Kā šo ierīci var notestēt vai tā strādā vai nestrādā vai strādā daļēji.
Cik noprotu diagnostikā uzrādīs tikai tad kļūdu, ja nestrādās vispār. Vai drīkst viņu atvienot un mēģināt pabraukt, lai justu atšķirību vai arī tam nav nozīmes.
cezars2 rakstīja: Kā šo ierīci var notestēt vai tā strādā vai nestrādā vai strādā daļēji.
Cik noprotu diagnostikā uzrādīs tikai tad kļūdu, ja nestrādās vispār. Vai drīkst viņu atvienot un mēģināt pabraukt, lai justu atšķirību vai arī tam nav nozīmes.
atvienot drīkst, pabraukāt var, parasti jau dzinējs neceļ virs kaut kādiem apgriezieniem...
ja daļēji strādā, tātad nestrādā - un ir jāmaina nost.
vēl vienīģais kā dzinēja kompis šo pievienošanu atvienošanu reģistrē - paliekošas kļūdas veidā, kura jānomdzēš, vai pats visu sakārto pieslēdzot atpakaļ veco vai jauno masas mērīāju...
Toyotām arī saka ka ir vērts mēģīnāt patīrīt jamos verķus. Un šķiet ka aºī manuāļos bija aprakstīta testu metadoloģija kaut kādiem konkrētiem TOYOTAs Denso sensoriem !!!
Meklētājā ierkasti MAF cleaning --> un skaties pamācības līdz nejēgai (kaut kad gribeju savam auto to MAF sensoru tīrīt- bet pārgribēju)
P.S. daudzi "Dari pats" profiņi ir sapi**uši esošos (labus) Gaisa masas mērītājus un jauns tāds devējs Toijotai maksā ne-lēti Tipa-profilaksei iztīrīšu- a reāli ieberziens
Meklētājā ierkasti MAF cleaning --> un skaties pamācības līdz nejēgai (kaut kad gribeju savam auto to MAF sensoru tīrīt- bet pārgribēju)
P.S. daudzi "Dari pats" profiņi ir sapi**uši esošos (labus) Gaisa masas mērītājus un jauns tāds devējs Toijotai maksā ne-lēti Tipa-profilaksei iztīrīšu- a reāli ieberziens
Ne nu liecies mierā - ar elektroniku vispār ir tā - ja tas nav saplīsis, tad nevajag mēģināt to remontēt !!!
Ja cilvis ir pārliecināts par to ka MAF gļuko vai ir beigts - tad attiecīgi uz priekšu.
Problema varētu būt eļļojamā gaisa filtrā, kurš steigas dēļ netika pienācīgi sagatavots un nedaudz eļļu padzina sensora virzienā - respektīvi arī uz gofras sieniņām bija eļļa. Bet citādi baigās izmaiņas nejūtu. Ir doma patīrīt ar šādu tīrītāju - moš kāds ir saskāries: www.crcindustries.com/...
Šodien tīrīšanas līdzeklis tika iegādāts un sensors notīrīts uz aci nevaretu teikt, ka būtu bijis dikti netīrs, bet pēc tīrīšanas pilnīgi noteikti kļuva tīrāks. Nu autiņš itkā liekas nedaudz asāks, atsaucīgāks - paskatīsies kā būs ar patēriņu. Jebkura gadijuma pasakums neko sliktak nepadarija, taka pas simbolisku samaksu par tirisanas lidzekli ir nodarbe kadam svetdienas vakaram
cezars2 rakstīja: Problema varētu būt eļļojamā gaisa filtrā, kurš steigas dēļ netika pienācīgi sagatavots un nedaudz eļļu padzina sensora virzienā. Ir doma patīrīt ar šādu tīrītāju - moš kāds ir saskāries: www.crcindustries.com/...
Drūmā ķīmijas industrijas, katram sensoram savs klīneris .
Man darbā arī vesels plaukts ar klīneriem un eļļotājiem visādām dzīves situācijām, brīžiem jau zb mehus instruēt kad kur kurš ir jālieto.
dezars2 - kādas atsauksmes pēc MAF iz-tīrīšanas ? Kā auto tagad uzvedās?
cezars2 rakstīja: Šodien tīrīšanas līdzeklis tika iegādāts un sensors notīrīts uz aci nevaretu teikt, ka būtu bijis dikti netīrs, bet pēc tīrīšanas pilnīgi noteikti kļuva tīrāks. Nu autiņš itkā liekas nedaudz asāks, atsaucīgāks - paskatīsies kā būs ar patēriņu. Jebkura gadijuma pasakums neko sliktak nepadarija, taka pas simbolisku samaksu par tirisanas lidzekli ir nodarbe kadam svetdienas vakaram
Autiņš uzvedās ļoti labi arī pirms tīrīšanas itkā nekā traka nebija. Motors 2,5 V6 tamdēļ īpašu kautkādu jaudas pieaugumu īpaši nejūtu, bet pie maziem apgriezieniem ir tāds kā atsaucīgāks, tas motors nekā iepriekš. Ir aizdoma, ka degvielas patēriņš ir sarucis vismaz pec kompja, bet precizāk varēs pateikt, kad busu paris bakas izbraucis. Starpcitu kautkur lasiju, ka ieteicams pēc šīs operācijas veikšanas atvienot aķi. lai mašīnas kompis pa jaunu adoptējas. Tā arī izdarīju. Tākā kopumā sliktāk pilnīgi noteikti nav - škiet, ka labāk reaģē pie zemākiem apgriezieniem un varētu būt kautkur 1-2 l ekonomija uz simtu, bet to droši vel nevaru apgalvot. Jebkura gadijuma sliktak nav, bet tā aplipis, kā norādītājā adresē man nebija, lai gan man ir tas variants ar diviem termoelementiem vai kā tos sauc. Cik ir lasīts ar kautkādu otiņu gan neieteiktu tur neko aiztikt. Baloniņš ir zem spiediena un ar vairakiem piegajieniem ļoti labi notīra elementus.
cezars2 rakstīja: Autiņš uzvedās ļoti labi arī pirms tīrīšanas itkā nekā traka nebija. Motors 2,5 V6 tamdēļ īpašu kautkādu jaudas pieaugumu īpaši nejūtu, bet pie maziem apgriezieniem ir tāds kā atsaucīgāks, tas motors nekā iepriekš. Ir aizdoma, ka degvielas patēriņš ir sarucis vismaz pec kompja, bet precizāk varēs pateikt, kad busu paris bakas izbraucis. Starpcitu kautkur lasiju, ka ieteicams pēc šīs operācijas veikšanas atvienot aķi. lai mašīnas kompis pa jaunu adoptējas. Tā arī izdarīju. Tākā kopumā sliktāk pilnīgi noteikti nav - škiet, ka labāk reaģē pie zemākiem apgriezieniem un varētu būt kautkur 1-2 l ekonomija uz simtu, bet to droši vel nevaru apgalvot. Jebkura gadijuma sliktak nav, bet tā aplipis, kā norādītājā adresē man nebija, lai gan man ir tas variants ar diviem termoelementiem vai kā tos sauc. Cik ir lasīts ar kautkādu otiņu gan neieteiktu tur neko aiztikt. Baloniņš ir zem spiediena un ar vairakiem piegajieniem ļoti labi notīra elementus.
Gaisa masas mērītājs
Kā šo ierīci var notestēt vai tā strādā vai nestrādā vai strādā daļēji.
Cik noprotu diagnostikā uzrādīs tikai tad kļūdu, ja nestrādās vispār. Vai drīkst viņu atvienot un mēģināt pabraukt, lai justu atšķirību vai arī tam nav nozīmes.