lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora. Pēc šitā mans turbo foresters liekas raķete.
Praktiskums nulle - tipisks pilsētas auto, 4x4 nav 99%, bagāžnieks 2 rimi maisiem, aizmugurē dēļ slīpajiem griestiem tikai pigmejs var sēdēt. Man ar 1,9m pat mēģināt negribējās tur iekāpt. Paneļa dizians - gākas baisma imho.
vēl nepatika, ka nav šiem jumta sliežu/reliņu - normālus jumta stieņus neuzlikt.
beigās tika nopirkts i30 universāls - jo vairāk vietas + ir jumta reliņi standarta. Un jumts nav nenormāli slīps kā juke un uzliekot kasti/laivu - juke gadījumā būs baigais pretvējš.
Atsauksmes jau jums būs skaidras- tas pats Qashqai vien ir, tikai mazāks. Abas mašīnas ražo vienā rūpnīcā Lielbritānijā un izmanto tās pašas Renault-Nissan platformas un tehnoloģijas.
Braucus ar šādu neesmu, bet cits kolēģis kā reiz 5dien no salona tādu izdzina. Ļoti labi aprīkotu, ar 19" diskiem, otru riepu komplektu un lielu atlaidi sanāca ap 23 000 eur. Kolēģis gan gados, tāpēc viņam mašīnas jauda nav tik svarīga.
Joprojām nesaprotu, kāpēc pirkt priekšpiedziņas auto, kas tikai izskatās kā pilnpiedziņas.
Mašīna gana liela, motors mazs, spēcīgi noslogots. Vēl ņemot vērā nepareizu eļļas maiņas intervālu, ko nosaka dīleris par nekādu motora ilgmūžību te nevar runāt. Nu katrā ziņā, garantijas laiku un vēl nedaudz vairāk nokalpo. Ja pērk lietotu tad, jāmeklē mašīnu ar nobraukumu zem 60000km
Tāpēc ka, pie mašīnas iegādes pircējs izvērtē arī apkopju izmaksas/biežumu. Šādam 1.2 turbo nemotoram eļļa būtu jāmaina ik pēc 10k km nevis 30k km. Ja gadā nobrauc mazāk par 30k, tad tas ir cits stāsts.
Un no otras puses, dīlerim/auto ražotājam nav izdevīgi, ja mašīna kalpo ilgi. Mūsdienu motori papildu tam, ka ir ļoti pārmocīti tiek pakļauti arī ļoti striktām ekoloģiskām normām kā arī ražotāja vēlmei ietaupīt, kas noved pie maza dzinēja resursa un sarežģītas konstrukcijas. Tā nav Nissan vaina, bet auto industrijas vaina.
Ja šādu mašīnu pērk jaunu, tad resurss nav problēma. Bet pērkot lietotu, gan jābūt uzmanīgam.
ko nozīmē "izskatās kā pilnpiedziņas"... tas ir tikai stereotips, ka, ja ar paaugstinātu virsbūvi, tad obligāti ir jābūt pilnpiedziņai... krosoveru segmentam ir pavisam citi uzdevumi.
kādi uzdevumi ? der sievietēm vai ofisa planktoniem ar ko pa pilsētu braukt- šo pērk tie kuriem patīk tas krupja dizains. Tam auto ir mega mazs bagāžas nodalījums un divvietīgs reāli viņš ir ...vwfana jazz ir krietni ietilpīgāks.
Man ir priekšpiedziņas Tiguan. Ar to esmu izbraucis tādus apšaubāmus ceļus, kur ar parastu vieglo savu mūžu nelīstu iekšā. Manā gadījumā ieguvums ir 20 cm klīrenss.
vai vai kā sacepās laikam jau grūti atzīt, ka problēma ir nevis krosoveros vai to pircējos, bet jūsu pašu aizspriedumu pilnajās galviņās, no kurām nu nekā nevar izsist ārā vēlmi citiem uzspiest savu viedokli un parādīt tā pārākumu.
Nu redz: izšķirošais vārds ir "patīk"! Tas ir iracionāls un iracionālam argumentam pretī racionālus nolikt nu nekā nevar.
Tātad šādos apstākļos vienīgo jautājumu ko tu vari uzdot, ir: Vai jums PATĪK Juke?
Attiecībā uz racionalitātēm: jau K. Markss pirms 150 gadiem nopamatoja, ka pie nobrieduša kapitālisma pie vienādas cenas būtiski kvalitatīvi atšķirīgi produkti nevar būt.
Vasja no Rumbulas šo vēl papildināja, ka second hand produktam "viss atkarīgs no īpašnieks".
Nu tā.
Nu un papildus man ir apkārtnes nelāgi novērojumi attiecībā uz padzīvojušiem dīzeļiem. Šķiet, ka to attīstība ir nonākusi galējā fāzē un LV tos nav iespējams pareizi ekspluatēt. Sekas ir dārgas un nepatīkamas.
Tik traki nav. K.Markss rakstīja par nobriedušu kapitālismu. Nedomāju, ka mums jelkāda politiski-ekonomiskā formācija būtu bijusi vai ir "nobriedusi". Bet Tev taisnība, arī Marksam, ka vienāda cena = apmēram vienāda kvalitāte. Vecāks gads, stiprāks motors vai jaunāks gads, švakāks motors. Tā var turpināt. Svaru kausi vairāk vai mazāk pa nullēm. Kas labāk? % bankā, ja nepieciešami. Jaunākam - daudz izdevīgāki. Tad nu retoriskais jautājums - jauns, bet vārgāk aprīkots, vecāks, bet ar labām fīčām.
Mūsdienās benzīna un dīzeļa dzinēji ekspluatācijas izmaksās un sarežģītībā ir vienādi. Vienīgā atšķirība- dīzelim lielāks resurss, benzīna motoru var dabūt ar mazāku nobraukumu.
Dīzeļi motoru attīstībā tiešām šobrīd ir pēdējais posms, kad ir sasniegts viss ko no tāda veida motora var sasniegt un benzīna dzinēji jau ir tuvu tam. Ne velti no nākamā gada benzīna dzinējus aprīkos ar daļiņu filtriem, jo kā izrādījies tiešā degvielas iesmidze rada nevēlamus ekoloģiskus blakusefektus.
Nesen tika īrēts siltajās zemēs, no lidostas braucām 4 pieaugušie, viens lielais čemodāns un 3 rokas bagāžas čemodāni, ar ietilpību bija ok. Piekare arī likās ok. Kā īres mašīna uz nedēļu par mazām naudiņām ļoti laba
Vispār jau par motoriem te gana daudz ir runāts. Atliek tikai gaumes jautājums, jo kā jau minēju, ka ekspluatācijā nebūs nekādas atšķirības no Qashqai. Ja tiešām patīk specifisks dizains un nav svarīga salona ietilpība, var skatīties uz Juke virzienā.
Man personīgi šķiet, ka pa to naudu var dabūt labāku mašīnu, kaut vai VAG.
Un atkal jau - atkarīgs no tā, ko saprotam ar jēdzienu "kvalitatīvs". Šajā gadījumā es teiktu - ja par apdares materiāliem, skaņas izolāciju, kaut kādām aprīkojuma fīčām (kameras, sensori, audiostistēma) jā - jebkurš no VAG būs kvalitatīvāks. Ja par tehnisko uzticamību, es teiktu - Juke.
Mani neatstāj sajūta, ka Tu mani zini. Kaut kā laikā un vietā iemet labu vārdu par to, ko jau puslīdz esmu "iezīmējusi" kā savu. Nu, un tagad- par to tehnisko uzticamību. Kāpēc tā saki?
Teiksim tā, ja skaties uz lietotu Juke un automātu, labāk meklē kādu tepat Latvijā lietotu, ar pieejamu servisa vēsturi. Un pārliecinies, ka tam ir kārba nomainīta. A tā citādi, džūkam izteiktu vainu, cik zinu, nav, kopumā diezgan vienkāršs un izturīgs auto. Nu jā, kā jau te minēja, 1.6 automāts ir diezgan sprāgonīgs, bet tas jau jāpamēģina pašai, varbūt tavas prasības apmierina. Var jau, protams, meklēt 1.6 Turbo 190 zs, bet tas kombinācijā ar automātu pilsētā rīs, kā minimums 12-13 litrus.
Es domāju ka tehniskā uzticamība vairs nav atšķirīga. Senajos "īstā Nissan" laikos varēja runāt par konkrētās markas izturību, bet nu jau nav starpības vai tas ir Renault-Nissan izstrādājums ar 1.2 turbo motoru vai kāds VAG izstrādājums ar līdzīgu 1.2 turbo motoru.
Vispār VAG, bija pirmais mūsdienu turbo nemotoru aktīvā izmantošanā, kādi padsmit gadi jau pagājuši. Pārējie jau šim trendam pievērsās vēlāk un Japāņu gadījumā- pavisam nesen.
Galīgi neesmu šādu motoru fans, bet jāatzīst ka VAG tomēr uzkrājis labu pieredzi šajā jomā atšķirībā no Renault-Nissan.
Konuss rakstīja: Golf 7 klīrenss - 142 mm, Tiguan - 200 mm. Visai ievērojama starpība.
Ar pirmo daudz biežāk jāuztraucas, vai tik karteri nepārsitīšu, vai buferi nenoraušu. Ar otro stresa par to vispār nav bijis.
Es ceru ka tu ražotājam aizrakstīji pateicības vēstuli pa tēmu "paldies ka jūs jaunos golfus ražojat ar tik stilīgiem un nepraktiskiem buferiem ka lai brauktu tikpat ērti kā ar trīsdesmitgadīgu mašīnu, man nācās pārsēsties uz tiguānu" ?
Vēl jāprasa kur un kā tu brauc, ja septītajam golfam pie tāda augstuma var pārsist karteri - es savējo pie līdzīga mašīnas augstuma un ļumīgas piekares esmu pāris reizes kaut kur nobrucinājis, bet septītajam šādai problēmai nebūtu jābūt, piekare ir stingra...
Necik, un ja par ko tādu būtu jāsūdzas, tad par to, kāpēc neražo mk3. Bet pie tā ka jaunās kastes paliek arvien nelietojamākas ir vainīgi jaunu mašīnu pircēji, kas ir gatavi nopirkt jebkādu sūdu - pēc tam vienīgi mēdz sūdzēties ka gadās satraumēt buferus vai diskus, vai, vēl trakāk, pārkāpt uz pseidodžipu. Buferim ir jābūt pietiekami augstu un atbilstošā formā lai nebūtu jābaidās noparkoties pret vidēji augstu bordu līdz pret to atsitas riteņi - un jābūt pietiekami izturīgam lai izturētu vieglu sadursmi vai kādu smagāku triekšanu pret zemi - bet, ups, triecienu amortizējošam elementam jābūt no trauslas plastmasas un krāsotam - poliuretāns - tas tak ir pārāk praktiski, lai tak muļķīši priecājas cik skaista mašīna un pērk/krāso buferus pie katra mazākā atgadjuma.
Manuprāt pirmais, kas būtu jādara - bortu augstums jānostandartizē.
Hondas manuāli gan izskaidrots (ar atvainošanos) kāpēc bamperis ir tik zemu - risinot cēlējspēka jautājumu.
Bet tur izeja vienkārša - parkojos ar pakaļu.
Pseidodžips principā neko nerisina - tie +5cm ir tikai cipars, jo ja nopirktajam klīrenss ir 20cm, vienmēr atradīsies borde / celms / lūka / baļķis 20.5cm. Nopirksi 25 cm, atradīsies arī 25.5 cm objekts.
Prasmes un izratne ir daudz svarīgāka par klīrensu IMO.
Prasmes vai neprasmes, bet ir kaut kādi parastie šķēršļu augstumi. Priekš neprasmēm agrāk buferi bija vai nu augstu, vai ļoti slīpi, un parasti no poliuretāna - pašam ir gadījies B3 A80 bufera sānu purvā pret celmu atlauzt kādu 130 grādu leņķī attiecībā pret parasto tā sāna pozīciju, un mk3 golfa bufera sānu daļēji atraut, iebraucot bruģētas ielas gūlijā - bedrē - abos gadījumos bija tikai bufera sāns jāatliek tam paredzētajā vietā un jāpaklapē ar kulaku, un buferis tā, it kā nekas nebūtu bijis.
Un attiecībā par augstumiem - man patīk šitentā foruma nosaukuma joslā tā ilustrācija ar septiņiem golfiem rindā - forums.vwgolfklubs.lv - tā uzskatāmi parāda jauno golfu problēmu - jo tālāk, jo lielāks un zemāks...
Bet nu nav forši,kad auto ar 4 cilv.salonā beaucot pari sliedem agenskalna - strīķē grīdu pret sliedēm...tas pae jauno corollu un mondeo...nē nu var palūgt pasažieriem izkāpt.. .
Tādus, kas pat uz gulošajiem lūpas atstāj, ar steigu vajadzētu no koplietošanas ceļa izolēt... Arī nerāpoju kā gliemezis, bet es pat ar tik zemu auto kā SAAB 9-5 Aero nekad lūpu neesmu pazaudējis.
Viņam sāpe ir ar dubļusargiem, ne lūpu. Dubļusargu saglābšanas vienīgā metode ir šķērsot gulošos slīpi (ā un otra - lēni). Un tur pusbobiks nekā nepalīdz. Ja ir dubļusargi (ziemas pakete), tad lai tie būtu efektīgi, tiem jābūt pareizā augstumā no zemes. Tiem krosoveriem tie ir tikpat augsti.
Lūpu parasti pazaudē uz bordēm, bet tur nekas izņemot izglītību, nepalīdzēs
Speciālisti/padomdevēji -'grāmatu nau lasījuši , bet viedoklis ira
Nupat ''manam'', 13ā gada Jūķim Tekna1.6 CVT , apaļa jubileja-100000km , par godu šim notikumam uzsaucu viņam aizmugurējās bremžu uzlikas ( Zimmmermannn ) , kuru nomaiņai pietika ar sižetu jūtūbē un 20 minūšu fizkultūru .
eļļu mainu ik pa 10kkm dzinējā un 40kkm variātorā . par dīlera nosauktajiem 30kkm intervāliem viegli ierēcu .
Ne man ne sievai , nau problēmu sajust dzinēju/kārbu un braukt dinamiski , nečakarējot satiksmi + ir arī sport režīms . Braucot vienam vai divatā , kas arī 90% gadījumu notiek , ar dinamiku nekādu problēmu NAU.
Bagāžnieks - negaidīti milzīgs priekš tāda kukaiņa , vajag tikai izņemt ''starpgrīdu' kura ērti nobalstās pret beņķiem.
pa šiem 100kkm kilometriem ir mainīti ,nu ja visi, bramžu kluči un darītas apkopes , pat lampiņas ir visas oriģinālās .
''lētā un cietā plastmasa '' nekur negrab . Pat oriģinālās riepas vēl joprojām ir lietojamas .
kautkā tā .
P.S. Jūķa priekšējos beņķus izstrādāja sadarbībā ar mugurolõģijas akadēmiķiem , manai un sievas , jaunības automoto traumu sačakarētajām mugurām , ir ļoti ērti un patīkami braukt arī gargabalos .
2013.gadā reāli apsvēru jauna dīzeļJuke iegādi (beigās pa to pašu ciparu paņēmu pusotrgadīgu švakāk aprīkotu Qashqai+2). Sieva uzlika veto viņasprāt nesmukā avareikas slēdža dēļ - virs viduskonsoles, izvirzītu uz āru... nu, kacināja viņu ļoti tas
Izglītības pēc palasījos par variatoriem amerikāņu forumos. Lieta tā, ka Nissan ASV no autom. transmisijas it kā piedāvā tikai variatorus. ( CVT kārbas ). Daudzi tos nevar ciest. Ar nostaļģiju piemin 4 pārnesumu tomātus, kuri bijuši nenokaujami. Variators nav paredzēts lielai slodzei pēc būtības, un ja nojūk, nav remontējams, jo izjukusī ķēde piekaisa visu kārbu ar metāla fragmentiem. Variatora ieviešana esot pamatā tāpēc, ka tas ir ekonomisks un ražotāja firma var uzrādīt auto raksturojumos mazu patēriņu un CO2 izmešus.
Gaumes jautājums, bet tas džūks ārprātīgi nesmuks man šķietas. Un vispār, tie auto, kas izlaišanas brīdī ir a-ļa avangardiski izskatā, ātrāk vizuāli noveco. Kurš atceras Ford Ka, un 2. megani?
Jaap , Jūks nau vienaldzīgs(Xujdaj ,KIA) ,viņš ir tik pretīgs ka taisni waj skaists(man) Tojotas ir pretīgākas bet nau skaistas diezgan kroplīgas ir arī jaunās Hondas....
Izampelējies ar Jūku ,sapratu ka nau ko sevi jancināt, turpmāk pirkšu kko no MB waj BMW automātiem ,OOOO noteikti ne , kā variants iespējams kāds WAGa ''parkets'' ar mehaniku , bet nekad jau nevarot teikt nekad (tas par OOOO manā gadījumā ).
Par variatoru , kad pirku nebiju iedziļinājies , bija pozitīva pieredze ar sniega moci un kvadrām . kvadrots tika uz vella paraušanu , pa purviem un karjeriem ,vazātas pārkrautas piekabes,utt - variatoram bija poxxxx . Vēlāk sapētijos šausmu stāstus netā , iesākumā ieskumu , tad apjēdzu ka ja reguāri maina eļļu un TUPA NEJĀJ , tad tai štellei nau ne vainas . Pa cik visi mana Jūka lietotāji/as ir tehniski normāli cilvēki , kuri automobīļus TUPA nejāj , neredzu pamatu kreņķim .
P.S. Kad pirku to drabu , piekomplektēju āķi tipa malku no meža atvilkt , sūdus no kaimiņfermas un rudeņos lapas izvest . lapas izvedu vienreiz ,pārējie plāni ,pēc pabrauzēšanas forumos par CVT ,tā arī netika realizēti .
P.S.S. Jūks ir lielisks pilsētas/šosejas auto un nekādā gadījumā ''džips'' - ja to apzinās , tad viss ir labi.
osscar rakstīja: tas bija 1,6 benzīna dzinējs..sorry
beigās tika nopirkts i30 universāls - jo vairāk vietas + ir jumta reliņi standarta. Un jumts nav nenormāli slīps kā juke un uzliekot kasti/laivu - juke gadījumā būs baigais pretvējš.
Tagad jauno JUKE darbina 117 zirgspēku 1,0 litra trīscilindru DIG-T benzīna turbodzinējs. Ir uzlabots degvielas ekonomija. Pieejams ar saistošu 6 pakāpju manuālo vai sportisko 7 pakāpju divsajūgu (DCT) pārnesumkārbu ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām un braukšanas režīma selektoru (Eco, Standarta, Sporta). Vēl kas interesanti autovadītāji var bez pūlēm pielāgot braukšanas stilu jebkuram braukšanas scenārijam. Pilnīgi svaigs raksts par jauni Nissan Juke -
"Lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora.""
Variators tiešām ietekmē, bet tas ir vai nav tavā Juke versijā - tas atkarīgs no versijas. Pērkot -testa braucienā šo visu jau var notestēt. Cik zinu, Nissan Juke 1.6 Turbo versijā ir visu četru riteņu piedziņa. 100 kilometru stundā ātrumu Turbo dzinējs var sasniegt 7.8 sekundēs. Ar auto var sasniegt 215 km/h.
Gudrais07 rakstīja: "Lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora.""
Variators tiešām ietekmē, bet tas ir vai nav tavā Juke versijā - tas atkarīgs no versijas. Pērkot -testa braucienā šo visu jau var notestēt. Cik zinu, Nissan Juke 1.6 Turbo versijā ir visu četru riteņu piedziņa. 100 kilometru stundā ātrumu Turbo dzinējs var sasniegt 7.8 sekundēs. Ar auto var sasniegt 215 km/h.
Šodien apskatīju un iesēdos iekš jaunā Nissan-Juke. Iepriekšējā modeļa trūkums - neērta sēdpozīcija pie stūres - ir labots. Tagad ir pat ļoti ērti. Ir plaši sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Motors viens vienīgs - trīs cilindru 117 zirgspēku benzīna dzinējs ar turbīnu. Cena ar manuālo ātrumkārbu vienkāršākajai komplektācijai no 16300 eiro, nākamajai komplektācijai no 18900 eiro. Ar automātu vienkāršāko komplektāciju nepiedāvā, un cenas sākas no 20500 eiro. Ir tikai priekšpiedziņa, pilnpiedziņas nav.
NISSAN JUKE
Sametam atsauksmes. Labās lietas, problēmas, par izskatu nevajag - katram savs. Pieredzi. Paldies!