Roltonu ēdāji apeņu mērcē viens no jums maksā vairāk par mašīnu, mazāk par enerģiju, otrs - vairāk par enerģiju, mazāk par mašīnu. Summa jau diži nemainās.
Viens nu mums brīvo laiku pavada kabeļa galā skaitot santīmus, otrs brauc kur pašam patīk. Pareizi saki - summa jau diži nemainās - atšķirība ir rezultātā, vienam brīviba, otram štepselis un nepieciešamība citiem savus bomža dzīves apstākļus un apeņu režīmu "pierakstīt", jo ir smagi aplauzies ar sava krāna pagarinātaja "pačota" trūkumu.
Katram savs. Stulbums sākas tad, kad vienas vai otras puses pārstāvji sāk savu dzīves modeli uzspiest kā vienīgo pareizo un saukt par lohu vai bomāru otru pusi tikai tāpēc, ka viņa viedoklis vai dzīvesveids ir citādāks.
Personīgi man elektroauto patīk, bet mani no tāda iegādes atturētu 2 lietas:
1. Nav kur lādēt (dzīvoju Rīgas centrā un pie mājas nav lādētāja). Teorētiski jau varētu ātrajās, bet tad nekādas ekonomijas;
2. Man patīk ceļot ar auto un vietās, uz kurām es mēdzu doties, ar uzlādes iespējām mēdz būt pašvaki. Tā pati Polija kaut vai...
Tobiš, ja dzīvotu privātmājā un braukātu tikai pa Baltijas valstīm, iespējams apsvērtu elektroauto iegādi.
650 rakstīja: Tev neviens neliek lasīt.Uz jau;ājumiem tu atbildēt nevari, tāpēc tev un vēl te dažiem tev līdzōigajiem diagonālajiem lohiem ir aptuveni šāda pieeja.Katru reizi, kad paceļās tiešām analkizēšanas cienīga tēma.Tāpēc arī turpmāk lohus šeit bargi pi/sīs,katrs un kā vien varēs.Un ar katru reizi arvien krutāk un nejaunīgāk.
Pie kam, lohi jau protams ka neredzēja mistisko "cenu spēli" nestes tankos tieši akurāt naktī no 31mar uz 1mo apr.Kā tur 1apr pusnaktī cena pacēlās par 4c un jau 1apr. pusdienlaikā tā nokritās par 5c.
Kā tā gadījās, ka "ne piliena naftas" nesatuirošais MYdiesel jau martā pieauga cenā līdz 2.77e ,un kā tas būtu izskaidrojams, ka krasi un būtiski pieauga arī tieši konkrēti tradicionālā CENAS STARPĪBA starp šo un regulāro dd.Cik diez konkrēti cenu paaugstinošās biodīzeļa "obligātās piedevas" tika "pievienots" šim te neorganiski brīnumainajam sintētiskajam ne pec kā nesmīrdošanam šķidrumam??
Nestes pieeja tradicionāli ir bijusi lohu ķeršana; to jau pēc viņu reklāmām var redzēt. Vienīgi sagadīšanās pēc šiem traktordegviela kvalitātīvāka sanākusi [spriežot pēc atsauksmēm], laikam šie speciāli priekš lohiem Somijā sliktāku netaisa...
Jajā, šitas ir. Oficiāli izziņoto "10-14" pieaugumu nesagaidījušie Lohi šodn no sajūsmass krīt gar zemi un sit galvupretzemi.Un pilnmut ar zemi.Jo laikā no rīta līdz pēcpuZdienai cena uz nestes tablo ir nop/isusies pa 2c zemē.Sveiciens, tāteikt, Kosmonautikas unt AeroSpaisa dienā.
Un LV masszombijportāliem un rādiosludinātājiem, kuri aprīļa sākumā sludināja atklātā textā fufeli "10-14" un nekaunīgi p/sa potenciālo patērētāju smadzens.Slava auto mobīļu mīļu Associācijas priekšsēdētājam, kuŗš reku tepat blakus lappusē izpornoganizēja visus 3eurolitrā.Jā.
tu pats izlasīji? Attiecas uz krievu naftu Krievijā, ko tur pārstrādā - tā paliek lētāka, jo lielākie patērētāji to nepērk. Pie mums nekas lētāk (tāpēc) nepaliks!
