Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Es ņemtu Infiniti, jo par to neko nezinu . Par pārējiem trim - ja max budžets ir 10k, tad auto var pirkt par pusi no budžeta un pārējo BŪS ar garantiju jāieliek remontos šādu gadu un klases auto. Kad pāris reizes atstāsi par apkopēm un sīkumiem ap 1 k EUR, tad pats sapratīsi. Tad jau labāk ņemt kautko šādu:
No šiem nosauktajiem - tad toč X3 (kaut ļoti nesimpātiska mašīna un vietas maz iekšā), touregu var no 08 gada sākt skatīties, par Porsche, turi uz plaukta vienmēr gatavībā 3K, lai varētu saremontēt, Infinity - mēsls.
Labi, tad paliek x3 vai touareg, ja atrodu labu piedāvājumu. Kādi ieteikumi - dīzelis/gāze?
Pikapu nevajag, runa nav par inventāru, bet paša ērtību un vajadzību pa laikam izbraukt no pilsētas. Nepatīk, kad sedanā blakussēdētāja elkonis duras sānā un džipā + ka nav uz zemes jāsēž, tie, kas zin, kā pēc treniņa sāp kājas, sapratīs.
X3 un touaregu gan pat baigo luksusu nesauktu, parastas ikdienas mašīnas, tak katram 5. tāda.
X5 pie mums populāri, lai arī ne tuvu katram 5ajam, bet sliecos domāt, ka uz 20 X5 ir 1 X3, tā vismaz liekas. Tā ka var padomāt, ka nepopularitāte varētu būt pamatota tādu vai citādu iemeslu pēc.
Kas attiecas uz 2 citām minētām lietām. Varbūt esmu pārpratis ideju, bet:
1) izbraukšana no pilsētas - ja te domāta braukšana par relatīviem bezceļiem, tad nez vai kāds no minētajiem ir bezceļu auto, taču pa vienkāršiem grants/zemes ceļiem var normāli braukt ar jebkuru vieglo auto.
Varbūt domāta bagāža, bet tad jau kāds praktisks universālis būs jēdzīgāks.
2) sēdēšana uz zemes - ja domāta tā slavenā "augstā sēdpozīcija", tad pagrūti izprast, ko divmetrīgs cilvēks nevar redzēt normāli sēžot. Man līdz 2 metriem mazliet pietrūkst, bet sēžot vieglajā auto zemākajā pozīcijā pilnīgi pietiek. Pa panorāmas jumtu citos auto ieskatīties gan nevaru, tas nu gan.
Piebilde: blakussēdētāji man ir bijuši dažādi, bet elkonis sānā dūries nekad nav. Man nevilšus rodas iespaids, ka jaunietis ļoti vēlas šo parketnieku, taču tajā pašā laikā cenšas kādam pierādīt, ka ne jau tāpēc, ka draugiem ir/stilīgāks par universāli/meitenēm patīk, bet atrast it kā praktisko pusi.
X3 ar elkoni varēsi blakussēdošajam(-jai) krūti paspaidīt. Salons viņam tikpat mazs kā trešās sērijas sedanam/touringam, vien jumts augstāks. Ņem SantaFe un varēsi braukt, vismaz remonti būs nesāpīgi. Vēl var pameklēt kālu labi saglabātu XC90.
X3 divmetriigam buus par mazu, Santa fe - pee, nepatiik. Es njemtu Hyundai /www.ss.lv/lv/transport/cars/hyundai/terracan/. Nav gan Porshe Caienne, bet totie knapi 10 gadi par summu, kas uz pusi mazaaka . Liels, eerts, ekonomisks, un nebuus zheel, kad uz celma mezhaa riteni nolauziisi Un meiteneem - galvenais, ka liels!
Kaut kā galīgi pie kājas,ko meitenes vai čomi domā. Gribu mašīnu, kura pašam patīk, kurā iekāpjot nav - bļ, atkal šitas mēsls. Tāpēc porsche gribētu, bet laikam pārāk dārgs prieks. X3 vienkārši ļoti pēc izskata patīk.
Vieglo nevēlos vnk principā. Varu braukt arī ar riteni. Mašīna vairāk kā rotaļlieta ar kuru pabraukāt, iespiežot grīdā lai kaut mazliet kko jūt utt.
Nu tad paņem kaut ko lietotu no vecās paaudzes par 5000 un vēl par 5000 sakop - iegūsi kaut ko priekam. Par 10000 nopērkot nojātu mūsdienu elektroniku, nopirksi tikai galvassāpes.
Cik saprotu, tad jūsu ieteikums ir labāk ņemt 2004. vai vecāku auto pa 4 5k un remontēt, nevis 2007. pa 10k!?
Kā ar vecu xc90? Jēdzīgāk nekā manis nosauktie?
Un vēl - chrysler 300c - kādas domas? 6,7,8. gada. Cena tā pati. Ok, sedans, bet vismaz paliels, vieta pieteikami. Mežā neiebrauksi, bet ne par to stāsts. Kādas šim būtu izmaksas? Paceļamas?
Vai iekšā esi iekāpis, vai arī tikai no malas apskatījies?
Man pazīstams cilvēks dabūja pabraukt ar šo. Sākumā domājis, ka nu tik būs lielais un ērtais auto, bet izrādījies, ka tās vietas tur stipri mazāk, kā bija domājis. Bija mazliet vīlies.
Protams, ja esi tādu testējis un atzinis par labu esam, tā cita lieta.
Nesen viens klients tirgoja tādu - ļoti labā stāvoklī, Latvijas auto, origīnāli 150 tūkstošus nobraucis, baigā konfekte. Kamēr domāju, moš paņemt sev, viens jau atbrauca un nopirka. Kādu nedēļu tikai vajadzēja...
Dabūju mazliet notestēt - kuģis jau baigais. Par to vietas daudzumu - baigi daudz nav, bet salonu par šauru arī nevarētu saukt.
Tiešām pasaulē nav mašīnu, kuras neizskatās pēc piepūsta balona (santafe), lokomotīves (terracan) utt mēsli, kuru varētu nopirkt līdz 10k un pašam būtu prieks braukt? Nevajag bezceļnieku vai luksusu kkādu.
Par 300c, sedanu. (universālis nepatīk principā). 3.0 dīzelis, MB ražojums, tāpat, kā automāts. Darbojas OK, ir dažas nianses, kuras jāievēro mehāniķim, kas auto apkalpo.Jālieto labas eļļas, protams. Piekares detaļas av dārgas, nav pārbāzts ar elektroniku. Ir salonā daudz vietas, garos braucienos nenogurdina. galīgi nemaz nav džips. Naktī, arī lietainā rudenī, apgaismojums labs.
2.7 vai 3.5 gāzi neiesaku. Dīzelis ir ekonomiskāks ( Rīga- Berlīne- Rīga vid. 7.4 l/100km) un dinamikas pietiekoši. 5.7 HEMI? Ja auto kā rotaļlieta- tad jā. ap 17l/100km. Dinamika kā dīzelim. Bet neiesaku ar VM Motori dīzeli.
Reāls tanks, neko nepaspēju salauzt. Nobraucu kādus 50 tkm tikai lejot un braucot. Ja modelis nebūtu noņemts no ražošanas, brauktu iespējams joprojām. Nākošie modeļi diemžēl vairs nav darba zirgi.
Kā nu kuram - sievastēva kolēģis esot pirms pāris gadiem nopircis XC90 dīzeli, dzīvojoties par servisiem ļoti bieži un remonti arī nav tie lētākie. Ar pašu auto esot apmierināts, viss forši - ja neskaita biežos remontus.
Bet tā jau ir ar visām lietotajām mašīnām - laimes spēle...
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/ml320/hiofl.html - un shitaadu? Kur var 10, tur var arii 12! Radinieks nesen nopirka kaut ko liidziigu, varbuut nedaudz vecaaku un ar dikti speeciigu motoru - darbs pa mezhiem vazaties - apmierinaats bez gala. Pa Riigas ielaam iet kaa reaktiivais. Vecaakai mashiinai ljoti gruuti pateikt - kas labaaks - diizelis vai gaaze. Var buut leerums probleemu abiem variantiem. Tieshi dzineeja dzelzhu zinjaa varbuut nedaudz droshaak benziins/gaaze.
Tur, kaa redzams, videejais nobraukums viens no lielaakajiem. Lielaaks tikai A6 augjikiem, tiem gan aizraadiijumu krietni mazaak. Pie tam - tie ir defekti tehniskajaas apskatees - varbuut ML brauceji lielaaki pofigisti
Pats esmu līdzīgā komplektācīja 2m+ un 100kg+ un par XC90 varu teikt ka ir arī lielākas mašīnas redzētas. Braucot pa nelīdzenu šoseju plecs(!) bungājas pret vidējo statni. Pati mašīna lempīga.
Touareg atmet uzreiz, tur ar visu var būt problēmas, jo mašīnas pavecas un pamatā nobrauktas Tavā budžetā.
ML vietas gana bet tas salona dizains(gaume?)
C300 likās ok, kaut gan galva diezgan jumtā ja neatlaiž atzveltni
Santafe vietas gana bet pati sēdpozīcija dikti augsta un sajūta kā uz troņa.
LC120 bija tīri ok no plašuma viedokļa bet kājas kautkā tizli ne ta uz leju ne uz priekšu
X5-arī īsti ērti nesanāca iekārtotie, jo sēdekli var atbīdīt tālu bet stūre līdzi netiek.
Tā teikt sūdīgi garajiem ar to auto izvēli-ieteiktu aizbraukt uz rumbulu un izložņāt visādus auto lai saprastu kas tad ir ērts un kas nav un tad jau skatīties tālāk konkrētā modeļa motorus un aprīkojumus.
Man bija svarīgi lai pašam ērti un aiz sevis var bērnu krēsliņā iesprādzēt plus sunim vieta bagažniekā. Džipus un pseidodžipus izskatīju bet atmetu kā nevajadzīgi dārgus ekspluatācijā.
Izvēle apstajās pie Ford s-max, vietas gana visiem, iekāpt ērti, tehniski vienkārš. Protams var gribēt labāku apdares kvalitāti un skaņas izolāciju bet iedomājoties cik izmaksātu līdzīga izmēra suvs ar oriģināliem 200k uz odo tad sanāk divi smaxi.
Darba auto ir golf 7, braukt ļoti ērti, iekāpt un izkāpt pēc leg day pasūdīgi
Kā redzams pēc sajūsmas par x3 un kuga, nepatīk man tie milzīgie kuģi. Ne x5, ne q7, ne RR, ne terracan, ne LC utt. Toties evoque, q3, q5, x3, utt ir konfektes.
Xc90 arī liekas milzīgs, bet vismaz labas atsauksmes.
Kad meklēju jaunu auto ģimenei, biju arī Ford salonā - iesēdos jaunajā Kugā, bet bija pašauri gan priekšā, gan aiz manis (195 cm). Salons likās stipri šaurs. No Fordiem vari skatīties uz S-Max vai varbūt Grand C-Max, lai gan lielu jēgu pirkt minivenu, ja nav ģimene, nesaredzu.
No "jocīgajām" markām varbūt ir vērts iečekot Suzuki Grand Vitara - ar 2,4 benzīnnieku nekāds taupīgais nebūs, bet par 10k vari dabūt 10.-11.g. izlaidumu ar labu un īstu pilnpiedziņu.
Kuga ir uz lielākiem riteņiem uztupināts C-max, salona dizains un izpildījums 1:1, attiecīgi 2009 gada autiņam ir priekšējais panelis no 2003 gada.
Par vietu-esmu vienreiz sēdējis Kugā un galvai likās mazāk vietas nekā C-max ar kuru nobraucu astoņus gadus, tiesa kuga bija ar panorāmas lūku.
Protams gaumes lieta bet ja man būtu jāizvēlas auto ikdienai nerēķinoties ar ģimeni skatītos uz vidējās klases sedanu/universāli jo tai augstākai sedpozīcijai ir arī mīnusi-daudz jūtamāka gāzelēšanās pa risēm un sānsveres līkumos.
Pirmais auto.
Sveiki.
Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Paldies.