Sveiki, vēlētos painteresēties kādas Jūsu domas starp šiem modeļiem: GT,GranCoupe,M5,530 vai kàds cits līdzīgs auto!
Pats braucu tagad ar 2006.gada 320d(e91), meklēju kautko jaunāku no 2010+gada un ap 10000-20000€, vēlētos uzzināt kādas izmaksas un kāda uzturēšana, vairāk intresē pagaidām vismaz GT un GranCoupe. Vēlētos uzzinat Jūsu domas, kam ir kāds no viņiem vai bijis!
Labāk atrodi sev jaunas smadzenes tad nebūs jāprasa, kurš vācu mēsls būs lētāks uzturēšanā. Lai gan, ja detaļas pirkt īstā vācu lūžņu stilā - no tolmeta, tad dārgi nebūs.
Šito ekspertu droši var ignoret, vācu auto nīšanas pataloģija + absolūts žilbinošu ekrānu fanāts.
Man pašam nav bijis bet labam čomam vairāki 5 sērijas sedani - reāli patikami auto, pat tas ar itkā mazo motoru - 520 laikam skaitījās. Vinš vislaik apņirdza MB braucējus par remontiem, un tiešām praktiski neredzēju ka pa servisiem. būtu dzīvojies.
Bet nu te noteikti būs ari kāds šo prasito auto īpašniex, kas pakomentēs.
BMW problēma ir tā, ka to piedāvājumu pumpaini tīņi izkāš katras 0,01s. Zibenīgi izpērk un "izdrifto" līdz skaidām. Rezultātā nenojātu BMW pa normālu cenu nopirkt nav iespējams. Un lietots nenojāts nenošķilts BMW ir gandrīz neiespējama parādība.
Tas tev pašam jāsaprot... manā uztverē, nav ne vainas. Nav vadāmība nekāda sportiskā, tas tiesa, šis vairāk ir tāds... nu, atlaisties beņķī un kruīzēt ar labu blūzu fonā... Bet ripo labi, man patīk.
Ja par parasto 530 (F10 vai F11) - diviem kolēģiem ir. Vienam ir ar mehānisko kārbu, jau gadu lieto... arī viss laikam čikiniekā, neko sūdzējies nav it kā...
Ja salīdzina šos abus, iesēžoties F10, tāda klaustrofobiska sajūta mazliet todas. GT salons ir labāks (mašīna tomēr 7er bāzes).
Starp viņiem nebūs dižas atšķirības ekspluatācijā jo pamata agregāti ir vieni un tie paši atskaitot GT, kurš kā jau GB raksta ir uz 7er platformas, attiecīgi relatīvi sarežģītāks auto.
Par M5 atmet domu uzreiz jo labs tavā budžetā nesanāk un lēts nekādi neies kopā pārējiem kritērijiem.
Izmaksas ir tieši pakārtotas cik labu/sliktu nopirksi, pilnīgi visiem ķēžu maiņa starp 200 un 250 tūkstošiem, bet tā kā tas maksā laba r20 ziemas riepu komplekta cenā tad nav ko baidīties
Mans kolēģis arī kādu laiku svārstījās starp 5. un 3. sēriju. tomēr beigās nopirka f31 ar 2l dīzeli un automātu, kaut cik jēdzīgas komplektācijas dēļ un piedāvājuma. Sīkie mīnusi juridiski, Kasko dārgāks un papildus signalizācijas izdevumi.
Ir kads konkrets iemesls kapec neej uz bmwpower.lv ar saviem jautajumiem? Man ir neliela pieredze ar 535d kuram drosibas jostam augstums neregulejas (masinai kas jauna maksaja ap 100k drosi vien), nezinu vai ta ir opcija bet liekas ka fabijam sis ir standarta aprikojums - skaidrs, ne velti bmw dazreiz sauc par ziguli. Par to vadamibu ari - nahuj nevajag, jo absolutais vairums bembistu brauc tiesi tapat ka toyotu un volvo ipasnieki - leni un tizli maisas pa kajam. Jauda? Mierigi var iztikt, vnk ja cilveks kas nejedz braukt iesezas 3L dizeli tad vinam liekas ka vins tomer jedz braukt jo piespiezot pedali auto kust uz prieksu un sak izdoties dazi manevri kuri pirms tam nesanaca. Apnika rakstit bet nu tu saprati.
Pilnībā piekritīšu viencexperc,vāciešiem patīk taisīt mēslus un izlikties par muļķiem.Behai ir labi modeļi bet ir arī totāli mēsli un tā tautas pišana ar tiem cipariem aizmugurē,tas ir apkaunojoši nolaisties tik prestižai markai līdz kūts traktoram.
Pirms izlemt, vai šis komentārs ir par pilnu ņemams, ieteicams:
1. Apskatīties avatarā, ar kādu auto pats pilsonis brauc;
2. Uzklikšķināt uz šī lietotāja vārda, apskatīties, kāda veida komentārus viņš raksta, īpaši pievēršot uzmanību komentāriem, kas rakstīti brīvdienās pēc apmēram 19:00 vakarā, un padomāt, kādā stadijā tie varētu būt rakstīti...
Tu tak izrādās totāls losis esi,iespraudi dizlaiku ne par ko,plus vēl tev nav slinkums atrast kad es ko komentēju,tu tak totāls deģenerāts.Diagnoze-BMW,značit neārstējams.
Varu iebilst, biju pārliecināts Audi fans, sieva joprojām ar SQ5 brauc, reizēm pats "iztīru" trubas, bet jau otro gadu braucot ar 7 sēriju, neko sliktu nevaru pateikt! Starp citu, ceru, ka nākamais auto būs jaunā MB S klase...
Kolēģis, kas bija pārliecināts Bembists, tikko paņema 2vus Q7, sev un sievai, un ir ļooti apmierināts!
Piekrītu par 7sēriju, cik esmu dzirdējis un pazīstamie saka, kas brauc ar tādu, tikai izbauda un priecājās, bet es uz 7 laikam neskatos, bišk pa lielu teiksim tā
Labs šnabītis,Finlandia nobāl,Baltkrievu,vienīgi nākamā dienā miegs nāk kā traks,ne sušņaks ne galvas sāpes.Esmu daudz veidus izmēģinājis bet šitais viens no labākajiem.Galvenais kad tirgotājs to neapzinās cik tīra manta un tirgo kā otršķirīgu,tur zemākajos plauktos kamēr mēsli tusē tronī.
Šeit neiet runa par lētu preci bet par kvalitatīvu preci.Savā laikā kad biju jauns un nelietoju alko mans tēvs stāstīja par veco laiku degvīnu,kad to iedzerot cilvēks paliek miegains.Vēlak kad sāku lietot šad un tad atcerējos viņa stāstīto un domāju vai man gadīsies kādreiz ko tādu mūžā izbaudīt,nu re,tas brīdis ir pienācis.Veselība,degvīna lietotājam tas nenāk par sliktu,vairāk pozitīva nekā negatīva.Manu radu lokā veselīgie nāvi sagaidīja diezgan negatīvi nekā pozitīvi,teiksim mokoši,kamēr tas kas pīpēja un dzēra nākamā rītā nepamodās.
Ļoti demokrātisks auto ir tas GT. 6dien kādu brīdi aiz tāda pabraucu un krustojumā piebraucu blakus. Un izrādās - tur pie stūres sēdēja tāda ~70gadīga vecenīte, ar visu lakatiņu u.tml. Kopumā skats visai amizants un neierasts, lai gan par viņas braukšanas stilu neko sliktu nevarēja teikt. Mazliet gausāks, bet kopumā ok
Protams, ganjau tā vecenīte grib izcelties un parādīt ka ari prot braukt labi, jo ikdiena vislaik braucot ar mašīnu man par sieviešu vadītājam lielakoties ir negatīvs ko pateikt, nesaprotu kapēc, vai baidās braukt, nemāk braukt un autoskolā nav iemācītas, lai nebaidās uz ceļs bet briesmīgi un tādi paši ir 70+ opīši, protams ne visi, bet nu
eidis rakstīja: BMW problēma ir tā, ka to piedāvājumu pumpaini tīņi izkāš katras 0,01s. Zibenīgi izpērk un "izdrifto" līdz skaidām. Rezultātā nenojātu BMW pa normālu cenu nopirkt nav iespējams. Un lietots nenojāts nenošķilts BMW ir gandrīz neiespējama parādība.
tie pumpainie tīņi vai ari bmw nīdēji pērk sev bmw vai kādu citu modeli max pa 1k un uz tādiem auto un komentētājiem nav vērts skatīties
Braucejucis rakstīja: Ir kads konkrets iemesls kapec neej uz bmwpower.lv ar saviem jautajumiem? Man ir neliela pieredze ar 535d kuram drosibas jostam augstums neregulejas (masinai kas jauna maksaja ap 100k drosi vien), nezinu vai ta ir opcija bet liekas ka fabijam sis ir standarta aprikojums - skaidrs, ne velti bmw dazreiz sauc par ziguli. Par to vadamibu ari - nahuj nevajag, jo absolutais vairums bembistu brauc tiesi tapat ka toyotu un volvo ipasnieki - leni un tizli maisas pa kajam. Jauda? Mierigi var iztikt, vnk ja cilveks kas nejedz braukt iesezas 3L dizeli tad vinam liekas ka vins tomer jedz braukt jo piespiezot pedali auto kust uz prieksu un sak izdoties dazi manevri kuri pirms tam nesanaca. Apnika rakstit bet nu tu saprati.
nerakstu tur jo gaidu kad admins apstiprinās manu kontu, piereģistrējos, bet vel nevaru ieiet.
Jauda ir viena no lietām, pašam tagad 2.0 un jauda pēc būtibas pietiek, bet tikuntā gribu lielāku jaudu, man ātrums patīk līdz ar to savadāk man tās sajūtas un fīlings
Sagadīšanās pēc nesen satiku čomu, kas pirms kādiem gadiem 2-3 vēlējās nomainīt auto un iegādā tādu niknāku BMW. Skatījās uz 535. un beigās vienu arī nopirka. Kādus padsmit tūkstošus samaksāja.
Ilgi esot meklējis, jo diezgan daudzi pa bāni smagi dragāti un notītiem noskrējieniem, kā arī kādi sisti vai ar citiem defektiem. Brīnīties laikam tur maz ko - tādu autiņu jau neviens nepērk, lai lēni kruīzētu uz gadatirgu. Beidzot vienu nopirka, bet nu pēc laika izlīda viens nopietns dzinēja defekts. Dabūja beigās diezgan aizmaksāt, taču salaboja un cilvēks ir gauži laimīgs.
Kā pasažieris braucis tiku - jā, auto ir ērts, kas nu ir, tas ir. Nikns arī.
pirms 5 gadiem biju palicis bez ikdienas auto un pieņēmu lēmumu par bmw, jo
- nekad nebiju lietojis un gribējās izmēģināt kas tas ir
- nebija neviena auto, ko gribētu iegādāties, alfa giulia vēl nebija tirgū
sanāca 530 benzīns, labi komplektēts - automāts, komforta salons, 5 gadīgs ar nobraukumu 120 000
gada laikā neviena remonta ! iespaidi - liels, ērts, labi saskrūvēts, samērā ekonomisks auto, daudz ļoti patīkamu lietu, nu kaut vai atsevišķi regulējams siltums atzveltnei un sēdeklim
Bet - man par lielu, par ērtu, par mīkstu, par komfortablu
rezultātā ar lielu prieku pārsēdos uz jaunu alfu !
piesauktie auto ir ļoti atšķirīgi, nav citu iespēju, kā ar visiem izbraukt un tad pieņemt lēmumu, kurš labāk patīk !
SerzantsE rakstīja: Piekrītu par 7sēriju, cik esmu dzirdējis un pazīstamie saka, kas brauc ar tādu, tikai izbauda un priecājās, bet es uz 7 laikam neskatos, bišk pa lielu teiksim tā
Salons 7 sērijai ir mazāks kā GT, L versija ir plašāka, parastajā versijā aiz manis vietas tāpat nav!
arba rakstīja: pirms 5 gadiem biju palicis bez ikdienas auto un pieņēmu lēmumu par bmw, jo
- nekad nebiju lietojis un gribējās izmēģināt kas tas ir
- nebija neviena auto, ko gribētu iegādāties, alfa giulia vēl nebija tirgū
sanāca 530 benzīns, labi komplektēts - automāts, komforta salons, 5 gadīgs ar nobraukumu 120 000
gada laikā neviena remonta ! iespaidi - liels, ērts, labi saskrūvēts, samērā ekonomisks auto, daudz ļoti patīkamu lietu, nu kaut vai atsevišķi regulējams siltums atzveltnei un sēdeklim
Bet - man par lielu, par ērtu, par mīkstu, par komfortablu
rezultātā ar lielu prieku pārsēdos uz jaunu alfu !
piesauktie auto ir ļoti atšķirīgi, nav citu iespēju, kā ar visiem izbraukt un tad pieņemt lēmumu, kurš labāk patīk !
Alfai kāda dvēsele? Versija ar to 2.9 biturbo motoru liekas gana interesanta!
BMW izvēle: GT,GranCoupe,M5,530 vai kautko līdzīgu!
Sveiki, vēlētos painteresēties kādas Jūsu domas starp šiem modeļiem: GT,GranCoupe,M5,530 vai kàds cits līdzīgs auto!
Pats braucu tagad ar 2006.gada 320d(e91), meklēju kautko jaunāku no 2010+gada un ap 10000-20000€, vēlētos uzzināt kādas izmaksas un kāda uzturēšana, vairāk intresē pagaidām vismaz GT un GranCoupe. Vēlētos uzzinat Jūsu domas, kam ir kāds no viņiem vai bijis!