Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi A7 tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi A7 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Tie, kas varbūt lasījuši manus iepriekšējos komentārus Audi virzienā, atcerēsies, ka pret šo marku esmu izturējies vienmēr ar atturīgu cieņu, respektu. Tomēr A7 sakarā īsti nevaru saprat tā konceptu. Sportback. Izklausās sportiski. Tomēr, labi, ka bija iespēja apskatīt A7 kopā ar A6. Motors 1:1, vadītāja vieta, priekšējāis panelis 1:1. Vienīgās izmaiņas, kuras spējām konstatēt, ir tikai aizmugures daļā. Tur gan sēdēt ir stipri neērtāk, taču lielais bagāžnieka vāks paver attiecīga izmēra bagāžas telpu, bet ļoti zemu. Tā kā praktisko vērtību navajadzētu te meklēt. Tomēr, izņemot nolaideno sportisko aimugures līniju, vairāk nav būtisko ieguvumu. Drīzāk es sakatīju trūkumus. Proti, dinamiskā braucienā, atklājās, ka tas ir skaļāks, kā A6. Skaidroju ar to, ka atvērtā bagāžas telpa rada akustiskos efektus, kā arī lielais vāka atvērums, iespējams padara virsbūvi ļodzīgāku. Arī izmaksās faktiski par to pašu A6 Audi prasa 10 tūkstošu vairāk. Skaidrs, ka šajā cenu kategorijā tie ir sīkumi, tomēr mana nesportiskā būtība runā pretī. Bet, ak, ši nolaidenā līnija. Tā mani tā uzrunā, ka....

Un jā, vēl otra lieta kas attiecas uz visiem modernajiem audi.

Kad dīleru pārstāvji prezentēja savus auto, tad kolēģe no Audi stāstīja, ka Audi tagad pieturēsies pie savas jaunās MMI skārienjutīgās koncepcijas. Tas nozīmē, ka salonā praktiski visas funkcijas tiks vadītas ar skārienjutīgo ekrānu palīdzību. Vispār kosmoss! Ekrānu kvalitāte un jutiba uz smalkākā līmeņa, grafika, krāsas - kosmoss. Bet kosmosā ne viss ir ideāli!

Pretīgs skats ir tad, kad iekāp auto un MMI vēl nav aktivizēta. Visas pirkstu kļackas redzamas neapgaismotajās ekrānu plaknēs. Vienkārši nepatīkami! Darvas pile MMI mucā!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

Vienkārši izcils apraksts. Tur ka iekšā kāpāt, smirdēj arī,vai tikai ka nospeķots? Tak to dīlera pārstāvi vajdzēj likt pie darba,lai pēc katra izmēģinātāja to apgānīto ekrānu uzpulē.Kur nu vēl ka peec dynamiska brauciena.

Labi ka nav apraksta par Urkusu vai teslu, tur (drošivien) ekrāns būtu lielāks, bet par 70% mazāk aptaustīts.Ja nu vienīgi ka kādam (aiz sajūsmas) būt kaut kas pasprucis.Kā arī, ir taču dažas “citas” markas, kuras ir tik baudāmas, ka tur nu nekad nemūžam neviens neies piekasīties pie ekrāna.Jo tas tur tajā konkrētajā gadījumā notraipīts “nāk”jau no Rūpnīcas un tādējādi nav vērts trauksmi und neslavu celt,vai ne?

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

audi audi audi..... ursus vai tuaregs ? četri riņķi un 5 modeļi , cool konkurence premiumā . Jauns dizaina koncepts un a7 a8 a6 jau konkurēs savā starpā.Nekādi nevaru izcelt vienu no tiem, jo katram sava niša , bizness, cupe-limuzīns,auto kuru jāvada šoferim. Nevainojami . Audi gads!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok, tātad atliek vien Uzvaru piešķirt tieši par Patiesiem nopelnīem.

Kā arī (nu vismaz "citureiz" vai "nākamreiz") testa atskaitē reāli (godīgi...) pieminēt to, ka visi tie te trīs gab testētie oooo tā absolūt "nejauši" sagadījās ka (Protams/Ka...) ar kaut kādu tādu visai "specifisku" degvielas veidu.Jo (iespējams) interesentam no malas tieši degvielas veids interesētu vairāk, nekā displeja diagonāles pievadkrāna garums.

Ne to ka viens vai divi vai tur 50%, bet reku tieši visi 3 no 3, tātad 100% darbojās (manuprāt) tieši ar šo degvielu.Redzēsim, kurš no visnotaļ godīgajiem apskatniekiem šeit publiski kā Pirmais to lietu "neaizmirsīs pieminēt".Tā lai nesanāk, ka iAuto tiptulllapa priekš lohiem pilna ar tēmām, kurās dabassargi un vācijas centra ekoloģijas aizstāvji brēktin brēc ka viss šajā jomā slikti, abet aizkadrā tomēr izrādās, ka joprojām "citas" tendences itin sekmīgi darbojas.Turklāt, viens no tiem skaļākajiem aizvakardienas titullapas saucējiem laikam pats Personīgi ņem dalību žūrijā, tā ka būtu super interesanti palasīt tieši viņa "viedokli".

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 1 Atbildēt

Ieklausoties iepriekšejā rakstītājā, publicēju linku , kur katrs var izlasīt kādas ie jau šodienas iespējas ražot praktiski zaļus dizeļauto. Nav liels noslēpums , ka šis ražotājs ir izsenis pazīstams kā pirmais un spēcīgākais spēletājs iekšdedzes motoru ziņā. BOSCH, lasiet ludzu www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/breakthrough-new-bosch-diesel-technology-provides-solution-to-nox-problem-155524.html . Protams ka ir japalielina lietderības koificients šiem motoriem( hibrīdi + utt), bet pietiekami zaļu to var padarīt.Šajā sakarā lūgšu i auto parpublicēt šo preses relīzi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā, protams, Tu kā viens no autoritatīvākajiem un pie mums pirmajiem vispār kā tādiem dd motoru speciem varēji tautai godīgi izskaidrot to Patiesību.Nevis tā, kā viens otrs cits "žūrijas loceklis".Kurš te nupat publicēja klaju demagoģiju par dd ailiegšanu vācijā.Tendenciozu un apzināti "no konteksta izrautu" informāciju priekš lohiem.Tieši par demagoģiju un faktu sagrozīšanu un publiski uzbāzīgu tendenciozas info apzinātu publiskošanu ikdienā ir tā runa.Jo,ja par 0,7 vai pusotra litra tilpumu tēmu tai diskusijai iespējams ka ir pamats, tad tajā tur ap/virs 300zs laukā NAV reālas alternatīvas modernam dīzeļdzinējam.Pat bagātajā vācijā nav.Un neviens viņu i nafig netaisās nekur aizliegt.Ir taču markas un modeļi, kur pat 98% ir tieši ar dd.Jo nevienam pat multimiljonāram neinteresē liet zemē liekus 4-5 litrus benzīna.Kur nu vēl, ja pie lieliem ātrumiem un samērā paliela ikdienas noskrējiena.Cita vēl lieta, ka lai gan titullapā kliedzam par zaļumu vācijā, abet LV TA paredz pilnīgi likumīgu absolūti kūpošu un pilnīgi itin nekam neatbilstošu hlamu lietošanu masveidā.Kas klaji neatbilst itin nevienai eur klasei, nemaz nerunājot par eur6.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
2 1 Atbildēt

Audi A7 Sportback 50 TDI. 3 litru dīzelis ar 286 ZS un 8 pakāpju tiptronic kārbu. Protams, quattro. Bāzītes cena 66900 eiriki, bet ar visu papildus aprīkojumu šāds auto maksā 119 tk euro. Tehniski viss izpildīts nevainojami, taču pēc Mercedes CLS mani šis auto ne ar ko nespēja pārsteigt. Ja nu vienīgi ar savu ārējo dizainu, - beidzot Audi ir mašīna, uz kuru ir patīkami arī skatīties, ne tikai braukt.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Lai jēdzīgi izmēģinātu tādu automobili kā A7 Sportback, jābrauc ātri vai ļoti ilgi. Pārkāpt noteikumus nevēlējos, ilgi braukt nebija iespēju un laika, izvēlējos braukt uz pilsētu, kur varēja pasēdēt sastrēgumā pirms Ulbrokas apļa. Adaptīvā kruīza kontrole kvalitatīvas audiosistēmas pavadījumā patiesi atļauj izbaudīt sastrēgumu. Ja nebūtu krosoveru mode, šis būtu atbilstošāks Latvijas Premium auto 2019 pretendents.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
3 0 Atbildēt

Jāsaka, ka līdz šim es esmu visai skeptiski skatījies uz Audi produkciju – mani kaitināja audi vadības panelis, nepatīk marketinga pieeja un vienkārši Audi nav Mans automobilis. OK. Attiecībā uz jauno Audi A7 Sportback esmu ar mieru pārdomāt un mainīt dažas savas nostājas. Beidzot Audi ir pieņēmis darbā kādu, kas kaut ko saprot no ergonomikas, cilvēka uztveres īpatnībām un dizaina – jaunizveidotais vadības panelis ar dubulto ekrānu viduskonsolē ir ļoti laba ideja (tas attiecas uz visiem jaunajiem Audi modeļiem, kas šādi aprīkoti). Auto sistēmu vadība ir kļuvusi intuitīvi saprotama un neprasa speciālu iepazīšanos ar lietotāja rokasgrāmatu vai ilggadēju pieredzi šī produkta lietošanā. Iepriecina ari apstāklis, ka Audi strādā pie aizvien jaunām drošības sistēmām (gan aktīvām, gan pasīvām), kas tomēr ir ļoti nozīmīgi no drošības viedokļa, jo diez vai kāds vairs liek lielas cerības uz to, ka spēsim mainīt cilvēku dabu un piespiest visus ievērot satiksmes noteikumus, nāksies vien izspēlēt tehnoloģiju kārti, lai mazinātu to līdzpilsoņu skaitu, kas ir nolēmuši pāragri doties pie Pētera caur satiksmes negadījumiem. Neapstrīdami Audi strādā pie šīm tehnoloģijām un gūst panākumus. Viena no šīm lietām ir nakts redzamības iekārta, kas būtiski uzlabo automobiļa drošu vadīšanu naktī un ierobežotas redzamības apstākļos. Jā šāda iekārta būtu visos automobiļos, tad domāju, ka nobraukto gājēju būtu vismaz uz pusi mazāk, kā arī ievērojami samazinātos uzbraukumu skaits dzīvniekiem. Lieliski darbojas ari automātiskā joslas ieturēšanas sistēma, kas ir īpaši nozīmīga mūsu nogurušai un viedierīču nozombētajai tautai – ir labi palikt uz ceļa ari nogurušam un miegainam. Ir vēl virkne lielisku drošības lietu, bet ne par to.

Iepriecina dizains un pat traki uzbāzīgās daudzās gaismas diodes visur salonā, nerada nepatīkamas sajūtas, bet ļoti organiski iekļaujas interjera dizainā.

Ari dinamiskās īpašības attaisno sporta pieminēšanu automobiļa nosaukumā. Dzinējs labs, transmisija lieliska.

Kopumā pat nav kur īsti piekasīties pēc būtības.

Vēl viens padārgs auto, kuru labprāt tomēr gribētu savā garāžā. Ne kā pirmo auto, varbūt pat ne kā otro, bet kā brīvdienu auto noteikti!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti