Bruģis kā segums priekš velo ir galīgi rarām no akustiska komforta skatijuma, reāli besī kā ausīs rīb. Bet krateklis atkarājas ar ko brauc. Raideris ar 25 riepu un 8bar nepateiks paldies par bruģi. Krateklis ir ļoti jūtams. Bet normāla 42 riepa vairs nekrata.
nu katram tas slieksnis ir savs. man besis nāk arī kad čomiem blakus ķēde sausa. ir reizes kad gribas klusumu, un ir kad baudu sagādā 4.8 radžotas riepas dziesma uz 30km/st. kad gājēji atskatās jau no 50m
Pa dziļu sniegu sūdīgāk, riepai parasti pa lielu spiediens uz virsmu un lūzti/krīti cauri, bet ja var pietiekami platu rieou dabūt - moš var (tāpēc jau sniega moči lieto ķēdi + slēpes).
Bet visādi citādi brauc kā parasti, ja gribi, var šipu riepas uzlikt, pie mums dabonanas, bet man tīri labi patīk pa ledu saules zīmēt, utml.
Ledum vislabākais risinājums ir velosipēda vai moča ķēde aplikta ap priekšas vai abiem riteņiem, tik jāuzliek vecs virsdeķis/virsdeķi, jo tā ķēde/s grauzīs nost to virsdeķi, un ķēdi jānotrāpa pareiza garuma, lai var uzlikt bet lai nekrīt nost. Salieķim, velosipēdam kam 75% svara ir uz pakaļas riteni, uzliekot moča ķēdi priekšā uz apledojuša, nopulēta ceļa saķere bija kā uz sausas grants, lasīt - asāk izpildoties pakaļa varēja aiziet, priekša nekad - ar ķēdēm abos galos saķere noteikti būtu kā pa sausu asfaltu un kaut kādas radzētās riepas noteikti pienestu ūdeni
Otrs variants ziemai ir trīsritenis, tāds kam divi riteņi priekšā - iespējamība ar tādu apgāzties ir praktiski nulle, un svara sadalījuma dēļ ja nu akurāt ceļš rodas slidens,tad vienkārši velosipēds mēģinās aiziet viegli kontrolējamā šķērē. Jā, es ar savējo mēdzu uz slidena ceļa speciāli bik pafrēzēt...
Man ir zināma sajēga par satiksmes īpatnībām Rīgā un kaut kāda sajēga par CSN. Tātad, kāpēc šeit divas joslas aizdirstas ar velosipēdistiem - iela slēgta, ar konvoju priekšā un pakaļā, vai vienkārši braucējiem jūra līdz ceļiem?
treškārt, negatīvs bija novērots tikai diviem vai trijiem autovadītājiem, kurus nobloķēja uz apmērām 5 minūtēm, ja gadijās trāpīt uz kolonnas sākumu, jo brauciens ir āāāāprātīgi lēns.
ceturtkārt, ap 500 velobraucēju radija pazāk risku sabiedrībai un satiksmei kopumā, neka viens pa lielceļu žvangojoš, uz sabrukšanas robežas braucoš guļamritenis)))
pasākums ir galīgi nekaitīgs. var teikt ka pārlieku miermīlīgs.
BTW šodien gar Uzvaras (falliskā veidojuma) parku braucot redzēju vienu kas ar monoriteni vālēja. Pieķēru tik pie domas ka veidojums dīvains - disku bremzes un MTB rats ...
Tipa kaut kas tāds kā šeit ar rumbas pārnesumiem :
Tas groziņš priekšā ir ziedojumiem? . Pēdējā laikā dafiga noskatijos info par pitonu, neviens tā arī iedvesmu neradija. Pat gonkās trekā super uzkačāti un tehniski pārdomāti ekzemplāri neuzrāda nekādu pārākumu pār normālu velosipedu. Tāds hipiju elements beigās vien ir. Vienīgais guļošais kas riktīgi iespēra bija trīsritenis ar priekšas 2wd piedziņu ar difu. Bet nu tur darba apjoms afigeķ.
ēpiskas kontrukcijas dranduļets. trīsritenis ar pakaļas piedziņu, un stūrē arī ar aizmugures ratu nezinu kā var atrast kko sīkāk. tajā video tik dažas reizes redzams
Ar šito velosipēdu es gribētu izbraukt!
Kurš tas ir?