Uzturu spēkā savu viedokli, ka jaunā Škoda-Fabia tieši universāla virsbūvē ir tāds auto, kurš cenā līdz 15 tūkst.eiro spēj sniegt visvairāk reālā labuma, praktiskā ieguvuma salīdzinājumā ar citiem auto modeļiem.
Pa 15k būs pagrūti iekļauties, jo combi versijai ir mazs dzinēju un apdares piedāvājums. Skatos katalogu - tur ir tikai 3 varianti - M5 55 kW, M5 70 kW un M6 81 kW. Un tam visam pa virsu, protams, ģeniālā pakotņu izvēle - gribi jaudīgāko motoru? Tikai "krutākajā" Monte Carlo versijā... Un pat tai šis tas pietrūkst no ekstrām. Iepriekš šiem bija Monte Carlo versijā standartā panorāmas lūka, tad vispār būtu marazms - gribi jaudīgāku motoru? Nu tad samaksā par panorāmas lūku!
Vidējam motoram atkal ir tikai max ambition, kur jau vairāk ekstras prasītos paķert klāt. Drīzāk kādi 16-17k tur sanāk, ja jaudīgāko motoru, tad būs 17k+ visticamāk jau.
Nu lab, fabia combi par tiem 15k nav gluži paša plikākā mašīna, kruīzs, kondiška, apsildāmie priekšējie sēdekļi un smartlink vismaz tur sanāk, bet nu nekas diži vairāk arī nav. Jauna mašīna jebkurā gadījumā ir dārga, jārēķinās vismaz kāds 1k vērtības zudums vidēji gadā.
Vispār daudziem auto šitā sērga, ka lētajā galā komplektācija praktiski ne ar ko neatšķiras no 10 gadīga plikas komplektācijas golfa. Tad priekš kam tērēt tik daudz naudas? Kam to pliko auto pēc 10 gadiem vajadzēs? Tad jau uzreiz jārēķinās, ka pēc 10-15 gadiem vērtība būs gandrīz 0.
Kā arī nevajag aizmirst, ka reti kuram mētājas apkārt 15 pakas - līzings nozīmē vēl kādu 1-2k pa virsu samaksāt komisijas maksās un procentos. Procenti šobrīd zemi, bet nav garantijas, ka pēc 2-3 gadiem tie procenti būs lielāki, jo EURIBOR mūžīgi nebūs 0.
Bet par plikajām mašīnām runājot - man te paziņas pirms kāda gada pārdeva 12-13 gadīgu škoda fabia benzīnu bez ekstrām ar nedaudz rūsu par 800 eur. Ieliec sludinājumu un praktiski nekāda interese, laida nost cenu, kamēr beidzot kādu sāk interesēt.
Nu un ko vēl vajag bez tevis nosauktajām lietām, paturot prātā ka tu tādas lietas kā centrālā atslēga un stūres pastiprinātājs uzskati par pašsaprotamām un pat nenosauc - ? Elektriskos logus?
Un kāpēc lai atšķirtos tā komplektācija no desmitgadīga, plika golfa? Tas plikais golfs jauns maksāja tikai pāris štukas vairāk, un tikai tāpēc ka lielāks.
Apm. pirms mēneša nopirkām kundzei Fabiju Monte Carlo izpildījumā par 17,5k ar 1 litra 81kW (110 zirgu) benzīna motoru un manuālo kārbu. Pirkuma mērķis - braukāšanai uz darbu (60 km vienā virzienā) ārpus apdzīvotas vietas. Divi luksofori pa ceļam. Par mašīnu tikai pašas labākās atsauksmes! Papīros, liekas, bija minēts, ka ārpus apdzīvotas vietas patēriņš 3,9 l/100 km. Reāli sanāk, turot kruīzā 94 km/h, bet pie atļautā 100 braucot apm. uz 102 km/h - tikai 4,3 l/100 km. Tas ar 16" vasaras riepām. Pret trokšņu izolāciju nav nekādu pretenziju. Piekare - brīnišķīga. Jauda, lai apdzītu fūres - pilnīgi pietiekama. Ļoti labi, viegli, precīzi vadāma. Ļoti patīkams autiņš arī priekš pilsētas! Un cerams, ka neatkārtosies vairs ar iepriekšējo autiņu piedzīvotās parkošanās problēmas, jo šim jaunajam ir sensori abos galos un atpakaļskata kamera.
