Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

"Audi Prologue Avant" visā krāšņumā (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 25.februāris 2015 11:53

"Audi" pārstājis slēpt Ženēvas izstādei gatavotā koncepta "Audi Prologue Avant" izskatu un publicējis četrvietīgā universāla attēlus internetā.

Foto: Publicitātes foto

Koncepts, ko vācu mediji dēvē par A9 priekšvēstnesi, ir 5,11 m garš, 1,97 m plats un 1,4 m augsts. Riteņu bāze – 3,04 m. Ja "Prologue Avant" salīdzina ar "Audi" pašlaik lielāko universālu, kas izgatavots uz "A6" bāzes, koncepts ir par 167 mm garāks, 96 mm platāks un 61 mm zemāks. Riteņu bāzes garums – 128 mm par labu konceptam.

Foto: Publicitātes foto

"Prologue Avant" komplektēts ar matricu lukturiem, trīsdimensionālajiem aizmugures lukturiem, 22 collu riteņu diskiem, kas ieauti 285/30 riepās un jaudīgām bremzēm, kuru sastāvā kompozītmateriālu diski ar 20 collu izmēru.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā arī pneimatiskā piekare, bezvadu akumulatoru uzlādēšanas funkcija un aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma, kas līdz pat 5 grādu leņķim pagriež riteņus pretējā virzienā, ja automobilis pārvietojas nelielā ātrumā un tajā pašā virzienā, ja tas brauc ātri.

Foto: Publicitātes foto

Aizmugures pasažieru vajadzībām kalpo priekšējo sēdekļu atzveltnēs iemontēti skārienjutīgi ekrāni un OLED displejs viduskonsolē. Skārienjutīgs ekrāns paredzēts arī priekšējam pasažieriem, tātad "A9/Prologue Avant" ar digitālo tehnoloģiju palīdzību savā starpā var komunicēt visi trīs pasažieri un arī vadītājs, „piespēlējot” viens otra monitoram karšu materiālu vai kādu citu noderīgu informāciju.

Foto: Publicitātes foto

Koncepta dzinējspēks ir dīzeļa/elektromotora tandēms ar kopējo jaudu 455 ZS, kas uz 100 km patērē vidēji 1,6 litrus degvielas. Degvielas patēriņa rādītājus ietekmē arī tas, ka 54 kilometrus "Prologue Avant" spēj nobraukt tikai ar elektrību. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h koncepts sasniedz 5,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Zināms, ka šāds hibrīddzinējs tiks izmantots topošajam jaunās paaudzes "Q7" modelim, tikai šajā gadījumā tas attīstīs 373 ZS jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 1,6 litrus degvielas.

Foto: Publicitātes foto

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 25.februāris 2015 13:02
4 4 Atbildēt

Pārāk jau nu pārāk kosmisks tas braucamais uztaisīts. Kas par daudz - tas par skādi.../vecs latviešu teiciens/

Juris 25.februāris 2015 15:09
3 11 Atbildēt

Kārtējais vācu bezpersoniskais dizains no audī!

Hera 25.februāris 2015 15:13
2 10 Atbildēt

Kaut kas briesmīgs un tizls!

Priekšas reste kā noņemta no Ford, rati divreiz par lielu, tas jau ir pārspīlēti.

Pārējais nekas pārsteidzošs, kā jau Audi,kurš nu jau 10 gadus viens no otra ne ar ko neatšķiras.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testā Renault Espace un atzīst to par vienu no šī gada labākajiem jaunumiem (+ VIDEO)

iAutolv izmēģina Renault Espace - līdz pat septiņām sēdvietām apveltītu transportlīdzekli, kura cena Latvijā sākas no atzīmes 40 890 eiro. Lasīt vairāk

 

Ceļojums uz Grieķiju ar Renault Symbioz 13

Pavisam nejauši iekrita acīs piedāvajums doties ceļojumā uz Grieķiju, turklāt nevis ar lidmašīnu, bet ar auto. Lasīt vairāk

 

Kur tad elektriskie? - BMW 5. sērija kļūst par Vācijas Gada auto 2025 uzvarētāju 9

Vācijā noslēdzies konkurss „German Car of the Year 2025” (GCOTY), kurā galveno balvu ieguvis BMW 5. sērijas modelis. Lasīt vairāk

 

Autovadītājs apgalvo, ka uz tikko atjaunotās Rīga-Jūrmala šosejas jau ir pirmās bedres (+ VIDEO) 24

Video autors apgalvo, ka uz tikko izremontētā Rīgas-Jūrmala šosejas posma jau izveidojušās pirmās bedres. Video tās nevar saskatīt, tādēļ arī iAutolv plāno šo posmu tuvākajā laikā izbraukt, darbu kvalitātei veltot īpašu uzmanību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti