, bet nekas traģisks.
Bet tā piekrītu, ka nobraukums ir krietni svarīgāks jaunākiem auto.
Kā to ņem. Mašīnai budžetā līdz pāris tūkstošiem pircējam jebkurā gadījumā vajag smadzenes - tu varbūt pirktu nobraukumu, bet es pirktu mašīnu, jo ar nobraukumu pabraukt nevar. Tādā budžetā ierakstās vai nu pilnīgi sūdi, kā tas baloniņu kolts, vai arī pārdesmit gadus vecas vācu masīnas, kurām tikpat labi var nebūt iekšā dzimtais motors/kārba, bet citiem mezgliem odometra rādījums tāpat pa lielam pie kājas.
Tad vēl tāds maziņš sīkumiņš - kā tie kilometri ir sakrāti, un kā mašīna ir kopta. Manam 29 gadus vecajam golfam pulkstenī patlaban ir kaut kas tuvu 340k, un tas cipars varētu būt patiess; esošais, 26 gadus vecais motors varētu būt noskrējis līdzīgu kilometrāžu, bet tam ir problēmas ar apakšas kustīgo detaļu nodilumu. Es šaubos ka tik mazs noskrējiens būtu tā motora resurss, BET tie kilometri noteikti pamatā ir sakrāti braucot īsākus gabalus + pirms manis ir lietas sūdīgas eļļas, manis lietā sintētika benzīnniekā paliek melna kā dīzelī, pa pāris štukām pēc maiņas, un šī jau ir kāda trešā vai ceturtā eļļa kopš tas motors tur ir... Ne par velti svarīgs motora stāvokļa rādītājs ir skats zem vārstu vāka - bet neesmu lasījis ieteikumus ka pērkot mašīnu vajadzētu paraut nost vārstu vāku...
1000 Eur nav rādītājs - rādītājs ir tas kāda tā cena ir pret tirgus vidējo...
Ja paņem vecu auto pa dārgāku cenu - iespējams tas būs ok...ja paņēm tās cenu grupas pašu lētāko...saidrs, ka būs kapi...pat mobile.de var atrast piem. vecu auto pa 1000 eur vai tādu pašu tikai mint - pa 3000- 4000...
Kaut kur nesen bija filma par to, kā 1k vērto auto pirka Timrots,viņam tīri labi izdevās.Te jau nav īsti skaidrs, ko tajā pļavā krāsoja- varbūt auto bija daudzmaz normāls un vnk uz ātru roku citas krāsas bampers tika pielikts- kas tur slikts, ja pa piecīti izdodas piekrāsot.
Man radinieks par 2900 eiro tikko nopirka 2004.gada Toyota-Avensis dīzeli universālu, kurš pirmos deviņus gadus pavadījis Itālijā un tad piecus gadus Latvijā. Izbraucot bija sajūta, ka auto vēl nav nodzīts.
BMW vidējā cena Latvijā arī ir 1000 EUR. Kāpēc jāpārmaksā, ja tāpat, pa servisiem vien dzīvojam. Man draudziņš nopirka BMW par 6000EUR, Es, - par 800. Un servisā atbraucām vienlaicīgi.
Vācijā joprojām ir iespēja dabūt labu auto par 1000 EUR. Vajag tikai rakt. Jaunāks par 20 gadiem nebūs, bet ir atrodami pat Audi80, kas joprojām tiek uzturēti pie dīlera. Tās nav amerikāņu miskastes, kas morāli un fiziski novecinātas jau nobrauc no konveijera...
Tik nav teikts ka tādas mašīnas maksās štuku... Viens pazīstams cilvēks pagājušogad nopirka vācijā no vācieša 1990. gada Audi 80 quattro ar 1.8 mono - kā jau nemotoram pieklājas, komplektācija bija plika žurka, lai arī tā kā vēlīns eksemplārs, tad stūres pastiprinātājs un centralā atslēga bija - nu un, protams, diezgan svaigs un nenopists. Cena bija atbilstoša - kaut kas virs divām štukām; vācietis pārdeva lai nopirktu mašīnu ar augstāku EURO ciparu.
Burbuļi ir atsevišķa kategorija-tur cenu nosaka nevis tirgus bet fanātisms, paziņa pirms pāris gadiem tirgoja 1,8 benzīnu ar padaudz kāšiem, SS iesvieda par 600 eurikiem, finālā pārdeva par 800 jo sākās vairāksolīšana pa telefonu.
Tu esi kaut ko sajaucis - B3 kā reiz ir vecākais audī, kas ir lēts - B2 jau ir klasika, ar faniem un augstām cenām, kamēr tiem pašiem tehniski vienādais B3 ir sūds.
Nu bet grūti jau arī būs atrast un ieraudzīt kaut ko labāku par to B3 A80. Protams, tev tas labuma mērogs būs cits - tev mašīna ir labāka, ja tajā ir vairāk nibuļu, un tas nav svarīgi, ja kāda lielāka motora apkope maksā 10x dārgāk, piekares un ritošās remonts maksā 5x dārgāk, šad un tad kādas arkas un sliekšņi jāmaina, un mašīna jāpārkrāso...
Nē, tā ir labāka izvēle tiem, kam maz naudas un vajag ar kaut ko maksimāli lēti pārvietoties. Kuriem tad ir motora apkope 10x, un piekares - 5x dārgāka? Nesalīdzini ar jauniem vai vismaz pēdējās 10 premium markām! Detaļu dārdzība nav pie vainas, bet tas, ka ļautiņi laukos kā pelnīja tā pelnīs tos +/- 500 eiro mēnesī. Attiecīgi visādi 80-gadu vag grupas auto tad arī dominēs, kamēr turēsies kopā un būs kas tādus lieto.
Un mans "labuma mērogs" ir tāds, ka jo vienkāršāks auto, jo labāk (pats braucu ar 20 gadus vecu), BET tajā pašā laikā gribu pārvietoties ērti, patīkami, izbaudīt braucienu un lai uz auto nav nožēlojami skatīties. Man auto nav tikai kaste uz riteņiem. Tādi B3/B4/golfi un tamlīdzīgi neinteresē un nesaista vispār.
Tu esi kaut ko sajaucis - problēma nav tajā, ka pieklājīgāk pelnoši cilvēki ārpus pilsētām pelna 500 eiras - problēma ir tajā, ka pilsētās, un rietumos, pelna jūtami vairāk, un tāpēc viņiem var pieknaģēt jaudīgākus slaucamos aparātus. Vajag cenu piemērus? Manam golfam labas firmas zobene maksāja, neatceros, 10 vai 15 eiras - abas pārējās siksnas kopā labi ja cēneri maksā - rulli nemainīju, jo normālas firmas un labs, un atsevišķi viņu nomainīt 10, max 15 minūšu darbs. Manam audī, kā prēmiumam, šīs pozīcijas ir bik dārgākas, bet ruļļa un sūkņa maiņa ir obligāta.
Par to pēdējo es tev pilnīgi piekrītu - priekš tam ir domāts attiecīgs aprīkojums. Tādu snobu kā tu eksistence vēl dod papildu rozīnīti, jo tajā momentā kad tāds parauj stieni un apdiršas, jo izrādās ka "kaste uz četriem riteņiem" paātrinās vismaz tikpat labi kā "pieklājīgā paskata auto", tas ir diezgan labi sajūtams arī iekš tās kastes Man ta vēl tā, es cenšos ievērot CSN un man ir tikai mk2 GTI ar dzimto Golf CL bļembu uz pakaļas, bet visādi neinteresanti un nesaistoši B3 un B4 mēdz būt ar cēlienu līdz simtam galīgi garlaicīgās sešās sekundēs un braucējiem, kas to mēdz izmantot...
"...problēma nav tajā, ka pieklājīgāk pelnoši cilvēki ārpus pilsētām pelna 500 eiras..."
Šo es nesapratu. Izlasi manu iepriekšējo komentāru - tad savējo un izdari secinājumus. Tieši to es arī mēģinu pateikt - problēma ir tā, ka cilvēki pelna MAZ un algas neaug līdzi inflācijai. Protams - viss paliek dārgāks, ar rietumu pasauli vispār nevavajag salīdzināt, tā ir cita pasaule! Tavam golfam tur viss maksā kapeikas, jo normālā darbā strādājošs tos 15 eiro nopelnīs stundā nevis dienā. Attiecīgi no tā izriet tas, kapēc laukos brauc ar veciem, lētiem auto! Es saku "Pelna maz", tu saki "Detaļas dārgas". Šie jēdzieni gadījumā nav savienojami? Ja es pelnu daudz, tad man vienalga cik detaļas maksā. Es braucu ar to, kas patīk, nevis ar to, kam varu sagrabināt.
"...tajā momentā kad tāds parauj stieni un apdiršas, jo izrādās ka "kaste uz četriem riteņiem" paātrinās vismaz tikpat labi kā "pieklājīgā paskata auto..."
"...visādi neinteresanti un nesaistoši B3 un B4 mēdz būt ar cēlienu līdz simtam galīgi garlaicīgās sešās sekundēs"
Man pilnīgi neinteresē, vai pie luksofora man aiziet garām vecs B3 vai laborgini - galīgi nav saistoša jauda, kaut kādi tur cēlieni līdz simtam un tamlīdzīgas lietas.. Tam, kuram tas interesē un ir ļoti aktuāli - bet lūdzu! Man ir svarīgi, lai auto man patiktu pašam.
Tātad sanāk - ja cilvēks pelna daudz, viņam ir noteikti jāiztērē x procenti, vai arī xxx eiras mēnesī uz mašīnu, un ne mazāk, teiksim, siksnu maiņai obligāti jāmaksā vismaz 300 eiras, un nedrīkst būt 100 eiras? Tev tā varbūt ir - bet noteikti visi jaunu tačku tofika lietotāji neatteiktos no lētākām apkopju un remontu izmaksām. Un kāds vispār sakars detaļu cenām ar inflāciju? 10 un 100 eiru vērtas viena un tā paša ražotāja zobsiksnas var nopirkt šodien, jauno tačku detaļu cenas ir augstas nevis inflācijas, bet gan puņķainības un sarežģītības dēļ. Daļā gadījumu tas notiek pseidoekoloģijas dēļ, bet tikai daļā.
Jēzusmarija! Es nekur neteicu, ka kādam ir tik un tik jāiztērē! Es saku, ka tādiem, kas pelna normāli, nav diži svarīgi, ka kaut kas maksā dažus desmitus eiro dārgāk! Tas tā vienkārši ir! Es protams nerunāju par lieliem motora, piekares vai virsbūves remontiem, kas maksā simtos un tūkstošos! Man piemēram pilnīgi pie kājas, vai kāda detaļa maksā 15 eiro vai 40 eiro! Es braucu ar auto, kas man patīk un tādēļ nepāriešu uz 2. golfu vai kaut kādu B3, jo tam ir par dažiem eiro lētāk kaut kas nopērkams! Es ceru, ka saproti! Ja nē, tad vairāk nediskutēšu.
Ar inflāciju ir netiešs sakars - visam aug cenas, pakalpojumi, loģistika, ražošana paliek dārgāka (visi grib vairāk nopelnīt), bet LATVIJĀ algas neaug tik strauji, vai dažiem nepieaug vispār! Es nerunājju par detaļu kvalitāti vai sarežģītību! Paskaties kāda mums ir minimālā alga tagad! Piemēram 90-to gadu sākumā alga bija 30 - 40 Ls mēnesī! Tad tev tādi 15 eiro (10 ls) par 2. golfa zobeni liktos vājprāta kosmoss un tu teiktu, ka "jaunām" mašīnām deļas ir pi*dec dārgas! Jā, detaļas mūsdienās ir sarežģītākas un neizturīgākas - pilnīgi tev piekrītu! Bet tā nu notiek tā autobūves virzība mūsdienās. Katrs brauc ar to, kas patīk un pa kabatai. Traki ir dzīvot vidē, kur apkārt visi pelna maz un domāt, ka tas ir normāli, esi pats gudrākais un apkārt viss ir ahujenna dārgs.
Nu redzi, tā motora detaļas maksā tik, cik tās maksā nevis tāpēc ka motors atrodas otrajā golfā vai B3 A80, bet gan tāpēc, ka tas ir EA827 sērijas motors, vai tā pēctecis, neatceros to sēriju no galvas, bet nu atšķiras minimāli. Vēl vairāk modificēts, bet pa lielam kolektoru ziņā, tas motors bija sastopams vēl šī gadsimta sākumā.
Es tev atkārtoju vēlreiz - kāds detaļu cenai sakars ar inflāciju? Deviņdesmito gadu sākumā tā zobene, kas šodien maksā 15 eiras, nemaksāja 10 latus, drīzāk kādus piecus, ja ne mazāk. Kaut kā minos ka 10 gadus atpakaļ kā reiz pirku tādam motoram zobeni pa 10 latiem - kā redzi - pēdējo 10 gadu inflācija to ciparu nav sevišķi ietekmējusi, bet tu nez kāpēc centies pievilkt aiz ausīm inflāciju, ka tā vainīga pie tā ka es nevaru ar savu aldziņu atļauties kādu 2.0 TDI, nevis tā motora tehniskās īpatnības. Nu labi, varētu es atļauties to 2.0 kuļeni, bet nu tas cipars, kas tagad tikko kaimiņam aizgāja par vēlīna B5 passāta apkopi - es par tādu naudu savam golfam saliku visiem četriem ripuļiem niknas bremzes un vēl šo to...
Tu saki - katrs brauc ar to, kas patīk un kas pa kabatai - šobrīd jā, bet es nekādīgi nevaru ieraudzīt jaunu mašīnu, kas pēc 15 gadiem man būtu pa kabatai uzturēšanas izmaksu ziņā - ja nu vienīgi kaut ko līdzīgu fana fabijai, tik ar četriem cilindriem, pie noteikuma ka tam motoram ir čuguna bloks. Mēs dzīvojam pasaulē kur uzturēt savu mašīnu var atļauties reti kurš [ja tā nav, tad kāpēc jaunu tačku pircējiem tāds iespringums uz garantiju?] - tev tas liekas normāli?
Un vispār - es neko nesaku ja lieta Y maksā 3x dārgāk par lietu X, ja tā dod vairāk. Teiksim, man ļoti patīk vecais audī V8 motors, tas kurš nāca iekš V8, C4, C5 un D2, vairāk gan vēlīnā versija; ja tas nenozīmētu divus otrās pakāpes pārbūves projektus un smukas izmaksas, labprāt tādu redzētu iekš sava audī. Jā, maksā viņam zobenes komplektiņš 500 eiras, bet nu tas ir vajadzīgs 1x pa 120k, un to varētu pieciest - jo tas ir V8! Tikmēr to motoru nomainīja cits V8, huiņa, kam 500 eiru vērta zobsiksnas komplekta vietā ir ķēdes, kur komplektiņš maksā vairākas štukas un kas atrodas motora aizmugurē, prasot nevis nojaukt purnu, bet izņemt motoru vai kārbu, komplektiņš reāli maināms ja ne tik bieži kā vecā modeļa zobene, tad ne daudz retāk, bet kas no tā tiek iegūts - pārdesmit zirguspēki un ņūtonmetri, kas pie tā motora jaudas nav nekas. Līdzīga aina ir citur.
Ja ta lietai pieiet racionāli atmetot visas pieprasītās markas tad var atrast gana uzticamu un utilitāri transporta līzekli, kas savu pamatfunkciju veiks gana labi.
OK nav gluži 1000 bet par 1600 eur pirms gadiem pieciem tika iepirkts vecākiem 12 gadīgs renault megane scenic benzīns, bija atstiepts no Vācijas ar visiem papīriem un oriģinālu noskrējienu 127k kilometri, pa šiem gadiem lielākais ieguldījums zobsiksnas maiņa un salūzuša slēdzenes mehānisma dēļ nosvilis starteris.
Tā ka domāju arī par 1000 var nopirkt vienkāršu auto bez pretenzijām uz komfortu vai prestižu ar kuru rullēt 5-10 tūkstošus gadā bez milzu ieguldījumiem.
Jautājums no tēmas "lēts lietots auto". Varbūt - LABS auto. Jūs meklētu: LV jau brauktu; LT vēl bez tirgotāja uzcenojuma; DE - dārgāk nekā pie mums atrodami ss.com, bet - reālu auto.
"Vai Māra prāt būt labāk, ka tauta vēl joprojām brauktu ar Opel Ascona vai "cigāriem"?"
Tas noteikti nebūtu slikti - tās mašīnas ir stipri lētākas uzturēšanā, pie noteikuma ja nesāk spēlē piedalīties lieli virsbūves remonti un krāsošanas darbi.
Citās valstīs askonas un cigāri vēl braukā kā arī škoda favorit jo tās nav 3.pasaules valstis,tur tāpat ceļa uzturētajam samaksās algu kaut viņš nav strādājis pusi mēnesi.Pie mums vai vajag vai nevajag bet jāgāž sāli.
Šrotu detaļas jau būtu nesvarīgākā lieta - problēmas sākas nevis tad, kad ar šrotu detaļām trūcīgi, bet tad, kad ražotāji vairs neko nepiedāvā. Es, teiksim, nesen esmu nokonstatējis ka priekš mk2 un mk3 ir problemātiski nopirkt pieklājīgus amartus - ZF grupa piedāvā vairs tikai eļļiniekus un TRW Twin gāzeniekus, kas ir nezināms lielums, Monroe savus Reflex modeļus arī ir izbeiguši, palikuši tikai Original sērijas amarti, tālāk pagaidām neesmu racis.
Nupat ieskatījos CSDD - mans vecais Polo, ko pārdevu pa 600EUR vēl ar vien brauc, šobrīd nobraukums jau 356000 km. Skatē gan izbrāķēts par nestrādājošu rokas bremzi, bet tā apšaubāmā konstrukcija VW vienmēr ir bijusi vārgā vieta, mūsu sāls vannās jāpārjauc vismaz reizi gadā. Ticu ka esošais laucinieks ar to tiks galā, un vizināsies vēl ilgi.
Kāds šitiem vecajiem automātiem mūža ilgums? Par tādu cenu jau pie beigta automātu uz tolmetu, ja nu vienigi kaimiņam pagalmā nestāv vecs beigts audi, bet ar strādājošu kārbu.
Parasti ja tomāts izbeidzas, ieliek mešalku - citreiz mešalku liek arī ja tomāts vēl ir dzīvs, un šādās reizēs dažreiz var stiliņā detaļu pārdošanas tofikā kāds ieķert ejošu tomātu par lūžņu cenu - parasti gan nevienam nevajag...
Tu ņirgājies vai kā? Ļoti labs salons. Es kādus 11 gadus atpakaļ pa, hvz, 70 latiem laikam paņēmu no 17 gadus veca A90 baltas ādas salonu, kur šofera ķeblim apakšā blakus vīlei bija pusē vīles garuma āda pārplīsusi un atzveltnei malā arī izdilis caurums, un tur bija kādi 200k vai 250k pulkstenī...
pulkstenii veel nenozimee ,ka tik auto ir nobraucis, parasti ar tadu nobraukumu taads Audi veel citiigi slipee vacijas celus un tik lenaam posas uz latviju,kur to gaida laimiigais pirceejs, bet Tavaa gadijumaa izskataas ka tas auto veel krietni nobraukts latvijaa, ka tirgo rezerves dalaam
2.3 benzīns diez vai bija pārāk iecienīts bāņu frēzējamais aparāts. Konkrētais audī bija tīri svaigs, galu galā, tikai 17 gadi, un nonācis šrotā jo apsists.
Attiecībā par tām tavām 750 štukām un ādas stāvokli - salonu deldē nevis kilometrāža, bet gan iekāpšanas reižu skaits, vadītāja svars, garums un iekāpšanas maniere. Mašīnai, ar kuru tiek frēzēti gari gabali, nemaz nešaubos ka var uzgriezt lielu kilometrāžu un salons būs smuks. Jebkurā gadījumā, sludeklī redzamajam audī salons ir ļoti labā stāvoklī priekš tā vecuma.
Parasti mazās vai kompaktklases automašīna, kas piederējusi firmai un neskatoties uz mazu nobraukumu ir smagi nolietota pilsētas, konkrētas teritorijas vidē.
Neintensīvi lietota mašīna ar lielu nobraukumu:
Automašīna, kas lietota pa autobāni: parasti vidējās vai lielās klases auto, kas neskatoties uz nobraukumu var būt praktiski kā jauns: kā jau msh rakstīja.
Protams ir vēl citi lietojuma veidi: svētdienas automašīnas, taksometri utt.
Šādam 94. gada Audi par nobraukumu nav adekvāti runāt, jo mašīnai tomēr ir 24 gadi. Bet kā jau Audi, salons ir labi noturīgs pret nolietojumu.
Patlaban saskaros ar lētāka vēlamā (otra) auto iegādi. Sākotnēji budžets bija līdz 2k eur. Diemžēl nekā laba - prasības ir automāts, klimats, bez rūsas (izaicinājums). Skatīju teju vairākumu potenciāli sakarīgas Mazda 6 - visi auto ir rūsas gabali. Nupat jau budžetu palielināju lidz teju 3k eur un šodien TAM lemts realizēties. Visticamāk, tas būs labi aprīkots un nerūsējis Audi A6 ar tiptronic, ap 2003.gadu. Kādu dzinēju - vai 1.9tdi ar 130zs vai arī 2.5tdi v6 quattro ar 180zs, atkarībā, kurš patiks vairāk (problēmas nebiedē).
Man, garām ejot, īpaši neiedziļinoties Tavā loģikā par mašīnas maiņu, sāk likties, ka beigās būsi lielākos mīnusos, kā atstājot Priusu.
Ja par 7,5k pārdevi Priusu, kādus 3-3,5k gan jau nācās atdot vēl bankai, tagad paņemsi nezināmu A6, kam zobsiksnas maiņai vien kādu k noliksi, vēl šis tas un beigās jau piemaksāsi, lai brauktu ar lētāku auto.
1.9 bus letaks ekspluatacijaa un ekonomiskaaks, lai gan prasaas sim modelim jsaudiigaks motoriitis, bet 2.5q , buus lielaksbrauksanas prieks, ai nu siksnas maina nav tik darga , ap 300 eiriki tiksi cauri, ja atradiisi normalu meistaru, kas pusdienas laikaa vinju nomainiis
Nerūsējis A6, vai tomēr pārkrāsots A6? C5 rūsai garšo samērā labi, lai arī tas ir uz veco audī modeļu fona, pret mazdu tā mašīna tiešām ir nerūsējoša - brālēns, piemēram, savam bijušajam pirmā izlaiduma C5 sešu gadu laikā pakāpeniski pārkrāsoja visu, izņemot jumtu.
Ja problēmas nebiedē, vajag censties ieķert 2.5 kvatru ar beigtām sadalenēm un attiecīgu cenu Pazīstams dižās pilsētas mehs lai būtu ar ko draudzenei braukāt, tā arī izdarīja - dažus gadus atpakaļ ieķēra 2.5 kvatru, piedevām ar mešalku [normāli dārgāka mašīna nekā tomāts], normālā stāvoklī esošu, tik sadalenēm čau un mašīna pāris gadus pastāvējusi, pa 700 latiem + pārrakstīšana...
Svarīgs faktors - salona ietilpība. Arī bagāžnieka ietilpība, man tur tomēr arī bērnam rati jāliek. Atceroties senākus laikus, tas bija viens no tiem modeļiem, ar kuriem braukt bija prieks. Un, kas jau maksā sakarīgu summu.
Tad nu tā, lētais auto ģimenes vajadzībām patlaban - iegādāts. Un tas ir ļoti kopts un maz nobraucis 2002. gada melns Audi A6 2,5Tdi V6 Quattro universālis Atgādāja man to no Vāczemes, nav nekāda pamata neticēt auto stāvoklim, jo no pirmās dienas saglabātas visu DEKRA TUV atskaites. Salons izskatās apbrīnojami svaigi, ādas sēdekļi ne izsēdēti, ne nolietoti. Un tas pie 230tkm. Ja arī kaut kas ir notīts, tad ne vairāk par pārdesmit tkm, kas man pieņēmami. Izmaksas sanāca dārgākas nekā pirkt caur ss.com no perekupiem (pats tā protu), bet būs tā vērts. Ar visu reģistrāciju, signalizāciju ar imobilaizeru (tikai jau rezerves daļu kārotājiem (ne visa auto - veca, protams), jo to konkrētā AUDI aprīkojumā ir lērums, jaunām Pirelli riepām, jauniem bremžu klučiem utt. - 3k eur Rīgā. Vēl atlika TA un slavenās zobsiksnas. Tātad, būs 3,5k eur finālā. Bet, auto būs ļoti tīkams gan braucot, gan vizuāli (man patīk joprojām, kaut gadu daudz). Un, protams, tie nebūs regulāri tēriņi, bet gan vienas reizes investīcija - es to saucu par "savest kārtībā ekspluatācijai". Nekas vairāk man nav būtiski - degvielu tāds ēd padaudz, akcentējot pilsētu (bet braucam savukārt - maz), brauc diezgan sparīgi un stingri, "let it snow" Quattro pilnpiedziņas dēļ utt. Viss, kādu laiku auto trikiem tiks liks punkts. Noteikti, ka pēc laika ņemsim ko labāku (jaunāku, noteikti - ekonomiskāku), bet - ne tagad.
Vienkāršs iemesls - negribēju es vairs Multitronic variatoru (mazie benzīna dzinēji - tikai ar to), arī lielo 3.0 nē gaidāmo augstāko nodokļu dēļ. Vienīgais dzinējs ar garantētu Tiptronic kārbu - niknais 2.5 tādi v6. Bet, nemeklējam apzināti dīzeli. Kas, starp citu, pilsētā patērē ap 11l degvielas.
ja tiešām tik mazs nobraukums tad tādam salonam arī vajadzētu būt kā jaunam, ar tādu auto nobraucu kad bij 750tūkst.tad gan palikt tāds paļurbējis, bet saloms tāpat bija normālā stāvoklī. Ai nu kas tur zobenes maiņa, pusdienas darbs ne ilgāk parasta apkope, man viņš ēda kādus 8 litrus ne visai ekonomiskā režīmā, konfortabla mašīnu, ar kuru prieks braukt, lai veicās ar jauno auto, un lai nav tā ka tai parunā ,ka auto ipasnieks laimīgs trisreiz, 1 dabuu krediitu, 2 kad noperk, bet 3 kad tiek no vinja valjaa novelu lai visu laiku vinsh sagadaa brauksanas prieku:0
kasinsh79 rakstīja: Tad nu tā, lētais auto ģimenes vajadzībām patlaban - iegādāts. Un tas ir ļoti kopts un maz nobraucis 2002. gada melns Audi A6 2,5Tdi V6 Quattro universālis Atgādāja man to no Vāczemes, nav nekāda pamata neticēt auto stāvoklim, jo no pirmās dienas saglabātas visu DEKRA TUV atskaites. Salons izskatās apbrīnojami svaigi, ādas sēdekļi ne izsēdēti, ne nolietoti. Un tas pie 230tkm. Ja arī kaut kas ir notīts, tad ne vairāk par pārdesmit tkm, kas man pieņēmami. Izmaksas sanāca dārgākas nekā pirkt caur ss.com no perekupiem (pats tā protu), bet būs tā vērts. Ar visu reģistrāciju, signalizāciju ar imobilaizeru (tikai jau rezerves daļu kārotājiem (ne visa auto - veca, protams), jo to konkrētā AUDI aprīkojumā ir lērums, jaunām Pirelli riepām, jauniem bremžu klučiem utt. - 3k eur Rīgā. Vēl atlika TA un slavenās zobsiksnas. Tātad, būs 3,5k eur finālā. Bet, auto būs ļoti tīkams gan braucot, gan vizuāli (man patīk joprojām, kaut gadu daudz). Un, protams, tie nebūs regulāri tēriņi, bet gan vienas reizes investīcija - es to saucu par "savest kārtībā ekspluatācijai". Nekas vairāk man nav būtiski - degvielu tāds ēd padaudz, akcentējot pilsētu (bet braucam savukārt - maz), brauc diezgan sparīgi un stingri, "let it snow" Quattro pilnpiedziņas dēļ utt. Viss, kādu laiku auto trikiem tiks liks punkts. Noteikti, ka pēc laika ņemsim ko labāku (jaunāku, noteikti - ekonomiskāku), bet - ne tagad.
Nu tad turi kabatā 1.5 kEUR motora kapitalkai, kas šitajiem var pienākt jebkurā brīdī. Tāpat kā BMW 3.0D.
Vārstu vākus jau norāvi ka vari tā apgalvot? Apskate zem vārstu vākiem noteikti neskatījās, un tie tavi vācu papīri arī nerāda kas ir liets motorā - cik lasīts, pietiek vienu reizi ieliet nepareizu eļļu lai sekas drīz parādītos...
Veiksmes vai neveiksmes, bet ja jau taisies to mašīnu lietot ilgāku laiku, tad pārbaudīt der. Kaut ko par sadaleņu stāvokli var spriest kaut vai noskrūvējot eļļas korķi un ielūrot caurumā, apakšā redzams viens sadalenes kulaks, ja ar redzamām diluma pazīmēm, tad tik brauc uz servisu lai rauj nost vārstu vākus un skatās.
Manuprāt, tādas pārbaudes ir tāds kā fetišs Ja auto brauc un pie tam vēl labi, mani pat neinteresē tā dzinēja stāvoklis iekšienē. Ja būs šaize, domāsim.
kasinsh79 rakstīja: Vienkāršs iemesls - negribēju es vairs Multitronic variatoru (mazie benzīna dzinēji - tikai ar to), arī lielo 3.0 nē gaidāmo augstāko nodokļu dēļ. Vienīgais dzinējs ar garantētu Tiptronic kārbu - niknais 2.5 tādi v6. Bet, nemeklējam apzināti dīzeli. Kas, starp citu, pilsētā patērē ap 11l degvielas.
Tāpat daudz. To, ko tagad piesauc, jau neslēpi arī iepriekš - bet, piemēram tas pats Jeep GC, ar 1900 pašmasu un asfaltam nepavisam nepiemērotu pilnpiedziņu, pavisam mierīgi iekļaujas 10 litros. Ja apzināti brauc taupīgi - var vēl mazāk.
Kas tos litrus patērē - VM šrotori 2.5 četru katlu belarusnieks, kura izmantošana iekš čurslera grupas izstrādājumiem parāda ka šie nemaz nepretendēja uz prēmiuma statusu?
Tas teksts gan jau bija par C4, un par to ir lasīti cipari tuvu tam - agrāk, kad stiliņā tas bija galvenais ķīselis, bija pietiekami daudz tekstu pa tēmu "braucu ar savu čipsoto kvatru pa dižo pilsētu ar pedāli grīdā, vairāk par 6-7l dabūt nevaru".
Domāju, ka tie apgalvojumi pārsvarā balstījās uz kompja rādījumiem, kas vidējo tā arī rāda 5-7, bet reāli pilsētā būs 10 un uz trases ap 6 nečipotam. Iespējams čipojot var nomest kādu litru, bet tad sākas dancis ap spararatu.
Pats šobrīd ar tādu braucu. Tehniski it kā ir ok, bet bundža ir sarusējusi galīgi.
Lielisks auto, tikko no Vācijas par 1000 EUR +
Grūti izprast cilvēku motivāciju, kuri cer nopirkt auto lieliskā stāvoklī par 1000 eur, bet ja nu tomēr...