BMW

BMW 530d Gran Turismo dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.

Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.

Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)

Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.

Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.

Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.

Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.

Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.

Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī

 
1 2 3 4 5 6
GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kādu laiku te nav rakstīts, tad nu pienācis laikam īstais laiks mazliet paaktualizēt šo topiku un pastāstīt, kā tad manām "gaidāmajām galvassāpēm", pēc dažu prognozēm, ir gājis un iet...

Ir pagājis gads, nobraukti 18 tūkstoši kilometru, no tiem, izveikti divi ārzemju braucieni (uz Prāgu Jāņos un Kijevu gadu mijā). Par lielu vilšanos Volxam un pārējiem, kas te pravietoja, ka būs jāņem sms kredīti , lai varētu to auto uzturēt, un ka ziemā būšot 3,14zģec, jāsaka, ka vienīgie ieguldījumi, bez divām apkopēm un ziemas riepām, bija navigācijas kartes atjaunošana (izmaksas - 60 euro) un kondicioniera pildīšana pirms nedēļas. Šodien auto izgāja apskati - pa nullēm. Domāju, 10-gadīgam auto nav slikti, ņemot vērā, ka remontēts netika nekas. Tiesa, taisnības labad jāsaka, ka 3 lietas tomēr zāļu skapītī stāv - sīkumi, bet, nu, vajadzēs pieķerties, jo gribas, lai viss ir perfekti:

1. Aizmugurējā labā pneimoatspere. Auto stāvot apmēram 1/2 reižu "nosēžas" uz bo pusi. Cik sapratu no mehāniķa, tā esot BMW pneimu slimība - tajā spilvenā veidojoties mikroplaisas, pa kurām gaiss iet ārā un auto nosēžas. Kad tiek piedarbināts, spilvens tiek piepūsts ar gaisu un viss ir OK. Pie nākamās apkopes (apmēram pēc mēneša) ir plātnots to nomainīt;

2. Jau iepriekš pieminētā bagāžnieka mazās daļas poga uz vāka, kas nestrādāja jau kopš iegādes;

3. Abu komforta sēdekļu priekšējās daļas - ceļu atbalsti. Es visu laiku domāju, ka tie ir mehāniski izvelkami (kā vecajiem E60 un E39 lakam), bet izrādās, ka elektriski, ar pogām. Pogas nospiežot, var dzirdēt, ka sīc un signāls padots tiek, bet nekas nenotiek... cik sapratu, kaut kādi zobrati esot aplauzti. No vienas puses, es tos reti izmantoju, un, ja vajag, var jau izbīdīt manuāli, bet, nu, kretinē, ka nav kā vajag.

Ā, ceturtā lieta, ko tikai pirms nedēļas ievēroju - kādā brīdī nojūdzās head-up displejs. Es tam nekad lielu uzmanību pievērsis nebiju, tāpēc pat nepamanīju, kurā brīdī tas pazuda. Kompis rāda, ka ir iespēgts, bet lauki displejā, kur var regulēt gan spilgtumu, gan augstumu, ir neaktīvi. Būs jāsameklē kāds jēdzīgs elektriķis, lai paskatās. Arī - 100 gadus man to hedapu nevajag, bet tomēr - gribas, lai viss ir tip-top.

Nu, tā, kaut kā. Ar auto joprojām esmu apmierināts un tas man ļooooti patīk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Reāli patīkami palasīt kādu komentāru auto tēmā

Lielos vilcienos, jāpiekrīt, viss tam BMW rullē. Tomēr mani reāli kaitinātu arī šie uzskaitītie it kā sīkumi. Kas visticamāk nebūs draudzīgi izmaksās. Te arī būtiskākais lietota Premium auto risks - pilnīgi viss 100% - izmaksās dārgi. Var jau būt, ka tas ir tā vērts. Lai domā konkrēto auto fani.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, par pirmo sīkumu jau noskaidroju - 125 euro detaļa, darbs - ap 15-20... vai tas tā kā skaitās dārgi?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas gan nav dārgs remonts, piekrist.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tas spilvens par 125 eirām ir kvalitatīva detaļa, tad tas ir ļoti lēti [izlaižot jautajumu "nah vispār vajag pneiumu] - vecākiem audī urodiem pneimopiekari ļoti bieži amputē, jo tur tas cipars ir x4 vai x5...

