Krievi masveidā atgriež dīleriem ķīniešu auto, kas noticis? - iAuto

Krievi masveidā atgriež dīleriem ķīniešu auto, kas noticis? 10

 

Ilustratīvs attēls: Geely Emgrand 7 pēc 2 gadiem Krievijā Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto.lv | 12.aprīlis 2025 4:31

Krievi sākuši masveidā atdot tirgotājiem atpakaļ Ķīnas ražotāju automašīnas. Vairumā gadījumu tas saistīts ar defektiem, tomēr ne vienmēr pircēju rīcība ir godīga.

Krievijā parādījusies jauna tendence – arvien vairāk defektīvo ķīniešu automašīnu atgriežas atpakaļ pie izplatītājiem, vairākiem zīmoliem garantijas prasību līmeni pārsniedzot pat 50 procentus no pārdoto automašīnu skaita, raksta Motor.ru, atsaucoties uz auto holdinga Verra izpilddirektores Bojaršinovas sniegto informāciju, kas piebildusi, ka ķīnieši pilnībā nekompensē tirgotājiem remonta izmaksas.

Turklāt nekvalitatīvo automašīnu dēļ cieš pārdevēju reputācija.  

Tomēr klientu sūdzības ne vienmēr ir godīgas, tādēļ daži no pārdevējiem to sauc par “klientu terorismu”. Visbiežāk gadījumi par defektīvo automašīnu atgriešanu izplatītājam atrisina bez tiesas, taču bieži vien klienti iesniedz nepamatotus pieprasījumus, cenšoties piepelnīties uz pārdevēja rēķina, stāsta tirgotāji.

Tikmēr Ķīnas automašīnu imports Krievijā strauji krītas. Pirmo reizi divu gadu laikā Krievija pārstājusi būt Ķīnas autobūves produktu galvenā importētāja, palaižot sev priekšā Meksiku un AAE. Galvenie krituma iemesli ir pārpildītās noliktavas un Ķīnas ražotāju vietējo ražotņu izveide.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
AAA 12.aprīlis 2025 15:58
12 2 Atbildēt

Raksts ne par ko, nav piemineta neviena auto marka un konkrets modelis, vai kada no sim auto markam ir pieejama europas tirgu un kadas ir auto kibeles, tapat nevajag aizmirst, ka Kina tapat ka PSRS razoja diva veda kvalitates produktus vienu ieksejam tirgu ar zemaku kvalitati un otra eksportam uz rietumu tigru ar pavisam citu kvalitati, MG ar saviem modeliem Zs un Hs eiropas tirgu ir jau pieejams 10 gadus un otreizeja tirgu ir diezgan pieprasiti, tapat DSFK, OMODA, DR Auto, EVO un SMW jau 5 gadu garuma ir pieradijusi, ka rietumeiropas tirgu kibeles nedod, tapat nevajag aizmirst Volvo subprotuktos ka LYNK&CO vai Polster

HE 12.aprīlis 2025 11:32
9 2 Atbildēt

Redzot to kādā kvalitātē ir ķīnā ražotie auto , tad nebūs grūti iedomāties kā tos ķīnas auto taisīs krievi pie sevis rūpnīcās...

Truba 12.aprīlis 2025 14:40
5 0 Atbildēt

Krievijā strādās ķīnieši, ne krievi. Labumu viennozīmīgi gūds ķīnieši.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti