Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Un varbūt kāds vēl var sīkāk pakomentēt to Murano variatoru? Tādam 200 000km nobraukušam Murano, cik teorētiski liela iespēja, ka nākamajos 50 100k tas variators nojuks? Cik saprotu, tas prieks padārgs.
Tā šobrīd liekas vairāk esmu par insignia un murano, jo pat 14. Gada škoda likās pašvaka, nepatika tā sajūta.
Murano būtu ideāls variants - augsta un ātra. Tikai tas variators..
Vīri! Kādu viedokli par insignia un murano lūdzu. Lasīju stundām netā, sapratu, ka izturīgāki par bmw, audi ir, ir labas mašīnas, bet nav nekādi superizturīgie, kā visi slavē crv. Ir kādam kāda reāla pieredze? Braukšana, remonti..
Pēc personīgās pieredzes - pirmo auto jāņem tādu, kuru pēc tam nebūs žēl. Pirmais auto ir pieredzes gūšanai, nevis krāna garināšanai. Es savu pirmo žiguli aptinu ap bērzu, guvu labu pieredzi - piedzēries kopš tās reizes nebraucu... Un avārijas (tpu, tpu, tpu...) nav bijušas kopš tās reizes (22.gadi pagājuši).
Sāku ar Opel Kadett 1,8GSi, ko pirkām Rumbulā par 1000 USD, ne mirkli nenožēloju tādu pirmā auto izvēli. Bija smuX, ļoti ņiprs - neko vairāk man nevajadzēja.
Vien secinu, ka tagad ļaudis ir citādāki - ja pirmo auto plāno ko tādu, kā tēmas autors
Vakar beidzot bija tā diena, kad tikku pie sava pirmā auto. Izskatīju teorētiski visādus x3, octavia, murano, rav4, juke utt utjp, karoč daudz un dažādus auto, kas atbilda manai izpratnei par - patīk.
Vienu dienu kāds cilvēks nejauši teica - davan aizbraucam un vw centru. Ok, kāpēc ne. Un tā radās doma par jaunu auto. Izbraucu ar Tiguan (par dārgu), mokku (nepatika), sportage (par dārgu), un beigās visu ilgi izvērtējot paliku pie Peugeot 2008 jauna no salona. Mazs, nedaudz paaugstināts, pa bedrēm ripo labi, pilsētā viegli manevrēt, uz šosejas ar visu savu 1,2 turbo benzīnu iet neticami labi, no 90-130 uzrāviens apdzenot fūres - super. Paņēmu otru lētāko komplektāciju, viss ko pirmajam auto var vēlēties. Un Forum auto tikai labākās atsauksmes pagaidām. Ar visiem maniem dumjajiem bērnišķīgajiem nejēgas jautājumiem tika galā. Pirmie 250km noripināti, būs labi. Jaunības maksimālisms, uzskats, ka dzīvojam vienreiz un viss cits kopā liek būt apmierinātam.
Plus ļoti patīkami pārsteidza (nezinu kā pareizi sauc) funkcija, ka varu braukt kā ar parasto automātu un varu arī pats slēgt ātrumus, +snow un sport režīms iepriecina.
Lielāks par golfu, bet ne milzīgs LC. Paaugstināts. Vizuāli smuks. Pietiekami dinamisks. Benzīns, automāts. Vienīgais no pārējiem 2016. gada auto kas vēl man liek atskatīties, ir Jeep Renegade, bet tas lai paliek citiem.
Kas vainas pirmajam auto jaunam no salona? Ja patīk, kāpēc nē? Atkrīt visādi tur neplānoti remonta darbi utt. Ja ir KASKO apdrošināšana (kas noteikti šādam auto būtu jāpaņem, pat ja tas nav līzingā), tad par skādēm parūpēsies apdrošinātājs. Es tikai nestādos priekšā, kā šams tiks galā ar to makšķerēšanas hobiju, bet pieļauju, ka ar to varētu nebūt problēmu - arī ar visādiem golpiem un fābijām cilvēki tiek mežos.
Nu, katrā ziņā saprātīgāka izvēle par līdz šim pieminētajiem Murano/X3/Lexus RX unkasturvēlbija šīsjau nu noteikti ir. Nekas, cilvēks pabrauks un, ja nepatiks, pēc laika pāries uz ko lielāku. Katrā ziņā, es tādu nepirktu, bet izvēlē nekā slikta nesaskatu. Apsveicu un lai labi kalpo. Varēsi padalīties, kā pižikiem tagad ar kvalitāti...
Tā tie sapņi grūst, beigās cilvēks paņem mazo pe.žu ;) Prātīga izvēle. Ja patika Tiguan, bet par dārgu , varēja pārorientēties uz Škoda Yeti, tas ir Tiguan "zemākajai vidusšķirai".
imzz rakstīja: Tā tie sapņi grūst, beigās cilvēks paņem mazo pe.žu ;) Prātīga izvēle. Ja patika Tiguan, bet par dārgu , varēja pārorientēties uz Škoda Yeti, tas ir Tiguan "zemākajai vidusšķirai".
Nezinu, pežo neesmu ievērtējis. Par Tiguan ar to, ka lētāks. Ja ir uzskats, ka bulku vāģī ir ērti braukt, tad Yeti ir līdzīgs, tikai šaurāks un ar dizainu, kurš ir pietiekami attālināts no bulku vāģa, lai nekristu uz nerviem. Ar augumu 1,90 vadītāja vietā var uzlikt vēl platmali galvā un pie griestiem neskarsies. Tā kā jumta līnija taisna, aizmugures sēdvietās vietas virs galvas tikpat daudz. Aizmugures sēdekļi ir ne vien nolokāmi bet arī izņemami.
Bet, tā kā auto aizmugure taisna, tad tā ātri kļūst netīra un ir attiecīgi palielināta gaisa pretestība pie lieliem ātrumiem, kam šis auto arī nav domāts.
Vienkārši ļoti labi var redzēt, kurā tirgotavā ir labāki pārdevēji, kas spēj psiholoģiski pareizāk novērtēt un apstrādāt jauno "pacientu". Jo beigu beigās katrs mēs palienam apakšā kkādam psiholoģiskam iedalījumam un katram no mums ir sava pieeja.
Nevaru īsti piekrist par psiholoģiju. Jo auto pircēji ir iedalāmi tādos, kuri svārstās līdz pēdējam brīdim, un tādos , kuri savu izvēli ir izdarījuši jau pirms ierašanās tirgotavā. Protams, arī šādā gadījumā "psiholoģijai" ir loma , bet krietni mazāka.
Tieši tā,neviens mani neiespaidoja,iepatikās man pežulis un nopirku viņu.Bet nu esmu nonācis pie materiālām problēmām un esmu spiests viņu pārdod un paņemt ko lētāku.Jau esmu noskatījis citu francūzi.
Jūtu līdz. Nākamo noteikti neņem francūzi, turbo un automātu. Dīzeli arī noteikti nē. Arī citas perversijas kā W motors, vai tiešā benzīna iesmidzināšana arī. Tad varbūt arī varēsi sakarīgos ciparos pārvietoties.
Man tikai nedaudz rodas sajūta, ka cilvēks sadragājis savas gaisa pilis... Jo iesākumā bija doma braukt ar premium klases SUV vai tml., beigās nonākot pie pavisam parasta ierindas auto. Nē, nesaku, ka izvēlei kāda vaina (kaut es tādas klases auto sev neizvēlētos), braukšanas vaina ar jaunu PEUGEOT
Bet smags aplauziens (piedodiet) tas izskatās noteikti...
Kad meklēju jaunu auto, arī man patika Forum Auto darbinieku attieksme. Trūka gan būtisks aspekts - "follow-up". Bet ar to neviens dīleris nenodarbojās, kas mani bišķi pārsteidza. Nezinu, varbūt neticēja, ka es esmu reāls pircējs, vai arī vienas mašīnas dēļ neies zvanīt, bet... es Forum Auto stabili atstāju savus kontaktus pēc testa brauciena ar Sportage, bet ar mani neviens tā arī nesazinājās. Kas zina, ja būtu zvans, varbūt brauktu ar Kia/Peugeot, nevis Toyota.
Bet visā citā ziņā, Forum Auto atstāja ļoti profesionālu iespaidu.
Runājot par auto:
Priekš pirmā auto 2008 vajadzētu būt labs, ja nemaldos, arī piecu gadu garantija. Vienīgais, ja pirmais auto, gan jau pa KASKO būs kādas švīkas vai skrāpējumi jātaisa, bet nu, tas jau arī nav nekas traģisks.
Kā pirmais auto varētu būt labs. Man tie jaunie Peugeot krosoveri uzrunā, es gan diez vai pats tādu pirktu, salons pārāk šaurs. Labi, ja pamatā brauc viens vai divatā, varbūt ir OK.
Lūdzu, turpini rakstit par savu pieredzi jauno auto tēmā un apsveicu ar jauno pirkumu, lai labi ripo!
Pirmais auto.
Sveiki.
Beidzot esmu pabeidzis skolas, ticis pie darba un nobriedis sava auto iegādei. Budžets 7 8, max 10k eiro. Ir 4 simpatizējoši varianti. Bmw x3 2005.,6. Gada, VW Tuareg 2005., 6. Gada, Cayenne S 2004., 5. Gada vai Infiniti fx35. Pārsvarā pa pilsētu, bet brīvdienās bieži uz copi mežos. Džipveidīgo, jo esmu 2metrīgs 110kg+ svaru zāles apmeklētājs, sedani riebjas
Kādi argumenti par/pret konkrētajiem auto? Kuram lētāka ekspluatācija, kuram teorētiski mazāk ķibeles, kuram jēdzīgāks remonts?
P.S. X5 nepiedāvāt, nepatīk.
P.S.S. Ar porsche nav plānots pontot meitenēm, vienkārši liekas arī tīri jēdzīgs variants + tā skaņa..
Paldies.