Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Toyota Avensis kļūda P1653

boliks Reģ.: 22.03.2004

Deg check engine +VSC+VSC off, un ir nodiagnisticēta kļuda P1653, kas ir Vent Solenoid Control Cuircit vai krieviski Servoprivod SCV

ko tas īsti nozīmē un kur to meklēt.

Tas ir vispārējais TA VVTI 2.0 ATT gļuks. un Ne Amserv Ne wess to nevar izdarīt nepiedāvājot čupu detaļu, kuras vajadzētu nomainīt.

 
theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

piedāvāju risinājumu par 15,99+PVN. Aizlīmēt degošās lampiņas ar melnu izolācijas lenti.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 1 Atbildēt

Nekas nesanāks lampiņas vēl būtu sīkums jo motors raustās kā dīzelis un dažreiz paliek 3 robā.

theerny rakstīja: piedāvāju risinājumu par 15,99+PVN. Aizlīmēt degošās lampiņas ar melnu izolācijas lenti.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Es saku, ka motors raustās kā dīzelis. Aivakar nomainīju eļļu a servisa džeks prasa tas jums dīzelis. 'Tjipa visi domā ja motors ir D4, tad ir dīzelis, bet T dīzelis ir D4-D.

Sretsked rakstīja:

boliks rakstīja: Nekas nesanāks lampiņas vēl būtu sīkums jo motors raustās kā dīzelis un dažreiz paliek 3 robā.

theerny rakstīja: piedāvāju risinājumu par 15,99+PVN. Aizlīmēt degošās lampiņas ar melnu izolācijas lenti.

Ko tu muldi, kurš dīzelis tev tur raustās???

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tieši tā.

Kaksis rakstīja: Ar dīzeli ir tikai aršana, nevis braukšana.

Autors gribējs teikt vibrē kā dīzelis, nevis raustās kā dīzelis. Kautgan dīzeļi arī raustās... no bezīnniekiem.

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Galvenais--> uztaisi točna diagnostiku pie dīlera. kaktu servisi bez oficiālajiem diagnostikas tooļiem neko jēdzīgu Toyotai nepateiksi. Arī paši dīleri ļoti bieži 100% droši neavr pateikt tieši kurš komponents ir beigts.

Var pamēģināt to kļūdu nodzēst- mož pāriet gļuks, vai gļuks uzrodas pēc kāda lika tikai--> bet cerība 5%

P.S. Man bija gadījums kad RAV4 bija jāmaina daļa izpūtēja(kolektors+ katalizators kuri šim modelim ir viena detaļa)

WESS nomainija visu--> kolektora blīvi, jaunu detaļu(kolektoru-katalizatoru), jaunām skrūvēm, jaunu lambda zondi, jaunu starpizp[ūtēja posmu blīvi. No sērijas--> Mainam visu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Diagnostika točna tika taisīta Wesā, verdikts beigtas 3 lambda zondes no 4- ām. Tās arī tika nomainītas, pie reizes cilvēki ieteica nomainīt gaisa filtru un sveces, kas arī tika izdarīts. Kļūdas tika nodzēstas taču tās parādās jau pēc 10 -20 min, pēc iedarbināšanas.

Bet anyway darbosimies tālāk, jo braukt ar tādu nav iespējams.

japcar rakstīja: Galvenais--> uztaisi točna diagnostiku pie dīlera. kaktu servisi bez oficiālajiem diagnostikas tooļiem neko jēdzīgu Toyotai nepateiksi. Arī paši dīleri ļoti bieži 100% droši neavr pateikt tieši kurš komponents ir beigts.

Var pamēģināt to kļūdu nodzēst- mož pāriet gļuks, vai gļuks uzrodas pēc kāda lika tikai--> bet cerība 5%

P.S. Man bija gadījums kad RAV4 bija jāmaina daļa izpūtēja(kolektors+ katalizators kuri šim modelim ir viena detaļa)

WESS nomainija visu--> kolektora blīvi, jaunu detaļu(kolektoru-katalizatoru), jaunām skrūvēm, jaunu lambda zondi, jaunu starpizp[ūtēja posmu blīvi. No sērijas--> Mainam visu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Domāju ka lai ko arī darītu neļauj līst viņiem pie izplūdes - pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, lambdām utml. parasti ļoti precīzi var pateikt kad tās ir noklājušās. Tehniski domāju ka problēma ir jāmeklē ieplūdē, un nezinu cik tas atbilst patiesībai, bet vecākiem auto ir SCV (tāds kā gaisa padeves) vārsts kurš mēdz ieķerties/iesprūst. Nezinu kā konkrētajam auto.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

BTW tā kā menedžements tam tavam vāģim ir BOSCH, moš no viniem var kaut ko saprātīgu izspiest.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Sestdien pats pieķēros pie tās lietas un tā arī pēc manam domām izskatās, ka viss ir saistīts ar to gaisa ieplūdes vērstu, tobiš noņemot gaisa padeves trubiņu apgriezieni paceļas normas robežās līdz 1,1 rpm, bet mainot trubiņas gaisa ieplūdes laukumu apgriezienus var dabūt normas robežās 0,8 rpm. Tiklīdz trubas galu uzliek atpakaļ (motors jau ir sasniedzis darba temperatūru) tā apgriezieni nokrītas līdz 0,5 - 0,3 rpm un sliktākajā gadījumā noslāpst.

WALA rakstīja: Domāju ka lai ko arī darītu neļauj līst viņiem pie izplūdes - pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, lambdām utml. parasti ļoti precīzi var pateikt kad tās ir noklājušās. Tehniski domāju ka problēma ir jāmeklē ieplūdē, un nezinu cik tas atbilst patiesībai, bet vecākiem auto ir SCV (tāds kā gaisa padeves) vārsts kurš mēdz ieķerties/iesprūst. Nezinu kā konkrētajam auto.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka problēma atrisināta Uz wesu uz diagnostiku neieteiktu braukt

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

NU tad neturi sveci zem pūra - pastāsti kas kur un kā atrisinājās.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Visi s*i izrādījās vienā ventilī, saucams par vakumventili. īsti nezinu kādas ir viņa funkcijas, bet ja viņš nestrādā, tad čakarē smadzenes auto kompim un lai arī cik tas jocīgi būtu čakarē arī ātrumkārbas pārslēgšanos. Verķa cena (oriģināla 52 Ls, lietotu daži indivīdi piedāvāja pa 40 Ls). Vēlos izteikt pateicību Avotu 38 servisam, kas pareizi nodiagnosticēja kurš no mezgliem ir vainīgs.

PS uz Wessu Siguldas šosejā vairs nebraukšu, reāli būtu pārmaksājis +- 300 Ls un arī problēma būtu neatrisināta.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti