BMW vadītājs Olivers Cipse brīdina par riskiem, kas saistīti ar lēmumu pakāpeniski pārtraukt iekšdedzes dzinēju izmantošanu līdz 2035. gadam.
Vācijas autobūves koncerna vadītājs kritizējis Eiropas Savienības lēmumus, uzskata tos par sasteigtiem un brīdina, ka šāda rīcība ir drauds Eiropas autobūves konkurētspējai. Viņš uzskata, ka pieturoties pie šādas politikas, Eiropas auto industrija var sarukt uz pusi.
Fiksēta datuma vietā Cipse aicina pakāpeniski samazināt CO₂, lai veicinātu tehnoloģiju attīstību šajā jomā. Izpilddirektors uzsver, ka BMW paļaujas ne tikai uz elektromobiļiem, bet arī uz citiem piedziņas risinājumiem un tas ir BMW veiksme pamatā.
Cipses atziņām nepiekrīt Volkswagen, kas tieši tādu stratēģiju kā BMW vaino autobūves neveiksmēs ceļā uz zaļo nākotni.
BMW pieeju, acīmredzot novērtējuši arī konkursa „German Car of the Year 2025” eksperti, kas šogad piešķīruši uzvaru BMW 5. sērijai - modelim, kas piedāvā ne tikai elektriskas modifikācijas, bet gan pilnu pilnu izvēles spektru, ieskaitot arī iekšdedzes dzinējus un hibrīdiekārtas.
Šajos grūtajos laikos tas tur BWM boss laikam bija teju Vienīgais, kurš savas markas lietotājus (kuri drošvien arī šis markas ietvaros sasstāda ap 4/5 no visu lietotāju kop skaita) ieteica neskriet ar galvu/sienā un uzmundrināja attiecībā uz dd motoru perspektīvu.Visu cieņu tādam Vadītājam.
Atšķirībā īpaši no tāda gluma suudaliekuļa, kā vispārzināmā marka ar 4gab apaļām olām līdzīgu veidojumu uz sava logo.
Un (protams) atšķirībā no tā tur Lohagatves gibrīdā kondzerbuņ'džu izplatītāj pļjūtmaņa, kurš te pirms 3g iA titullapā sludināja europejisko Nāvesspriedumu un visādi citādi neķītri plātījās.