liec uzreiz uz baterijām, vēl vairāk ietaupīsi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
liec uzreiz uz baterijām, vēl vairāk ietaupīsi
Izbrauc vienreiz ar sab.transportu un būsi ietaupījis trīs gadiem uz priekšu!
sleepnis rakstīja: Eksperimentāliiem mērķiem nopirku vienu 12V spuldzīti, ar 18 LEDiem. Pievienoju autiņam pie aķīša, ieslēdzu tuvās gaismas salīdzinājumam. Konstatēju , ka tā ir pietiekami spilgta, lai lietotu dienasgaitas lukturiem. Plusi - maz tērē, attiecīgi - pietaupa aķīti, degvielu. Ir doma arī gabarītus uzķīlēt uz LEDiem. Var atstāt ieslēgtas kaut pa nakti drošības dēļ. Kāds ir ko tādu izveicis? Var padalīties.
Tās diodes patērē baigi maz, siltums arī nekāds neizdalās un resurss arī liels. Tikai jautājums kā tu viņas iedabūsi tajos lukturos un vai gaismas ir pietiekoši, spilgtums viņām pašām pietiekošs bet apgaismo tā pašvaki, bet dienasgaitas lukturiem būtu kā reiz. Mājās šitādas tikai uz 220 V sabūvēju virtuves iekārtā virsmu apgaismojumam un kāpņu pakāpienos....pa nakti nemaz neslēdzu ārā.
Uggga rakstīja: www.iauto.lv/...
Šo es lasīju. Tehnoloģijas, tas ir labi, bet vēl jau ir svarīga tehnoloģijas/cena attiecība. Nav izslēgts, ka, kā tur minēja viens no komentētājiem, luktura nomaiņa maksās, braucama šrotmobiļa ar tehnisko, cenu.
Imka - domāju iegremdēt viņas priekšēja buferī, tā lai var ar zagluškām uz tehnisko aiztaisīt ciet, jo viņam jau nebūs nekādu apzīmējumu un gan jau ka pie****sīsies savādāk.
Mani tik daudz neinteresē baisā iespējamā degvielas ekonomija, kā tas, ka vajadzētu palielināties aķīša dzīvotspējai. Jo man ir autonomā krāsniņa ar taimeri, kura ir patīkama fīča bet rij aķīti. Salīdzinoši īsi braucieni un tāpēc, katrs vats zelta vērtē.
Normālas sertificētas HELLAS dienas gaitas lampas un nekāda kolhoza.
Guzis rakstīja: www.tagfahrlicht.de/...
Normālas sertificētas HELLAS dienas gaitas lampas un nekāda kolhoza.
Never man to lapu vaļā.
Nu bet protams, viss jautājums cenā. Pie mums ar var tās lampas kur nopirkt?
vai www.ebay.de Cena protams nav 5Ls, bet tas ir lētāk nekā ielidot uz avārijas izraisītāja statusu ja lietosi nesertificētas lampas un uztaisīsi avāriju.
var nelikt sildītājus. ātri samaksās sodos to, ko būs sataupījis
sleepnis rakstīja:
Guzis rakstīja: www.tagfahrlicht.de/...
Normālas sertificētas HELLAS dienas gaitas lampas un nekāda kolhoza.
Never man to lapu vaļā.
Nu bet protams, viss jautājums cenā. Pie mums ar var tās lampas kur nopirkt?
Pie mums var nopirkt lampiņas,kuru cokols ir kā parastajai,bet stikla kolbas vietā LEDi(der 21W lampiņu vietā).Krāsas dažādas,cena 9Ls(2gab) Autofavorītā pirms gada.
ta kā baltajiem White LED tie spektri ir tādi paši kā dienas gaismai, tad vai nebūs jāliek diezgan stipras 3 vai 5W
HVZ, bet ja noliek blakus ,,parasto' miglinieku un ,,LED" miglinieku, tad no tā led nekas vairāk kā dekoratīvs ļurļaks nav! Skaisti varbūt izskatās, bet ceļu neredzēsi.
Hmm, zvanīju uz Autofavorītu, viņi teica, ka nav viņiem tādas lampiņas, un nekad nav bijušas. Es zvanīju uz Graudu ielu.
sleepnis rakstīja: Hmm, zvanīju uz Autofavorītu, viņi teica, ka nav viņiem tādas lampiņas, un nekad nav bijušas. Es zvanīju uz Graudu ielu.
Muļķības!Pats tieši tur arī pirku,bet pirms gada.
McJanis rakstīja: HVZ, bet ja noliek blakus ,,parasto' miglinieku un ,,LED" miglinieku, tad no tā led nekas vairāk kā dekoratīvs ļurļaks nav! Skaisti varbūt izskatās, bet ceļu neredzēsi.
Protams,jo bez attiecīgas optikas LED spīd izteikti "starveidīgi"(t.i.,no sāna skatoties,to gaismu nemaz neredz.
McJanis rakstīja: HVZ, bet ja noliek blakus ,,parasto' miglinieku un ,,LED" miglinieku, tad no tā led nekas vairāk kā dekoratīvs ļurļaks nav! Skaisti varbūt izskatās, bet ceļu neredzēsi.
Bet mērķis jau arī ir ielikt kā dienasgaitas lukturus nevis migliniekus. Citi redzēs tavus spožos LEDus un viss ok.
Nu tā, pa šiem gadiem situācija ir pamatīgi mainījusies. Jaunie LEDi ir jau gana spoži un ekonomiski vienlaikus. Kā ir situācija šobrīd?
Vai kapeidrāzējam vulgaris ir jēga likt tos dienas gaitas ledus? Aizmugurē gabarītos arī var ielikt tādus. DX (dealextreme) pa lēto steriem var iepirkt dažādus.
kaut kāda jēga jau ir, bet nu jāskatās vai ziemā nesanāk auzas ar to ka jams nav spējīgs atkausēt sniegu/ledu uz luktura !!!
ja nemaldos bija kaut kāds stulbums, ka daudziem auto dienasgaitas lukturi (ļoti novērots uz audi) tādi ir tikai priekšā un aizmugurē nedeg nekas...
Viss pareizi! Neviens CSN punkts neliek kopā ar gaitas lukturiem slēgt gabarītuguņus = gaitas lukturi darbojas vieni paši.
Man tā ir uztaisīts ar visparastākajiem lukturiem - kā sāk strādāt ģenerators, tā ieslēdzas tuvā gaisma un nekādi slēdži nav jāslēdz vai jāgriež. Bet nedeg neviens gabarīts un nedeg paneļa lampas - ar to vien ir ekonomija.
Nu formāli tieši tuvos tāda veidā dedzināt nedrīkst. Ja ir lampa kas marķēta ka RL - dienasgaitas - lūdzu. Un nezinu kuru traucē dienā neapgaismotā auto aizmugure ?? Moš saulesbrilles pie acīm pielipušas, ka auto bez gaismām neredz?
Guzis rakstīja: Nu formāli tieši tuvos tāda veidā dedzināt nedrīkst. Ja ir lampa kas marķēta ka RL - dienasgaitas - lūdzu. Un nezinu kuru traucē dienā neapgaismotā auto aizmugure ?? Moš saulesbrilles pie acīm pielipušas, ka auto bez gaismām neredz?
Skaidrā dienas laikā tas netraucš, bet slidenajos apstākļos, ko nosaukt par vakarā krēslu (kad tā ir un kad tās vēl nau) un migla/nokrišņi kad vēl redzamība ir ok, kad vairs nav - tas paliek aktuāli...
Mijkrēslis ir nepietiekamas redzamības apstākļi un tad jau jāiededz lukturi atbilstoši.
CSL:
14) nepietiekama redzamība — tādi laikapstākļi (migla, lietus, sniegs un tamlīdzīgi apstākļi), kuru dēļ redzamība uz ceļa ir tuvāka par 300 metriem, arī mijkrēslis;
Tā kā 2x diennaktī pilnīgi legāli var slēgt migliniekus kopā ar tuvo gaismu +gabarītiem.
Tātad 24h cikls:
mijkrēslis -> diena(tuvie,miglas vai dg) -> mijkkrēslis(tuvie vai miglas +gab) -> nakts(tikai tuvie +gab)
Kanibaals rakstīja: Mijkrēslis ir nepietiekamas redzamības apstākļi un tad jau jāiededz lukturi atbilstoši.
CSL:
14) nepietiekama redzamība — tādi laikapstākļi (migla, lietus, sniegs un tamlīdzīgi apstākļi), kuru dēļ redzamība uz ceļa ir tuvāka par 300 metriem, arī mijkrēslis;
Tā kā 2x diennaktī pilnīgi legāli var slēgt migliniekus kopā ar tuvo gaismu +gabarītiem.
Tātad 24h cikls:
mijkrēslis -> diena(tuvie,miglas vai dg) -> mijkkrēslis(tuvie vai miglas +gab) -> nakts(tikai tuvie +gab)
Te jau sākās tas slidenums - kad viens vēl redz kilometru, otrs neredz 150 metrus...
Tā arī daru - dienā deg tikai tuvā gaisma, bez gabarītiem, mijkrēslī, lietu utt pagriežu slēdzīti un ieslēdzu gabarītus, naktī pagriežu vēl un slēdzu gaismas, bet vienmēr deg tuvā, ja tik motors griežas. Nekur CSN nav rakstīts ka gaišā dienas laikā būtu jādeg gabarītiem, bet nepietiekamas redzamības apstākļos kopā ar vai atsevišķi ar tuvo, tālo miglas ir jādeg gabarītiem.
LED dienasgaitas lukturi.
Eksperimentāliiem mērķiem nopirku vienu 12V spuldzīti, ar 18 LEDiem. Pievienoju autiņam pie aķīša, ieslēdzu tuvās gaismas salīdzinājumam. Konstatēju , ka tā ir pietiekami spilgta, lai lietotu dienasgaitas lukturiem. Plusi - maz tērē, attiecīgi - pietaupa aķīti, degvielu. Ir doma arī gabarītus uzķīlēt uz LEDiem. Var atstāt ieslēgtas kaut pa nakti drošības dēļ. Kāds ir ko tādu izveicis? Var padalīties.