Jā, bagāžas nodalījums nav liels, bet ikdienas braukšanai uz darbu lielāku nevajag. Ja vajadzēs, ledusskapi vedīsim ar citu autiņu un piekabi kabināsim citam autiņam. Arī ārzemju ceļojumiem šo neizmantosim.
Pastāstīšu arī par diviem kundzes iebildumiem.
1) Ar viņas iepriekšējo autiņu ar 2 litru benzīna motoru (bez turbīnas) šī esot varējusi nepārslēdzot ātrumu, piemēram, ar ceturto, braukt no 10 līdz 110 km/h. Ar šo Fabiju tā nav. Esot daudz vairāk jāpiedomā, kad, ar kuru ātrumu braukt. Vairs nevar aiziet uz apdzīšanu ar to pašu ātrumu, ar ko brauca, ir jāmet zemākā Arī, iebraucot riņķī, ir jāpārslēdz uz zemāku ātrumu
2) Viņai problēmas rada "atpakaļ neripošanas funkcija". Ja redzat Fabiju, kas nevar uzsākt braukt pret kalnu, lūdzu netaurējiet Manuprāt, nospiežot sajūgu, sākas divi procesi: 1) Tiklīdz pieskaras sajūgam, mašīna uzsāk ripot atpakaļ (ja netur bremzi), 2) Sāk iedarbināties motors, kas pirms tam bija izslēdzies. Liekas, šeit manai kundzei nepieciešams neliels trenniņš.
Pēc Green Motors pārdevēja teiktā, nākošās Fabijas Rīgā parādīšoties ne tik ātri, jo nespējot pieražot tos pieprasītos 81 kW benzīna motoriņus.
1) Ceturtajā robā no desmit līdz simt desmit? Tas nav sajaukts ar kādu otro vai trešo? Bet tas pārējais ir viens no iemesliem, kāpēc es nejūtu kāri pēc jaunām mašīnām.
2) Kāda tad ir tā atpakaļ neripošanas funkcija, un kāpēc tas sagādā problēmas? Rocene kāda - normālā, kloķis, vai tomēr elektriskā?
Cik nu es esmu sapratis to "atpakaļ neripošanas funkciju" - ja mašīna stāv ar degunu pret kalnu, ātruma kloķis ir neitrālē, ja nepieskaramies ne pie viena pedāļa, tad mašīna neripo atpakaļ. Tā arī ir tā specifiskā "fīča". Bet, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim, tā šī "atpakaļneripošana" pārstāj darboties un autiņš sāk ripot atpakaļ. Protams, ja nav nospiesta bremze. Kā arī - ja motors ir bijis izslēdzies, viņš automātiski sāk darboties, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim. Ja autiņš stāv horisontāli, viss ir normāli. To, ka motors ir bijis izslēdzies, to praktiski nemana. Kā pieskaras sajūgam, viņš sāk darboties un viss notiekās, liekam ātrumā un braucam. Bet, stāvot pret kalnu ..... Nesaprotu, kapēc viņš kundzei slāpst. Varbūt motors vēl nav paspējis iedarboties un uzņemt apgriezienus, bet šī vēlas, lai viņš tā - tukšgaitā sāk ripināt pret kalnu? Nesaprotu, kur tā problēma!
Vispār interesanti - vismaz desmitgadīgiem A6 ja ir kaut kas līdzīgs, tad tas ir vadītāja neprasmes dēļ, jo tai rocenei būtu jālaižas vaļā laižot vaļā sajūgu, nevis to izspiežot. Atliek secināt ka a) jāpastudē lietotāja instrukcija b) jāpainteresējas vai nav iespējams piekodēt jēdzīgāku tās rocenes darbību [pie dīlera vai ar krutu kabelīti aprīkota indivīda] c) ja nu abi pirmie nedarbojas, iztikt kā ir.
Bet vispār šī problēma ir kaut kas līdzīgs problēmām ko rada mazs turbiķis, ar to starpību ka mazs turbiķis nāk no pseidoekoloģijas normām, kamēr rocenes parodija, kuru nevar ar roku kontrolēt - no paša ražotāja.
msh - ar to "no 10 līdz 110 km/h" es domāju to, ka liels benzīna motors "velk" gan ar maziem, gan ar lieliem apgriezieniem. Kā minēju - iepriekš bija 2 litrīgs bez turbīnas. Bet šai jaunajai Fabijai ir maziņš 1,0 litru motoriņš, protams, ar turbīnu. Jā, viņš ir pietiekami jaudīgs priekš šīs nelielās mašīnas masas un 110 zirgi - tas viņam ir daudz. Bet tā jauda ir tad, ja ir attiecīgi , lieli apgriezieni. Pie maziem motora apgriezieniem viņš sāk vibrēt, raustīties un šīs jaudas nav. Tāpēc ir tā, ka ir daudz vairāk jāpiedomā pie tā, kad mest zemākā robā.
Es tak zinu - pats braucu ar tonnu smagu golfu, kuru uz priekšu dzen 2.0 - mani vairāk ieinteresēja tevis nosauktie cipari, jo manā gadījumā ceturtajā robā varētu būt tas diapazons 30-170 - es tā pieņemu, jo realitātē ceturtajā zem 40 netiek laists, un diži virs 140 arī nesanāk uzgriezt. Braukājot pa pilsētu lielākoties motors dzīvojas ap 1,5k.
Tas ka zemos apgriezienos galīgi nekā nav ir nevis tāpēc ka 1.0, bet tāpēc ka trīs cilindri.
Vai tik tie k-gi nebūs kko noklusējuši- drīzāk viņus ne to ka pieražot nespēj, bet gan ir jātiek vaļā no esošajiem jau pieražotajiem un Jaunajiem modeļiem ir jāpaspēj iedabūt viņus EUR-6c izmešu programmas prasībās, kuras no 1.septembra ir spēkā (aizkadrā,Protams, ne jau skoda salonā un ne lietotāju sarunās;)
Esmu ārkārtēji izbrīnīts. Kaut ko te ne to runājiet.Ja tiešām tā ir, tad tak ir jāgriežas tiesībsargājošajās instancēs.Kas tas ir- viņa apstājas tilta slīpumā, motors noslāpst - iznāk ka viņai pie izkustēšanas slīpumā augšā braucot, motora iedarbošanās brīdī ir jāpaspēj trīs darbības?? Da būt nevar, tas taču ir bīstami jebkuram braucējam, kur vel ja sievietei.Ko, ja garš slīpums, viņa pa 10x riskēs atripot un sabojāt aizmugurē esošo auto? Ko viņa uz Torņakalna stāvajiem tiltiem sastrēgumā darīs????
Vai tai fābijai vispār ir elektriskā rocene? Ja nav, tad ir jābrauc kā ar žiguli.Ja ir- ko te muld par 10g vecu audi - tur ar el roceni un manuālo kārbu viss bija ideāli, - apstājies, novelc rocenes pogu un stāvi kā pielīmēts.Gribi izkustēties- vnk spied sajūgu,liec robā un vnk Brauc - tikko būsi uzdevis ap 1100rpm, tev el rocene automātiski atlaidīsies un smuki aizbrauksi,ne centimetru neripos atpakaļ. Vienīgais kad tas nedarbojaās- ja nebiji drošības jostu sev piesprādzējis.Tātad,slīpumā ar aktivizētu startstopu vienmēr ir jālieto rocene, pofig kāda- ja parastā, tad tai jābūt kārtībā un jābrauc no vietas kā ar vazu vai golfu, ja elekriskā- katrreiz apstājoties tā ir jānospiež un izkustoties vnk jāber virsū gāze un jālaiž vaļā sajūgs,el rocenes poga NAV jāaiztiek, pie kādiem ap 1100-1200rpm mašīna pati sapratīs ka gribi braukt un būs ok. Ja tas tā nav, tad ir vnk Ārprāts....
Pieļauju domu kad Škoda neko jaunu nav izdomājusi,drīzāk tās īpašniece dara kaut ko nepareizi.Ir novērots kad lielākā daļa sieviešu nedraudzējās ar pedāļiem jeb viss notiek ar lielu aizturi/aizkavi.
Zēni, ar šo Škoda Fabia jo vairāk braucam, jo labāka tā liekas! Subjektīvā sajūta pie stūres ir ne sliktāka kā, piemēram, braucot ar Audi-A4. Ja salīdzina ar manējo Skoda Octavia Scaut, jā, Monte Carlo kausveidīgie sēdekļi ir mazliet šaurāki. Nezinu, kā tajos justos platāka pakaļa. Bet kopumā mašīnīte ir šaurāka, īsāka - tātad, vieglāk noparkoties, vieglāk pārkārtoties no rindas uz rindu, ... Tikai plusi!
Agrāk ir gadījies braukt ar dažādiem īrētajiem mazauto, kā Citroen C2 un citiem sū.... Tie bija šausmīgi skaļi, šūpojās visos virzienos, kratījās, motors nevilka, daudz tērēja degvienu, u.t.t. Bet šājā Fabijā viss ir pavisam savādāk, viss pilnīgi pretējs minētajam. Mašīnīte klusa, piekare superīga un gaita ļoti dinamiska. Ja vajag, apdzīšanas brīdī, klusu un nemanāmi izdodas ieskrieties bez problēmām līdz pat nepieklājigi lielam ātrumam.
Principā, ja ģimenē nebūtu citas automašīnas, īsti ne šāda īsā Fabia, bet Fabia Combi pilnīgi noteikti varētu būt arī kā ļoti laba ģimenes vienīgā automašīna.
Lūk, šādam reāla lietotāja aprakstam vislielākās uzslavas Reālā dzīve - reāla lietotāja pieredze, nevis perfekti attēli bukletā vai sapņu stāsti par auto.
Protams, nu kaaaa gan te bez Sajuuusmas!! Vakar vinjš te uzrakstīja puslapu beedustāstu par rokasbremzi, bet šodien par to ne vārda.Pilnīg raudiens nāk, cik viss sirsnīgi...
Nu ko lai saka,esi kārtīgs lišķis.Bet apraksts galīgi garām jo Fabiju nevar salīdzināt ar c2 bet ar c3.Esmu bijis Fabia 2008.gada modeļa īpašnieks,pie stūres tiešām plašumi un blakus sēdošais jūtas brīvi, aizmugurē jau pašauri.Šaubos ka jaunajā fabijā kaut kas būtu mainījies, vienīgi cena.
Nu un kāpēc tu gribi lai tās klases mašīnai aizmugurē būtu daudz vietas? Tā mašīna nav domāta lai ikdienā ar to brauktu pieci basketbolisti - arī golfa klases mašīnas ne. Nevar panākt pēc iespējas mazākus ārējos gabarītus ja iekšā nenogriež lieko gabarītus.
Un cena ir mainījusies, inflācijas dēļ, bet vērtība noteikti nav mainījusies kopš tas modelis eksistē.
Vai tad es ko teicu par basketbolistiem,kur tu to izzīdi?Vienkārši gribēju teikt kad tas īsti nav ģimenes auto,nē,nu labi,divi pieaugušie un viens bērns ar ratiņiem,tie jau būs griesti.
Vai tad fabijai grabažnieks jūtami mazāks nekā golfam, lai tie rati tur nelīstu? Jeb vai tev galvā iesēdusies tā muļķīgā iedoma - ja ģimenes mašīna [un ģimene, protams, maziņa, divi vecāki un divi bērni], tātad vismaz A6 avant, ja ne vojāžeris vai X5...
Citroen ir žiguļa līmeņa auto, tos nevar salīdzināt ar VAG grupas auto. Ir lietots nomas C4. Vienkārši gavno, skārda bundža uz riteņiem, komforta nekāda, skaļš, kalnā nevelk. Tā pati Fabia/Polo ir galvas tiesu pārāki.
Arī Citroens var būt izturīgs. Man kaimiņos vienam vīrietim brieduma gados ir 2004.gada marta Citroen-C3 ar veco, labo 1, 6 litru benzīna motoru. Pirms mēneša viņš izgāja kārtējo apskati ar 449 tūkst.km nobraukumu. Vienīgais īpašnieks, braukā uz darbu no Jelgavas uz Rīgu.
No bet es jau arī rakstīju - žigulis! Neviens neapšauba viņa izturību. Bet citrons ir reāli prasts. Škodai vismaz ir attāla radniecība ar premium auto, jo platformas tās pašas un daudzi mezgli arī.
Pirms mēs izvēlējāmies šo jauno Škodu Fabia, mēs paņēmām uz testa braucienu Toyota Yaris. Nobraucām ar to kādus 50-60 km, jo gribējām saprast, kā būtu braukt ar tādu ārpus apdzīvotas vietas. Jā, vienu fūri apdzīt izdevās. Bet ļoti nepatika trokšņu izolācija. Likās, ka bija dzirdama katra peļķe, kurai pārbraucām. Ļoti nepatika variātora superskaļā darbība. Un vispār - bija sajūtā, ka Yaris ir kaut kāda nenopietna rotaļlietiņa, nevis automašīna. Pēc tam, tūlīt pat blakus firmā palūdzām testa braucienam Fabiju. Cita lieta! Kā diena pret nakti! Viņa mums uzreiz iepatikās. Vienīgā diskusija bija par to - ņemt vienkrāsainu vai divos toņos un kāda krāsa labāk piestāvētu esošajām kleitiņām un somiņām
jap[anishi tomeer ir letaaka gala auto un tiem ir taupiits uz visu, ko diemzeel musdienas saak piekopt arii citi autorazotaji, par toyotas variatoru tas vispar ir neizturiigs sviests, toyotai jau gruuti uztaisiit noermalu mahanisko karbu par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunasim. vienigais tie mazmotori gan garaam un tas attiecvaas ne tikai uz fabiju, ka var buut vinam ekonomija, ja apdzenot jazagee ar treso atrumu lai kaut cik veikli vareetu apdziit, un ja celsh noslogots ar masinaam un visu laiku nakas kadu apdziit tad vuisu laiku jazagee ar treso, , uzskatu ,ka arii pat mazas klases autinam tie 140 zirdzini nepieciesami lai vareetu normali braukt bet nespidzinaat tos mazos motorishus
No manas pieredzes torņa izskatās, ka VAG ir nopakots, bet nepārdomātu auto ražotājs (šis gan piemīt gandrīz visiem ES auto). Japānā ir notaupīti, bet ļoti pārdomāti auto.
nu tad dalies savaa pieredzee cik ilgi tad kalpo tas pats yaris, pasr fabiju varu teikt ka ir pazistamiem ,lai gan dizelversija 2002gada, , paripar 500tukst nobraukums un nekadas pretendzijas nav vel joprojaam arii 1.9tdi motoritis kalpo godam , domaju tam pasam japanu kvalitates etalonam toyotai, pec 300tukst vinu resurs buutu beidzies
Nu protams ka šķībači ir pārdomāti - tikai diemžēl tas, kas tur ir pārdomāts, ir ražošanas ekonomija - saekonomēts tur ir ļoti labi, bet tieši tik, lai tās urnas kāds vēl pirktu. Tāpēc arī gandrīz visi šķībaču izstrādājumi ir pelēkas, garlaicīgas kastes [tas ka to cenšas kompensēt ar īberīgām formām un kaut kādām krāsu kombinācijām, neskaitās], galvenokārt izņemot kaut kādus JDM modeļus - jo "odziņa" maksā naudu un liek radīt modeļa ražošanā kompromisus.
no fabijas parsedies uz a2 un buus veel pulk klusaaks un konfortablaaks, lai gan bus tie pasi agregaati, bet salons pulk veel kvalitativaaks, tikai cena arii protams cita
No manas pieredzes torņa izskatās, ka VAG ir nopakots, bet nepārdomātu auto ražotājs (šis gan piemīt gandrīz visiem ES auto). Japānā ir notaupīti, bet ļoti pārdomāti auto.
Es nezinu cik pardomāts ir auto ja tam amortizatora gala skrūve ir piesegta ar mazu tepiķa vāciņu, kurš izlec no vietas bagažniekā kraujot čemodānus
Laikam jau taisnība: nav tādas kategorijas "japāņu auto" vai "vācu auto". Ir vairāk sataupīti un mazāk sataupīti.
Aprakstītā skrandošanās piemīt Nissan, Mazda, maziemVW un Fordiem. Nepiemīt (arī maziem) Toijotām, Hondām, Audi, BMW (ar maziem gan nav bijusi darīšana) un Opeļiem.
Es ar apskaužamu regularitāti nonāku pie secinājuma, ka nav tādas lietas kā "vācu kvalitāte" vai "ķīniešu kvalitāte" (izņēmums laikam gan ir "krievu kvalitāte", bet tur ir racionāli iemesli un tik drīz tas nebeigsies).
Visu nosaka pasūtītāja vai efektologa (šis ir starptautisks lielums!!!) erotiskās attiecības ar feniņu.
Augstāk viens rakstīja par apdares kvalitātes līmeņiem, kas nav saistīti ar ražotājvalsti, tad nu prātā uzreiz ieskrēja ka 12 gada Fiesta bija līdzīgā stilā apdarināta, tas gan bija bāzes modelis kravas versijā.
toyotaam un hondaam ir loti svaki saloni, no letiem materialiem kas atfi izdilst, un jau pāri 200tukst braukta masiina izskataas ar lielu nolietojumu, tas masinas arii ir paredzetas tik 300tukst nobraukumam ,ko vairaak vai mazaak veiksmiigi arii iztur no japaniem biki labaaks salons ir toyotas piedavatajam lexsusam, lai gan to salons arii stipri atpaliek no citiem premiumiem, mb,bmw,audi, lai gad lexsis ir arii par siem stipri letaaks
Salona nolietojumu nosaka arī ekspluatācijas apstākļi. Ir tomēr atšķirība, ja mašīna nobrauc 500k km pilsētā taxi režīmā pa Rīgu vai privātā lietojumā pa autobāni Bavārijā.
Jāatgādina gan, ka daudz sliktāk ir ja nepārdomāta stiprinājuma dēļ pēc braukāšanas pa granteni krīt nost apakšas putekļu sargs (kā to iemanījušies izgatavot VW lieliskie inženieri). Jāatgādina, ka tepiķa izlēkšana ir nepatīkami (diez tik kurš meklē Yaris kko patīkamu), bet putekļu sarga negaidīta atdalīšanās ir stipri dārga un bīstama (un šīs abas īpašības ir negaidītas no Passat).
Kas, tie lielie plastmasi? Joprojām neredzu kas bīstams var notikt ja plastmasas gabals nokrīt - strukturālu funkciju neveic, un tas ir tikai plastmasas gabals, un tā ir tikai vieglā automašīna, nevis kosmosa kuģis, kuram likt uzsprāgt var jebkurš sīkums...
esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs
GTD2 rakstīja: esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs
Ar fabiju biju nobraucis 150 000 km,neko hadenei nemainīju.
ja puslīdz normāla salīdzinot ar daudziem analogiem, daudz kvalitates neatpaliek no polo. bet par aziatu letiem izstradajumiem ir gan paraaka. vienigais neieteiktu pirkt ar triscilindru 1.2 dzineju, tas ir knaps unja grib kadu apdziit tad nakas taa zageetto motoriiti ,ka salonaa part motora skanu radio nevarnoslapeet
120tukst ,ta tachu ir praktiski jauna masiina, tik daudz tam dzinejam vajadzeetu gan tureet, ceru ,ka tureesvismazveel tik pat daudz, es teicu ,ka vinai jaudas nav ,drusku nacas bpabraukt lai apdziitu visu laiku jaliek tresajaa, ta ka pirms rigas visu laiku kads jaapdzen ta visu laiku jazagee , , bet diez ko forsi nav ar tadu zageet uz 110 -120
Atceros, vēl pavisam nesen mēs pārlaimīgi braucām ar savu Moskvič 2140 un starojām aiz laimes par to, ka mums IR automašīna! Toreiz tajā nebija nekā, izņemto pilnu bāgāžnieku ar rezerves daļām. Ne ABS, ne ESP, ne stūres pastiprinātāja, ne kondicioniera, ne adaptīvās kruīza kontroles, ne līnijas asistenta, .... (u.t.t.- saraksts pāris lapu garumā). Toreiz vispār nepazinām tādu jēdzienu, ka "ziemas riepas", "vasaras riepas", bet bija vienkārši "RIEPAS". Braucām un nekļūdīgi pēc dzirdes veicām dzirdamo trokšņu spektrālanalīzi, lai diagnosticētu iespējamos, jaunos defektus un nekļūdīgi veicām viņu klasifikāciju pēc piederības attiecīgajam agregātam.
Bet tagad? …. Braucam ar kosmiskajām tehnoloģijām pārsātinātu Fabiju un prātojam, vai tā ir vai nav bomzīga un vai tā ir vai nav konservu bundža. Interesanti, cik ātri ir izmainījusies mūsu vērtību skala!
Bet ja nopietni – trīscilindrīgā Fabija ar 1,0 litru benzīna motoriņu un 110 zirgiem apdzīšanas brīdī ātrumu uzņem ļoti klusu, viegli un nemanāmi. Uz 90 braucošu fūru apdzīšana nerada ne mazākās problēmas.
Tikko kundze atgriezās ar savu 2018. gada Fabiju Monte Karlo no 350 km gara izbraukuma ārpus apdzīvotām vietām un priecīgi stāsta, ka vidējais benzīna patēriņš sanāca 4,6l/100 km. Iekāpu mašīnā pārbaudīt - tiešām! (Motors 1,0, 110 zirgi). Esot braukusi apm. 92 km/stundā
Nedēļu novizinājos ar Golfu ar litrīgo 110 perdeļu motoru, nav ne vainas, var i normāli apdzīt, i visu pārējo un nav ne jāzāģē ne kādas citas problēmas. Liekas te dažām vajag pamācīties braukt.
Par šo auto nav vienaldzīgo , jo ja tas būtu mans , tas būtu pats labākais. šoreiz testos salidzinājumā ar citiem auto vw un līdzigie auto bija sabalansēti un nevarēja izsaukt pretēju viedokļu sadursmes. Vai man patika? Atbildēšu tā , verā ņemams auto!
No dīlera puses uz testa dienām bija piegādāta Fabia ar 1,0l 110 Zs dzinēju un 7-pakāpju DSG kārbu. Jāsaka atklāti, dzinējs pilnībā atbilst mazās klases auto gan dinamikas gan ekonomijas ziņā, jo šis nav auto ar kuru stundām ilgi traukties pa autobāni ar max ātrumu(tad gan motora resurss beigsies ātri.... Jautājums, vai ir nepieciešama 7-pakāpju pārnesumu kārba? Interjers tai skaitā priekšējais panelis ergonomisks, ērts un patīkami kvalitatīvs. Piekare patīkami optimāla pat uz mūsu "ielāpainajām" ielām. Optimāls auto par saprātīgu cenu.
Automobīlis patīkami uzrunāja. Ar savu mazo dzinēju, kuram nepiemita raksturīgā mazās klases tarkšķēšana, Fabia bija ļoti dinamiska un komplektācijā ar automātisko DSG kārbu sniedza patīkamas izjūtas brauciena laikā. Ērts un acij tīkams salons, laba pārredzamība. Arī piekares darbībā nejutu nekādas nepilnības priekš šīs klases automobīļiem.
Mazā Fabia atstāja ļoti labu iespaidu. Čehi izpildījuši mājas darbu ļoti apzinīgi. Lai arī auto mazs, tajā var braukt četri pieaugušie. Fabia uzrunāja ar savu vieglo un pārliecinošo gaitu. Neskatoties uz mazo dzinēju un trijiem dūšīgiem pasažieriem, auto spēja būt gana nasks līkumainā grants ceļā. Mazās bedrītes un nelīdzenumus pārvarēja klusi, piekare nebija dzirdama. Auto tā vien vedināja uz bezrūpīgu traukšanos pa lauku ceļiem. Arī spēkrata salons atstāj ļoti labu iespaidu. Ergonomisks ar pārdomātu vadības slēdžu izvietojumu. Fabia ir praktisks, ar labu vadāmību, kvalitatīvi nostrādāts pilsētas auto par ļoti saprātīgu samaksu.
RR95 rakstīja: Nedēļu novizinājos ar Golfu ar litrīgo 110 perdeļu motoru, nav ne vainas, var i normāli apdzīt, i visu pārējo un nav ne jāzāģē ne kādas citas problēmas. Liekas te dažām vajag pamācīties braukt.
Nu Tev jau Golfa raķete ar 110 zirgiem . Man tālajā 2011 gadā mēnesi bija 1,4 atmosfēriskais ar cik tur zirgiem ??? 70 ...90 ??? To ,ka mazmotors jutu tikai uzsākot . Apdzīšanas manā braukšas stilā maz , jo ar kruīzu 90 .
jjjj rakstīja: Cik nu es esmu sapratis to "atpakaļ neripošanas funkciju" - ja mašīna stāv ar degunu pret kalnu, ātruma kloķis ir neitrālē, ja nepieskaramies ne pie viena pedāļa, tad mašīna neripo atpakaļ. Tā arī ir tā specifiskā "fīča". Bet, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim, tā šī "atpakaļneripošana" pārstāj darboties un autiņš sāk ripot atpakaļ. Protams, ja nav nospiesta bremze. Kā arī - ja motors ir bijis izslēdzies, viņš automātiski sāk darboties, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim. Ja autiņš stāv horisontāli, viss ir normāli. To, ka motors ir bijis izslēdzies, to praktiski nemana. Kā pieskaras sajūgam, viņš sāk darboties un viss notiekās, liekam ātrumā un braucam. Bet, stāvot pret kalnu ..... Nesaprotu, kapēc viņš kundzei slāpst. Varbūt motors vēl nav paspējis iedarboties un uzņemt apgriezienus, bet šī vēlas, lai viņš tā - tukšgaitā sāk ripināt pret kalnu? Nesaprotu, kur tā problēma!
benzīniem 1-1.4tsi šitā ir ar start/stop. Jādod lielāki apgriezieni, ja lieto start/stop, nekā atslēdzot to. Tur kaut kādu pussekundi/sekundi. Savējam visu laiku atslēdzu tādēļ. Labāk +1litrs nekā nočakarēt sajūgu.
Viens no patīkamajiem gada auto braucieniem. Mazs auto, gana ņiprs, kaut arī, gadījās, ja neiespiež pedāli pietiekami dziļi, kas DSG liek pārslēgt pārnesumus, izklausās, ka motors gurst, citādi nekā lieka vai trūkstoša. Noteikti iekļaujams izvēlē, ja nepieciešams neliels auto.
Papildināšu šeit par jaunāko savas Fabijas sakarā. Nobraukums tagad 145.823 km. Šodien biju uz desmito apkopi. Nomainīja eļļu, eļļas filtru, salona un gaisa filtrus, trīs jeb visas aizdedzes sveces.
Vēl man bija sūdzības par tādu kā izļurkātību gaitā, bremzēs, piekarē - sajūtas vairs nebija kā jaunā auto. Rokas bremze arī īsti vairs neturēja. Nebija jau arī nekas remontēts (ārpus apkopēm) kopš 2018.gada marta. Nomainīja bremžu lokus, bremžu cilindrus, stāvbremzes troses, stūres stieni. Nomainīja arī atslēgas bateriju.
Tagad auto vadāmība un bremzes atgriezušās tuvu jauna auto stāvoklim.
Secinājums par Fabiju līdz 145 tūkst.km nobraukumam. Biežāk jāremontē bremžu sistēma, tas salīdzinoši vājāks punkts. Bet nekas nemaksā dārgi.
Neredzu tajā bremžu remontā nekā īpaša, dilstošas detaļas un viss. Tu neesi sajaucis, tiešām mainīja bremžu cilindrus un nevis diskus, tb tu joprojām brauc ar dzimtajiem diskiem un trumuļiem?
Tātad uzlika vienu bremžu LOKU KOMPLEKTU, vienu loku vai vienu pāri uzlikt nav iespējams - nopirkt var tikai visus četrus. Un uz priekšdienām nejauc - trumuļu loki izskatās šādi
Kāds ieguvums? Droši vien ražošanas ekonomija, bez tam - trumuļi lai arī sūdīgāk bremzē, bet ir praktiskāki - akmeņi tajos iekšā netiek un supportu, kuriem ir rocenes mehānisms, problēmas tos arī nepiemeklē.
ā, laikam speciālās gāzei domātās, tās ar to garo flammi
Cerams ka vecās atdeva,tās varētu kkur tur ulmaņg-vē uz realizāciju atstāt.Citādi bij reku nupat pāgājušnedeļj teju jauns auto, kalpoja nepa-guris, abet šonedēļ paskat ko,1 loki,3 sveces, trumulis, stūre, viss slikti.Jāņem tak tas trābants pa to 17k, nav ko te vairs jaaties.
Tas esot labāk ,nekā ar diskiem un bez suportiem.Ja nekur nafig neskrien, ta man liekās ka vienu to loku varēja atvienot.Labi gan, ka trumulim nevar no ārpuses redzēt kas iekšā.
ŠKODA Fabia tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunā Škoda Fabia tests 2018 / 2019, kādi iespaidi?