Krievi sākuši masveidā atdot tirgotājiem atpakaļ Ķīnas ražotāju automašīnas. Vairumā gadījumu tas saistīts ar defektiem, tomēr ne vienmēr pircēju rīcība ir godīga.
Krievijā parādījusies jauna tendence – arvien vairāk defektīvo ķīniešu automašīnu atgriežas atpakaļ pie izplatītājiem, vairākiem zīmoliem garantijas prasību līmeni pārsniedzot pat 50 procentus no pārdoto automašīnu skaita, raksta Motor.ru, atsaucoties uz auto holdinga Verra izpilddirektores Bojaršinovas sniegto informāciju, kas piebildusi, ka ķīnieši pilnībā nekompensē tirgotājiem remonta izmaksas.
Turklāt nekvalitatīvo automašīnu dēļ cieš pārdevēju reputācija.
Tomēr klientu sūdzības ne vienmēr ir godīgas, tādēļ daži no pārdevējiem to sauc par “klientu terorismu”. Visbiežāk gadījumi par defektīvo automašīnu atgriešanu izplatītājam atrisina bez tiesas, taču bieži vien klienti iesniedz nepamatotus pieprasījumus, cenšoties piepelnīties uz pārdevēja rēķina, stāsta tirgotāji.
Tikmēr Ķīnas automašīnu imports Krievijā strauji krītas. Pirmo reizi divu gadu laikā Krievija pārstājusi būt Ķīnas autobūves produktu galvenā importētāja, palaižot sev priekšā Meksiku un AAE. Galvenie krituma iemesli ir pārpildītās noliktavas un Ķīnas ražotāju vietējo ražotņu izveide.
Raksts ne par ko, nav piemineta neviena auto marka un konkrets modelis, vai kada no sim auto markam ir pieejama europas tirgu un kadas ir auto kibeles, tapat nevajag aizmirst, ka Kina tapat ka PSRS razoja diva veda kvalitates produktus vienu ieksejam tirgu ar zemaku kvalitati un otra eksportam uz rietumu tigru ar pavisam citu kvalitati, MG ar saviem modeliem Zs un Hs eiropas tirgu ir jau pieejams 10 gadus un otreizeja tirgu ir diezgan pieprasiti, tapat DSFK, OMODA, DR Auto, EVO un SMW jau 5 gadu garuma ir pieradijusi, ka rietumeiropas tirgu kibeles nedod, tapat nevajag aizmirst Volvo subprotuktos ka LYNK&CO vai Polster