Noslēgušies pērnā gada oktobrī sāktie Hipokrāta un Malienas ielas krustojuma pārbūves darbi, tā vietā izbūvējot rotācijas apli, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.
Līdz ar rotācijas apļa izbūvi sakārtota arī gājēju un velobraucēju infrastruktūra, kā arī vieta labiekārtota.
Realizējot būvprojektu, izbūvēts rotācijas aplis ar trīs zariem, kas uzlabo līdzšinējā krustojuma caurlaides spēju, norāda domē. Rotācijas apļa pieejās izbūvētas neregulējamas gājēju pārejas ar speciālo gājēju pāreju apgaismojumu, kā arī pārbūvētas un labiekārtotas esošās sabiedriskā transporta pieturvietas, iestādītas sešas liepas, uzstādīti velostatīvi un soliņi.
Rotācijas aplis ir viens no labākajiem satiksmes organizēšanas veidiem, lai rūpētos par visu satiksmes dalībnieku drošību, pārliecināts Rīgas domes priekšsēdētājs Vilnis Ķirsis (JV). Ja iepriekš šajā vietā, kas savieno Mežciema un Juglas apkaimes, bija slikti pārredzams un pat bīstams krustojums, tad tagad satiksme ir ērta un droša gan kājām gājējiem un velobraucējiem, gan autovadītājiem.
Viņš skaidro, ka ieguvums ir arī sakārtota un sakopta apkārtējā vide.
Jau ziņots, ka pagājušā gada oktobrī tika sākta Hipokrāta ielas un Malienas ielas krustojuma pārbūve.
Projekta risinājums paredz krustojuma vietā izbūvēt rotācijas apli ar trīs zariem, kas uzlabotu krustojuma caurlaides spēju. Būvprojekts arī paredz rotācijas apļa pieejās izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas ar speciālo gājēju pāreju apgaismojumu. Projekta ietvaros tāda paša tipa gājēju pāreju būvēja arī uz Mežciema ielas. Tāpat bija paredzēts pārbūvēt un labiekārtot esošās sabiedriskā transporta pieturvietas.
Dambjapurva ielas pieslēgumā pie rotācijas apļa bija paredzēts mainīt esošo satiksmes organizāciju, lai samazinātu transportlīdzekļu caurbraukšanas iespēju caur dzīvojamo zonu. Projekta risinājums paredz atļaut nobraukšanas iespēju no rotācijas apļa uz Dambjapurva ielu, bet netiek paredzēta uzbraukšanas iespēja no Dambjapurva ielas rotācijas aplī.
Būvdarbus veica SIA CBF "Ļ-KO" un tā izmaksas ir 2,9 miljoni eiro.