jaucejs rakstīja: Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?
Galvu nevajag pievilkt, vajag pievilkt skrūves, kas to galvu tur
Un ja jau bija prāts izjaukt, tad jau jābū prātam arī salikt...
Ja nezini, tad KATRAM dzinējam atbilstoši ražotāja norādījumiem ir jāievēro noteikta pievilkto skrūvju atskrūvēšanas (reizēm pat atlaišanas) secība, lai nesačakarētu galvu to ņemot nost, un pēc tam ir jāievēro tāda pat ražotāja noteikta secība skrūves skrūvējot un pievelkot...
KATRAM RAŽOTĀJAM TĀ VAR ATŠĶIRTEIS PAT KATRAM DZINĒJAM!
Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..
Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.
Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek
Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..
Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.
Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek
Veiksmi darbā!
Viņam tak abas rokas kreisās un pie tam vēl no pakaļas aug, tāpēc arī te sprēgā visādas glupības.
Oscar rakstīja: Kas par st..lbiem komentiem no OIbi puses! Kādi zobi b..
Ja Tu nespēj vai baidies labot savu auto - dod citiem OK, bet negvelz lieku. Cilvēks mēģina izdarīt pac lietas kuras nemaz tik sarežģitas nav. Pašam pirmo reizi veicot tadu darbu vecajam pasātam tas sanāca ar trešo reizi bet sanāca gan ... pēc galvas slīpēšanas.
Jo servisos reizēm šķiet, ka meistars īsti nezin kur tā blīve jāliek
Veiksmi darbā!
Jā paldies par sapratni! servisiem neuzticos jo pēc servisa apmeklējuma viss tikai sākas!
Pag, pag... ja benzīna dzinējs - jā dari kā rakstīts uz blīves iepakojuma, bet ja dīzelis... silti iesaku pēdējo reizi negriezt tie rakstītie 120 grādi, bet ar trubu uz varatoka, ar jūtām par kādi 30 - 60 grādi. Vecās skrūves vai attiecīgi špiļkas var viegli apraut... Dīzelim dinamometriskai atslēgai ir jābūt vismaz 100 Nm!
Par IBIO komentiem nesatraucieties - šis cilvis nav spējīgs pakaļu no beņķa atraut, neko nejēdz un vienkāši skauž citiem kas kaut ko vēl spēj un galvenais grib izdarīt!
i_edgars rakstīja: Pag, pag... ja benzīna dzinējs - jā dari kā rakstīts uz blīves iepakojuma, bet ja dīzelis... silti iesaku pēdējo reizi negriezt tie rakstītie 120 grādi, bet ar trubu uz varatoka, ar jūtām par kādi 30 - 60 grādi. Vecās skrūves vai attiecīgi špiļkas var viegli apraut...
Kāda šķirba- dīzelis vai benzīns?? Un ko var apraut vecām skrūvēm??? Ja nepievilksi vajadzīgajā stiprumā, blīve nepildīs savas funkcijas.
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?