Vispār jau pats virsraksts par to liecina. Kā piem~rs tiek pievērsts 2014.g., kad muca nokritās no 110 līdz 20
До кучи на это накладывается желание демократов у власти в США снизить цену на топливо перед выборами осенью. Плюс задавить инфляцию, большая часть которой это выросшие цены на нефть. И это может их заставить быстро сокращать баланс ФРС, что неминуемо приведет к падению цен на сырье, а не к их росту, как все ждут. Нефтяные бантустаны снова будут харкать кровью
Tu esi dīvains, un tieši tikpat ekonomiskos procesus nesaprotošs, visa pasaules finanšu sistēma balstās yz to ka ir pastāvíga un vismaz neliela inflācija.
ASV, ja reāli grib ko samazināt, tad arī samazina, taču šobrīd tā ir tikai "spekulantu" uzdzīta cena un ne grama vairāk. Sliktas ziņas šajā "sabiedrības modelī" ir labas ziņas, tikai tas ka liela daļa tautas "ir nepareizajā finansu piramīdas pusē" ...
Liekas, ka priekšsēdētajs un citi uzresnējusies frukti velējās šogad sev labu premiju, tapēc publiski braši paziņoja, ka ar 1. aprīli būs kaput un šogad būs cena arī debesīs!!! Tapēc cilveki panikā lēja kur vien var, šī gada pārskatā ietirgotās tonnas gan jau būs x2 vai x3, salīdzinot ar pagājuso vai aizp. pat ar visu lielo cenu, tādejādi min. kvotes pārpildītas un prēmijas par labi padarīto darbu arī arī būs kolosālas!
31.Martā rindas pēc darba DUS bija baisas Rīgā/Pierīgā, visi stavēja rindā 20-40min lai panikā ielietu līdz lūpai(un pat moš kādā kanniņā) jo redz rīt būšot +10c/l
1.Aprīlī cena nemainās, 19 aprīlī arī nekādas bagās izmaiņas... Tīri uz tirgus vērtības uzspekulētā cena svārstās
+/- dažos centos.
Man jau tā likās ka tas viss ir bull, jo nevar vienas dienas/nedeļas vai mēnesa laikā normālos apstakļos iztukšot visas mucas un rezerves, lai takštelēs būtu šī jaunā degviela ar šo ES obligāto bio piemaisījumu klāt par kuru arī būs jāpiemaksā. Neviens tak naktī uz 1 aprīli neizsūknēs zemē esošo veco degvielu takšteļu mucās un ielejot jauno 'bio' ka pa nakti +10c uzaugtu.
Esam tik viegli iebiedināmi... Jo dzīves līmenis mums d**ā. Žēl....
10 kg sāls var bez problēmām pieliekamajā nostāvēt 3 gadus. 10 kg miltu vai griķu.... labs jautājums. Daudziem miltu kodes eksistence būs īsts atklājums
Ar noteikumu, ja pieliekamais ir sauss, vēss, tumšs un ir kāda minimāla gaisa apmaiņa. Līdz ko parādas kādas anomalijas, galda sāls kvalitātes vērtība krīt pat pa menešiem.
Kaut sālim nav derīguma termiņš, ir sķirba garšas intensitātē vai lieto tikko izražotu/nopirktu sāli vai 3+ gadus vecu pieliekamajā stāvējošu.
Es šo ažiotāžu arī nesaprotu. PRIEKŠKAM cilvekiem izpirkt sāli... Paņem savu paciņu ja tev vajag un viss, nevis paņemt 10 pakas, jo?!??
Cik ta tu ilgi ēdīsi to iesalīto ēdienu, ja elektrība ledusskapjiem būtu pazudusi?!?? Jau pēc mēneša, otrajā toč tev jau vēmiens nāks no tās sālītās smaržas un iekšā vairs neko sālītu nedabūtu! Un tālāk?
lauksaimniecība ir ne tikai lopi. Ar, sēj, un kuļ arī.
No lauku atbalsta dienesta:
Dīzeļdegvielas daudzums tiks noteikts, ņemot vērā šādu sadalījumu atkarībā no audzējamās kultūras:
augkopība — 100 litri uz vienu hektāru,
augļkopība, ogulāji un dārzkopība — 130 litri uz vienu hektāru,
lucerna:
- ja tiek nodrošināts minimālais lauksaimniecības dzīvnieku blīvumu vismaz 0,5 (vai bioloģiskajā saimniecībā – vismaz 0,4) nosacītās liellopu vienības uz vienu hektāru – 130 litri uz vienu hektāru,
- ja platības pieteiktas brīvprātīgajam saistītajam atbalstam par sertificētām stiebrzāļu un lopbarības augu sēklām vai lucernu tīrsējā, ja lauksaimniecības produkcijas ražotājam Lauksaimniecības datu centrā (LDC) nav reģistrēts ganāmpulks, lauksaimniecības dzīvnieki un novietnes – 100 litri uz hektāru,
zālāju platības:
- ja tiek nodrošināts minimālais lauksaimniecības dzīvnieku blīvums vismaz 0,5 nosacītās liellopu vienības uz vienu hektāru — 130 litru uz vienu hektāru;
- bioloģiskajās saimniecībās dzīvnieku blīvums vismaz 0,4 nosacītās liellopu vienības uz vienu hektāru, — 130 litru uz vienu hektāru,
- dzīvnieku barības primāram ražotājam — 60 litru uz hektāru,
zeme zem zivju dīķiem — 60 litru uz hektāru,
citi kultūraugi un platības, kuras ir deklarētas un apstiprinātas VPM vai MLS saņemšanai — 60 litru uz vienu hektāru.
Neste 1.497, Virši 1.591. Viršos nekādu rindu, viss normālā ritmā. Lubānas Nestē rindas gals pa apli, kaut kur uz Krustpils ielas..... pusi dienas rindā, ieguvums apmēram piecītis.....
Šeit mēs arī redzam kāpēc mums viss ir tādā d*rsā ar valsti un ekonomiku - cilvēkiem nav pilnīgi nekādas izpratnes par sava un citu laika vērtību. Daļa no šī bara ir uzlikuši mīksto uz darbu, kur visticamāk nopelna vairāk par tiem 7,5Eur par rindā nonīkto laiku un firmu vadītāji to baru ir palaiduši pastāvēt rindā darba laikā + vēl laiks ko šito mākslinieku dēļ korķos pavada citi.
Man principā braucot tagad nosacītais ieguvums būtu 4Eur (mašīnai pusbāka), ja no tā atrēķinu braucienam un rindā stāvēšanai paredzēto degvielu, savu laiku, auto amortizāciju un citus aspektus, tad principā es būtu mīnusā. Vienīgie plusi man no šāda pasākuma būtu, ja mašīnai būtu tukša bāka un bagāžniekā kādas 4x20L kannas, tad jā, tad es redzu jēgu stāvēt.
Oi, bet citur ir pilnīgi tas pats. Iedod kko ar atlaidi vai par brīvu un sākas haoss. Arī visur citur uz iphone tirgošanas sākumu cilvēki iet ar teltīm, arī visur citur uz veikalu atklāšanu, kur pirmajiem piesola atlaides, cilvēki nakšņo pie veikala utt. Arī Vācijā, UK vai ASV piesolot 15 centu atlaidi, cilvēki stundu stāvēs rindā lai ietaupītu tos 5-10 eur/dolārus/mārciņas.
Nu un nav jau arī tā, ka tajās citās valstīs no tā, ka tauta debilizējas paliek labāk. Mūsu problēma ir tā, ka mūsu ir pārāk maz lai varētu atļauties būt debīli, ASV procentuāli pat nepamana tos pie Apple viekala nakšņotājus, bet jau pārītis tādu mākslinieku uz mūsu 1,8mil populāciju jau par kaut ko liecina. Tas pats arī šeit - ja puse Rīgas sēž sastrēgumos lai iepistu max 10Eur, tad uz kopējo Rīgā šobrīd esošo cilvēku skaitu, skats nav pārāk iepriecinošs.
Nu es drīzāk domātu, ka debīlisma līmenis procentos nemaz tik ļoti neatšķiras. Piemēram, man apkārt esošie cilvēki ir pārsteigti cik izrādās daudz debīlu cilvēku mums ir apkārt, kas nodarbojas ar visādu pesteļošanu, kosmosa enerģijām un uzskata, ka ķirzakcilvēki valda pār pasauli. Un pat nevar teikt, ka tur izglītības vaina, jo ķip ASV pabeidzis kkādu ghetto skolu esi vnk stulbs - LV tādi paši debīliķi pabeidz universitātes un kā ir debīli, tā ir debīli.
Njā. Mani kā cilvēku, kurš dažādu iemeslu (pārsvarā slinkuma) dēļ nav pabeidzis nevienu augstskolu, vienmēr pārsteidz, kad satieku pilnīgus idiotus, kuri ir pabeiguši vairākas.
Augstskola negarantē intelektu. Augstskola garantē mērķtiecību ilgākā periodā, spēju sakārtot lietas, kā arī spēju risināt abstraktas lietas. Un tas nav maz. Nespēja domāt abstrakcijās novērot var ļoti bieži. Piemēram parkojoties atpakaļgaitā vai nerēķinot sava laika vērtību.
Gandrīz precīzi šāds teksts bija Stallones personāžam ( šā gada seriālā Tulsa king ), kurš to klāstīja šoferim nēģerim attiecībā uz to, ka pēdējais nebija pabeidzis koledžu:
Potenciālam darba devējam uzrādīts koledžas diploms apliecina, ka tā uzrādītājs spējis vairākus gadus regulāri apmeklēt nodarbības un izpildīt dotos uzdevumus, tātad ir daudzmaz garantija, ka būs spējīgs arī strādāt. Bet, vai studēta māksla, vēsture vai literatūra, tas uzņēmēju interesē daudz mazāk.
Augstskola tikpat labi garantē "zinību" iekalšanu un pasniedzējam patīkamās patiesības versijas atreferēšanu. Par pretējo jau manā laikā saņemtais vērtējums strauji pasliktinājās, izņemot dažus pasniedzējus, kas cienīja un novērtēja patstāvīgu domāšanu un iebildumus. Tagad ir vēl ļaunāk.
Šodien kārtējo reizi pieradas ka resnā gala Audi un džipu braucēji ir vislielākie neķītrību darītāji ar kapeiku. Dēļ korķa pie Nestes bendzīntanka Jūrmalas gatves un Kurzemes prospekta krustojumā Jūrmalas gatve centra virzienā ir pavisam un pilnīgi ciet līdz pat Anniņmuižas meža galam. Šādi jāties dēļ 5-8 eiro... slimi paliek slimi.
uzsaucu tostu - lejiet, lejiet to degvielu! veiksmīgu dienu!
jo pieliet bāku līdz lūpai ir veselīgi priekš auto degvielas sistēmas - sārņi un uzkrātais ūdens bākas apakšā uzskalojas un aiziet pa degvielas vadu uz cilindriem, sadedzināšanai
Lohu Lielvalstī (LL) sadārdzinājums var būt bezgala bezdgalīgs.Auto Associciācijass pr-nieks vēl nesen lohiem cieti solīja/par 3eur.Jo vairāk lohu,jo lielākas iespējas apppist.Itin jo sevišķi,ja ir vesels lērums nekaunīgu demagogu un visādu profi šarlatānu,kuri katru šādu darbību nekavējoties izskaidros,pamatos un/vai attaisnos.Tfu...
Tā ir tipiska pārdales pieeja, pārdale beidzās, kad nav vairs ko pārdalīt. Valsts a priori nevar izdevīgāk izlietot Tavu naudu, kā Tu to vari pats. Dažādi "eksperti" aizgūtnēm var locīt pretargumentus....
Runājot par degvielas cenām - Neste no vakardienas augstākās cenas ir nometusi 5 centus + šodien 5 centu atlaide pati par sevi. Sanāk tie mākslinieki, kas vakar stāvēja kosmiskajās rindās principā būs iepisuši 5 centus litrā pret šodienas cenu.
Ko jūs darīsiet, kad degviela maksās ~50-60 sant/l???
Iespējams tā arī būs, kad LV būs ES. Prognoze. Mana. Panika?
[addsig]