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu volx tūlīt teiks, ka tāpēc ka silta ziema bija, būtu -20, tad vajadzētu evakuātoru, bet hyundai vai kia (vai kas tur pa sūdu bija) tāpat labāks

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Bet vai tad nebija silta ziemā?

P. S. Man ir abi sūdi

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Tagad saskaiti laiku, cik nojegsies un cik jau nojedzies šo 4 sīkumu dēļ.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Labi, skaitu.

Jau nojūdzies - ļooooti, jūku prātā, nespēju mieru atrast, raustu valodu, čurāju gultā. Par pirmo - e-pasts rezerves daļu cilvēkam, plus atbildes e-pasta izlasīšana - max 5 minūtes. Zvans meham par maiņu - 1 minūte. Veselas SEŠAS.

Par pārējo - uzrakstīt postu, lai aprakstītu sīkumus - veselas PIECAS minūtes.

Cik nojūgšos? Par pirmo. Dabūt mašīnu līdz servisam? Ja būšu darbā, tad 2 minūtes, ja no mājām - apm. 7-10... nu, un tikpat, lai izņemtu ārā.

Par pārējiem - vienu elektriķi it kā labu, man ieteica, uzzvanīšu un tad jau redzēs. Doma ir uz vakaru-diviem atstāt, lai tiek galā. Un tas jau atkarīgs no tā, kurā Rīgas galā viņš praktizē.

Bet tikpat labi vai jau arī skaitīt laiku, cik patērē apkopju veikšanai, apskates iešanai, apdrošināšanas/riepu pirkšanai... nafig vispār tas auto vajadzīgs, aizņem tikai laiku...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

es arvien vairāk sāku par to piedomāt - nafig tas auto ir vajadzīgs ?

gadā nobraucot 15 000, lielāko daļu rīgā

braucot ar taksi , man izmaksas 'butu 1/2 no tagadējām !

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

vai tad tur rakstīts nojūgsies, vai nojēgsies?

PN - par tām 2 minūtēm jau nu piemelo gan, gan jau visus megabūmeru forumus esi izsēdējis, meklējot risinājumu tām 1. pasaules problēmām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: vai tad tur rakstīts nojūgsies, vai nojēgsies?

PN - par tām 2 minūtēm jau nu piemelo gan, gan jau visus megabūmeru forumus esi izsēdējis, meklējot risinājumu tām 1. pasaules problēmām.

Kas tas par vārdu "nojēgties", īpaši, šajā kontekstā? Gribēji izskatīties gudrāks, kā esi?

Man patīk tas "gan jau"... Kārtējais "Kņigu ņečital, no mņeņije imeju" aktieris... Ja jau tik ļoti gribi zināt, nē, nevienā pašā forumā neiegāju, pat bmw-powerī nē. Tikai cik runāju ar vienu kolēģi, kurš pats pamanīja, ka stāvot tas auto nosēdies, un teica, ka varot restaurēt, un paziņu (pa telefonu, zvans bija ar darbu saistīts), kurš nosauca, cik viņa F11 aptuveni izmaksāja remonts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: es arvien vairāk sāku par to piedomāt - nafig tas auto ir vajadzīgs ?

gadā nobraucot 15 000, lielāko daļu rīgā

braucot ar taksi , man izmaksas 'butu 1/2 no tagadējām !

Ja man būtu dzīve Rigā, tad diezgan droši, ka man auto īpašumā nebūtu. Vismaz ne 3, kā tagad.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Kad kaut/kas pumpējams laiž gaisu, tas nozīmē TO, ka (kādam) tas visu laiku (vai pārāk bieži) ir jāpumpē.Neviens pumpētājs nav priecīgs visu laiku nonstopā pumpēt.Viņš vienubrīd var piekust un pateikt tipa ejiet ka jūs d...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kādu laiku te nav rakstīts, tad nu pienācis laikam īstais laiks mazliet paaktualizēt šo topiku un pastāstīt, kā tad manām "gaidāmajām galvassāpēm", pēc dažu prognozēm, ir gājis un iet...

Ir pagājis gads, nobraukti 18 tūkstoši kilometru, no tiem, izveikti divi ārzemju braucieni (uz Prāgu Jāņos un Kijevu gadu mijā). Par lielu vilšanos Volxam un pārējiem, kas te pravietoja, ka būs jāņem sms kredīti , lai varētu to auto uzturēt, un ka ziemā būšot 3,14zģec, jāsaka, ka vienīgie ieguldījumi, bez divām apkopēm un ziemas riepām, bija navigācijas kartes atjaunošana (izmaksas - 60 euro) un kondicioniera pildīšana pirms nedēļas. Šodien auto izgāja apskati - pa nullēm. Domāju, 10-gadīgam auto nav slikti, ņemot vērā, ka remontēts netika nekas. Tiesa, taisnības labad jāsaka, ka 3 lietas tomēr zāļu skapītī stāv - sīkumi, bet, nu, vajadzēs pieķerties, jo gribas, lai viss ir perfekti:

1. Aizmugurējā labā pneimoatspere. Auto stāvot apmēram 1/2 reižu "nosēžas" uz bo pusi. Cik sapratu no mehāniķa, tā esot BMW pneimu slimība - tajā spilvenā veidojoties mikroplaisas, pa kurām gaiss iet ārā un auto nosēžas. Kad tiek piedarbināts, spilvens tiek piepūsts ar gaisu un viss ir OK. Pie nākamās apkopes (apmēram pēc mēneša) ir plātnots to nomainīt;

2. Jau iepriekš pieminētā bagāžnieka mazās daļas poga uz vāka, kas nestrādāja jau kopš iegādes;

3. Abu komforta sēdekļu priekšējās daļas - ceļu atbalsti. Es visu laiku domāju, ka tie ir mehāniski izvelkami (kā vecajiem E60 un E39 lakam), bet izrādās, ka elektriski, ar pogām. Pogas nospiežot, var dzirdēt, ka sīc un signāls padots tiek, bet nekas nenotiek... cik sapratu, kaut kādi zobrati esot aplauzti. No vienas puses, es tos reti izmantoju, un, ja vajag, var jau izbīdīt manuāli, bet, nu, kretinē, ka nav kā vajag.

Ā, ceturtā lieta, ko tikai pirms nedēļas ievēroju - kādā brīdī nojūdzās head-up displejs. Es tam nekad lielu uzmanību pievērsis nebiju, tāpēc pat nepamanīju, kurā brīdī tas pazuda. Kompis rāda, ka ir iespēgts, bet lauki displejā, kur var regulēt gan spilgtumu, gan augstumu, ir neaktīvi. Būs jāsameklē kāds jēdzīgs elektriķis, lai paskatās. Arī - 100 gadus man to hedapu nevajag, bet tomēr - gribas, lai viss ir tip-top.

Nu, tā, kaut kā. Ar auto joprojām esmu apmierināts un tas man ļooooti patīk.

Mana 7 sērija vēl turas bez defektiem! Pienākusi gan kārta mainīt vasaras riepas, aizmugurē nodilums tuvojas minimumam, bet jāmaina visas 4, jo xdrive, jauna komplekta cena ar labām atlaidēm 780Eur, izmērs dara savu

Tikko veicu Krown piedāvāto Restorfx virsbūves krāsojuma atjaunošanu, rezultāts labs! Auto spīd kā tikko no salona un visas švīciņas pazudušas, kas bija diezgan daudz savākušās! Krown facebook profilā var redzēt kāds iznākums. Tagad auto nedrīkst mazgāt mēnesi, kamēr tas uzklājums sacietējot pilnībā, jāpabraukā būs ar netīru Pēc tam plānoju uzklāt arī keramiku.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Es pieļauju, ka par riepām arī biji rēķinājiem 1000€ nolikt bez problēmām, ja paņēmi 7. sēriju. Nav tas gadījums, ka paņem premium un pēc tam kasa naudiņu, lai tikai kaut kādas riepas nopirktu.

Kur taisies keramiku likt un cik tas prieks maksās? Interesē, jo pats esmu domājis par to.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas pats Krown piedāvā, cena ap 200-250Eur teica ka būs, uzklāt viņu varēšu, kad mēnesis būs pagājis kopš uzklāts tas Restorfx.

Riepas likšu Pirelli, jo nav īpaši liela izvēle ko BMW rūpnīca atdzīst par derīgām, tikai kādi 3-4 varianti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palika interesanti - cik tad milimetri ir priekšā?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Uz aci nepateikšu, mērijis neesmu, bet labākas ir.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

topinamburs rakstīja: vai tad tur rakstīts nojūgsies, vai nojēgsies?

PN - par tām 2 minūtēm jau nu piemelo gan, gan jau visus megabūmeru forumus esi izsēdējis, meklējot risinājumu tām 1. pasaules problēmām.

Kas tas par vārdu "nojēgties", īpaši, šajā kontekstā? Gribēji izskatīties gudrāks, kā esi?

Man patīk tas "gan jau"... Kārtējais "Kņigu ņečital, no mņeņije imeju" aktieris... Ja jau tik ļoti gribi zināt, nē, nevienā pašā forumā neiegāju, pat bmw-powerī nē. Tikai cik runāju ar vienu kolēģi, kurš pats pamanīja, ka stāvot tas auto nosēdies, un teica, ka varot restaurēt, un paziņu (pa telefonu, zvans bija ar darbu saistīts), kurš nosauca, cik viņa F11 aptuveni izmaksāja remonts.

Var jau vispār sākt brēkt ka parastā mašīnā nebūtu neviena no šīm "problēmām"

Nepārdzīvo par skauģiem, laiks un nauda mašīnai ir žēl ja viņa nepatīk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Bļļļļļļ !@#$%^&*() es taču esmu galīgs cirvis... problēma atrisinājās pati no sevis. Izrādās, head-upam kreisajā pusē zem lukturu slēdžiem ir atslēgšanas poga, kuru kaut kādā brīdī es vai kāds no draugiem, kam biju mašīnu aizdevis, bija nospiedis... pļā, nu, tik blondi nolohoties... labi, ka neaizbraucu pie elektriķa...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Saka, ka savu sievieti un savu mašīnu citiem ni un ni

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Lohu Likuma n-tais pants saka, ka "nolohoties" varot jebkurš.Galvenais esot "atzīt faktu", tad varot tipa "iet tālāk" ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kur var iepazīties ar Lohu likumu? Būtu interesanti pastudēt tā juridiskos aspektus

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Reku ir, viens no visu laiku labākajiem textiem, ko jebkad esmu lasījis krieviski.Pie kam, tas ir komponēts 2006g, bet izcili atbilst šodienas situācijai jebkurā jomā ;))P censura.ru/articles/lohi.htm

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

GB12 rakstīja:

topinamburs rakstīja: vai tad tur rakstīts nojūgsies, vai nojēgsies?

PN - par tām 2 minūtēm jau nu piemelo gan, gan jau visus megabūmeru forumus esi izsēdējis, meklējot risinājumu tām 1. pasaules problēmām.

Kas tas par vārdu "nojēgties", īpaši, šajā kontekstā? Gribēji izskatīties gudrāks, kā esi?

Man patīk tas "gan jau"... Kārtējais "Kņigu ņečital, no mņeņije imeju" aktieris... Ja jau tik ļoti gribi zināt, nē, nevienā pašā forumā neiegāju, pat bmw-powerī nē. Tikai cik runāju ar vienu kolēģi, kurš pats pamanīja, ka stāvot tas auto nosēdies, un teica, ka varot restaurēt, un paziņu (pa telefonu, zvans bija ar darbu saistīts), kurš nosauca, cik viņa F11 aptuveni izmaksāja remonts.

Var jau vispār sākt brēkt ka parastā mašīnā nebūtu neviena no šīm "problēmām"

Nepārdzīvo par skauģiem, laiks un nauda mašīnai ir žēl ja viņa nepatīk.

Kas ir parasta mašina ?

Un kas šo auto padara par neparastu ?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka ar to ir domāts prīmium moments... vai feciic bija domājis - citā mašīnā, bet pārrakstījies...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Parasta būs tāda kurai ss sludinājumā pie aprīkojuma var ieķeksēt stūres pastiprinātaju un elektriskos logus, varbūt kondicionieri.

Neparasti šim ir pneimopiekare, bagāžnieka vāka mazā daļa, elektriski izbīdāms kāju balsts un head up. Ir brendi kam šīs lietas nav nopērkamas ne par kādu naudu, ok divdaļīgs bagāžnieka vāks būs superbam, lielai daļai BMW unīšu un renault scenic

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vajadzētu auto datorā ieviest check list Kamēr nesi izgājis visam cauri un atzīmējis ar OK un fiziski nepārliecinājies ar apkārt skata kameru kontroli, auto nekust.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas būtu pārāk nemoderni - drīzāk ieviesīs čupiņu ar jauniem, dārgiem un īsmūžīgiem devējiem kas to darīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Atklājās vēl viena šaize - kondicionieris. Aprīlī tika pildīts, bet pirms pusotras nedēļas, kad bija siltās dienas, aukstu gaisu nepūta ne lūdzams. Šodien, mainot to balonu, pie viena pajauca vaļā - nu jā, AC radiatoram pa vienu galu noplūde. Pats radiators nav dārgs - 93 euro, bet, cik saprotu, lai nomainītu, gan būs mazliet jāpačakarējas - jāņem bampers nost un kas tur vēl.

Tā AC radiatora sērga kaut kā man seko ik uz soļa. To mainīja gan Volvo, gan SAABam, tagad arī šim

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Tas AC jautājums tāds jocīgs. Kāpēc tieši AC nosprāgst pavecām auto?

Hondām, arī stipri pavecām, gan strādā. Kivičam gan sajūgs bija vienubrīd pasipies, bet ātri atrada vainu (nesākot demontēt visu kas pieskrūvēts) un par mazām naudām vienkārši saremontēja. Šim stāstam morāle - vienmēr ar zināmu varbūtību pie vainas ir sajūgs (kur simptomi tādi paši kā tukšai sistēmai). Nav teikts, ka uzreiz jāmaina radiators, jāpapildina, etc, lai arī tas meistariem patīk labāk

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pag, es kaut ko nesapratu laikam - ja ir skaidri redzams, ka radiatora vienā pusē ir tā testa šķidruma noplūde, pričom tur sajūgs? Un šajā gadījumā, kā jau rakstīju, vispirms tika papildināts (pirms mēneša), pāris nedēļas bija OK, un tad jau atkal nepūta aukstu gaisu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nebiju sapratis, ka tik tālu aiztestēts.

NAV šis gadījums, bet vnk ir pieredze, ka arī sajūgs prot izlikties par tukšu sistēmu. Darboņi tajā reizē "papildināja" sistēmu, itkā ieslēdzās, tad atkal pazuda. Turpmāk mēģināja ietirgot pilnu remont. Kautkā internetā uzrakās tas sajūga jautājums un tika ātri atrisināts. Bet tie veči bija gatavi bezgalīgi remontēt AC visā perimetrā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šis ir šī gadsimta vācu ražojums, te ir augsta iespējamība ka kondiša kompresoram sajūga nemaz nav - vismaz šī gadsimta auži izmanto risinājumu kur ir vienmēr piedzīts kompresors ar klimata kontroles vadības bloka kontrolētu darba tilpumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Vecākām mašīnām mēdz novecot dažādi blīvgredzeni un blīvslēgi, un tad sākas tie klasiskie joki par tēmu kur cilvēkiem liekas normāli reizi gadā pildīt kondišu, neaizdomājoties par to, kāpēc reizi gadā nevajag pildīt ledusskapi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Radiators samainīts...

Tagad dikti man sāk niezēt nagi uz čipošanu...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

AC gadījumā labāk griezties pie speciālista, kas saprot drēbi. Savulaik bija problēmas iekš Outlandera. Ja nemaldos, caur iauto ieteikumu aizbraucu uz Senču ielas Nestes teritoriju, meistars paskatījās, secināja, ka sajūgs un, ka to var vēl pieregulēt. Dažu minūšu laikā pieregulēja un beigās nepaņēma ne centa. Visu vasaru nostrādāja, tālāk nezinu, jo pārdevu.

Pagājšgad CR-V līdzīgas problēmas. Sākumā griezos labā servisā, bet tomēr AC nav viņu lauciņš. Kaut ko paķimerējās, mazliet gāzi iepildīja, bet līdz atrisinājumam nenonāca, pateica sorry, nevaram palīdzēt.

Aizbraucu uz Senču ielu, tur pāris minūšu laikā konstatēja, ka sajūgs. Hondai gan to pievilkt nevarot, nācās mainīt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vecākām mašīnām mēdz novecot dažādi blīvgredzeni un blīvslēgi, un tad sākas tie klasiskie joki par tēmu kur cilvēkiem liekas normāli reizi gadā pildīt kondišu, neaizdomājoties par to, kāpēc reizi gadā nevajag pildīt ledusskapi...

Atbilde:

1. Ledusskapim visa sistēma ir salodēta, arī kompresors ir pilnīgi noslēgts.

2. Ledusskapim viens gals netiek regulāri mērcēts sāls/dubļu emulsijā

3. Virtuves stūrī pastāvīgas vibrācijas un triecieni būs zemestrīces gadījumā.

Ļoti bieži pildīt sistēmu reizi gadā ir lētāk kā meklēt un novērst mikro noplūdi pat vairāku gadu griezumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es labi zinu tās tehniskās atšķirības, es tikai zobojos

Attiecībā par pārējo - šaubos ka sakrāmēt jaunus trubu blīvgredzenus profilaktiskos nolūkos būtu tik šausmīgi dārgi, un, ja nākamajā gadā atkārtojas, pārlasīt vai nomainīt kompresoru...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja noplūde būtu blīvslēgos tā būtu viegli konstatējama un attiecīgi arī novēršama. Diezvai kāds atteiktos no tik vienkārša remonta.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Radiators samainīts...

Tagad dikti man sāk niezēt nagi uz čipošanu...

Tev to nevajag

n53series.blogspot.com/2019/10/chip-tuning-blaknes.html?m=1

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 2 Atbildēt

Izlasi lohu likumus augstāk. Īstu lohu nekas neapstādinās .

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nu lienu zem šī topika...saņēmu auto tagad pēc keramias apstrrādes...spīd kā buļļa pauti...iznākums LABS!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Sen nekas nav šeit rakstīts. Kopumā GT iet labi, nupat tika kārtējo reizi eļļa samainīta, nobraukums - 182000 km. Mehs teica, ka pie nākamās eļļas maiņas vajadzētu nomainīt agregātsiksnu ar visiem roļikiem.

Vasarā sanāca neliels apdrošināšanas gadījums - Norvēģijā, nezināmā vietā aogriežoties, pret ielas malā noliktu akments kluci apskādēju bamperi. Diezgan straujo to darīju, kā rezultātā parkošanās sensors paspēja tikai iepīksēties un - krrrik - bija par vēlu. Par laimi, bija tikai saskrāpēts, līdz ar to, ceļu varēja turpināt droši. Pēc KASKO polises bampers tika veiksmīgi sakrāsots, paralēli nokrāsoja abus spoguļus, kuri bija apskrāpēti. Viens jau bija, kad nopirku auto, otru pagājušajā vasarā pret mājas stūri neveiksmīgi apskrāpēju pats, lavierējot savā sētā, kur ir ļoti šaura iebrauktuve.

Izlīda viena šaize, ko vajadzēs kādā brīdī parisināt. Abām kreisajām durvīm atteica Keyless-go rokturu sensori. Kad uzliek pirkstu, tādu kā klikšķi dzird, bet durvis ciet neslēdzas, labā pusē ir OK. Kaut arī mani tas ne īpaši traucē (nav problēmu aizslēgt ar pulti, pie tam, vaļā slēdzas) čalis, kurš man auto pārdeva (nesen sanāca satikt, jo brālis pie viņa pirka X3) teica, ka vajadzētu to risināt, jo (tā arī nesapratu, kāpēc) tas it kā "ēdot" akumulatoru. Ir dzirdētas versijas, ka to varot remontēt, bet arī versijas, ka jāmaina rokturi. HVZ, kādā brīdī būs jāpieķeras tam...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"tā arī nesapratu, kāpēc" - visdrīzāk kamēr rokturis nepasaka ka ir ciet, kaut kādi vadības bloki neaizmieg un paliek gaidīšanas režīmā. Tev vēl laikam ir veicies, ja jau tu to pat neesi sācis risināt - zināmam cilvēkam bija darīšana ar līdzīu problēmu D3 A8; tās mašīnas rokturos esošo elektronikas daudzumu viņš salīdzināja ar plakano telefonu, bet tajā gadījumā pie beigtiem rokturu blokiem mašīna rija ~7A, tb sauss aķis pēc kādas pus dienas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

No savas personīgās pieredzes, man reāli besī, ja auto kaut kas acīmredzami nestrādā. Un parasti es to tomēr sataisu. Ibio, un visbiežāk tas izmaksā padārgi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man arī, bet laikam ne tik ļoti. Tas auto pa nedēļām šobrīd vairāk stāv, jo uz darbu eju kājām, bet ar ciemošanos šobrīd arī kā ir, tā ir... Problēma vairāk ir laika trūkumā. Bet ar pielekšanu pēc vidēji 2-3 dienu stāvēšanas nav nekādu problēmu.

rigged Reģ.: 08.04.2018
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Sen nekas nav šeit rakstīts. Kopumā GT iet labi, nupat tika kārtējo reizi eļļa samainīta, nobraukums - 182000 km. Mehs teica, ka pie nākamās eļļas maiņas vajadzētu nomainīt agregātsiksnu ar visiem roļikiem.

Vasarā sanāca neliels apdrošināšanas gadījums - Norvēģijā, nezināmā vietā aogriežoties, pret ielas malā noliktu akments kluci apskādēju bamperi. Diezgan straujo to darīju, kā rezultātā parkošanās sensors paspēja tikai iepīksēties un - krrrik - bija par vēlu. Par laimi, bija tikai saskrāpēts, līdz ar to, ceļu varēja turpināt droši. Pēc KASKO polises bampers tika veiksmīgi sakrāsots, paralēli nokrāsoja abus spoguļus, kuri bija apskrāpēti. Viens jau bija, kad nopirku auto, otru pagājušajā vasarā pret mājas stūri neveiksmīgi apskrāpēju pats, lavierējot savā sētā, kur ir ļoti šaura iebrauktuve.

Izlīda viena šaize, ko vajadzēs kādā brīdī parisināt. Abām kreisajām durvīm atteica Keyless-go rokturu sensori. Kad uzliek pirkstu, tādu kā klikšķi dzird, bet durvis ciet neslēdzas, labā pusē ir OK. Kaut arī mani tas ne īpaši traucē (nav problēmu aizslēgt ar pulti, pie tam, vaļā slēdzas) čalis, kurš man auto pārdeva (nesen sanāca satikt, jo brālis pie viņa pirka X3) teica, ka vajadzētu to risināt, jo (tā arī nesapratu, kāpēc) tas it kā "ēdot" akumulatoru. Ir dzirdētas versijas, ka to varot remontēt, bet arī versijas, ka jāmaina rokturi. HVZ, kādā brīdī būs jāpieķeras tam...

Galvenais uzraksti, cik izmaksāja. Lai cilvēki sāk saprast, cik pavecāks "pilnākas" komplektācijas premiums izmaksā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nu, par dažām izmaksu pozīcijām tu vari apskatīies iepriekšējās lapās.

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
2 0 Atbildēt

Beidzot izlasiju visu topic, ilgi sanāca lasīt, bet daudz noderīgu info ieguvu, paldies!

Protams vel šis tas jāuzzina un tad uz priekšu!

Takā, lai labi ripo un atrisinās visas mazās problēmas

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
1 0 Atbildēt

Zinu ka nav īstajā sadaļā, bet varbūt jums ir kāds info vai novērojums par GT3 un 4serijas GranCoupe?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas bija viens no variantiem, kuru gan izslēdzu toreiz paaugstās cenas dēļ (viens smuks ar trīslitrinieku toreiz piedāvājumā bija). Bet, kā man teica tā plača īpašnieks - skaļāks, cietāks, šaurāks, ar lētāku apdari un... dārgāks, vai man to vajag tikai jaunāka gada dēļ?

Bet tev pašam jāpamēģina...

Bet jā - tas drīzāk bija jautājums blakus topikā

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
1 0 Atbildēt

Tu pa kuru domāji? kurš tas modelis?

Tagad skatos ka tie abi modeļi ir zemāks cenas nekā gt5 un līdz ar to iespējams nopirkt ar labāku gadu/nobraukumu, īpaši ja iet runa par gt3

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Par gt3... tobiš, 330d Gran Turismo... 4 Gran Coupe vispār šķiet bezjēdzīgs auto. Tur pat dizaina nav. Tad jau labāk 6er Gran Coupe.

Tu ar gadu plāno braukt vai ar auto?

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
1 0 Atbildēt

Protams ar auto, bet protams mekleju lai būtu ari mazāks nobraukums un lielāks gads, bet sākuma ir jāpiesēžās pie stūres un jāizmēģina visi, lai zinātu kurš atkrīt un kurš nē

SerzantsE Reģ.: 18.12.2020
0 1 Atbildēt

ko es vel pamaniju 6er Gran coupe pārsvarā visi divdurnieki, vai ari ar 4, bet ar lielu cenu, man noteikti vajag ar 4durvīm

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Šodien 2 gadu "jubileja", kopš manā lietojumā ir šis auto. Nobraukums - nepilni 186 tūkstoši. Tiesa, pēdējā laikā pārsvarā tiek kustināts brīvdienās, jo cenšos dzīvot veselīgi un uz darbu iet kājām. Kopš AC radiatora maiņas (par ko rakstīts lpp augšpusē) nav bijis nepieciešams neko darīt - viss strādā, nekas neklab/negrab, nost nekrīt... tikai tie nelaimīgie 2 rokturi, kuriem joprojām neesmu atradis laika pieķerties, tikai uzzinājis OEM cenu - 284 euro gabalā + nomaiņa. Kaut kā žī.. t.i., ebrejs slēdzas iekšā un par tādām figņām dikti negribas tādu naudu locīt, īpaši, ja tā nepilnība diez ko netraucē dzīvot. Bet laikam jau nāksies...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Pag. Cik esi nobraucis pa šiem 2 gadiem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

36 tūkst. Kad nopirku, bija 150...

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 1 Atbildēt

vot īsti bmw fani! man prieks!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Neesmu BMW fans klasiskajā izpratnē. Auto patīk, bet tas neizslēdz to, ka nākamais varētu būt citas markas... Visticamāk tā arī būs.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti