Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Daļa no lietotājiem uztraucas par to lai laicīgi ne vēlāk kā 3,5 gadus pēc pirkšanas nomainītu auto pret jaunāku, jo savādāk to nevarēs pārdot bez zaudējumiem ( ? ) Citi pieturas pie mistiskiem iedomātiem cipariem (3-5-7-10 gadi) vēl citi braukā ar vienu un to pašu auto jau padsmit gadus un saka - nekādā gadijumā nemainītu. Nu tad kur ir tas (tā) sāls? ar ko iedgara skorpis vai neatminos kuram lietotājam bija 12598 gadus vecs mazdenieks sedans ir labāks vai sliktāks par ne vēlāk kā 800 dienas atpakaļ izlaistu auto.
Man pashlaik nav motivaacijas mainiit savu miiljo piecus gadus veco Merivu 1,3 CDTI, kuras nobraukums sasniedzis 121684 km. Mashiina pierasta, ar zinaamu veesturi, ir skaidrs, kas kad remonteets un kaa kopts.
Ja var atļauties, kāpēc gan ne jaunu auto? Bet braukt ar jaunu auto nav lēti. It sevišķi, ja tas tiek pirks līzingā, sanāk vēl piemaksāt par finasēšanas pakalpojumu.
Savukārt lietotu auto var izvēlēties katrs pēc savām iespējām sakot no 300 LVL.
Ja jāpērk līzingā jauns, tad labāk nepirkt vispār,
Jauns, daudz maz normāls auto maksā sākot no 14 - 16 000 LVL (Civiks, Astra, Mazda, C4 3 u.c). Ja gribās lielāku - Avensis, Pasat, A4 - sanāks dārgāk un daudz dārgāk.
Domāju, ka optimālais variants pēcgarantijas mašīna ar atsekojamu vēsturi robežās 4000 - 6000 LVL.
Nav jāpārmaksā pērkot, lētāka uzturēšana.
Bet nu Skorpis 1989.gada audis burbulis ar Q tā paša gada ir ārpus konkurences, protams
maksāt līzingus un vēl KASKO virs 500 Ls par daudz maz pieklājīgu auto ir ļoti dārgi. To var atļauties tikai tas, kas neskaita naudu. Bet ja pats nespēj pat tā īpaši putekļus noslaucīt, tad servisi maksā bargu naudu un domāt par vecu auto pat nedrīkst.
Taču es pieturos pie VWfans politikas - auto atremontēts ar savām rokām, viss zināms, pierasts. Un ja rokas no pēcpuses neaug, tad kalpos vēl dikti ilgi, un gala rezultātā izmaksas gadā būs tīrā sviestmaize - ap jauna auto pliko KASKO. Protams ja paņem vāģi par 300 Ls, tad nu gan dikti šaubos vai tur kāda naudas ekonomija sanāks, it sevišķi ja nezin vai jau kādi 5 studenti to nav mīlējuši.
Taču es pieturos pie VWfans politikas - auto atremontēts ar savām rokām, viss zināms, pierasts. Un ja rokas no pēcpuses neaug, tad kalpos vēl dikti ilgi, un gala rezultātā izmaksas gadā būs tīrā sviestmaize - ap jauna auto pliko KASKO.
Nu VW fans nelabo auto paša rokām, bet ja nemaldos uzticas dilerservisam, kas jūtami palielina remonta izmaksas. Bet viennozīmīgi piekrītu, ka auto a tā saucamo zināmo servisa vēsturi ir ļoti pat prognozējams remontu un ekspluatācijas izmaksās.
Es braukāju ar 1988.g mazda 626 kupeju. braukāju ar to jau 6 gadus un drīz būšu ar to jau 200 000 km nobraucis.
Kamēr tas auto kalpo man, nevis es kalpoju tam auto, es ar to braukšu. Jo ir tik patīkami, ka Tev nav autoproblēmas. Un ja nav problēmu, kāpēc viņas meklēt?
Veca auto plusi:
1. Uz ceļa Tevi respektē (priekšā nelien.u.tt) -jo laikam saprot - šim nav ko zaudēt.. un šis var arī neiespringt uz bremzēšanu.
2. Nav jādomā par kaut kādām garāžām, maksas stāvvietām. Man savu auto pat slinkums kļuva pagalmā dzīt. Jau trešo ziemu turu maģistrālās ielas malā.un pilnīgi vienalga, ka sālskaisītājs katru rīto no nokaisa ar sāli.
3.Nav jāuztraucas par spoguļu, lukturu,bamperu zādzībām. Nav arī Kasko un nav pēc tam'čakara ar apdrošināšanas remontiem. man ziemā bija viens golf 3 pa aizmuguri kārtīgi ievilcis. Kopumā bampers uizturēja godam, lai arī buktes tuvumā ir redzamas... un zinat ko.. man pat bija slinkums nodarbities ar saskaņotā rakstīšanu. Metu mieru un laidu golfa opapu "vaļā"
4. Es nezinu ko nozīmē vārds "diagnostika" (neskaotities uz to ka auto ir pilnībā aprīkots ar gaisda masas mērītājiem, pilno iešprici, EGR,u.t.t). Mūslaikos laimīgs var būt tas, kam nav problēmu ar auto elektroniku.
5. Vispār braucu mierīgi un priekš auto saudzējoši, taču braucot ar šādu auto nav arī jāuztraucas par ceļu stāvokli, bedrēm u.t.t.
Uzskatu ka par 1000 eiro varatrastu labu labo auto..ja vien auto iegādājas nevis ar emocijām, bet ar vēsu prātu.
Un uzkatu - kādā valstī dzīvojam - ar tādiem auto arī jābrauc.
Kopumā pie stūres esmu braucis ar apmēram 30 dažādiem auto (kablukiem, mazauto, premiumu, džikpiem). (pats biju izbrīnīts, kad saskaitīju). Secinājums - ja pēc tā visa joprojām ar to veco auto braucu -tad laikam nemaz tik slikts tas nav.
topika autora, tobiš mana, nostāja- ja auto nav ar skaidri izteiktu pagarinātāja nozīmi bet ir uzticams pārvietošanās līdzeklis (draugs?) tad nez vai vispār kko labāku par lietotu auto teicamā kārtībā vajag. Protams jauno auto mīļi var opēt, bet nez vai viņi var jēdzīgi pamatot savu nostāju...
Es ar savu Skorpi braukšu tik ilgi kamēr vispār tam kāds ražos rezervesdaļas limonādes cenā. Esmu nobraucis dikti virs 200 000 km pa 11 gadiem, un saku ka viņa lietošanas un komforta vērtība ir dikti augstāka ne tikai par paša vērtību, bet pat par lielu daļu jaunu auto. Mīkstais dīvāns uz riteņiem.
Un nekad galva nesāpēs, ja kompis neatradīs kļūdu... Jo nav cauruma kamā kompi iespraust - prasts līdz nelabumam, kā rezultātā kaišu daudzums ir dikti mazāks (pēc skaita).
Gandrīz visu var saremontēt mežmalā, ja ne pats, tad jebkurš pusnodzēries kolhoza traktorists bez kaut kādiem specštrumentiem.
Taču es pieturos pie VWfans politikas - auto atremontēts ar savām rokām, viss zināms, pierasts. Un ja rokas no pēcpuses neaug, tad kalpos vēl dikti ilgi, un gala rezultātā izmaksas gadā būs tīrā sviestmaize - ap jauna auto pliko KASKO.
Nu VW fans nelabo auto paša rokām, bet ja nemaldos uzticas dilerservisam, kas jūtami palielina remonta izmaksas. Bet viennozīmīgi piekrītu, ka auto a tā saucamo zināmo servisa vēsturi ir ļoti pat prognozējams remontu un ekspluatācijas izmaksās.
Jā, pareizi. Pats mainu tikai lampiņas aizmugurējā lukturu blokā.
taaneko rakstīja: topika autora, tobiš mana, nostāja- ja auto nav ar skaidri izteiktu pagarinātāja nozīmi bet ir uzticams pārvietošanās līdzeklis (draugs?) tad nez vai vispār kko labāku par lietotu auto teicamā kārtībā vajag. Protams jauno auto mīļi var opēt, bet nez vai viņi var jēdzīgi pamatot savu nostāju...
Braucu ar tik labu (jaunu) auto, cik varu atļauties. Un esmu mainījis (vai nemainījis) mašīnas atkarībā no savas iepējas tikt pie labākas. Līdz jaunam (tādam, ko vēlētos) vēl neesmu ticis, lai gan savu patreizējo iegādājos par cenu, kas jau pārsniedza daža laba jauna auto izmaksas.
Manuprāt nav pareizi ne izvēlēties kā pašmērķi, lai auto būtu jebkāds, ka tik jauns, ne arī uzskatīt ka braukšana ar jaunu auto, ja to var atļauties, ir krāniņa pagarināšana.
Uzskatu, ka leetaakais no jauniem un baudaamiem auto ir Skoda Fabia universaals ar 1,4 litru bezturbo benziina motoru un kondicionieri. Taada auto cena iekljaujas 9 tuukstoshos latu. Par 10 tuukst. latu sanaak labs Skoda-Roomster.
VWfans rakstīja: Uzskatu, ka leetaakais no jauniem un baudaamiem auto ir Skoda Fabia universaals ar 1,4 litru bezturbo benziina motoru un kondicionieri. Taada auto cena iekljaujas 9 tuukstoshos latu. Par 10 tuukst. latu sanaak labs Skoda-Roomster.
Atkal Peteri Tu savā elementā. Padomā ja nopērk lietotu auto pa 3000 eur. iegulda 3000 eur mezglu un dzinēja kapitālajā remontā un 3000 eur lai padarītu auto ertāku un mūsdienīgāku- pāri paliek 3000 eur degvielai... un iespējams ka ir iegūts krietni labāks auto... par škoda fabia universāli.
i_edgars ir bomaars, kursh nevar atljauties auto, ar kuru braucot juuties kaa cilveeks, tapec ir jaslavee taa miskaste, sevis mierinaasanai
vwfans var aljauties puslidz modernu auto, bet nekaunaas atziit, ka tas pirkums tomer bija daljeejs ieberziens.
abos gadijumos, epic fail
Es uzskatu, ka I_Edgara Scorpio ir baudāms tādā gadījumā, ja tam ir strādājošs kondicionieris.
Par savu Merivu neuzskatu, ka tā bija ieberziens. Bija treknie gadi, kāpēc lai nepirktu jaunu auto? Ja mums būtu tik augsts dzīves līmenis kā Igaunijā, tad, iespējams, šobrīd mūsu ģimene lūkotos jaunās Opel-Astra universāla vai jaunās Opel-Meriva virzienā (noteikti ar 1,4 litru 120 zirgspēku benzīna turbomotoru). Bet pašreizējā situācijā izskatās, ka braukšu ar esošo Merivu līdz tās 8-10 gadu vecumam un 200-250 tūkst.km nobraukumam.
Ir manaa ipashumaa bijushas Eiropas, Japanju, USSR automashinas. Beigu beigaas esmu atradis isto. t.i. US auto! Kapeec? Auto konstrukcija kaa tankam (auto 1998.g), personigi man patiik taa dizains, detaljas maksaa salidzinoshi leeti (katraa zinjaa letaak nekaa Audi A6 detaljas, bija man taads auto, zinu), ja kadu detalju nomaina tad par to mezglu var aizmirst uz ilgu laiku,neluziis,vairums remontu var veikt pats, auto konstrukcija no 60-jiem. Taa kaa auto 4x4, var iebraukt gandriz jebkur Izdevumi par degvielu samazinaati ar gazes ieshprices sisteemas paliidziibu. Auto izceljas uz peleekas masas (Opel, WW,Citroen utt, nu tas taa. Verdikts? Ja pelniitu 2x vairaak kaa patreiz, tad nemtu jaunu auto, bet tikai US, jo citu valstu razhojumi patreiz izskataas peec dargi izmaksajoshas plastmasas kaudzes. Taa kaa pelnu tik cik pelnu, tad uzskatu, ka nav jeegas stradaat, dziivot del jauna autinja, tad labaak nopirkt lietotu (US), ``izkost`` to lidz kaulam un braukt ar to 10 gadus
VWfans rakstīja: . Bet pašreizējā situācijā izskatās, ka braukšu ar esošo Merivu līdz tās 8-10 gadu vecumam un 200-250 tūkst.km nobraukumam.
Nu lūk 8-10 gadi un... kapēc tieši 8-10? un galvenais ka patlaban mainītu pret tādu pašu... vienīgi mainītos dzinējs no ekonomiskāka uz mazāk ekonomisku...
VWfans rakstīja: . Bet pašreizējā situācijā izskatās, ka braukšu ar esošo Merivu līdz tās 8-10 gadu vecumam un 200-250 tūkst.km nobraukumam.
Nu lūk 8-10 gadi un... kapēc tieši 8-10? un galvenais ka patlaban mainītu pret tādu pašu... vienīgi mainītos dzinējs no ekonomiskāka uz mazāk ekonomisku...
Varbūt līdz 12 gadu vecumam, kas to lai zin, kā mašīna kalpos...
Varbūt līdz 12 gadu vecumam, kas to lai zin, kā mašīna kalpos...
Reku pēc tautas rakstītā sanāk ka esi "iegrābies"? krietni vecāki auto kalpo bez problemām. Galvenais ka ka tapēc arī kalpo bez problēmām ka ir krietni vecāki. Kad pagājušā gadsimta 90 gados sāka mainīties pieeja autobūvei un auto tika pielīdzināts kkādai sadzīves tehnikai tad arī īstie, drošie, ilgi kalpojošie autiņi beidzās.
Varbūt līdz 12 gadu vecumam, kas to lai zin, kā mašīna kalpos...
Reku pēc tautas rakstītā sanāk ka esi "iegrābies"? krietni vecāki auto kalpo bez problemām. Galvenais ka ka tapēc arī kalpo bez problēmām ka ir krietni vecāki. Kad pagājušā gadsimta 90 gados sāka mainīties pieeja autobūvei un auto tika pielīdzināts kkādai sadzīves tehnikai tad arī īstie, drošie, ilgi kalpojošie autiņi beidzās.
Tā diemžēl ir, ka jaunāko paaudžu auto ir baigi kaprīzie. Un piekļuve daudzām detaļām diezgan apgrūtināta, jo motortelpa ir stipri piebāzta...
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...