BMW iepazīstina ar jauno 3.sērijas sedanu (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2018 8:36

Vācijas autobūves kompānija BMW prezentējusi jaunās paaudzes 3.sērijas (G20) modeli, kas apskatāms pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē.

Savā septītajā paaudzē 3.sērija ieguvusi šķautnēm bagātu virsbūvi, izmēros pieaugušu un hromā ietvertu radiatora resti, kas tagad savieno abus priekšējos lukturus, savādākas formas buferus, gaisa pievadus un horizontālās dienas gaismas.

Jaunais modelis ir 4709 mm garš, 1827 mm plats un 1442 mm augsts, kas par 85 mm vairāk garumā, 16 mm platumā un 1 mm augstumā, ja salīdzina ar iepriekšējo paaudzi. Riteņu bāzes garums pieaudzis par 41 mm – līdz 2851 mm, bagāžnieka ietilpība līdz 480 litriem, smaguma centrs tagad ir par 10 mm zemāk, bet izsvarojums pa asīm ideāls – 50:50. Ražotājs norādījis, ka automašīna kļuvusi par 55 kg vieglāka, bet virsbūves un piekares konstrukciju izturība  pieaugusi par 15-20%. Savukārt aerodinamiskais koeficients ir tikai 0,23 – labākais rādītājs klasē.  

BMW uzsver, ka 3.sērijas sedans ir pirmais markas modelis ar īpašas konstrukcijas adaptīvo piekari un “gudrajiem” amortizatoriem, kas darbojas ciešā saskaņā ar atsperes gājienu, neitralizējot nevēlamo virsbūves sasvēršanos jeb vienkārši runājot – nodrošina jaunajam modelim vēl veiklāku gaitu, nezaudējot nekā no BMW raksturīgā komforta.

Par piemaksu var pasūtīt M piekari, turklāt divos variantos – vienkāršākas konstrukcijas un ar adaptīvajiem amortizatoriem. Abi varianti pazemina klīrensu par 10 mm un iet komplektā ar vēl precīzākas darbības stūres iekārtu. Vēl vairāk sportiska azarta nodrošinās M sporta bremzes (ar četru virzuļu skavām priekšā) un elektroniski vadāms diferenciāļa bloķētājs. Pēdējais gan pieejams tikai versijām 330i un 330d.

Bāzes versijā 3.sērija būs pieejama ar analogajiem mērinstrumentiem, starp tiem iebūvētu 5,7 collu displeju un 8,8 collu multimediju sistēmas ekrānu. Dārgākās komplektācijas iegūs 12,3 collu ciparu mērinstrumentu paneli un 10,25 collu multimediju iekārtas ekrānu.

Motoru piedāvājumā iekļauti jauni divlitru četrcilindru benzīnaturbo dzinēji ar 184 (versija 320i) un 258 Zs (versija 330i) jaudu, bet dīzeļdzinējus pārstāv divlitru agregāts ar 150 (318d) un 190 Zs (320d), kā arī trīs litru sešcilindru motors, kas attīsta 265 Zs (330d). Visi motori strādā kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. xDrive pilnpiedziņa pagaidām pieejama vienīgi versijai 320d, bet citām versijām to sola vēlāk. Nākamā gada vasarā piedāvājumu papildinās Plug-in hibrīds (60 km ar elektrību) un M Performance modelis ar 374 Zs jaudu. Tāpat tālākos plānos ir arī trīscilindru benzīna motors ar 140 Zs, kas paredzēts versijai 318i.

Septītās paaudzes modelis ieguvis LED lukturus, atpakaļskata kameru, adaptīvo kruīzkontroli (atbalsta Stop&Go funkciju; 30-210 km/h), parkošanās palīgu un projekcijas displeju. Sedanu var komplektēt ar sistēmām, kas brīdina par sadursmēm no aizmugures un sāniem, par izbraukšanu no savas joslas (ar aktīvo piestūrēšanu).

Par papildmaksu pieejamas adaptīvās LED un lāzeru gaismas, LED komforta apgaismojums, elektriski atverams bagāžnieks, jumta lūka, trīs zonu klimatkontrole, Harman Kardon audio sistēma. Jaunievedums ir elektroniskais asistents Intelligent Personal Assistant, ko aktivizē ar komandu: Hey BMW vai OK BMW. Sistēma sniedz pārskatu par automobiļa sistēmu darbību, piemēram, tai var pajautāt, vai eļļas līmenis motora karterī atbilst noteiktajam daudzumam. Cita starpā šī sistēma ļauj dažas multimediju iekārtas izvēlnes pārvaldīt ar balsi.

Jaunā modeļa tirdzniecības starts paredzēts 2019.gada martā.

 
Visi komentāri
 
felix65 3.oktobris 2018 9:38
9 9 Atbildēt

Kas par daudz, tas par skādi. Tā jau nonākam pie tā, ka vāģiem nebūs neviena līdzena paneļa un uz jumta būs ragi. Es jau nesaku, ka man patika biodizains, bet tomēr...

viencexperc 3.oktobris 2018 11:12
49 41 Atbildēt

Nu, neaptēstie fanātiķi?

Redzat, šim salons jau mūsdienīgs. Ne tā kā x3. Tāpēc par salonu neko nerakstīšu. Arī ārpuse ir nedaudz izmainījusies.

Ja tas nebūtu BMW, un priekšā būtu cita eblēma, un būtu lielāks, nevis kā tagad, kad elkoņturis jādala ar blakussēdētāju un jāelpo pasažieru piesvīdušās paduses ( pēc izmēra vismaz kā 5 sērija) un nebūtu dibenvaigi priekšā, būtu tīri baudāms auto.

Bet tagad ir daži mīnusi.

s 3.oktobris 2018 14:35
22 8 Atbildēt

Haha, nu nomierinies nomierinies nevajag visu uztvert tik saasināti,

Labas lietas nomainās ar laiku, ja Tev nepatīk bmw tad kādēl Tu plūtī pie katra raksta?

Par Tavu fordu, dodžu utt., taču nviens zem katra raksta neraksta to, ka atkal panelis škībs un nekvalitatīvi samontēts

Arī nākošais x3 būs savādāks, neuztraucies Tev ne tikai nepatīk šie auto, bet tad ja arī patiktu tik un tā nevarētu atlauties, tad kādēl tērēt savu energiju un muldēt?

Starpcitu, kur ir Tavi dizaini? Jeb Tu, kā kūtscilvēks tikai ieplūtī, varēji taču izmācīties klūt par slavenu auto dizaineri un izmainīt šos tavuprāt “defektus”, bet nē - dirsējs parastais..

viencexperc 3.oktobris 2018 18:50
50 25 Atbildēt

Maz kas zin, bet man PIEDER patents uz nākotnes Eiropas auto.

Tas ir nevis prēmiums, bet SUPER prēmiums! Jo tas būs tāds pats kā Rolls royce, tikai ļoti maziņš. Turklāt krosovers, ar lieliem riteņiem.

Pagaidām vēl tirgus nav gatavs tādiem, bet drīz jau būs.

Auto ir divvietīgs ( ļoti plāns, tāpēc minimāls degvielas patēriņš. ) 0.1 litra motors, ar 4 turbīnām, kuras saliktas rindā, bet pieejama arī elektroversija. Var nobraukt 50 km. Viss kā eiropiešiem patīk. Galvenais, ka salons - prēmiums.

Un tas tiks reklamēts kā superprēmiums.

par attēlu:

zilais - tas ir bagāžas nodalījums.

Lai tas kļūtu par pilnvērtīgu ģimenes auto, aizmugurē var piekabināt bērna nodalījumu.Un tas būs pirmais auto pasaulē, kurā bērns nevis sēdēs, bet būs iekārts alkantaras siksnās ( kā, nekā - superpremiums).

Īpaši biezie varēs pasūtīt "alligator versiju, kur bērns karāsies krokodila ādas siksnās.

Tā, ka drīz tādus sāks ražot, un man naudiņa naks griezdamās.

s 3.oktobris 2018 20:04
15 4 Atbildēt

1. Zīmē Tu tik pat labi, kā izskaties dzīvē - kā caur dirsu

izlaists

2. Nauda Tev nekad nav bijusi, nav un nebūs, jo tādi veci plānprātiņi vairs nav "labojami".

3. Par prēmiumiem un super prēmiumiem piekrītu, tie nosaukumi ir stulbi, es arī neuzskatu, ka 3.ser, a4 un tamlīdzīgi mazauto būtu prēmiumi, bet nu cik zinu, tas nav dēļ kvalitātes standartiem.

4. Prieks, ka beidzot atzīsti to, ka VW POLO tomēr ir krietni kvalitatīvāks par F150to un tamlīdzīgiem auto.

5. Ja Te tik ļoti nepatīk šie auto, tad pērc to savu nekvalitatīvo miskasti un brauc. Nesaprotu par, ko Tu satraucies? Vai tik tiešām nebūs tas variants ar to tavu sievu/draudzeni, vai arī Tu tiešām esi nopietni slims

6. Tu esi lieliska BMW reklāma, lai gan pats protams Tu to vel neesi spējīgs aptvērt (droši vien nekad arī nespēsi)

viencexperc 4.oktobris 2018 0:07
0 31 Atbildēt

1. Kā tu vari zināt, kā es izskatos, ja ko tādu raksti?

2. -"-

3. Tāpēc pat sava projekta aprakstā vārdus "prēmiums" un "superprēmiums" pierakstīju daudz reizes.

4. un 5. NEKAD nebiju rakstījis, ka US auto ir labi saloni.

Bet nekvalitatīvi viņi bija 80. ajos gados. Tad viņi bija ūbernekvalitatīvi. Jau pēdējos gados ir tādā pašā līmenī kā pārējie. Piemeram, uzticamako auto galvgalī pirmo vietu dala porše un lexus, bet trešo vietu - LINCOLN. Bet Lincoln nav vācu. Tad 4. vietu Buick. un tad tikai vāciesu sūdi.

Protams, ja paņemt vācu izdevumu, tad šo auto tur nebūs, jo Buick un Lincoln Eiropā nepērk.

Un pat ševrolets un fords nav īpaši zemu.

6. man pi pakaļas reklameju, vai nē. Tas nav mans pašmērķis. Mani komentēri tikai kompensē visas uzslavas un odas. Ta teikt, - rozā brillei izsitu mazu patiesības caurumiņu.

s 4.oktobris 2018 8:59
3 0 Atbildēt

1. Tādēļ, ka es zinu, kā Tu izskaties...

2.Šo Tev nesaprast, lasi - plānprātiņš un vecs

3.NO coment, nu vienkārši malacis

4., 5., Tu ļoti daudz, ko nepiemini. Nezinu, vai ariz nezināšanas, vai arī tēlo muļķīti, bet usa's auto NAV vienā līmenī ar vācu auto, pilnīgas un galīgas muļķības, tas pats jaunais JEEP gand CHEROKĒ vs x5, ir kā diena pret nakti, salīdzinot montāžas/apdares kvalitāti, un braukšanas komfotu. NU to vienkārši nevar salīdzināt, tikai cilvēks kurš nav braucis ar abiem šiem auto man nepiekritīs. Tas pats ar drošibu un vadāmību, nu vadās tie cheroki un fordi, kā traktors, izsurīgāki? PRotams, jo kā jau 100to reizi saku, auto kurā ir mazāk elektronikas, un mazāk papildus aprīkojuma - skaidrs, ka plīsīs mazāk, tur jābuūt no pilnīgi nepatēstam vakarskolniekam, lai to nesaprastu.

LIncoln? Lincoln ir top usa gals, ko tad pretī neliec bentley, poršhe, utt, un staprcitu, kāds šeit sakar ar uzticamību? Me spar komfortu runājām, beidz vienreiz novirzīties no tēmas, cik esmu pamanījis Tu vienmēr visu met "vienā katlā" brīžiem pat liekas, ka pats vairs nesaproti, ko gribi pateikt.

6. MUļķības, Tev nav ne mazākās sajēgas, ko Tu pats dari, tā ir viss tiešākā reklāma, vienīgasi, kam Tu "nosit" vēlmi niegādāties vācu auto, ir tādi paši "onkuļi", kā Tu, kuri pat nevar atļauties to vācieti ne iegādāties, ne uzturēt.

7. Ar Tevi nav jēgas diskutēt, (pats prtams, Tu to nesaproti), jo nepasaki NEVIENU argumentu, kas atspoguļotu reālo situāciju. Tu pat nevari pateikt, ar ko tad pats brauc...

viencexperc 4.oktobris 2018 10:28
0 23 Atbildēt

4.5.

Tu lasīt māki?

Top uzticamākie auto brendi:

1. Porše un lexus

3.Lincoln.

Es LIEKU pretī porši. Bet Buick neskaitās luksus brends.

.

Par montāžas apdares kvalitāti tādi pamulķīši kā tu, nesaproti vienu lietu.

TU PAR TO MAKSĀ. Nav tā, ka tā kvalitāte ir kā tāds bonuss. Vāciešu auto tāpēc ir dārgāki, ka viņiem salona kvalitāte ir labaka. KIA ir uzticamāks un tehniski labāks par jebkuru vācieti, bet TĀPĒC VIŅŠ IR LETĀKS, ka apdares kvalitāte liktāka. Ja KIA uztaisīs apdares kvalitāti labāku, tad tas jau maksās dārgāk par vācieti.

Tas pats ar amerikāņiem. Ja piemēram, Fod f150 uztaisīs sev mersedesa salonu, tad viņš vairs nebūs konkurētspējīgs. Tas kļūs par krutu prēmiumu, kuru pirks mazos daudzumos, bet "tauta" sev kā darba pikapu izvēlēsies jau konkurentus. Un fords F sērija vairs nekļūs par otru pirktāko auto pasaulē.

..

Tu esi stulbs vai tikai tēlo idiņu?

Ja tev piedāvātu nopirkt X5 ar nedaudz lētāku salonu. Piemēram - par mīnus 5000 EUR. Un tad tev būtu iespēja par tiem pašiem 5000EUR viņam nomainīt salonu uz kvalitatīvāku? Tu mainītu? Diezin vai. Jo tad tu saprastu, ka tas nav tas svarīgākais, kura dēļ būtu jaatskaita tie 5000.

un pats galvenais.Psiholoģija.

Eiropiesiem auto ir objekts ar ko pārbraukt no puinkta a uz b.

Amerikāņiem - otra dzīves vieta. Viņi ar kājam praktiski neiet.

Ja tu nopērc auto ar krutu dārgu salonu ( par to SAMAKSĀJOT) tu viņu sargāsi, kopsi. Lai nekas nesaskrāpējas, lai neizbojājas. Bet ja tev lēts salons, tad tur var nolikt hamburgru, izliet kolu, pievemt, utt. Nav žēl, kad bērni piemīž vai apskrapē ar kājām. Jo paies daži gadi, un tu tik un tā nopirksi citu auto.

s 4.oktobris 2018 20:27
3 0 Atbildēt

Ko Tu man vaicā, vai es protu lasīt, tas Tev būtu jāvaicā sev pašam.

Kādēl Tu piemini itkā "uzticamākos" auto, ja runa bija un ir par kvalitāti!?

Droši rādi savu auto studijā un tad paskatīsimies cik kurš var atļauties maksāt...

Un tagad paskaties no otras puses! Kā Tu pats saki KIA ir uzticamāks, domā BMW nevar uztaisīt uzticamāku auto? Var bet tas MAKSĀS, ka jau pats teici Tādēl varbūt vispirms padomā loģiski pirms piemēslo komentāru sadaļu.

Protams, ka F150 nebūs konkurēt spējīgs, jo ja tas uztaisīs salonu, kā mersim, tam vēl jātiek vaļā no arhaiskās un nekomfortablās piekares, arī bremzes vajadzēs citas, un beigu beigās, kad fords būs ieguvis vācu kvalitāti tas maksās vairāk, protams, ka neviens to auto nepirks, jo pa ceļam uz to visu fords būs kļuvis neuzticamāks, jo būs pārbāzsts ar elektroniku, tagad domu saprati? Vai vel Tev neaiziet?

Tu tiešām domā ka runa ir tikai par salona kvalitāti? Nu lūk šeit, šeit pierādās tas, ka Tu neesi braucis ar jaunajiem bmw un arī ne ar jaunajiem fordiem Nejau tikai salona kvalitāte ir sliktāka, gaitas īpašibas pa "normālu" segumu ir kā diena pret nakti, to pat nevar salīdzināt! Tur par tiem 5k varēsi knapus divus komplektus riepu atlauties, tā kā par šiem auto vari pat nesapņot. Un vēl par salonu, bmw pret ford, jā un kā vēl mainītu, jo nu tie saloni fordam ir reti pretīgi, bet kā jau teicu šeit nav runa tikai par salonu, te var uzksaitīt ļoti, ļoti daudz citas lietas.

Par psihologiju? Labāk nerunā par to, Tu sevi uzskati par kaut, kādu amerikāni? Ja tā tad Tev ir nopietnas problēmas, citēju Tevis rakstīto: - "Eiropiesiem auto ir objekts ar ko pārbraukt no puinkta a uz b.

Amerikāņiem - otra dzīves vieta. Viņi ar kājam praktiski neiet.". - Un šī visa dēl Tu te muldi par automašinām, ar kurām neesi braucis, pat ne sēdējis tajās!? Un sauc sevi par ekspertu, tikai tādēļ, ka kaut, kur amerikā kāds/a neiet ar kājām? Izrādās mana diagnoze par to, ka esi kūtscilvēks būs bijusi pareiza, Tu tālāk par savu pagalmu neredzi. Domā, ka tikai tas, ko Tu vēlies ir pareizi, un piedevām Tev vel ir spēcīgas psiholoģiskas novirzes....

P.s.

Gaidu info, foto par Tavu auto. Lai gan es jau nojaušu, ka veca grabaža vien ir, nu nekas cerams ar šo komentāru vismaz daudzi sapratīs cik patieci neaptēsts Tu esi, nešaubos, ka daudzi jau to sen ir sapratuši...

viencexperc 4.oktobris 2018 10:36
0 35 Atbildēt

Kāpēc ASV praktiski nepērk VW?

Jo viņi nevar saprast - kāpec tautas klases auto vajadzīgs gandrīz premium salons. viņi uzskata ka VW pērk tikai maza daļa specifisku cilvēku.

Bet tu visu baz pc saviem uzskatiem, ka ja tas ir Fod KA, tad viņam vajag bentlija salonu!

HA!

s 4.oktobris 2018 20:28
3 1 Atbildēt

Tu esi slimīgi smieklīgs.., bet patiesība man pat žēl tāda nabadziņa, kā Tevis

usaexperc 4.oktobris 2018 17:37
0 1 Atbildēt

ASV nepērk VW, jo pircējiem intelekts ir Trumpīša no ātrajiem kredītiem dotēta zārka uz riteņiem līmenī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti