Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto lietotāji testē: jaunos "apvidniekus" Audi Q2, KIA Sportage, Volkswagen Tiguan un Nissan Navara (+ foto) 8

 

Audi Q2 Foto: iAuto.lv

VWfans, iAuto | 28.septembris 2016 17:14

Paldies konkursa ,,Latvijas Gada auto 2017’’ organizatoriem par doto iespēju piedalīties Rudens mediju testa braucienā. Izmērīju kartē, ka no Mola līdz Skrundai un atpakaļ līdz Molam nobraucām 475 kilometrus. Daļu ceļa pavadīju kā šoferis, daļu kā pasažieris.

Pastāstīšu savus iespaidus par automobiļiem ar kuriem braucu pie stūres.

Audi Q2

Pirmais auto bija pilnīgi jauns pārsimt kilometrus nobraucis Audi-Q2 ar 1,4 litru 150 zirgspēku benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu. Šis auto man izraisīja sajūsmu, jo tam bija izcili precīza vadāmība, teicama skaņas izolācija, piekares regulējums tieši manā gaumē – ne par cietu, ne mīkstu. Ļoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres, plaši sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Patika priekšējā paneļa dizains ar apaļajām ventilācijas atverēm. Konkrētais auto bija bagātīgā komplektācijā ar virtuālo instrumentu paneli, kur instrumentu paneļa rādītāju un informācijas izkārtojumu var dažādi mainīt, ar krāsaino ekrānu, kas izbīdās no paneļa vidus un ir vadāms ar apaļu rullīti pie ātrumpārslēga. Visu šo funkciju apgūšanai nepieciešams daudz laika, kura šinī testa braucienā nebija, jo bija jābrauc. Salons Audi-Q2 automašīnai nav liels, taču neliela un vidēja auguma braucējiem, manuprāt, ir pietiekams.

Audi Q2 Foto: iAuto.lv

Audi Q2 Foto: iAuto.lv

Audi.lv mājaslapā teikts, ka Audi-Q2 būs trīs veidu benzīna motori – 1,0 TFSI ar 116 zirgspēkiem, 1,4 TFSI ar 150 zirgspēkiem un 2,0 TFSI ar 190 zirgspēkiem. Dīzeļmotori arī būšot trīs veidu – 1,6 TDI ar 116 zirgspēkiem un 2,0 TDI ar 150 vai 190 zirgspēkiem. Audi-Q2 cenas Latvijas mājaslapā vēl nav atrodamas, taču www.audi.de lapā redzams, ka Vācijā 1,4 litru benzīna auto ar manuālo kārbu maksās no 24900 EUR, ar automātu no 26900 EUR, bet 1,6 TDI ar manuālo kārbu no 25850 EUR. Citi motori cenu lapā nav minēti, acīmredzot tos sāks pārdot vēlāk. Audi-Q2 tātad ir padārgs, bet nenoliedzami lielisks, baudāms auto.

Audi Q2 Foto: iAuto.lv

KIA Sportage

KIA-Sportage. Braucām ar baltu, skaistu auto, kam bija 1,6 litru 177 zirgspēku benzīna turbomotors, pilnpiedziņa un automātiskā ātrumkārba. Šāds auto tiek piedāvāts ar trijām niknākajām komplektācijām (pavisam cenu lapā redzu septiņas komplektācijas), un atkarībā no komplektācijas tā cena ir 28 tūkst.EUR, 30,5 tūkst.EUR vai 33 tūkst.EUR. Ja izvēlas vājākus motorus, priekšpiedziņu un mehānisko ātrumkārbu, tad KIA-Sportage nopērkams par cenu no 18 tūkst.EUR ar 132 zirgspēku benzīna motoru un 20 tūkst.EUR ar 115 zirgspēku dīzeļmotoru.

KIA Sportage Foto: iAuto.lv

Man KIA-Sportage ļoti patika – kluss, jaudīgs motors, ērts, labi nostrādāts salons, nemanāma automātiskās ātrumkārbas darbība. Auto pārspēja manas cerības. Manuprāt, ar KIA-Sportage braukt ir tikpat baudāmi kā ar Audi-Q2. Atšķirību (vismaz dārgākajās komplektācijās noteikti) saredzu tikai tajā, ka KIA-Sportage ir lielāks. Arī dizains man ļoti patīk, un vairākos rakursos KIA siluets atgādina Porsche-Macan.

KIA Sportage Foto: iAuto.lv

Palika prātā, ka borta dators rādīja vidējo benzīna patēriņu 11 litri uz 100 km. Diezgan daudz, katrā ziņā stipri tālu no rūpnīcas datiem, kas šādai komplektācijai ir vidēji 7,5 litri uz 100 km.

Volkswagen Tiguan

Uzreiz pēc KIA-Sportage braucām ar tiešo konkurentu – jauno Volkswagen-Tiguan. Baudāmajā Vānes-Tukuma posmā man sanāca vadīt Tiguan ar 180 zirgspēku 2,0 litru benzīna turbomotoru, pilnpiedziņu un DSG automātu. Auto ar šādu dzinēja, piedziņas un pārnesumkārbas salikumu nopērkams divās bagātīgākajās no trim komplektācijām – Comfortline komplektācijā par 30998 EUR un Highline komplektācijā par 33939 EUR.

Volkswagen Tiguan Foto: iAuto.lv

Jāteic, ka Volkswagen-Tiguan man patika, taču ne tik labi kā KIA-Sportage. Iebildumi ir divi: pārāk viegla, vaļīga stūre – nezinu, varbūt tur pie vainas kāds no vadības regulējumiem? Otrs iebildums – ar R19 diskiem Tiguan gaita bija nedaudz par kratelīgu, nervozu. Auto mainīšanas reizē piegāju pie KIA-Sportage un apskatījos, ka tai arī ir R19 diski. Bet KIA gaita bija patīkamāka!

Volkswagen Tiguan Foto: iAuto.lv

Volkswagen-Tiguan pieejams ar četru dažādu jaudu benzīna motoriem (125, 150, 180 vai 220 ZS) un četru dažādu jaudu dīzeļmotoriem (115, 150, 190 vai 240 ZS). Pieejamākais benzīna auto maksā no 21583 EUR, bet dīzeļauto no 23841 EUR.

Nissan-Navara

Nissan-Navara. Šis pikaps ir tirdzniecībā ar divu dažādu jaudu (160 un 190 zirgspēku) 2,3 litru četrcilindru dīzeļmotoriem. Ir divu veidu kabīnes - King Cab un DoubleCab. Spriežot pēc www.skandimotors.lv lapā publicētās informācijas, auto ar King Cab kabīni ir par 7,5 cm īsāks, un ar šo kabīni mašīnai iespējams tikai 160 zirgspēku dzinējs ar mehānisko sešpakāpju ātrumkārbu. Savukārt ar lielāko kabīni DoubleCab iespējami abu jaudu dzinēji, kā arī gan mehāniskā, gan automātiskā ātrumkārba.

Nissan Navara Foto: iAuto.lv

Tas auto, ar kuru braucu, bija ar 190 zirgspēku dzinēju, mehānisko ātrumkārbu un bagātīgu komplektāciju, kurā ietilpa iebūvētā navigācija. Kopumā mašīna atstāja ļoti labu iespaidu. Tai bija labs uzrāviens, laba skaņas izolācija – pa šoseju sestajā pārnesumā auto gāja klusi un mīksti. Dīlera pārstāvis stāstīja, ka salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Navarai esot izmainīta aizmugurējās piekares konstrukcija – vairs neesot citiem pikapiem raksturīgā atsperu veida, un tamdēļ auto gaita ir daudz mīkstāka nekā iepriekš. Vienīgais trūkums, ko pamanīju – noregulējot vadītāja sēdekli zemākajā pozīcijā un stūri augstākajā pozīcijā, stūres rata augšmala tomēr mazliet aizsedza tahometra un spidometra ciparnīcas (mans augums 181 cm).

Nissan Navara Foto: iAuto.lv

Nissan-Navara cenas ar 160 zirgspēku dzinēju sākas no 29360 EUR, bet ar 190 zirgspēku dzinēju – no 35170 EUR. Mazāk spēcīgajam dzinējam piedāvā trīs mazāk dāsnās komplektācijas – Visia, Acenta un N-Connecta, savukārt spēcīgākais dzinējs iet kopā ar N-Connecta komplektāciju vai vēl ,,niknāku,, Tekna komplektāciju.

Automobiļi Audi Q2, KIA Sportage, Volkswagen Tiguan ir konkursa "Latvijas Gada auto 2017" dalībnieki un turpina cīņu par prestižo titulu.

Latvijas Gada auto 2017 Rudens testa brauciena autoparks Foto: iAuto.lv

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
yeah 30.septembris 2016 9:40
4 0 Atbildēt

VWfans is THE MAN!!!!!

kasinsh79 29.septembris 2016 6:45
3 0 Atbildēt

Super - reāls potenciāla lietotāja viedoklis!

Paldies!

iAuto 29.septembris 2016 6:40
2 1 Atbildēt

Žūrijā nav neviena goda biedra, to veido cilvēki, kuri ilgus gadus strādā auto nozarē. Lielākās ir divas grupas - autožurnālisti un lielāko Latvijas uzņēmumu autoparku vadītāji, ir arī autoservisu vadītāji, autosportists, dizaineris, skaņas eksperts, drošības eksperts un mācībspēki. Šogad žūriju veido 24 biedri un visiem viņiem ir padziļinātas zināšanas auto nozarē. Te var redzēt šī gada sastāvu un kāpēc www.gadaauto.lv/lv/zinas/jaut...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 6

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti