Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Decembra sākumā būs iespēja iepazīties ar jauno Land Rover Discovery (+ foto) 4

 
30.novembris 2016 14:30

Tikai no 5. līdz 11. decembrim būs iespējams apskatīt jauno Land Rover Discovery, kurš tirdzniecībā nonāks 2017. gada martā.

Jaunais Discovery pārdefinē lielo SUV koncepciju. Land Rover dizaineru un inženieru komandas radījušas apvērsumu Discovery formulā, izstrādājot ļoti kārotu, pievilcīgi veidotu un ārkārtīgi vispusīgu automobili. Rezultātā iegūts pasaulē vislabākais ģimenes SUV.

LAND ROVER DISCOVERY
Jaunais Discovery ir ārkārtīgi pieprasīts automobilis, kas aprīkots ar nepārspējamām tehnoloģiskajām iespējām. Tas jau no paša sākuma ir veidots ar domu dot Land Rover klientiem iespēju izdzīvot tādu dzīves stilu, pēc kura viņi tiecas. Rezultātā ir radīts labākais ģimenes apvidus auto pasaulē.

• Jaunais Land Rover Discovery ir pilnizmēra trīs sēdekļu rindu septiņu sēdvietu apvidus auto ar nepārspējamu veiktspēju un daudzpusību.
• Tas iemieso Land Rover braukšanas īpašības, kas nojauc robežas, apvieno britu iekārojamību un neapstādināmu piedzīvojumu kāri.

Jaunais Discovery iemieso Land Rover bezceļu spējas apvienojumā ar britu iekārojamību un neapturamu piedzīvojumu kāri. Tas ir autentisks trīs sēdekļu rindu septiņu sēdvietu krosovers ar nepārspējamām iespējām un pielāgojamību.

Atjautīgi risinājumi ikdienas funkciju paveikšanai ir Discovery pamatā jau 27 gadus. Jaunais Discovery iezīmē pāreju no zobratiem uz ciparu kodiem ar vairāk nekā 1,2 miljoniem klientu, kas pavada mūs automobiļu ražošanas piedzīvojumā.

Piektās paaudzes modelis ieguvis Land Rover spēcīgo, drošo un pilnizmēra apvidus auto arhitektūru, braukšanas komfortu un nepārspējamo pielāgojamību.

Jaunais Discovery ir ienācis digitālajā laikmetā. Atjautīgas tehnoloģijas pasargā jūsu ģimeni, nodrošina savienojamības iespējas, un sniedz pārliecību uz jebkāda ceļa seguma, jebkādā apvidū un visos laika apstākļos, rūpējoties par to, lai jūs sasniegtu savu galamērķi.

Gerijs Makgoverns, Land Rover galvenais dizaineris teica: “Jaunais Discovery nosaka jaunu lielo apvidus auto definīciju. Land Rover dizaina un inženieru komandas ir veikušas apvērsumu Discovery DNS, lai radītu iekārojamu, ārkārtīgi funkcionālu un ļoti spējīgu premium apvidus auto. Mēs patiesi ticam, ka rezultātā esam ieguvuši radikāli atšķirīgu dizainu, kas ļaus Discovery modeļu saimei piesaistīt jaunu, daudz plašāku klientu loku.”

Revolucionārs dizains
Jaunā Discovery pirmssākumi meklējami Discovery Vision koncepcijā, kas noteiks nākotnes Discovery modeļu ģimenes attīstības virzienu un tika atrādīta Ņujorkas Auto izstādē 2014. gadā – tā iezīmē radikālu Land Rover koncepcijas maiņu, lai kļūtu par funkcionālāko apvidus auto. Revolucionārais dizains piešķir Discovery dinamisku ārieni un elegantas virsmas, kā arī precīzi veidotas detaļas, kas piesaista klientu emocionālā līmenī.

Galvenais Land Rover dizaineris Gerijs Makgoverns atklāja: “Dizains rada emocionālu saikni starp mūsu klientiem un automobiļiem. Mūsu skaidrā dizaina stratēģija nozīmē, ka mūsu automobiļi ir nekavējoties atpazīstami un atrāda tās Land Rover vērtības, kuras mūsu klienti ir iemīlējuši. Jaunā Discovery perfektais izmērs un proporcijas, kā arī elegantās virsmas un precīzās detaļas lieliski saskan ar inženiertehnisko pārākumu, radot premium apvidus auto, kas uzrunā šodienas pircēju.”

Discovery modeļu saime vienmēr ir bijusi apveltīta ar piedzīvojumu garu, un jaunais modelis ir dramatiska Discovery 27 gadu ilgās vēstures jaunākā interpretācija un praktiskuma DNS, kā arī eleganta dizaina iemiesojums, kas godina iepriekšējos modeļus, bet nav to koncepciju ierobežots.

Labi pazīstamās dizaina iezīmes ietver izcelto jumta līniju kas raksturo katru no četrām iepriekšējām Discovery paaudzēm un nodrošina elegantu risinājumu praktiskām vajadzībām. Paaugstinātais profils optimizē vietu trešajā pasažieru rindā sēdošo galvām. Tas arī nodrošina Discovery izslavēto “stadiona” sēdvietu konfigurāciju, kas nozīmē, ka katra nākamā sēdekļu rinda ir izvietota augstāk nekā priekšā esošā, ļaujot katrā no sēdvietām justies kā “labākajā krēslā mājās”.

Land Rover dizains un inženiertehniskie risinājumi nodrošina to, ka jaunais Discovery spēj uzņemt septiņus pieaugušos apvidus auto salonā, kas ir mazāk nekā piecus metrus garš (4 970mm). Izmēru ziņā tuvākie konkurenti spēj nodrošināt 5+2 sēdvietas, savukārt jaunais Discovery ir radīts tā, lai praktiski visiem pieaugušajiem būtu ērti izmantot arī trešās rindas sēdekļus, kas nozīmē ārkārtīgi funkcionālu interjeru. Abas trešās rindas sēdvietas aprīkotas ar ISOFIX stiprinājumiem (kopā pieci), lai ģimenēm būtu iespēja novietot bērnu sēdekļus visatbilstošākajās vietās, lai arī kurp tās dotos.

Jaunā Discovery interjers turpina Discovery Sport aizsākto dizaina revolūciju, kas ir ļāvusi klientiem izvēlēties no plaša premium materiālu klāsta, ieskaitot luksus Vindzoras (Windsor) ādas apdari un dabīgā ozolkoka uzlikas.
Limitētās ‘pirmā sērijas’ modeļi atspoguļo labāko no jaunā Discovery. Tikai 2 400 eksemplāri tiks piegādāti visā pasaulē ar tādām ekskluzīvām detaļām, kā unikāliem gravējumiem alumīnija durvju un priekšējā paneļa apdarē, unikālām emblēmām, ekstravagantu krāsu paleti un plašu standartaprīkojumu.

Papildaprīkojumā pieejamā dinamiskā dizaina pakete piešķir jaunajam Discovery vēl lielāku funkcionalitāti, ārkārtīgi spēcīgu ārieni gan eksterjerā, gan salonā ar tādām detaļām kā, kontrastējošu jumtu, atlētiskiem priekšējiem un aizmugurējiem bamperiem, luksus ādas apdari un sporta stūri un pedāļiem.

Risinājumi visām mūsdienu ģimenes paaudzēm
Jaunais Discovery ir pirmais automobilis pasaulē ar inteliģento sēdekļu nolaišanas tehnoloģiju, kas ļauj klientiem pielāgot otrās un trešās rindas sēdekļus ar minimālu piepūli, izmantojot automobiļa aizmugurē, centrālajā skārienjutīgajā ekrānā izvietoto vadību vai pat ar viedtālruņa palīdzību, kas ir daļa no InControl Touch

Pro aprīkojuma.
Inovatīvā funkcija ļauj automobiļa īpašniekiem pielāgot sēdekļus, pat atrodoties veikalā, stāvot rindā, lai samaksātu par kādu lielu iegādātu priekšmetu, tādējādi pārliecinoties, ka to būs iespējams ievietot automobilī.
Visās trīs rindās sēdekļi ir pieejami ar apsildi – savukārt pirmajā un otrajā ar apsildi un ventilāciju – bet vadītāja un priekšējā pasažiera sēdeklim ir pieejama arī masāžas funkcija, kas nodrošinās optimālu komfortu garos pārbraucienos.


Lai pilnībā izbaudītu jaunā Discovery ietilpīgo interjeru, tas aprīkots ar vēl kādu pārdomātu Land Rover inovāciju. Auto Access Height tehnoloģija samazina automobiļa klīrensu par 40mm, pasažieriem gatavojoties izkāp.

Līdzās plašajām un funkcionālajām sēdvietu iespējām, vēl viena jaunā Discovery nepārspējamās pielāgojamības detaļa ir Land Rover InControl Touch Pro informācijas un izklaides sistēma. Intuitīvajā tehnoloģijā iekļauts liels 10 collu skārienjutīgais ekrāns, kas izvietots viduskonsoles augšdaļā, kas ļāvis Land Rover dizaineriem samazināt slēdžu skaitu viduskonsolē par trešdaļu, nodrošinot skaidru un tīru izskatu.

Svaigā grafika un viegli saprotamās izvēlnes apvieno sevī jaunākās navigācijas un izklaides tehnoloģijas, ieskaitot navigāciju līdz norādītajam galamērķim, kas spēj dalīties ar norādēm arī ar savienoto viedtālruni, kas var palīdzēt klientiem nonākt galamērķī arī pēc izkāpšanas no automobiļa. Nemanāma savienojamība ar iOS un Android operētājsistēmām papildināta ar 14 skaļruņu Meridian digitālo skaņas sistēmu ar papildu zemo frekvenču skaļruni un 3G WiFi, lai nodrošinātu nepārspējamu skaņas baudīšanas pieredzi, gan straumējot mūziku tiešsaistē, gan atskaņojot to pa tiešo no savienotās ierīces.

Līdz pat sešām 12V uzlādes ligzdām nodrošina to, ka jaunais Discovery ir perfekti aprīkots, lai tiktu galā ar lielākās ģimenes locekļu daļas prasībām, bet līdz pat septiņām USB pieslēgvietām (līdz deviņām, ja aprīkots ar aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēmu) ļaus vienlaikus pasažieriem visās sēdekļu rindās uzlādēt savus viedtālruņus un planšetes.

Vēl viena tehnoloģija aktīvām ģimenēm ir Land Rover progresīvā Activity Key aproce, kas ļauj klientiem sportot un nodarboties ar aktīviem hobijiem, nenēsājot līdzi ierasto aizdedzes atslēgu. Pieskaroties ar ūdens izturīgo Activity Key pie ‘D’ burta uz Discovery emblēmas uz automobiļa bagāžas nodalījuma vāka, tiek automātiski aizslēgts automobilis un deaktivizēta parastā atslēga, ko droši var atstāt arī automobiļa salonā. Tagad klienti var droši doties skriet, peldēt, braukt ar divriteni, neuztraucoties par sava automobiļa drošību.

Atkarība no bagāžas uzglabāšanas risinājumiem
Katrā savas attīstības posmā Land Rover veidoja jauno Discovery, ņemot vērā savu klientu vajadzības. Tas ir acīmredzams, ja paskatāties uz automobiļa salonu. Land Rover dizaina un inženieru komandas ir atkarīgas no bagāžas uzglabāšanas nodalījumiem, kas ir novedis pie tā, ka jums pieejamas ārkārtīgi plašas un ērtas bagāžas uzglabāšanas iespējas, kas pilnībā spēs apmierināt mūsdienu ģimeņu vajadzības, aprīkojumā pieejami:
• Slēpti plaukti viduskonsolē, kur ievietot iPad vai pāri divu litru dzērienu pudeļu.
• Centrālā elkoņbalsta nodalījums ir pietiekami liels, lai tajā ievietotu piecus iPad ar paliktni, kas aprīkots ar eņģēm un var tikt grozīts 180 grādos, lai to varētu izmantot kā elkoņbalstu arī atvērtu.
• Paslēpts nelielu priekšmetu nodalījums aiz nolaižamā klimata kontroles paneļa
• Iebūvēts ar pieskārienu vadāms “iepirkumu maisiņu āķis” priekšējā pasažiera kāju zonā.

Pūles, kas pieliktas jaunā Discovery pirmklasīgo interjera uzglabāšanas nodalījumu izveidē, atspoguļojas arī bagāžas nodalījumā. Premium apvidus auto aprīkots ar līdz pat 2 500 litru lielu bagāžas nodalījumu, vai līdz pat 1 231 litru nodalījumu aiz otrās sēdekļu rindas, kā arī jaunais elektriskais iekšējais bagāžas nodalījuma vāks sniedz funkcionalitāti, kas ir Discovery emblēmas cienīga.
Paceltā stāvoklī nolaižamais panelis uz iekraušanas malas darbojas kā praktisks kravas telpas norobežotājs, savukārt to nolaižot, 285 mm garā sekcija var tikt izmantota kā sols sēdēšanai vai dubļainu apavu pārvilkšanai, un tas viss zem viendaļīgā bagāžas nodalījuma vāka veidota jumta. Šī vienkāršā iekārta funkcionāli kopē horizontāli dalāma bagāžas nodalījuma vāka iespējas, ar kuru bija aprīkoti iepriekšējās paaudzes Discovery.


Komforts un veiktspēja
Jaunais Discovery saglabā izslavētās Land Rover bezceļu spējas, pateicoties lieliskajai ģeometrijai un progresīvajām tehnoloģijām, turklāt apvienotas ar uzlabotām iespējām ikdienas lietošanā.
Automobiļa klīrenss ir 283mm (līdz 43mm), bet maksimālais iegrimes dziļums ir 900mm (palielinājums par 200mm), kas Discovery ierindo atsevišķā klasē, nodrošinot nepārspējamu pašpārliecību bezceļa apstākļos arī applūdušā apvidū.

Plašais bezceļu braukšanas tehnoloģiju klāsts nodrošina jaunā Discovery nepārspējamo spēju pārvietoties pa jebkādu segumu, turklāt šādas priekšrocības ļaujot baudīt pat nepieredzējušiem vadītājiem. Land Rover vairāku režīmu Terrain Response 2 sistēma optimizē dažādus iestatījumus, sākot no akseleratora jutības līdz pārnesumu maiņas īpašībām, lai pielāgotos braukšanas apstākļiem, vienkārši pagriežot apaļo slēdzi – turklāt iespējams pat izvēlēties automātiskos iestatījumus tiem vadītājiem, kuri nav pārliecināti par labāko izvēli.

Īpaši izaicinošā apvidū, All-Terrain Progress Control (ATPC) sistēma var tikt ieprogrammēta tā, lai tā autonomi uztur piemērotu ātrumu, ko izvēlējies vadītājs. Atjautīgā tehnoloģija ļauj vadītājam koncentrēties tikai uz stūrēšanu, apbraucot šķēršļus, bez nepieciešamības novērsties uz akseleratora vai bremžu pedāļa izmantošanas, kā arī to iespējams izmantot no nekustīga stāvokļa, uzsākot braukt pa slidenu virsmu.

Veiktspēja uz ceļa ir uzlabota, pateicoties Land Rover pierādītajai vieglajai un izturīgajai alumīnija monokoka arhitektūrai, kas palīdzējusi ietaupīt 480 kg svara, salīdzinot ar tērauda veida rāmi. Land Rover progresīvā integrēto savienojumu aizmugurējā piekare nodrošina pārsteidzošas vadāmības īpašības, nepasliktinot satriecošo braukšanas komfortu, kas ir bijis veiksmīgās Discovery modeļu saimes visu paaudžu pamatā.
Land Rover plaši pazīstamā augstā sēdpozīcija ļauj klientiem izbaudīt jaunā Discovery uzlaboto spēju robežas pilnīgā pārliecībā neatkarīgi no ceļa vai laika apstākļiem, nodrošinot izcilu redzamību vienmēr.

Šī pārliecība stiepjas arī piekabes vilktspējā, kas ir bijusi katras Discovery paaudzes stiprā puse, jo jau pie pirmās paaudzes atklāšanas 1989. gadā automobilis spēja pavilkt vilcienu. Ar maksimālo vilktspēju 3 500kg (3 720kg ASV), kas ir labākais rādītājs savā klasē, Land Rover ir spējis izveidot atjautīgu tehnoloģiju, kas nodrošina vēl pieejamāku Discovery vilktspēju kā jebkad.

Progresīvais piekabes vilkšanas asistents ir atjautīgs risinājums, kas ļauj vadītājam viegli veikt potenciāli sarežģītus manevrus atpakaļgaitā ar piekabi, treileri vai zirgu piekabi.

Pat nepieredzējuši vadītāji varēs noparkoties, izmantojot šo atjautīgo sistēmu, kas parūpēsies par mānīgo stūrēšanu pretējā virzienā, kas nepieciešama piekabes novietošanai pareizajā pozīcijā, braucot atpakaļgaitā. Vadītājs var vienkārši novietot piekabi izvēlētajā vietā, izmantojot apaļo slēdzi, izvēloties Terrain Response 2 sistēmā nepieciešamo iestatījumu. Lai padarītu šo procesu vēl vienkāršāku, atpakaļskata kameras attēlā priekšējā skārienjutīgajā displejā tiek parādītas virziena līnijas, kas pilnībā novērsīs uztraukumu citādāk tik sarežģītā uzdevuma veikšanas laikā.

Efektivitāte bez piepūles
Jauno Discovery darbina Land Rover efektīvo četru un sešu cilindru benzīna un dīzeļdzinēju klāsts, kas apvienoti ar vienmērīgo un atsaucīgo ZF astoņu pārnesumu automātisko transmisiju. Klāstā pieejami:
• Godalgotais, jaunais 180ZS 2,0 litru Ingenium četru cilindru Td4 dīzeļdzinējs, kas ir ekonomiskākais visā klāstā un nodrošina 5,0l/100km degvielas patēriņu ar CO2 izmešu rādītāju sākot ar 159g/km* – kas ir par 22 procentiem mazāk nekā ekvivalentam modelim iepriekšējā paaudzē.

• Jaudīgākais divu turbīnu Sd4 Ingenium četru cilindru dīzeļdzinējs ar 240ZS jaudu un iespaidīgu 500Nm griezes momentu un degvielas patēriņu 5,3l/100km, un CO2 izmešu rādītāju sākot ar 165g/km.
• Sešu cilindru dīzeļdzinēji sākas ar 258ZS Td6 ar 600Nm griezes momentu īpaši lielai jaudai, vilktspējai un efektivitātei.
• Klientiem, kuri labāk vēlas benzīna dzinēju, Land Rover klāstā pieejams progresīvais 340ZS 3,0 litru V6 benzīna dzinējs ar kompresoru Si6, kas attīsta 450Nm griezes momentu, nepiespiesti demonstrējot savu veiktspēju un iespējas.

Tikai no 5. līdz 11. decembrim būs iespējams apskatīt jauno Land Rover Discovery, kurš tirdzniecībā nonāks 2017. gada martā.

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 1.decembris 2016 13:40
1 0 Atbildēt

Izskatās iespaidīgi. Tāda ūdensspēja, kāda redzama vienā no attēliem, būtu visai derīga Rīgas ielās pēc lietus.

LMT 30.novembris 2016 15:16
1 0 Atbildēt

Nelasīju, bet labs!

aigi 30.novembris 2016 15:17
1 0 Atbildēt

Jā šis ir smuks.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 4

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 20

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti