Vācijas autobūves kompānija BMW prezentējusi jaunās paaudzes 3.sērijas (G20) modeli, kas apskatāms pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē.
Savā septītajā paaudzē 3.sērija ieguvusi šķautnēm bagātu virsbūvi, izmēros pieaugušu un hromā ietvertu radiatora resti, kas tagad savieno abus priekšējos lukturus, savādākas formas buferus, gaisa pievadus un horizontālās dienas gaismas.
Jaunais modelis ir 4709 mm garš, 1827 mm plats un 1442 mm augsts, kas par 85 mm vairāk garumā, 16 mm platumā un 1 mm augstumā, ja salīdzina ar iepriekšējo paaudzi. Riteņu bāzes garums pieaudzis par 41 mm – līdz 2851 mm, bagāžnieka ietilpība līdz 480 litriem, smaguma centrs tagad ir par 10 mm zemāk, bet izsvarojums pa asīm ideāls – 50:50. Ražotājs norādījis, ka automašīna kļuvusi par 55 kg vieglāka, bet virsbūves un piekares konstrukciju izturība pieaugusi par 15-20%. Savukārt aerodinamiskais koeficients ir tikai 0,23 – labākais rādītājs klasē.
BMW uzsver, ka 3.sērijas sedans ir pirmais markas modelis ar īpašas konstrukcijas adaptīvo piekari un “gudrajiem” amortizatoriem, kas darbojas ciešā saskaņā ar atsperes gājienu, neitralizējot nevēlamo virsbūves sasvēršanos jeb vienkārši runājot – nodrošina jaunajam modelim vēl veiklāku gaitu, nezaudējot nekā no BMW raksturīgā komforta.
Par piemaksu var pasūtīt M piekari, turklāt divos variantos – vienkāršākas konstrukcijas un ar adaptīvajiem amortizatoriem. Abi varianti pazemina klīrensu par 10 mm un iet komplektā ar vēl precīzākas darbības stūres iekārtu. Vēl vairāk sportiska azarta nodrošinās M sporta bremzes (ar četru virzuļu skavām priekšā) un elektroniski vadāms diferenciāļa bloķētājs. Pēdējais gan pieejams tikai versijām 330i un 330d.
Bāzes versijā 3.sērija būs pieejama ar analogajiem mērinstrumentiem, starp tiem iebūvētu 5,7 collu displeju un 8,8 collu multimediju sistēmas ekrānu. Dārgākās komplektācijas iegūs 12,3 collu ciparu mērinstrumentu paneli un 10,25 collu multimediju iekārtas ekrānu.
Motoru piedāvājumā iekļauti jauni divlitru četrcilindru benzīnaturbo dzinēji ar 184 (versija 320i) un 258 Zs (versija 330i) jaudu, bet dīzeļdzinējus pārstāv divlitru agregāts ar 150 (318d) un 190 Zs (320d), kā arī trīs litru sešcilindru motors, kas attīsta 265 Zs (330d). Visi motori strādā kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. xDrive pilnpiedziņa pagaidām pieejama vienīgi versijai 320d, bet citām versijām to sola vēlāk. Nākamā gada vasarā piedāvājumu papildinās Plug-in hibrīds (60 km ar elektrību) un M Performance modelis ar 374 Zs jaudu. Tāpat tālākos plānos ir arī trīscilindru benzīna motors ar 140 Zs, kas paredzēts versijai 318i.
Septītās paaudzes modelis ieguvis LED lukturus, atpakaļskata kameru, adaptīvo kruīzkontroli (atbalsta Stop&Go funkciju; 30-210 km/h), parkošanās palīgu un projekcijas displeju. Sedanu var komplektēt ar sistēmām, kas brīdina par sadursmēm no aizmugures un sāniem, par izbraukšanu no savas joslas (ar aktīvo piestūrēšanu).
Par papildmaksu pieejamas adaptīvās LED un lāzeru gaismas, LED komforta apgaismojums, elektriski atverams bagāžnieks, jumta lūka, trīs zonu klimatkontrole, Harman Kardon audio sistēma. Jaunievedums ir elektroniskais asistents Intelligent Personal Assistant, ko aktivizē ar komandu: Hey BMW vai OK BMW. Sistēma sniedz pārskatu par automobiļa sistēmu darbību, piemēram, tai var pajautāt, vai eļļas līmenis motora karterī atbilst noteiktajam daudzumam. Cita starpā šī sistēma ļauj dažas multimediju iekārtas izvēlnes pārvaldīt ar balsi.
Jaunā modeļa tirdzniecības starts paredzēts 2019.gada martā.
Maz kas zin, bet man PIEDER patents uz nākotnes Eiropas auto.
Tas ir nevis prēmiums, bet SUPER prēmiums! Jo tas būs tāds pats kā Rolls royce, tikai ļoti maziņš. Turklāt krosovers, ar lieliem riteņiem.
Pagaidām vēl tirgus nav gatavs tādiem, bet drīz jau būs.
Auto ir divvietīgs ( ļoti plāns, tāpēc minimāls degvielas patēriņš. ) 0.1 litra motors, ar 4 turbīnām, kuras saliktas rindā, bet pieejama arī elektroversija. Var nobraukt 50 km. Viss kā eiropiešiem patīk. Galvenais, ka salons - prēmiums.
Un tas tiks reklamēts kā superprēmiums.
par attēlu:
zilais - tas ir bagāžas nodalījums.
Lai tas kļūtu par pilnvērtīgu ģimenes auto, aizmugurē var piekabināt bērna nodalījumu.Un tas būs pirmais auto pasaulē, kurā bērns nevis sēdēs, bet būs iekārts alkantaras siksnās ( kā, nekā - superpremiums).
Īpaši biezie varēs pasūtīt "alligator versiju, kur bērns karāsies krokodila ādas siksnās.
Tā, ka drīz tādus sāks ražot, un man naudiņa naks griezdamās.