Vidēji šķiet ka Corolla būs labākā izvēle ko labāk turēs vērtību, pie servisiem ar nav kur piesieties, gan Wess, gan Amsev laba apkalpošana un visu saremontējuši vienmēr. Ar Mazda pieredzes nav vispār, tik tik cik kolēģim 323F un otram cx7 bija. Cx7 bija labs, kaut nosprāga sadeles kārba tā kā rati noķīlēja pilnībā, bet tas pie liela nobraukuma. 323 un vēl vienam 6 MPS - diezgan palieli mēsli izrādījās, bet būtiskākā problēma bija rūsa. Tagad stāsta ka Mazdas esot labojušās, bet kā ir - nezinu.
Tas gan, bet kā ar milzīgo rūsēšanu? Vismaz 15 gadus atpakaļ Mazda no salona pat neizvilka 10 gadus, neskatoties uz vēlīniem saglābšanas mēģinājumiem. Varbūt tagad kkas mainījies?
Tur laikam bija tā, ka vienai paaudzei visiem modeļiem bija ietaupīta metāla specifikācija. Tad, kad sāka grūt reputācija, šie attapās un nomainīja, bet bija jau par vēlu - visi atceras, ka Mazda rūsē.
Ja tā paskatās, tad tā arī laikam ir - II paaudzes Mazda6 un 3 jau vairs nerūsē
Jā, starp 1999. un 2007. ražotās mazdas pēc 4-5 gadiem puva nost acīmredzami. Jaunajiem modeļiem it kā esot saveduši kārtībā cinkošanu un krāsošanu un solās ka nu vairs tā nerūsēšot. Cerēsim ka tā.
Man Mazda vairāk patīk vizuāli, tomēr reāla izvēle visticamāk būtu Toyota hibrīds (viņi ir pionieri hibrīdos, ar ko viss pateikts). Gan būtu feini akcijas laikā par hibrīdu nepārmaksāt, tas ar dīleri jārunā. P.S. Abi auto uzticami.
Cik cilvēku tik viedokļu. Mazda 3 sedanu ar Soul Red Crystal krāsu ar AT vai MT - tā jau paša izvēle. Mazda gadījumā MT iet līdz vidējai komplektācijai Skyactiv-G gadījumā un biš augstāk Skyactiv-X. Personī liekas, ka Mazda 3 brauc patīkamāk, kā arī salons ir daudz glītāks un neuzbāzīgs. Nemaz nerunājot par eksterjeru. 2.0 atmosfēra nāk ar mild hybrid tehnoloģiju bez turbo vai supercharger. Līdz ar to mazāk par ko galvai sāpēt, ja nu tomēr kaut kas noklājas. Manā skatījumā Mazda ir tad, ja gribas ko vairāk par pēcpuses pārvietošanu.
Ar Corrolu regulāri braukts CarGuru. Komforts ok. Jūtami plastmasīgāks. Troksnis no dzinēja CTV dēļ varētu daudziem nepatikt. Personīgi ikdienā negribētu ļoti ilgstoši braukt (kaut arī pats esmu par Hybrid domājis). Momenta rāviens no Elektromotora, protams, jūtams, bet kopējo dinamiku baisi neuzlabo. Bet! Ja izvēlas hatchu ar 2.0 atmosfēru, tad jau pavisam cita lieta. Bet cena attiecīgi ar līdzīgi pakotu Mazda 3 būs nesalīdzināma. Un vai tas nedaudz mazākais nodoklis būs tās starpības vērts.
Mazda 3 gadījumā pat bāzē ir labs aprīkojums. Vision Plus manā skatījumā ietver visu, kas ir lietderīgs. Toyota gadījumā šķiet nenāk Android Auto un Apple Car Play. Pats personīgi izmantoju Android un bez tā vairs negribētu auto.
Rūsa nu jau ir pagātne, bet ja braukt tos pašus 5 gadus, tad par to pat nebūtu jādomā.
Lietots 7 gadīgs Leaf. Lādēju no rozetes privātmājā. Man ir atlaide elektrībai kw man ir 0,12 eur. Uzlade 100 km aptuveni tad 2 eur. Rēkinu vidējais patērińs 16kwh uz 100km
Pēc klases vienādi, bet uz sajūtām atšķirīgi. Katram tās garšas kārpiņas savādākas,viennozīmīgi jāpērk, kas vairāk uzrunā, patīk. Citrons tāpat nebūs. Izskatās pēc klikšķu pelnīsanas. Gūglē mazda3 vs corolla un lasi, kamēr acis nogurst.
Ar PVN būs visi 40Keiro, tā ka nekā lēta tur nav. Un komplektā ar ļoti nīkulīgu nobraukumu no 1 uzlādes... lai uztaisa kaut ko labāku. Un lai beidz liet par ekoloģiju - vienkārši par vēlu attapušies, kad konkurenti pie bateriju ražotājiem jau aizsituši visas ražojamās baterijas pāris gadiem uz priekšu.
Esmu sēdējis abos un izbraucis mazu līkumu ar Mazdu. Mazda interjerā līmeni labāka. Es ieteiktu izbraukt ar abiem. Agrāk, kad izbraucu ar Toyotu ar CVT kārbu, tad nepatika un dinamika tiem mazajiem hibrīdiem ar tāda nekāda. Kolēģim ir jaunais RAV4 ar 2,5hibrīdu, vot tas iet kruta un patērē maz
Vēl nevaru izškirties starp Mazdas 3 man tīkamo dizainu un Toyotas labākajiem tehniskajiem parametriem. Kā iespēja vēl apdomāju Toyota corolla hečbeku nevis sedanu.
Toyota sedanu ražo Turcijā. Hečbeku un vagonu laikam ražo UK. Vismaz man pēc sajūtām sedana plastmasa uz durvīm likās cietāka nekā hečbekam un vagonam. Vagonam vietas vairāk aizmugurē - jo garāka riteņbāze.
Interjers Mazdai daudz patīkamāks (subjektīvi). Vietas aizmugurē pieaugušam cilvēkam gan tur nav. Mazdas eksterjers pēc gadiem trim, iespējams, varētu "piegriezties"... bet tad gan jau Mazda būs laidusi klajā feisliftu.
Domāju, ka laba izvēle. Šobrīd mazda izskatās, ka tiešām dod labas atlaides. Man kolēģe nobraukāja ar Mazdu 3 kādus 3 gadus un tikko nomainīja uz CX30. Viss patīk, viss labi. Ar Mazda 3 bija laikam viens nebūtisks garantijas remonts bagāžnieka pacēlājam. Lai labi ripo!
Mazda 3 vai Toyota Corolla Hybrid
Kuru auto labāk izvēlēties Mazda 3 vai Toyota Corolla Hybrid?
Kādi komentāri, atsauksmes, pieredze?
www.mazda.lv/modeli/mazda3
toyota.wess.lv/lv/jauni-auto/jaunais-corolla-sedans/tehniskie-dati