iAuto testē jauno Ford Focus (+ FOTO) - iAuto

iAuto testē jauno Ford Focus (+ FOTO) 14

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 17.jūlijs 2018 19:32

Septembrī Eiropas tirgū tiks uzsākts Ford Focus ceturtās paaudzes modeļa tirdzniecība, kas jaunajā paaudzē būs pārstāvēts piecdurvju hečbeka, universāļa un atsevišķos tirgos četrdurvju virsbūves veidolā.

Jaunais Focus tiks piedāvāts sešās aprīkojuma versijās: Trend, Cool&Connect, Titanium, ST-Line un Vignale, kā arī nedaudz sarežģītākiem braukšanas apstākļiem paredzētais un augstāku klīrensu apveltītais Active, kas pievienosies 2019.gadā.

Foto: iAuto.lv

Cita no citas versijas atšķirsies ar interjera un eksterjera noformējumu, piemēram, ST versijai uzsvars likts uz sportiskumu, bet Vignale lutinās ar komfortu.  

Salīdzinājumā ar trešās paaudzes modeli jaunais Focus ir nedaudz garāks (+1,8 cm un 10,8 cm universālam), bet riteņu bāze pastiepusies par 5 cm. Piecdurvju modeļa bagāžas tilpums tagad ir 341-1354 litri (+25 l), bet universāla modelim – 575 -1653 litri.

Foto: iAuto.lv

Focus drošības un elektronisko palīgu arsenālā ir adaptīvā kruīza kontrole (ACC), kas tagad papildināta ar Stop & Go, braukšanas ātruma ceļa zīmju uztveršanas un joslas centrēšanas funkciju, lai nodrošinātu plūstošu braukšanu lēnas satiksmes apstākļos.

Ford adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma ar jaunām prognozējošām līkumu gaismām un apgaismojumu atkarībā no ceļa zīmēm, kas pielāgo priekšējo lukturu apgaismojumu, lai uzlabotu redzamību līkumos un pirmo reizi nozarē arī palīdzētu labāk saskatīt ceļa zīmes.

Aktīvā parkošanās palīgsistēma 2, kas tagad kontrolē arī pārnesumu pārslēgšanu, akseleratora pedāli un bremzes, nodrošinot pilnīgi automātisku manevrēšanu, nospiežot tikai vienu pogu.

Ford pirmais projekcijas ekrāns (HUD) Eiropā, kas palīdz autovadītājiem koncentrēties uz ceļu.

Preventīvā stūrēšanas palīgsistēma — klasē pirmā šāda veida sistēma, kas palīdz autovadītājiem izvairīties no automobiļiem, kas apturēti uz ceļa vai brauc lēnāk, lai izvairītos no sadursmēm. Automobilis pats nobremzē, lai nenotiktu sadursme. Kā arī veic automātisku automobiļa bremzēšanu, pēc sadursmes, piemēram, lai neieripotu pretējā joslā.

Foto: iAuto.lv

Motoru piedāvājumā pa diviem benzīna un dīzeļa dzinējiem. Pirmos pārstāv trīscilindru EcoBoost turbo agregāts ar 85, 100 un 125 Zs, kā arī 1,5 litru EcoBoost motors ar 150 un 182 Zs, bet otrus – 1,5 litru motors 95 un 120 Zs versijā,  kā arī 2,0 litru agregāts ar 150 Zs jaudu.

Jāpiemin, ka trīscilindru benzīna dzinējam ir cilindru atslēgšanas sistēma, kas trīs cilindru motoriem izmantota pirmoreiz šajā segmentā. Tā ir sistēma, kas var automātiski apturēt vienu no dzinēja cilindriem, kad pilna jauda nav nepieciešama, piemēram, braucot tukšgaitā vai ar ieslēgtu kruīza kontroli, kad dzinēja noslodze ir maza.

Ford Focus pirmā paaudze ieradās 1998.gadā un kopš tā laika izlaisti jau vairāk nekā 16 miljoni šī modeļa eksemplāru.

Jaunais Focus nupat pārbaudīts EuroNCAP drošības testos, kur ieguvis augstāko novērtējumu - piecas zvaigznes.

Foto: iAuto.lv

Šodien (17.07) Ford piedāvāja iAuto redaktoram izbraukt ar jauno Focus Nicas kalnainajā apvidū.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Ford Focus Vignale Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Ford Focus Vignale Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Koncepts

Ford Focus Active Foto: iAuto.lv

Ford Focus ST-Line Foto: iAuto.lv

Ford Focus Vignale Foto: iAuto.lv

Ford Focus Active Foto: iAuto.lv

Ford Focus ST-Line Foto: iAuto.lv

Ford Focus Active

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
bumeris 18.jūlijs 2018 10:21
19 6 Atbildēt

Man riebjas šie fokusi. Man viens pazīstams puisis nopirka ( es cenšos nedraudzēties ar cilvēkiem, kuriem nav BMW), bet tā gadījās, ka tas puisis man bija aizdevis 600 Eiro gandrīz jaunam būmerim. Tāpēc kopā nolēmām aizšaut uz Dagdu ( mana rodņa). Izbraucām kopā, bet šis ar savu fokusu deva gāzi tā, ka netiku līdzi. Tad viņu nolēmu apmānīt - pazvanīju, un pateicu, ka vajag uzpildīties, bet šis smej ar vārdiem - "ko tev jau bāka sausa?" Un brauc tālāk. Tad viņu panācu pie Aglonas. Izrādās, šis, maita rij vienā kafejnīcā. Es pateicu, ka negribu ēst, tāpēc sēdos braukt tālāk, nolēmu izkost vismaz tagad, bet izrādās, ka BMW vairs nevar pielaist... Bļaha muha! Tālāk braucām ar debīlo fokusu.

felix65 18.jūlijs 2018 7:13
15 0 Atbildēt

Pēc pieredzes varu teikt, ka universālam vai hečbekam numura zīmei jābūt uz bufera un uguņiem nav vēlams atrasties uz bagāžnieka vāka. Reizēm var nākties vest ko garāku ar atvērtu vāku un ar šo fokusu, nepārkāpjot CSN, to nevar izdarīt.

VWfans 17.jūlijs 2018 23:03
11 0 Atbildēt

Mana izvēle būtu universāls lētākajā komplektācijā ar 85 zirgspēku motoru.

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jauns Porsche Macan ar iekšdedzes dzinēju? Tādu plānu nav 3

Pretēji internetā izskanējušajām ziņām par jaunu Macan ar iekšdedzes dzinēju, ražotājs šāda plāna esamību noliedzis. Lasīt vairāk

 

Jaunie Samsung Galaxy S25 un Ultra viedtālruņi ar vēl vairāk mākslīgo intelektu (+ FOTO) 7

Samsung Electronics šodien laida klajā viedtālruņus Galaxy S25 Ultra, Galaxy S25+ un Galaxy S25, nosakot jaunus standartus tam, kā turpmāk mobilajās ierīcēs tiks izmantots mākslīgais intelekts (AI). Lasīt vairāk

 

Panira zem mašīnas - labi, ka bez sekām (+ VIDEO) 4

Video uzņemts pērn, taču to vērts noskatīties ikvienam, kas riskē tik pārgalvīgā veidā pārvietoties ar skrejriteni. Komentārā teikts, ka puisis nav cietis, taču bijis "šokā". Lasīt vairāk

 

ASV elektromobiļu ražotājs Canoo paziņo par bankrotu 19

Daudzsološais jaunuzņēmums Canoo, kas solīja izveidot darbavietas vairākiem tūkstošiem cilvēku elektrisko transportlīdzekļu ražošanas jomā, ir paziņojis par bankrotu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti