Audi e-tron saimes virsotnē nostājas RS e-tron GT performance – vēl jaudīgāks, dinamiskāks un modernākas konstrukcijas modelis, kas Vācijas tirgū maksās nedaudz vairāk par 160 000 eiro.
Audi RS e-tron GT performance dzinējspēks ir divu elektromotoru tandēms — priekšējās ass riteņus darbina spēkstacija ar jaudu 252 kW (342 ZS), bet jaunizstrādāts 415 kW (564 ZS) motors atbild par aizmugurējās ass riteņu griešanu. Abi jaunās konstrukcijas un par 10 kg vieglākie motori nodrošina pilnpiedziņu un iespaidīgu jaudu, sasniedzot līdz pat 680 kW (925 ZS) Launch Control ātrā starta režīmā.
Komplektu papildina 105 kWh akumulators ar uzlabotu šūnu ķīmiju, dzese un apsildes sistēmu, kas piedāvā lielāku jaudu un augstāku uzlādes efektivitāti. Uzlabota arī ātrās uzlādes funkcija, kas pie ideāliem apstākļiem ļauj uzlādēt akumulatoru no 10% līdz 80% tikai 18 minūtēs, pateicoties maksimālajai uzlādes jaudai, kas tagad sasniedz 350 kW (par aptuveni 50 kW vairāk). Mājas uzlādei automašīna aprīkota ar pieslēgvietām abās pusēs, ātrās uzlādes pieslēgums jāmeklē labajā pusē.
Tehniskie dati rāda, ka RS e-tron GT performance 100 km/h sasniedz 2,5 sekundēs (ar Launch Control), maksimālais ātrums ir 250 km/h, bet sniedzamība – 533 – 592 km.
Vizuālajam tēlam un funkcionalitātei Audi piedāvā 20 un 21 collu riteņus, jauno Bedford Green krāsojumu, oglekļa šķiedras (3750 eiro) vai stikla jumtu ar elektrohromatisko pārklājumu (3100 eiro), 18 pozīcijās elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus, bagāžas nodalījumus aizmugurē/priekšā (350/85 litri), digitālo mērinstrumentu ciparnīcas uz balta fona pēc 1994. gada Audi RS 2 Avant parauga.
Cena par Audi RS e-tron GT performance Vācijā sākas no atzīmes 160 500 eiro.
Tā tur ir ar tiem cipariem, aktuālajiem