Te vairāk ir jautājums, kas sabiedrību interesē, piemēram, busiņa kodēju video būs jau 2000 skatījumu, bet satura izmaksas ir daudz zemākas. Rezultātā analīzējoši raksti sanāk nerentabli. Paceļas jautājums vai tos ir jēga turpināt?
iAuto rakstīja: Te vairāk ir jautājums, kas sabiedrību interesē, piemēram, busiņa kodēju video būs jau 2000 skatījumu, bet satura izmaksas ir daudz zemākas. Rezultātā analīzējoši raksti sanāk nerentabli. Paceļas jautājums vai tos ir jēga turpināt?
nu, bildītes, protams, ka vairāk skatīsies. lasīt cilvēkiem mūsdienās vairs galīgi nepatīk.
iAuto rakstīja: Te vairāk ir jautājums, kas sabiedrību interesē, piemēram, busiņa kodēju video būs jau 2000 skatījumu, bet satura izmaksas ir daudz zemākas. Rezultātā analīzējoši raksti sanāk nerentabli. Paceļas jautājums vai tos ir jēga turpināt?
nu, bildītes, protams, ka vairāk skatīsies. lasīt cilvēkiem mūsdienās vairs galīgi nepatīk.
Tāpēc arī reizi dienā ir vismaz pa vienam video iAuto. Lai gan kādu laiku turpināsim dotēt arī analītiskos rakstus. Paši autori arī tos komentēs komentāros, tā kā var rakstīt arī jautājumus.
Pirms pāris gadiem bija Universitātes pētījums, kas tad labāk patīk ļaudīm, ja šiem ko vajadzīgu pamāca vai mēģina ieskaidrot. Galvenie secinājumi bija, ka vajag pa prasto, vieglajā valodā, ar bildēm, video un teātri, neko nevajag atprasīt, vai ir ko sapratuši, vai ne un vēl ir labi, ja dod uzskates līdzekļus, suvenīrus, pusdienas vai vismaz kādu kafiju, tēju un bulciņas.
Pirms pāris gadiem bija Universitātes pētījums, kas tad labāk patīk ļaudīm, ja šiem ko vajadzīgu pamāca vai mēģina ieskaidrot. Galvenie secinājumi bija, ka vajag pa prasto, vieglajā valodā, ar bildēm, video un teātri, neko nevajag atprasīt, vai ir ko sapratuši, vai ne un vēl ir labi, ja dod uzskates līdzekļus, suvenīrus, pusdienas vai vismaz kādu kafiju, tēju un bulciņas.
===================
Tur jau nebija vajadzīgs ne pētījums, ne Universitāte Par šo fenomenu zin jebkurš, kurš ir lasījis lekcijas, vadījis seminārus utt.. Es tādus seminārus par eļļošanas un ekspluatācijas materiāliem esmu sagatavojis un novadījis desmitos skaitāmus, tostarp arī 2-dienu. Ātri vien izkristalizējās forma un ritms - pašā semināra runājamajā daļā tiešām "pa vieglo", ar bik žargona un jociņiem, ar jautājumiem un atbildēm utt., bet katram dalībniekam līdzi tiek dots "drukātais vārds" ar visa stāstītā tēzēm, zīmējumiem, grafikiem, tabulām un taml., lai ir, kur "iemest aci" vajadzības gadījumā, protams, arī ar kantora koordinātēm, telefoniem un citiem saziņas līdzekļiem. Nu, suvenīri, bulciņas un
iAuto avāriju analīze
Uzsākam jaunu rakstu sēriju, kurā eksperti analizēs avārijas cēloņus un dos savus padomus, kā pareizi rīkoties.