MAN kravas automobiļu tirdzniecības rādītāji Latvijā šī gada pirmajā pusgadā pieauguši par gandrīz 100%. Avar Auto – oficiālajam MAN Truck & Bus AG pārstāvim Latvijā - šis ir bijis labākais pusgads savā pastāvēšanas vēsturē. Nozīmīgi, ka par 27% ir pieaudzis pieprasījums pēc jaunas un mazlietotas tehnikas mežsaimniecības nozarē.
“Klienti ir pārliecinājušies par vācu kvalitāti un tāpēc arvien vairāk dod priekšroku MAN kravas automobiļiem un to sniegtajām priekšrocībām - zems vidējais degvielas patēriņš, ekspluatācijas izmaksas, komfortabla un plaša kabīne, kas ir viena no lielākajām savā segmentā, individuāli risinājumi atbilstoši katra klienta darba specifikai un ātri piegādes termiņi. Tāpat mūsu klienti atzinīgi novērtē efektīvas un drošas braukšanas apmācības, kuras viņi saņem bez maksas pie jauna auto nodošanas”, norāda SIA “Avar Auto” pārdošanas nodaļas vadītājs Sarmis Paškevics.
Attiecībā par nākotnes prognozēm „Avar Auto“ ir piesardzīgs, tomēr nākotnē sagaida pieaugošu patērētāju interesi. Īpaši pateicoties jaunajam MAN mikroautobusam TGE, kurš pieejams vairākās versijās - kā pašizgāzējs, šasija ar vienu kabīni vai dubultkabīni, komfortabls autobuss pasažieru pārvadāšanai, kravas furgons un citā aprīkojumā. Jaunais mikroautobuss ir izstrādāts, ņemot vērā MAN Truck & Bus korporācijas vairāk nekā 100 gadus ilgo pieredzi kravas automobiļu ražošanā, tāpēc bāzes versijā, tāpat kā MAN kravas automobiļiem, jau ir iekļauts avārijas bremzēšanas asistents. Turpretī garantijas remonta laikā MAN autorizētais servisa centrs “Avar Auto” piedāvās maiņas auto.
“Svarīgs posms, kuru ikviens klients izvērtē, iegādājoties jaunu auto, ir pēcpārdošana un profesionāla apkalpošana, šajā ziņā Avar Auto tagad var lepoties ar vienu no jaunākajiem un modernākajiem servisa centriem Baltijā, kurš ir atvērts apmeklētājiem arī brīvdienās”, informē SIA “Avar Auto” pēcpārdošanas nodaļas vadītājs Varis Veinbergs, “MAN Truck & Bus koncerns strauji attīstītās un nesen izveidotā MAN digitālā “Service Care” sistēma ļauj ērti un attālināti, no jebkuras vietas pasaulē, sekot līdzi sava kravas automobiļa gaitām, degvielas patēriņam, plānotajām apkopēm, šofera braukšanas paradumiem un nepieciešamības gadījumā atrast tuvāko MAN autorizēto servisa centru.”
Jo konkurenti Volvo sāka reāli haltūrēt, ne velti nes zaudējumus. Vajadzēja trakus atdot kopā ar vieglajiem auto - ķīniešiem.
Reāli piemēri par jaunajiem Volvo FH.
17 000 nobraukums, un tiek mainīts radiators un webasto, 100 000 ( trakiem tas ir mazs nobraukums) problēmas ar elektriku.
cits auto - 25 000 nobraukums, problēmas ar kārbu...
Bet par salona kvalitāti, kur trešdaļai jauno Volvo jau gada laikā salūzt augšējais guļamplaukts, paklusēsim.
...
Tāpēc cilvēki pāriet uz citiem auto, piemēram minēto MAN.
Daudziem šoferiem patīk Reno Magnum, jo kā paši saka - no tā var dirst nekāpjot no auto ārā.