Saize tada, ka KIA Sportaga, dizelis, manualis sacis savu dzivi dzivot uz kalniem - rokene izbeidzas, roba ielikts variants ari lauj pamazam ripinat autinu leja. Rokenei loki, trose - viss mainits, spriegots utt, ripo ari, kad roba - transmisijas?
Vēl arī situācijā kad motoram sūdīga kompresija, ātrumi to neturēs kalnā ... parasti atpakaļgaitai ir lielāks pārnesumd, ja tā netur ... tad par ātrumiem jāaizmirst ...
Bet nu galvenais ir salabot rokasbremzi, jauni komponenti reizēm taisa ziepes dēl nepareiziem garumiem, izmēriem utml.
BET var būt ka tev ir "labi saeļļotas" visas bremžu virsmas, jo kaut kur tek eļļa, vai arī kāds nenotīrija smērvielu, kas tur no ražošanas virsū ;)
Man šitāds pārsteigums bija ar kautkādu mazlitrāžas nomas auto. Dīzelim nav tik maza kompresija. Sajūgs beigts. Un ja mainīsi sajūgu, saremontē arī roceni pie reizes
Dīzelim ir jāvar noturēt auto, vismaz LV apstākļos es neesmu sastapis kalnus/paugurus kur neturētu, tiesa, es vienmēr kaut cik nopietnā slīpumā daru tā - ja ir kur tad lai tāpat ritenis "lejup pa kalnu" pret apmali atspiežas, un roceni arī lietoju.
Bij reiz laiki, kad šādas lietas pat autoskolā mācīja. Bet tagad runā, ka Vācijā par tādu izgājienu varot pat sodu norauties - man vietējie aizrādīja, ka jānovieto rūpīgi, paralēli apmalei un riteņus nedrīkst atstāt izgrieztus.
No kalna leja
Saize tada, ka KIA Sportaga, dizelis, manualis sacis savu dzivi dzivot uz kalniem - rokene izbeidzas, roba ielikts variants ari lauj pamazam ripinat autinu leja. Rokenei loki, trose - viss mainits, spriegots utt, ripo ari, kad roba - transmisijas?