Latvijas tirgū popularitāti guvušais SUV Dacia Duster sasniedza ļoti labus pārdošanas rezultātus pirmajos septiņos mēnešos* no jaunā modeļa laišanas tirgū, t. i., no šī gada 26. marta.
Dacia Duster saglabā savas spēcīgās pozīcijas Latvijas auto tirgū un ir guvis plašu atpazīstamību. Latvijā visbiežāk izvēlētā jaunā Duster versija bija Extreme, kas veido 69 % no pārdošanas apjoma (laikposmā no šī gada 26. marta līdz 30. oktobrim). Tai seko Journey versija, kas veido 22 % no pārdošanas apjoma. Šīs divas versijas kopā veido vairāk nekā 91 % no jaunā Duster pārdošanas apjoma, tādējādi apliecinot, ka klienti dod priekšroku augstākiem aprīkojuma līmeņiem.
Visbiežāk izvēlētās dzinēju versijas un krāsas
Jaunā Duster bieži izvēlētā dzinēja versija ir ECO-G ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu, kas veido 34 % no pārdošanas apjoma. Katrs piektais klients izvēlējās modeli ar Hybrid 140 piedziņu, kas kopā ir 21 % no pasūtītajiem auto, apliecinot pastiprinātu interesi par ekoloģiskākiem risinājumiem.
Krāsu ziņā klienti visbiežāk izvēlas Dacia Duster modeļus Cedar Green un Schiste Grey krāsās, kuri veido attiecīgi 24 % un 26 % no visiem pārdotajiem auto, uzsverot Duster universālo un eleganto raksturu.
Jauno Duster ar pilnpiedziņu izvēlējās 36 % no klientiem, kas apliecina, ka auto atzinīgi novērtē arī tie cilvēki, kam svarīga ir automašīnas funkcionalitāte un daudzpusība.
Jaunais Dacia Duster atbilstoši zīmola filozofijai ir ietilpīgs, robusts un praktisks, ar pārbaudītām tehnoloģijām aprīkots auto, padarot to par uzticamu ceļabiedru. Tam ir viss nepieciešamais, turklāt tas izskatās lieliski. Tāpēc tas joprojām ir starp individuālo klientu visbiežāk izvēlētajiem SUV Latvijas tirgū.
* Rezultāti par laika posmu no šī gada 26. marta līdz oktobra beigām.
Manuprāt Hybrid izvēlas tāpēc, ka tas vienīgais ar automātisko kārbu, nevis tāpēc ka zaļi domā