Tupinot apskatīt F1 jaunās sezonas spēkratus, šoreiz kārta pienākusi „Caterham” un „Williams” komandām.
Caterham CT05 – Tāpat kā citām jaunās sezonas formulām, arī šim ir samērā neparasts mašīnas purngals ar tievu izcilni, kas stiepjas no priekšējā antispārna. Tāpat kā 2013. Gadā, jaunajā formulā saglabā „Renault” dzinēju un „Red Bull Techonology” pārnesumkārbu.
Strādājot pie mašīnas purngala, komanda esot pielikusi daudz pūles, lai optimizētu plūsmas struktūru ap degungalu, šasijas priekšpusi, un samazinātu platumu priekšējam antispārnam – visas darbības protams, veiktais jauno regulējumu noteikumu ietvaros.
Komanda tic, ka CT05 ir labs atspēriena punkts, lai tā varētu pielāgoties jaunajiem noteikumiem un ar to saistītām problēmām, jo īpaši attiecībā un tehnoloģiju uzticamību ilgtermiņā
„Mēs nevaram zināt, kur mēs īsti atrodamies, salīdzinot ar citām komandām. Lielāka skaidrība radīsies pēc pirmajām sacensībām, (1. F1 posms norisināsies 16. martā, Austrālijā, Melburnas trasē) bet mēs uzskatām, ka esam uzbūvējuši veiksmīgu formulu attiecībā pret jaunajiem regulējumiem,” skaidro komandas tehniskais direktors Marks Smits.
„Caterham” ir viena no trīs komandām, kura savā kolektīvā ir uzņēmusi F1 debitantu – zviedru Markusu Eriksonu (Marcus Ericsson). Lai gan jaunā talanta pēdējās četras sezonas „GP2 Series” čempionātā nebija tās veiksmīgākās, ir vērts atzīmēt viņa čempiona titulus 2007. gadā „Formula BMW UK” un 2009. Gada sezonā uzvaru „Japanese Formula Three title”.
Foto: formula1.com
Foto: formula1.com
Williams FW36 – Williams bija viena no daudzajām komandām, kura savu formulu darbībā prezentēja Spānijā, Džerezas (Jerez) strasē.
Foto: formula1.com
Komanda savos izteikumos par formulu ir skopa, vienīgi tā tāpat kā citas komandas ar jauno regulējumu palīdzību un vācu autokompānijas „Mercedes” dzinēju cer gūt lielākus panākumus, jo iepriekšējā sezonā komanda spēja gūt vien tikai 5 čempionāta punktus.
Taču jau šodien, sākoties otrajām pirmssezonas treniņu sesijām Bahreinas trasē, „Williams” prezentēs jauno formulas krāsojumu.
Oficiāli ir ziņots, ka par savu atgriešanos kopš pēdējās parādīšanās 2008. gada F1 sezonā ar nelielu logo uz „Ferrari” formulas atgriežas viens no autosacīkšu vēsturiskākajiem sponsoriem „Martini”, kurš nu kļūs par galveno komandas sponsoru, rezultātā būs pamanāmāks un rotās lielāko daļu formulas
Foto: autosport.com
Foto: autosport.com
Tāpat vakardien arī tika paziņots pilotu sastāvs un kārtība, kādā braucēji piedalīsies Bahreinas testos. „Williams” līdz ar savas formulas jaunā krāsojuma prezentāciju nosauks savu braucēju kārtību testos.
Pilotu sastāvs un kārtība otrajām pirmssezonas testos Bahreinas trasē no 19.-22. februārim:
Foto: iAuto.lv
Citi raksti no šīs sērijas:
F1 jaunās sezonas spēkratu apskata I daļa šeit
F1 jaunās sezonas spēkrati III daļa: "Marussia" un "Lotus" (+ foto) šeit
Ņemot vērā Alonso pēdējo četru sezonu startus, priekš viņa tie ir vairāk kā stabili, tāpēc vēl neieteiktu norakstīt viņu, pie tam paturot prātā vērienīgās tehniskās izmaiņas, pie tā ir iespējams pilnīgi viss.