Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Transit vs Transporter

TKO Reģ.: 01.09.2002

Apskaidrojiet cilvēli ar pieredzi - kas kādam auto ir + un -?

Cenu starpība ir ievērojama... gandrīz 2X . Transit it kā dzinējs izturīgāks nekā Transp..

KAS PAR LIETU? ;(

 
sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Man ir transit, draugam transportieris. Droši vien daudz kas atkarīgs no komplektācijas, taču kopējais iespaids tāds, ka transportieris tuvāks vieglajam vai minivenam, transits tāds busīgāks. Kaut vai gaitas ziņā. Tas viss par vecajiem 96 - 98g. Par jaunajiem nezinu.

Transitam liels mīnuss ir aizmugures piedziņa. Priekša smaga , aizmugure viegla. Ja aizmugure nav piekrauta, tad ziemā var netikt prom no jebkuras aizsalušas peļķes kurā kaut ar vienu pakaļējo riteni iebraukts. Pluss ir izturīgāks, lētākas detaļas un apkope. Daudz ko šrotos var atrast. Ērtāki sānu kombinētie atpakaļskata spoguļi. Apsildāms priekšējais stikls arī ir ok. Daudziem ir autonomā pečka ar taimeri. Ļoti laba fīča!

Tomēr Mans spriedums, ja domāts pamatā kā ģimenes auto izbraukumiem , ceļojumiem utt. tad transportieris, ja kartupeļus un malku vadāt, tad transits. Bet tas nav akmenī iecirsts. Esmu ar visu ģimeni 2ned pa eiropu valkājies un bija ok.

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Par detaļām runājot, man vakar viens pipars stāstīja, ka VW detaļas lētas..nu tik lētas, ka gandrīz neko nemaksā.

Pēc 'Slēpnis' teiktā, tad Transit`tam ir vēl lētākas...?!

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Nemaaceeshu saciit pa gadiem, pieljauju ka jaunie Tranziiti ir OK, bet tie kas te vairumaa pa celjiem drasee, ir baisie ruusas draugi. Man kaiminjam atveda no Vaacijas garo, augsto pasazhieru Tranziitu. Motors OK, bet bundzha jau atvestam nebija neko ideaala, tagad vispaar jaamaina visi iespeejamie blekji. Ja nu vieniigi jumts nee

imits Reģ.: 12.02.2004
0 0 Atbildēt

Darbā buss - Transportieris 96 gads, kā minimums reizi mēnesī iegriežas servisā un bez rēķina virs 100 Ls laukā nelien (noskrējiens ar ap 5000 km sanāk).. problēmas parasti ar ritošo, divas reizes arī sajūgs bija kirdik (2 gadu laikā)... no sākuma domāju, ka neveiksmīgi iepirkts, bet nu atālam kaimiņam 98. gada, šis ar par hadeni sūdzas..

Ar Tranzītiem tikai vecajiem (~90. gadu) ir bijušas darīšanas, tiem problēma bija rūsa, savādāk gāja Ok.. ak jā pavasaros pēcpuse pa dubļiem bija pa vieglu...

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Labi ilgi esmu braucis ar 90 gada transit 2,5 D. Viena problēma- rūsa, darbā ir divi jaunāki viens pat laikam 2001. gada , arī rūsē. Hadene nenokaujama, nobraucu pa Latviju pāri par pusmiljonu, nomainīju sajūgu un pakaļējos amīšus divas reizes- pa granteni sadauzīja ar akmeņiem. Tagad tas transit sen jau pie cita saimnieka, nobraukts ap miljonu, bet lielajos aukstumos pats esot pielecis. Dzinējs labs. Patreiz braucu ar transporter 2002. g. 2,5 TDI- praktiski vieglais auto. Regulāri servisa apmeklējumi ar hadeni - oporas vien jāmaina praktiski ik pēc 20 tkm, sajūgu pie 200 tkm nomainīju. Pirms tam bij arī transporter 92. gads - tam arī dzinējs 2,4 D regulāri taisīja problēmas- mainīju galvu, tad virzulis izdega utt. Braukšnas ziņā viennozīmīgi labāks ir vw, daudz stabilāks.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

O, jā rūsa fordus mīl

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Nu re, es tā kā vairāk skatos uz Transit..vienīgais, ka rūsa pastriprināta tam. Varbūt kādam ir tranzītiskas metodes cīņai ar to? Piemēram, nopūst visu apakšu ar antirust vai tml..?!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Pameklē atpakaļ, bija te viens izsmeļosš topiks par rūsu.

Mans konkrētais aparāts bijis reiz papildus apstrādāts ar kaut kādu lipīgu draņķi. Vienalga arkas izpuvušas. Bet varbūt apstrādāts pēc tam kad atklats ka pūst. Kas tik senus notikumus vairs var noskaidrot.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Re kur tas topiks, sāc jau iepirkt materiālus

www.iauto.lv/...

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

thx..palasiijos

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Jaunais T5 ir pilns ar gļukiem un bērnu slimībām. Vienam otram jau bezmaz visa pravodka nomainīta.

Tendence daudziem vai vienīgais eksemplārs?

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

Ok. Transit rūsē, bet labs dzinējs, Transporter ir labs, bet dzinējs jāpieskata.. Sanāk, ka abi ir kakaini.

Kas ir zināms par MB Vito? Vienīgais, ko zinu - degvielas patēriņš esot ap 9-10 l/100km. Tiesa?

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

TKO rakstīja: Ok. Transit rūsē, bet labs dzinējs, Transporter ir labs, bet dzinējs jāpieskata.. Sanāk, ka abi ir kakaini.

Kas ir zināms par MB Vito? Vienīgais, ko zinu - degvielas patēriņš esot ap 9-10 l/100km. Tiesa?

Pazīstu divus vito īpašniekus un abi mēģina no tiem tikt vaļā. Hadene tiem neturot pat vācijā,kārbas esot draņķi un vispār tas neesot mersis. Es jau ņemtu t4 , ja ar 2,5TDi , tad principā to hadenes remontēšanu var pieciest. Arī ietilpības ziņā tas ir OK. Transit vizuāli ir lielāks, bet vw ir optimālāk izmantota telpa, tāpēc tas arī ir tāds kantains. No MB tikai sprinter, bet jārēķinās, ka remonti ir daudz sālītāki...

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Nu par Vito(lietotu) vācu secondhanda rokasgrāmatās ir teikts-"rokas nost!".

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Nu par Vito(lietotu) vācu secondhanda rokasgrāmatās ir teikts-"rokas nost!".

Tip, lai nepērk vecus, bet jāņem jauns VITO?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

šitais ir īstais buss

static.flickr.com/...

compadre Reģ.: 03.02.2005
0 0 Atbildēt

man lietošanā ir bijuši trīs transportieri un katru reizi pārdodot kārtējo esmu domājis ,ka jāņem citas markas buss,bet tāpat esmu palicis pie transportiera un tā arī turpināšu,jo optimāls cenas,kvalitātes ,comforta apvienojums.

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt

compadre rakstīja: man lietošanā ir bijuši trīs transportieri un katru reizi pārdodot kārtējo esmu domājis ,ka jāņem citas markas buss,bet tāpat esmu palicis pie transportiera un tā arī turpināšu,jo optimāls cenas,kvalitātes ,comforta apvienojums.

Kādi gadi, dzinēji tika/tiek lietoti?

compadre Reģ.: 03.02.2005
0 0 Atbildēt

tika lietoti no 1991-1996,2,4l motori,1,9l motors ir pa vāju,varbūt

2,5 ir ašāks,bet arī daudz negatīvas atsaukmes dzirdētas un par uzturēšanas izmaksām,ka esot padārgi,bet 2,4 -parastais,nu ko tur uzturēt,maini eļļu,filtrus un laikā zobsiksnas un spriegotājrullīšus,galvenais paņemt sākumā nenobrauktu autobusiņu.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

TKO rakstīja:

UUSA rakstīja: Nu par Vito(lietotu) vācu secondhanda rokasgrāmatās ir teikts-"rokas nost!".

Tip, lai nepērk vecus, bet jāņem jauns VITO?

Nē,tā nav nekāda reklāma,bet gan pamatots ieteikums neņemt šādu busu kā šķiru(vienkārši neizdevies MB).

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti